دستگاه پرکن ادکلن
نوشته شده توسط : رها حامی

 

هدف از تولید دستگاه پرکن ادکلن، پرکردن اصولی شیشه های ادکلن و عطر با دقت بالا می باشد. دستگاه ادکلن از سری دستگاه های پرکن مایعات است و تعداد نازل در این دستگاه ها متغیر است. با توجه به سفارش و نیازهای مشتری هر تعداد نازل که مدنظر داشته باشید قرار داده می شود. جنس این دستگاه ها طوری است که هنگام تماس با ادکلن هایی که الکل دارند آسیبی به آن نخواهد رسید. قیمت دستگاه های پرکن ادکلن دستی از سایر مدل های نیمه اتومات و اتومات آن ارزان تر است.

 

این دستگاه ها در دو مدل نیمه اتومات و اتومات تولید شده است. در دستگاه های پرکن ادکلن نیمه اتومات قسمتی از کار توسط اپراتور انجام می شود اما در مدل تمام اتومات صفر تا صد عملیات توسط دستگاه انجام خواهد شد. دستگاه های پرکن ادکلن تعداد نازل های متفاوتی دارد، هر چقدر تعداد این نازل ها بیشتر باشد سرعت پرکردن مواد بیشتر و حجم تولید بالاتر خواهد رفت.

ساخت دستگاه پرکن ادکلن دستی

دستگاه های پرکن ادکلن انواع مختلفی دارد. هم به صورت دستی و هم به صورت اتومات و نیمه اتومات تولید خواهند شد. یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید دستگاه پرکن باید به آن توجه داشته باشید جنس بدنه این دستگاه ها می باشد. بدنه باید به گونه ای باشد که هنگام تماس با مواد دچار آسیبی نشود و مقاومت بالایی داشته باشد. این دستگاه های پرکن دستی هم قیمت مناسبی دارند و هم کارایی زیادی دارند.

دستگاه پرکن وکیومی عطر و ادکلن

دستگاه های پرکن وکیومی عطر و ادکلن با ایجاد خلا در شیشه های عطر و ادکلن مایع را به آن ها تزریق می نمایند. این دستگاه ها دارای میزان دقت و سرعت مناسبی می باشند.

دربند شیشه های عطر و ادکلن

این دستگاه در سه سایز 18،15،23 ساخته می شوند که برای انتخاب سایز دستگاه باید از سایز درب محصول اطمینان حاصل فرمایید که برای انجام این کار باید قطر بیرونی دهانه شیشه خود را با کولیس اندازه بگیرید. حداکثر فشار برای پلمپ شدن درب ویال 2 الی 3 کیلوبار می باشد که با دست کار بسیار آسان است. به این نوع دربندها، دربندهای کریمپر (دربند ادکلن)گفته می شود و در چند نوع ساخته خواهند شد که به صورت دستی، پنوماتیک و اتوماتیک می باشد.

 




:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 22 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: