نوشته شده توسط : رها حامی

 

این آسانسورها با یک محور کابل تغذیه می شوند که در اطراف کنتاکتور قرار گرفته اند. این نوع بالابرها از معروف ترین نوع آسانسور تک نفره به حساب می آید و معولا در ساختمان های تجاری یا فروشگا ه های بزرگ استفاده می شود.

معمولا این نوع اسانسورها با کابین های فلزی یا شیشه ای ساخته می شوند. این آسانسورهای کابل محور مجهز به شفت های اختصاصی هستند که کاملا مقرون به صرفه می باشند. این نوع آسانسورهای خانگی تک نفره ارزان معمولا بدون شیفت می باشد که تنها با چند اصلاح جزئی می توان آن را در داخل ساختمان جابه جا کرد.

فروش آسانسور خانگی تک نفره زنجیر محور

این نوع آسانسور شبیه بالابرهای کابل محور می باشند با این تفاوت که یک جداره زنجیر در کنتاکتور دارند. این آسانسورهای خانگی دوام بیشتری دارند، همچنین به نگهداری کمتری احتیاج دارند. در فضای مصرف به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود. از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشند و جابه جایی راحت تری دارند.

فروش آسانسور هیدرولیکی

این آسانسورهای هیدرولیکی به وسیله پیستونی که درون یک سیلندر حرکت می کند، تامین می شوند. سیلندر این نوع آسانسورها برای حرکت به دستگاهی وصل می شوند که به وسیله این نوع روغن پمپ می شوند. در اصل می توان گفت این نوع آسانسورهای تک نفره به اتاق های ماشین جداگانه نیاز ندارند چون برق آن درون خود همان محفظه قرار می گیرد.


همچنین به گودال برای حفر زیر شفت نیازی ندارند و جابه جایی بسیار راحتی دارند. نکته مهم در خصوص هزینه آسانسور خانگی تک نفره نوع هیدرولیکی آن می باشد که نسبت به ساختار خانه متفاوت است.

فروش آسانسور گیربکسی یا کششی

این نوع آسانسور برای انتقال توان از یک الکتروموتور استفاده می کنند. این نوع آسانسورهای خانگی برای حمل بار بسیار مناسب می باشند و همچنین هزینه نگهداری آن ها بسیار ارزان تر از سایر آسانسورهای دیگر می باشد.

گیربکسی پنوماتیک

در این آسانسور از سیستم خلا استفاده می شود تا باعث حرکت آسان بالابر شود. یکی از اصلی ترین مزایای این آسانسورها، طراحی شیک و جذاب می باشد که به خانه شما جلوه خاصی می بخشد.

ویژگی فروش آسانسورهای خانگی

درب های آن دارای روشنایی و قفل برقی می باشد.
دارای یک سیستم فرمان به صورت سفارش است.
دارای انواع ریموت دار و شاسی
حداقل ابعادی که می توانند داشته باشد یک نفر، حداکثر 3 نفر می باشد.
آسانسورهای خانگی کاربردی تر می باشند، از این آسانسورها در ساختمان های 2 الی 3 طبقه، دوبلکس، رستوران های مجلل، فروشگاه های شیک و با ارتفاع کمتر استفاده می شود.
این آسانسورها برخلاف دیگر آسانسورها ظرفیت پایینی دارند، چون کمتر پیش می آید که برای مثال در یک ساختمان مسکونی کل اعضای یک خانواده به طور همزمان با هم از اسانسور استفاده کنند.
طول مسیری که قرار است این آسانسورها طی کنند معمولا کوتاه می باشد.
سرعت آن ها کم می باشد.

قیمت آسانسور خانگی تک نفره

تعرفه این نوع آسانسورها بستگی به نوع، ساختار، ابعاد و محل نصب آن، قیمت های متفاوتی دارد. برای اطلاع بیشتر از آسانسورهای خانگی و دیگر آسانسورها با واحد فروش سهند فراز کیمیا تماس بگیرید.
منبع: فروش آسانسور خانگی


:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

در خانه هایی که طبقات زیادی دارند و افراد زیادی در آنجا ساکن می باشند از طریق راه پله رفت و آمد می کنند. همچنین افرادی که در خانه خود از فردی میان سال یا ناتوان جسمی نگهداری می کنند با مشکلات زیادی برای رسیدن به طبقات بالاتر یا پایین تر مواجه خواهند شد. در بین تمام این مشکلات، بهترین گزینه نصب و راه اندازی فروش آسانسور تک نفره و خانگی می باشد.
فروش آسانسور چیست؟

در واقع آسانسور وسیله ای می باشد که از آن برای سهولت بخشیدن رفت و آمد در داخل ساختمان های اداری و مسکونی برای جابه جایی در بین طبقات ساختمان می باشد. آسانسورها در مدل و ابعاد های مختلف به فروش می رسد. یکی از مشکلات مهم در ساختمان های چند طبقه قدیمی برای استفاده و یا فروش، مسئله آسانسور در آنجا می باشد و یا حتی برای طراحی ویلاها و ساختمان های زیبا یک آسانسور زیبا و امن می تواند تاثیر خوبی در معماری ساختمان داشته باشد.


نصب و فروش آسانسور تک نفره خانگی

نصب این آسانسورهای خانگی به تخریب زیادی نیاز ندارد و این یکی از مزایای آن به شمار می رود. همچنین بی نیاز از ایجاد چاله سیم بکسل و موتورخانه برای نصب است. برای همین روند ساخت و نصب این آسانسورها و حتی تعمیر و نگهداری اسانسور با سرعت و سهولت بیشتری انجام می شود. از نکات مهم در خصوص این نوع آسانسورها جک بالارونده هیدرولیکی است که قابلیت کار با برق تک فاز را هم دارد.

ابعاد آسانسور خانگی تک نفره

نکته ای باید در خصوص این آسانسورهای خانگی بدانید این است که اندازه آن ها هیچ تاثیری روی کیفیت آن ها نمی گذارد، چون تمام قطعات و اجزای این آسانسورها که در ابعاد کوچک هستند کیفیت و دوام آن ها بیشتر می باشد. در هنگام طراحی و ساخت این ابعاد آسانسورها باید به فاکتورهای مهمی مانند نوع ساختمان، تعداد ساکنین و تعداد طبقات توجه کنید.

تعمیر و نگهداری آسانسور چیست

همانطور که گفته شد سرعت انجام عملیات نصب و احداث این نوع آسانسورها بسیار سریع هستند. همچنین در هنگام خرابی، تعمیر و نگهداری اسانسور با سرعت زیادی انجام می شود. از دیگر مزایای این بالابرهای تک نفره می توان به موارد زیر اشاره کرد:


راحتی در استفاده از آن
ارزش ملک شما را بالا می برد.
از این آسانسور در منزل تان می توانید برای حمل فرزندان و سالمندان استفاده کنید.
باعث صرفه جویی در هزینه برق شما خواهد شد.

بالابرهای تک نفره کوچک

این نوع بالابرها کوچک ترین مدل برای فروش آسانسور می باشد ولی ظرفیت بالایی دارند. این نوع آسانسورها مصرف برق کمتری دارند و تک فاز عمل می کنند. ظرفیت این اسانسورها 159 کیلوگرم را دارد و تا ارتفاع 5 تا 10 متری به سمت بالا می رود.

ویژگی آسانسورهای خانگی

نیازی به احداث موتورخانه و حفر چاهک ندارد.
امنیت بیشتری دارد.
مقرون به صرفه می باشد.
ماندگاری بالا و استهکاک پایینی دارند.
منبع: استاندارد ادواری


:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

موتور آسانسور یکی از قطعات مهم در تعمیر و نگهداری اسانسور می باشد. آسانسورهای مدرن وسیله ای هستند که با کمک موتور کار می کنند. موتور آسانسور نیروی برقی را به نیروی محرکه تبدیل می کند تا کابین آسانسور را جا به جا کند.اما منظور از تعمیر و نگهداری آسانسور چیست و چه کاربردی دارد؟
تصویر: https://www.ghatar.com/wp-content/uploads/2023/01/sfk-elevator3.jpg

تابلو فرمان
برخی از قطعات آسانسور نسبیت به بقیه قطعات اهمیت بیشتری دارند. می توان گفت که اگر موتور قلب آسانسور باشد، تابلو فرمان مغز آسانسور و محلی برای پردازش فرمان ها و دستورات برای کاربران است. به طور کلی می توان گفت که تمامی قطعات الکتریکی و مکانیکی به دستور تابلو فرمان آسانسور راه اندازی می شوند. تابلو فرمان مانند موتور آسانسور در بالای چاه آسانسور نصب می شود. متداول ترین انواع آسانسور می توان به تابلو فرمان دو سرعته و درایو دار اشاره کرد.

ضربه گیر
یکی دیگر از قطعات در خصوص فروش آسانسور که برای بالا بردن ایمنی به آسانسورها اضافه شده است، قطعه ای به نام ضربه گیر یا بافر است. به طور کلی می توان گفت این قطعه در چاهک آسانسور نصب می شود و در مواقعی که کابین آسانسور در طبقه آخر ترمز نکند و به درون چاهک سقوط کند، آخرین سیستم ایمنی باقی مانده ضربه گیر می باشد.

تراول کابل
این قطعه که به تراول کابل معروف می باشد، نوعی کابل تخت و پهن می باشد که از ۲۴ رشته سیم ساخته شده است. این قطعه وظیفه انتقال دستورات و فرمان ها از دکمه های آسانسور به تابلو فرمان و جعبه رویزیون است.

دیکتاتور آسانسور
آیا وقتی درب آسانسور محکم بسته می شود درب را مشاهده کرده اید؟ اکثر ما فکر می کنیم که درب آسانسور با صدای زیادی بسته می شود. اما این کاملا اشتباه است. معمولا درب آسانسور در لحظه پایانی با سرعت بسیار کمی بسته می شود. دیکتاتور آسانسور یکی از قطعاتی می باشد که باعث سرعت آرام و روان درب آسانسور در هنگام بسه شدن درب می شود.

مگنت درب آسانسور
یکی از قطعات آسانسور مگنت درب می باشد که از اجزای زیر تشکیل شده است.

سیم پیچ مغناطیسی
اهرم
جک

محل قرار گیری این قطعه روی درب آسانسور و رو به سمت قفل ایمنی درب طبقات می باشد. مکانیزم این قطعه طوری طراحی شده است که قفل درب پس از رسیدن به طبقات از طریق این قطعه باز می شود.

قفل لولایی درب
یک لحظه تصور کنید که آسانسوری با درب باز حرکت کند! قطعا خطرات زیادی جان مسافران را تهدید خواهد کرد. یکی از این خطرات سقوط به درون چاه می باشد، برای همین علت قفل لولایی درب آسانسور جهت جلوگیری از حرکت آسانسور با درب باز تعبیه شده است.

انکودر آسانسور
سوار شدن و استفاده از آسانسوری که سرعت غیر مجاز دارد بسیار کار اشتباه و خطرناکی می باشد. آسانسورها باید استاندارد ادواری که دارند رعایت کنند. برای همین برخی قطعات به کنترل سرعت حرکت آسانسور می پردازد. یکی از این قطعات که سرعت را کنترل می کند، انکودر می باشد که در ابعاد و اشکال مختلف موجود است. این قطعه توانایی تولید ۳۶۰۰ پالس به ازای یک دور را دارد. میزان چرخش و جا به جایی که دارد با همین پالس محاسبه می شود.

سیم بکسل
قطعات آسانسور به دو صورت اصلی و فرعی می باشند که سیم بکس یکی از قطعات اصلی آسانسور است. این قطعه از گروهی سیم و رشته تشکیل شده است که همگی در اطراف سیم مرکزی قرار دارند. کاربرد این سیم ها ایجاد تعلیق کابین و همچنین وزنه تعادل آسانسور می باشد که در نهایت این سیم ها به دور هسته ای از جنس فیبر پیچیده می شوند.

حرکت کابین آسانسور به چه شکل می باشد؟
کابین به کمک برخی از قطعات آسانسور از جمله کفشک هایی که متناسب با کاربری و وزن آن طراحی شده است بر روی ریل ها حرکت می کند. می توان گفت که یکی دیگر از کاربردهای ریل نگه داشتن کابین می باشد درمواقعی که آسانسور به خاطر نکته های ایمنی دیگر حرکت نمی کند.

کابین آسانسور

شاخه های ریل آسانسور معمولا ۵ متری می باشد و هر شاخه یک پشت بند برای متصل شدن به شاخه بعدی دارد. این پشت بندها در هر شرکتی متفاوت می باشد. برای همین هنگام نصب باید از پشت بند مخصوص خودش استفاده کرد.و از شرکت فروش آسانسور سهند فراز کیمیا که بهترین است استفاده کنید.

موتور آسانسور چگونه کار می کند؟
اگر بخواهیم در مورد موتورها اسانسور توضیح دهیم، باید از دیگر قطعات آسانسور را هم مانند تابلو فرمان استفاده کنیم. تابلو فرمان دستورات لازم را به موتور می دهد تا موتور کابین را به وسیله سیم بکسل به مقصد مورد نظر هدایت کند.

کار این موتورهای آسانسور به این شکل می باشد که بر حسب دستوراتی که در تابلو فرمان پردازش می شود، کابین را به وسیله بکسل بالا و پایین می کشد.

منبع: تعمیر و نگهداری اسانسور


:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

در فروش آسانسور تجهیزات آسانسوری چه تفاوتی دارند؟
قطعات آسانسور نسبت به نوع آسانسوری که ما قصد خرید آن را در ساختمان داریم متفاوت می باشد. در اصل یکی از تفاوت های عمده و اصلی این آسانسورهای هیدرولیکی یا کششی در قطعات آن می باشد. به عنوان مثال: برخی قطعات آسانسور مانند پاوریونیت، شیر فقط در فروش آسانسور هیدرولیکی مشاهده می شود. بهتر است که بدانید آسانسورهای روملس نیازی به چاهک و موتورخانه ندارند، محل نصب بقیه آسانسورها شامل ۳ بخش می شود:


فروش تجهیزات آسانسور تهران

موتورخانه: محل نصب موتور، تابلو فرمان، فلکه هرزگرد، کاهش دهنده سرعت و دیگر لوازم می باشد.
چاه آسانسور یا همان کانال آسانسور: در اصل همان محافظه ای است که کابین آسانسور در آن حرکت می کند، یعنی چاه آسانسور محل نصب ریل آسانسور، کابین و درب ها می باشد.
چاهک آسانسور: در انتهای چاه یا کانال آسانسور قرار دارد و همچنین محل نصب ضربه گیرها (بافرها) است.


آشنایی با قطعات آسانسور در زمان فروش آسانسور
قطعات آسانسور یا بالابرها را می شود به طور کلی در ریل های آهنی کابین، ریل های آهنی وزنه، لنگه های در کابین، درب طبقات آسانسور، شستی، سیم بکسل، گاورنر، تابلو فرمان، پاراشوت، کفشک ها، ضربه گیرها، سنسورها خلاصه نمود. در ادامه هر کدام از این بخش ها را به طور خلاصه توضیح خواهیم داد مخصوصا اینکه فروش آسانسور چیست و چه کار بردی دارد؟

کابین آسانسور
یکی از قطعات تعمیر و نگهداری اسانسور که کاربرد بسیاری دارد کابین آن می باشد. اگر می خواهید اطلاعات کامل و جامع از انواع فروش آسانسور پیدا کنید بهتر است وارد لینک شوید.

اگر بخواهیم به طور کلی درباره کابین صحبتی داشته باشیم می توانیم بگوییم که کابین یا همان اتاقک آسانسور، محفظه ای می باشد که که بار یا مسافر را می تواند جابه جا کند. به طور کلی کابین ها طراحی های بسیاری دارند که جنس هر کدام از آن ها متفاوت می باشد مانند فلز، شیشه، مواد پلیمری، چوب یا ترکیبی از این موادها ساخته می شوند. همچنین کابین آسانسور بر اساس ساختمان و نوع کاربردی که دارددر ابعادهای مختلفی ساخته شده و می توانند انسان، بار، غذا، تخت بیمارستان و… را جا به جا کنند.

ریل آسانسور
ریل آسانسور از دیگر قطعات آسانسور می باشد. محل نصب برخی از این قطعات از جمله ریل آسانسور روی دیواره چاه آسانسوراست و به حفظ تعادل و در مسیر نگه داشتن کابین کمک می کند. ریل از نوساناتی که در کابین بوجود می آید جلوگیری می کند.

درب کابین ها و درب قطعات
درب کابین از دیگر قطعات مهم در فروش آسانسور می باشد که از گذشته تا الان در انواع لولایی، کنار جمع شونده، کشویی از وسط باشونده، اتوبوسی و.. ساخته می شوند.

درب کابین ها و درب قطعات

البته امروزه کابین آسانسور معمولا درهای دو لته ای کشویی دارند. این درب ها و عملکردی که دارند اهمیت زیادی در ایمنی آساسنور دارند. درب آسانسور می تواند طراحی و جنس ها مختلفی داشته باشد. همچنین آسانسورها در تمامی طبقات درب جدا دارند که یکی از اصلی ترین نکات برای رعایت ایمنی آن در ساختمان می باشد. اگر در هر طبقه درب جداگانه ای نصب نشود، در هر طبقه ای دریچه ای خواهیم داشت که می تواند منجر به سقوط افراد یا اشیا به درون چاه آسانسور شود.
منبع: فروش آسانسور


:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی
   

پلی کربنات شیشه ای را برای کرکره هایی که عرض آن ها 5 و ارتفاع 4 متر دارند می توان نصب کرد. خیلی بی صدا و نرم کار می کنند، اگر از تیغه های 12 کیلوگرمی استفاده شود سنگین می شوند؛ در غیر اینصورت وزن سبکی دارند.

ویژگی پلی کربنات ها کرکره برقی پنجره:
تصویر: https://jamejamonline.ir/files/fa/news/1401/10/3/766648_776.jpg

کرکره های شفاف جز کرکره برقی پنجره می باشند که در مراکز تجاری و تفریحی کاربرد زیادی دارند، چون ویژگی های خیلی جذاب و کاربردی دارند بیشتر از کرکرهای مشابه مورد استقبال و توجه قرار می گیرند. ممهم ترین ویژگی که می توانند داشته باشند به صورت زیر است:

1. شستشوی راحت و نگهداری آسان

2. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات و اشعه ماورابنفش

3. ضد حریق و ضد سرقت

4. مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی از جمله سرما و گرما

5. تنوع در رنگ

6. مقاومت در برابر اشعه خورشید(uv)

یکی از مواردی که کرکره پلی کربنات را با بقیه متمایز می کند جنس مواد اولیه آن ها می باشد. در ادامه به چند مورد از جنس مواد اولیه آنها اشاره خواهم کرد.

پلی کربنات آلمانی مثل Bayer

پلی کربنات کره ای مثل SAMSUNG

پلی کربنات تولید شده در ایران

مشخص است که پلی کربنات آلمانی گران تر از نوع کره ای و ایرانی می باشد، البته قابل ذکر است که پلی کربنات ایرانی و کره ای هم جنس خوبی دارند ولی برای دهنه ای بزرگ که نیاز به تیغه های بزرگی هم دارند و وزن آنها نسبتا با بقیه پلی کربنات ها سنگین می شود توصیه می کنم که از جنس خوب پلی کربنات استفاده شود.

مزایای پلی کربنات شیشه ای

به دلیل مقاومت بالای آن ها تقاضای زیادی برای استفاده در گلخانه ها شده است، برای صاحب گلخانه مزیت زیادی دارد از جمله صرفه جویی در انرژی که در تابستان باعث جلوگیری از ورود گرما به داخل و در زمستان مانع ورود سرما به داخل می شود.

نسبت به سایر کرکره ها مقاومت کشش بالایی دارند و با وارد شدن ضربه به هیچ عنوان نمی شکنند.

مقاومت ضربه ای آن ها در برابر شیشه های معمولی خیلی زیاد است و در مقابل مواد شیمیایی هم مقاومت خوبی دارند.

معایب پلی کربنات شیشه ای

تنها ایرادی که می توان گرفت قیمت بالای آن در مقایسه با سایر کرکرها می باشد.

عواملی که روی قیمت پلی کربنات شفاف تاثیر می گذارند.

1. نوع و جنس ماده به کار رفته شده در کرکره شفاف ض دسرقت

2. ضخامت تیغه و وزن هر متر مربع آن

3. کیفیت پروفیل آلومنیومی بکار رفته شده بین تیغه ها

4. کیفیت متریال و وزن تیغه آلومنیومی ابتدا و انتهای آن

5. کیفیت و ضخامت کرکره ها و رنگ ریل های آهنی

عواملی که روی قیمت کرکره برقی تاثیر میگذارند.

مهم ترین عامل نوع و برند پلی کربن و مواد اولیه بکار رفته شده می باشد، ضخامت قطعات و وزن تیغه ها تاثیر زیادی روی قیمت می گذارند. عامل دیگری که تاثیر می گذارد نوع اتصال تیغه ها می باشد که استیل هستند یا آلومنیوم یا.....

شفافیت و استحکام پلی کربن ها

جنس پلی کربن های شفاف فولاد و آلومنیوم است که در رنگ های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. کرکره برقی های شفاف علاوه بر اینکه در رنگ های مختلفی ساخته می شوند، شفافیت زیادی دارند؛ به همین دلیل باعث شده زیبایی و جلوه خاصی را بوجود بیاورند، کرکره شفاف بدون رنگ شفافیت بیشتری نسبت به سایر رنگ ها دارند.

نصب کرکره پلی کربنات

پلی کربنات شفاف جزو کرکرهای اتوماتیک پرکاربرد می باشد که تنوع زیادی دارند.

نصب آن ها با توجه به وزن کم نسبت به سایر کرکرها آسانتر است ولی با این حال باید در هنگام نصب دقت زیادی به خرج دهید و افراد های غیر متخصص به هیچ عنوان نمی توانند نصب کنند.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد کرکره برقی می توانید وارد سایت الکترو حفاظ شوید و با کارشناسان تماس گرفته تا از آن ها راهنمایی های مورد نیاز را دریافت کنید.
منبع: کرکره برقی پنجره
 


:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

از مهم ترین ویژگی آنها میتوان به مقاومت در برابر نور خورشید، ضدحریق بودن، شستشو و نگهداری آسان اشاره کرد. تنوع رنگی بسیاری دارند برای همین می توان با توجه به سلیقه شخصی خود به راحتی خریداری کنید.
تصویر: https://jamejamonline.ir/files/fa/news/1401/10/3/766647_819.jpg

مشخصات کرکره برقی پلی کربنات

این کرکره برقی را می توان پرکاربردترن نوع پس از کرکره برقی آلومینیومی نامید. این نوع کرکره برقی در مغازه ها، پارکینگ ها، بانک ها و .... خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. چون ظاهری شفاف دارند به کرکره های شفاف نیز معروف هستند ولی در تولید آن ها از شیشه استفاده نشده است.

در تولید این محصول از کامپوزیت خیلی محکم و مقاوم استفاده شده، مقاومت بسیار بالای آن ها باعث شده که حتی از از کرکره آلومنیومی و فولادی نیز بالاتر باشند.

جالب است بدانید که با ضربات پتک و چکش خرد نمی شوند، چون این کرکره برقی ضد سرقت می باشد دارای تاییدیه پلیس نیز هست. این کرکره شفاف از تیغه های کوچک پلی کربنات که به شکل آجر هستند تشکیل کرکره شفاف پلی کربنات را می دهد.

تنوع رنگ بالایی دارند و در رنگ های شفاف، دودی، برنزی و شیری طراحی و تولید می شوند. آنها حتی در بالکن برای محافظت از آنجا کاربرد بالایی دارند.

در ادامه با انواع پلی کربنات آشنا می شویم.

پلی کربنات شفاف جز کرکره های پرفروش بازار است و کاربرد بالایی دارد. دارای مدل های گوناگونی می باشد و هر کدام از مدل ها کاربرد مخصوص خودش را دارد. این نوع کرکره برقی به صورت یکسره ساخته نمی شود، یکسری قطعات کوچک کنار هم قرار داده می شوند تا ساخته شود. انوع آن به صورت زیر می باشد:

1. کرکره برقی شفاف زواری

2. کرکره برقی شفاف لوله ای

هر کدام از مدل ها در طرح و مدل های مختلف طراحی می شوند. تفاوت اصلی آنها در این دو تا از مدل ها ضخامت، طول و عرض قطعات می باشد. باید به این نکته نیز توجه کنید که هر چه ضخامت آن ها بالاتر باشد، استحکام آن در برابر سرقت بالاتر می رود و قیمت هم بیشتر می شود.

به صورت معمولی ضخامت آن ها بین 3 الی 6 میلی متر است و وزن هر متر مربع آن بین 9 الی 11 کیلو گرم می باشد.

کرکره شفاف ضد سرقت در چه مواردی استفاده می شود؟

همانطور که گفته شد این نوع کرکره ها کاربرد بسیار بالایی دارند؛ به این دلیل که ضد سرقت، ضد ضربه و ضد حریق می باشند، یکی از ویژگی های خوبی که دارد چون شفاف می باشند و محیط داخل از بیرون نمایان است در صورت بروز سرقت خیلی سریع همه متوجه می شوند و کار پلیس هم در این شرایط راحت تر می شود.

با توجه به موارد بالا این مدل ها در بانک ها، صرافی ها، طلافروشی ها و سایر اماکن وجود دارند و باید حتما امنیت بالایی داشته باشند ، همچنین به دلیل شفافیت آن ها در بالکن ساختمان ها و پارکینگ استفاده آن ها رایج شده است.

کرکره شفاف پلی کربنات در موارد زیر کاربرد دارند:
1. مکان های فروشگاهی و پاساژها
2. در دکوراسیون داخل ساختمان ها کاربرد دارد.
3. به عنوان پارتیشن متحرک کاربرد دارد.
4. بالکن ساختمان ها
5. پارکینگ
منبع: کرکره برقی


:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

عایق الاستومری لوله ای
می دانیم که یکی از کاربردی ترین قسمت های یک ساختمان، موتورخانه است؛ چرا که تاسیسات زیادی در این بخش وجود دارد که عملکرد هر کدام، سبب تولید انرژی و همچنین صدای زیادی می گردد. یک راهکار بی نظیر و فوق العاده برای جلوگیری از هدررفت انرژی و صداهای ایجاد شده در موتورخانه، عایق کاری به کمک عایق الاستومری می باشد. امروزه یکی از مهمترین دغدغه های بشر، حفظ و ذخیره انرژی و جلوگیری از اتلاف آن می باشد.

بنابراین عایق کاری موتورخانه علاوه بر اینکه کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف انرژی می نماید، میزان مصرف سوخت و آلودگی صوتی در ساختمان را هم به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
برای شروع عایق کاری موتورخانه با قیمت عایق الاستومری مناسب ابتدا لازم است که به کمک عایق قطر لوله ها اندازه گیری شده و بر اساس آن عایق برش داده شود. در قدم بعدی به وسیله یک سیم مفتول نرم، عایق به دور لوله ها پیچیده می شود. البته استفاده از ضدزنگ بر لوله ها در این مرحله ضروری است.
برای اینکه شکل کلی لوله ها دچار تغییر نگردد، مقوا را با چسب کاغذی به دور لوله پیچیده و قطعه ای از پلاستیک را برای جلوگیری از خیس شدن مقوا به دور لوله می چسبانند. در مرحله بعد پارچه را چند سانتی متر بیشتر از قطر لوله برش داده و آن را داخل ظرف «مل» می کنند.
«مل و ماستیک» نوعی پوشش مناسب برای عایق کاری لوله ها می باشد. سپس پارچه را خارج کرده و آن را بر روی لوله قرار می دهند. پس از آن منتظر می شوند تا پارچه خشک شود. در این مرحله با توجه به این نکته که لوله حرارتی یا برودتی است، رنگ روغنی مورد نظر انتخاب شده و رنگ آمیزی لوله ها صورت می گیرد.
در واقع این قدم نهایی، برای عایق کاری موتورخانه به وسیله عایق الاستومری می باشد. البته عایق ها بنا به نوع عملکردی که دارند، دارای انواع مختلفی از جمله: حرارتی، تشعشی، رطوبتی و ... هستند. همچنین از نظر جنس هم، به دو دسته فوم آلی و غیرآلی تقسیم می شوند.


عایق الاستومری لوله ای
هزینه عایق کاری موتورخانه

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چه سیستم هایی نیازمند عایق کاری با عایق الاستومری هستند؟ یکی از نکته های مهم عایق کاری در موتورخانه، این است که قبل از هر اقدامی، دمای سیستم مورد نظر را بررسی کنید. مثلا سیستم هایی که دارای دامنه دمایی بالا یعنی حدود 350 تا 1000درجه سانتی گراد هستند مثل کوره یا توربین حتما به عایق کاری نیاز دارند.
همچنین سیستم های سرد کننده که دارای دمایی بین 20 تا 75 درجه سانتی هستند هم نیازمند عایق کاری می باشند. در صورتی که دمای سیستم مورد نظر در بازه 20 الی 350 درجه سانتی گرد باشد هم، عایق کاری امری ضروری است.
یکی از کاربردهای مهم عایق الاستومری سوپرفلکس جلوگیری از آلودگی صوتی می باشد. همه ما می دانیم که وجود سر وصدای زیاد می تواند آرامش ما را بر هم بزند و سلامت روانمان را تحت تاثیر قرار بدهد. یک راهکار عالی برای جلوگیری از آلودگی صوتی، عایق کاری است.
عایق صوتی می تواند تولید صداهای اضافی را به حداقل برساند. حال که با مزایای بی نظیر این محصول آشنا شدید، شاید مایل باشید بدانید که هزینه عایق کاری موتورخانه چقدرمی باشد؟ البته بدون بازدید و بررسی متخصصان حرفه ای از موتورخانه، نمی توان به طور دقیق هزینه را برآورد کرد.
اما از مهمترین عوامل موثر بر هزینه عایق کاری با عایق الاستومری :
1- ضخامت لوله هایی که در موتورخانه وجود دارند؛ یعنی هرچقدر لوله ها ضخیم تر باشند، هزینه بیشتر خواهد بود.
2- حجم متریال و موادی که به منظور عایق کاری مورد مصرف قرار گرفته است.
3- مدت زمانی که به طول انجامیده تا فرآیند عایق کاری موتورخانه تکمیل گردد.
منبع: سوپر فلکس


:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

عایق الاستومری لوله ای عایقی ایده آل برای لوله پلاستیکی


ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چه نوع عایقی واقعاً برای لوله های پلاستیکی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که عایق الاستومری ساده یکی از بهترین گزینه ها برای عایق کاری لوله های پلاستیکی محسوب می شود. بنابراین اگر به دنبال عایقی مناسب و ایده آل برای لوله های پلاستیکی می گردید بهتر است عایق الاستومری ساده را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب عایق ساده نوبت به نصب آن بر روی لوله های پلاستیکی می رسد. برای نصب آن بر روی لوله ها به شما توصیه می شود که از چسب مایع استفاده کنید. نکته‌ای که باید در این مرحله به آن توجه کنید این است که به هیچ عنوان نباید از چسب مایع به صورت مستقیم برای چسباندن عایق الاستومری به لوله های پلاستیکی استفاده کرد البته ناگفته نماند که مصرف مقدار کمی چسب به منظور پر کردن درس ها به لوله پلاستیک آسیبی وارد نخواهد کرد بنابراین تا مقدار کمی می‌توان از اینکه است برای پر کردن درز ها استفاده کرد.

استفاده از دستگیره های مخصوص و همینطور بتونه ها نیز برای لوله های پلاستیکی گزینه بسیار خوبی می باشد که در این صورت می توانید از چسب مایع فقط برای بخشهای بات جونت استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای حتما عایق های بکار رفته در فضای باز را با پوشش مخصوص خود بپوشانید.

عایق الاستومری لوله ای چیست؟


ممکن است شما ندانید که عایق الاستومری چه نوع عایقی می باشد و فرق آن با سایر عایق ها در چیست. به همین خاطر ما در ادامه شما را با این عایف بیشتر آشنا خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید که عایق الاستومری لوله ای در مقایسه با عایق های دیگر مثل عایق پشم سنگ و شیشه قیمت گرانتر ای دارد اما به خاطر اینکه از پوششهای جداگانه بی نیاز است و همینطور عمر مفید بالایی دارد؛ بسیار ارزشمند است که این هزینه اضافی را پرداخت کنید و از این عایق استفاده کنید. ویژگی های عایق الاستومری ساده به این دو مورد ختم نمی شود این عایق همچنین بازدهی بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و نصب آن بسیار سریع و راحت و کم هزینه می باشد؛ بنابراین بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد.

به همان میزان که عایق کاری لوله های فلزی اهمیت دارد عایق کاری لوله های پلاستیکی نیز حائز اهمیت است. کاربرد اصلی لوله های پلاستیکی اغلب در انواع ساختمانها می باشد و همینطور روز به روز سهم بیشتری از بازار آن را به خود اختصاص می دهد. یعنی میزان استفاده و تقاضا از این لوله ها هر روز در حال افزایش است.

زیرا لوله های پلاستیکی ایمن، مورد اطمینان و همینطور مقرون به صرفه هستند و مانع هدر رفتن انرژی می‌شوند که این مورد خود بسیار حائز اهمیت است.

لوله های پلاستیکی معمولاً در لوله کشی های آب سرد و آب گرم ساختمان ها، میعانات گازی، فاضلاب، مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها نیز دقیقا مشابه با لوله های فلزی به حرارتی نیاز دارند تا مصرف انرژی را کاهش دهند و از چگالش آن جلوگیری کنند. بنابراین بهتر است از عایق الاستومری ساده برای عایق‌کاری آن استفاده شود.

اهمیت عایق کردن لوله های پلاستیکی


همانطور که گفته شد لوله های پلاستیکی نیز مانند لوله های فلزی نیازمند کاری هستند. اما اهمیت این کار در چیست و چرا بهتر است لوله های پلاستیکی عایق کاری شوند. عایق کاری لوله های پلاستیکی اهمیت زیادی دارند بعد از آن را برای شما نام بردیم. موارد عبارتند از:

پوشش لوله های پلاستیکی با عایق الاستومری موجب صرفه جویی در انرژی میشود.
هزینه ها را تا مقدار زیادی کاهش می‌دهد.
موجب کاهش کربن ساختمان می‌شود.

یکی از موثرترین روش ها برای صرفه جویی در انرژی برای همه سیستم های لوله کشی، عایق کاری لوله ها به وسیله عایق الاستومری ساده می باشد. به دلیل اینکه لوله های پلاستیکی نسبت به لوله های فلزی رسانایی حرارتی کمتری دارند برخی از افراد گمان می‌کنند که لوله های پلاستیکی دیگر نیازی به عایق ندارند.

اما بدانید که عایق کاری لوله های پلاستیکی به هدر دادن گرما را تا ۷۵ درصد کاهش می دهد همچنین در مصارف سرد این امکان وجود دارد که با عایق کاری لوله ها به وسیله عایق الاستومری ساده، لوله در برابر چگالش و یخ زدگی حفظ شود، که این مورد در نهایت موجب حفظ ساختمان میشود
منبع: عایق الاستومری


:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

پیر شدن داخل ماشین با دمای بالا


یکی از شرایطی که مردم می خواهند اتومبیل کارکرده و دست دوم بگیرند به چشم انداز داخل آن نگاه می کنند، برای آن ها مهم این است که هنوز فضای داخل ماشین خوب است یا نه.

وقتی فضای داخلی و خارجی ماشین فرسوده باشد، ارزش خودرو خیلی کاهش پیدا می کنند، برای پیشگیری از این اتفاق، بهترین کار این است که سایبان خودرو داشته باشید، شما حتی می توانید این سایبان های جدید را از راه دور کنترل کنید.

این گرما روی لاستیک های اتومبیل تاثیر می گذارد.

بیشتر در هوای گرم نسبت به زمستان لاستیک ها دچار آسیب دیدگی می شوند. دلیل آن افزایش دمای بالا می باشد. شما باید لاستیک های خود را در تابستان زیاد بررسی کنید. با داشتن یک سایبان خودرو خوب همیشه وسیله نقلیه شما در سایه قرار می گیرد.

ویژگی های یک سایبان متحرک

از ویژگی های یک سایبان خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از سایبان به صورت کنترل از راه دور
می تواند از چندین عنصر محافظت کند.
دمای ماشین را تا 36 درجه سانتی گراد می تواند کنترل کند.
نصب و استفاده از آن آسان می باشد.
در همه اتومبیل ها کاربرد دارد.
تنوع بالا در رنگ و طرح

سایبان ماشین از وسیله نقلیه شما محافظت خواهد کرد.


این می تواند یکی از دلایل مهم برای داشتن سایبان پارکینگ اداری باشد، چون گرمای خورشید می تواند رنگ اتومبیل را از بین ببرد و اگر شما بخواهید دوباره ماشین خود را رنگ کنید و دوباره آن را زیر نور خورشید بزارید، دوباره کاری خواهد شد. بهتر است بجای اینکه هر بار ماشین خود را رنگ کنید، یکبارهزینه سایبان خودرو را بدهید تا سالیان طولانی برای شما کار کند.

با نصب راحت سایبان، ماشین خود را در برابر این اشعه های مضر خورشید محافظت خواهید کرد.

وسیله نقلیه شما دیگر زیاد داغ نخواهد شد.

این گرما می تواند خیلی شما را اذیت کند، وقتی خودرو را پارک کردید و بعد از گذشت چندین ساعت می خواهید سوار شوید این گرما باعث آزار و اذیت شما خواهد شد و شما نمی توانید برای خنک کردن ماشین زیر نور خورشید کاری انجام دهید.

اگر خودروی شما بیش از حد گرم شود، می تواند باعث خرابی وسیله نقلیه شما شود.

ایجاد یک فضای جداگانه برای ماشین

با داشتن یک سایبان خودرو متحرک وقتی که بخواهید در هر جایی ماشین خود راپارک کنید، این سایبان یک فضایی جداگانه برای شما در نظر می گیرد. حتی شما می توانید با نصب سایبان در حیاط خانه، وسایل هایی که نیازی به آن ها ندارید را در آنجا قرار دهید وهز زمانی که دیگر به آن احتیاجی نداشتید می توانید آن را جمع کنید، این می تواند یک مزیت محسوب می شود.

چقدر باید برای سایبان خودرو هزینه کنیم؟

این سایبان های خودرو طیف گسترده ای از رنگ ها، طرح ها، اندازه در بازار هستند ، شما باید ببینید کدام سایبان مورد نیاز شما خواهد بود، قیمت های متفاوتی برای همه سایبان ها وجود دارد؛ به همین دلیل نمی توان یک قیمت واحد را در نظر گرفت چون تنوع و اندازه آن ها زیاد می باشد.
منبع: پارکینگ اداری


:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

این نوع سایبان ماشین برای محافظت از انواع وسیله های نقلیه در مقابل عواملی مثل آب و هوایی که می تواند به وسیله نقلیه آسیب بزند خیلی مهم می باشد. شما باید به دنبال محصولی باشید که سال های طولانی خدمات خوب و بی دردسری برای شما فراهم کند.


سایبان خودرو نوع متحرکش می توانید شما در حیاط خانه ها، فرودگاه ها، بیرون رستوران ها و... مشاهده کنید و خیلی از افراد آن ها را برای مصارف عمومی قرار می دهند تا افراد با خیال راحت ماشین خود را در این مکان پارک کنند.

انواع سایبان خودرو متحرک

در سال های اخیر، تولید کنندگان سایبان های مختلفی تولید کردند و هدف آن ها راحتی کاربران بود. در حال حاضر دو نوع سایبان ماشین وجود دارد که می توان در پارکینگ ماشین از آن استفاده کرد.

سایبان متحرک خودرو
سایبان ثابت خودرو

این سایبان های خودرو طراحی های مختلفی دارند که می توانند به راحتی نیازهای بسیاری از مشتریان را برآورده کنند. سایبان هایی که شما امروزه در بازار مشاهده می کنید، سایبان های قابل حمل می باشند و می توان به صورت دستی و خودکاری آن را باز و بسته کرد.

سایبان خودرو می تواند اتومبیل ها را در برابر وسایل های نقلیه، اشعه ماورا بنفش UV، باران، خاک و گرد و غبار محافظت کند و اتومبیل ها در برابر هر نوع خطری ایمن باشند.

مزایای استفاده از سایبان خودرو

باعث افزایش طول عمر اتومبیل ها می شوند.
سایبان ها، ماشین شما را در برابر گرد‌ و‌غبار، باران، تگرگ، نور خورشید و... عواملی دیگر محافظت می کنند.
می تواند اتومبیل شما را در برابر فضولات پرنده ها و حشرات محافظت کند، چون فضولاتی که توسط پرندگان ایجاد می شوند مواد شیمیایی بی شماری دارند که می تواند رنگ اتومبیل شما را خراب کند.
وقتی شما ماشین خود را زیر یک سایبان پارک می کنید باعث می شود ماشین شما همیشه خنک باشد. حتی این سایبان خودرو می تواند وسیله شما را در برابر دزدیده شدن محافظت کند؛ به همین دلیل بیشتر سازندگان ترجیح می دهند از سایبان متحرک ماشین خود استفاده کنند.
وقتی ماشین خود را زیر یک سایبان پارک کنید دیگر نگران پاک کردن برف از وسیله نقلیه خود نخواهید شد.
برخی از وسایل های نقلیه مانند موتور سیکلت در برخی از ماه های سال ممکن است استفاده نشود، می توانید آن ها را در فصل غیر مجاز در داخل یک سایبان نگه دارید، اینگونه ارزش خودش را از دست نمی دهد.

سایبان خودرو متحرک در تابستان از ماشین شما محافظت می کنند.


در هوای گرم تابستان رانندگی ممکن است آسیب پذیر باشد، وقتی بیشترخطرناک می شود که ماشین برای مدت طولانی زیر نور آفتاب بماند و وقتی که می خواهید وارد ماشین خود شوید؛ به دلیلی که هوای گرم داخل اتومبیل شما می باشد احساس می کنید در معرض مستقیم نور آفتاب هستید.

این می تواند به سلامت شما و اتومبیلتان صدمات جدی وارد نماید. نگهداری کودکان هم در این ماشین های داغ می تواند نیز خطرناک باشد. این موارد دلایلی بودند که شما متوجه شوید که به یک سایبان برای ماشین خود احتیاج دارید.

خسارت های نداشتن سایبان ماشین

در ادامه به چند تا مورد مهمی که باید حتما از سایبان ماشین استفاده کنید اشاره خواهم کرد. وگرنه مشکلات زیر بوجود می آید.

از بین رفتن رنگ ماشین ناشی از خورشید

گرمایی که خورشید دارد می تواند باعث ایجاد یک عکس العمل مخرب در بدنه خودرو شما شود که در نهایت باعث سوختگی و از بین رفتن رنگ ماشین می شود. نکته دیگر این می باشد که اگر رنگ ماشین شما از بین برود باید هزینه زیادی متحمل شوید.
منبع: سایبان خودرو


:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

این نوع سایبان ماشین برای محافظت از انواع وسیله های نقلیه در مقابل عواملی مثل آب و هوایی که می تواند به وسیله نقلیه آسیب بزند خیلی مهم می باشد. شما باید به دنبال محصولی باشید که سال های طولانی خدمات خوب و بی دردسری برای شما فراهم کند.


سایبان خودرو نوع متحرکش می توانید شما در حیاط خانه ها، فرودگاه ها، بیرون رستوران ها و... مشاهده کنید و خیلی از افراد آن ها را برای مصارف عمومی قرار می دهند تا افراد با خیال راحت ماشین خود را در این مکان پارک کنند.

انواع سایبان خودرو متحرک

در سال های اخیر، تولید کنندگان سایبان های مختلفی تولید کردند و هدف آن ها راحتی کاربران بود. در حال حاضر دو نوع سایبان ماشین وجود دارد که می توان در پارکینگ ماشین از آن استفاده کرد.

سایبان متحرک خودرو
سایبان ثابت خودرو

این سایبان های خودرو طراحی های مختلفی دارند که می توانند به راحتی نیازهای بسیاری از مشتریان را برآورده کنند. سایبان هایی که شما امروزه در بازار مشاهده می کنید، سایبان های قابل حمل می باشند و می توان به صورت دستی و خودکاری آن را باز و بسته کرد.

سایبان خودرو می تواند اتومبیل ها را در برابر وسایل های نقلیه، اشعه ماورا بنفش UV، باران، خاک و گرد و غبار محافظت کند و اتومبیل ها در برابر هر نوع خطری ایمن باشند.

مزایای استفاده از سایبان خودرو

باعث افزایش طول عمر اتومبیل ها می شوند.
سایبان ها، ماشین شما را در برابر گرد‌ و‌غبار، باران، تگرگ، نور خورشید و... عواملی دیگر محافظت می کنند.
می تواند اتومبیل شما را در برابر فضولات پرنده ها و حشرات محافظت کند، چون فضولاتی که توسط پرندگان ایجاد می شوند مواد شیمیایی بی شماری دارند که می تواند رنگ اتومبیل شما را خراب کند.
وقتی شما ماشین خود را زیر یک سایبان پارک می کنید باعث می شود ماشین شما همیشه خنک باشد. حتی این سایبان خودرو می تواند وسیله شما را در برابر دزدیده شدن محافظت کند؛ به همین دلیل بیشتر سازندگان ترجیح می دهند از سایبان متحرک ماشین خود استفاده کنند.
وقتی ماشین خود را زیر یک سایبان پارک کنید دیگر نگران پاک کردن برف از وسیله نقلیه خود نخواهید شد.
برخی از وسایل های نقلیه مانند موتور سیکلت در برخی از ماه های سال ممکن است استفاده نشود، می توانید آن ها را در فصل غیر مجاز در داخل یک سایبان نگه دارید، اینگونه ارزش خودش را از دست نمی دهد.

سایبان خودرو متحرک در تابستان از ماشین شما محافظت می کنند.


در هوای گرم تابستان رانندگی ممکن است آسیب پذیر باشد، وقتی بیشترخطرناک می شود که ماشین برای مدت طولانی زیر نور آفتاب بماند و وقتی که می خواهید وارد ماشین خود شوید؛ به دلیلی که هوای گرم داخل اتومبیل شما می باشد احساس می کنید در معرض مستقیم نور آفتاب هستید.

این می تواند به سلامت شما و اتومبیلتان صدمات جدی وارد نماید. نگهداری کودکان هم در این ماشین های داغ می تواند نیز خطرناک باشد. این موارد دلایلی بودند که شما متوجه شوید که به یک سایبان برای ماشین خود احتیاج دارید.

خسارت های نداشتن سایبان ماشین

در ادامه به چند تا مورد مهمی که باید حتما از سایبان ماشین استفاده کنید اشاره خواهم کرد. وگرنه مشکلات زیر بوجود می آید.

از بین رفتن رنگ ماشین ناشی از خورشید

گرمایی که خورشید دارد می تواند باعث ایجاد یک عکس العمل مخرب در بدنه خودرو شما شود که در نهایت باعث سوختگی و از بین رفتن رنگ ماشین می شود. نکته دیگر این می باشد که اگر رنگ ماشین شما از بین برود باید هزینه زیادی متحمل شوید.
منبع: سایبان خودرو


:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

کارایی آسانسور های گیرلس


این بالابرها یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین بالابرها می باشد که به موتور گیربکسی و موتورخانه نیازی ندارد. مهم ترین کاربردهایی که دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مناسب برای ساختمان هایی که طبقات کمتری دارند.
برای ساختمان های مسکونی و شخصی کارایی دارد.
برای ساختمان هایی که فضای کافی برای تاسیس موتوخانه ندارند خیلی مناسب می باشد.
سرعت آسانسور تاثیر زیادی در فروش بالای آن دارد.

مشخصات زیادی وجود دارد که شما بخواهید یک آسانسور خوبی را پیدا کنید. مهم ترین مشخصه همان سرعت بالابر می باشد که در هنگام فروش آسانسور باید توجه زیادی داشته باشید.

همه دوست دارند بالابرهایی را تهیه کنند که سرعت مناسبی داشته باشد تا در کمترین زمان جا بجا شوند، پرسرعت ترین بالابر را می توانیم به بالابر گیرلس اشاره کنیم، باید این محصول را به دلیل سرعت خوبی که دارد در اولین اولویت خود قرار دهید.

مقایسه موتور گیربکس و موتور گیرلس

موتور گیربکس به فلایول برای نصب نیاز دارد ولی موتور گیرلس نیازی به این قطعه ندارد.
موتورهای گیرلس به موتورخانه نیازی ندارند ولی موتورهای گیربکس اینگونه نیست.
فقفط موتورهای گیربکسی به روغن کاری مرتب نیاز دارند.
کارایی موتورهای گیرلس خیلی بالاتر از موتورهای گیربکس می باشد.
تعمیر و نگهداری آسانسورهای جدید

با پیشرفت علم و فناوری صنعت آسانسور هم دچار تحول و پیشرفت زیادی شده است. طراحی های جدید امروز باعث شده که تمام نیاز های کاربران را رفع کند و مشکلات قبلی را حل کند. چون تعمیر و نگهداری اسانسور هزینه زیادی به همراه داشت با این آسانسورهای جدید این مشکلات خیلی کمتر شدند. امروزه این آساسنور های هوشمند، سبز و اینترنتی کاملا با محیط زیست طراحی شده است و می تواند در آینده تحول زیادی داشته باشد.

آسانسورهای تهران

در شهرهای بزرگ با وجود ساختمان های زیادی که دارد، استفاده از سیستم آسانسور باعث تردد خیلی راحت تر بین طبقات شده؛ به همین دلیل خیلی از شرکت ها خدمات زیادی در مورد آسانسور ارائه می کنند، شما باید به دنبال یک شرکت خوب برای فروش آسانسور و حتی تعمیرات آن باشید چون آسانسور یک نیاز برای همه ساختمان ها و شرکت ها می باشد.

آسانسورشیک



آسانسور وسیله ای است که در نگاه اول شما کابین و درب های آن را می بینید، می توان گفت که علاوه بر آنکه یک سیستم آسانسوی باید سیستم قوی داشته باشد در عین حال باید ظاهری شیک و تمیزداشته باشد تا افرادی که از آن استفاده می کنند حس و حال خوبی داشته باشند. درب ها، آیینه ها، کف کابین دستگیره ها ، صفحه کلید و همه لوازم و تجهیزاتی که داخل یک آسانسور است باید دکوراسیون خوبی داشته باشد.

یکی از مواردی که برای طراحی آسانسور است و باید رعایت شود پیروی از قوانین ایمنی است. باید همه این قوانین را رعایت کند تا آسانسور در وقوع حادثه با مشکلات زیادی رو به رو نشود. در ادامه با این قوانین آشنا خواهیم شد:

مجهز کردن آسانسور به سیستم ضد حریق
مجهز کردن آسانسور به سیستم روشنایی
فاصله بین سقف آسانسور تا دیوار آن باید استاندارد طراحی شود.
برای باز و بسته شدن به موقع درب ها باید سیستم شناسایی درب را روی آن نصب کرد.
بالا و پایین رفتن آسانسور باید استاندارد باشد.
مجهز به ابزار ایمنی
آسانسور باید جوری طراحی شود که افراد داخل آن احساس راحتی و آرامشی داشته باشند.
پنل کاربری آن باید ساده و در عین حال جذاب طراحی شود.
باید داری سیستم زنگ هشدار باشد.
باید ضرب گیرهایی در گودال های آسانسور نصب شود.
آسانسورهای لاکچری



این آسانسورها همانطور که از نامشان مشخص است در ساختمان های لوکس و گرانقیمت نصب می شود.

مدیران ساختمان تنها بدنبال آن نیستند یک آسانسور جهت تردد فقط نصب کنند، بلکه علاوه بر تردد بین طبقات باید آیتم های دیگری مثل زیبایی، شیک بودن، احساس راحتی هنگام جا بجایی، صرفه جویی در مصرف برق و انرژی و …. توجه زیادی می کنند.

این آسانسورهای لاکچری از امکانات مدرنی برخوردارند مانند هنگام تردد بین طبقات موزیک دلنشین پخش می کنند و همچنین نمای بیرونی و داخلی آن امکانات جذابی به چشم می خورد.

در آخر میتونم بگم که شرکت سهند فراز کیمیا در فروش آسانسور و طراحی آسانسور های مدرن با سلیقه خود مشتری طراحی و تولید می کنند.
منبع: آسانسور ساز


:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

کارایی آسانسور های گیرلس


این بالابرها یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین بالابرها می باشد که به موتور گیربکسی و موتورخانه نیازی ندارد. مهم ترین کاربردهایی که دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مناسب برای ساختمان هایی که طبقات کمتری دارند.
برای ساختمان های مسکونی و شخصی کارایی دارد.
برای ساختمان هایی که فضای کافی برای تاسیس موتوخانه ندارند خیلی مناسب می باشد.
سرعت آسانسور تاثیر زیادی در فروش بالای آن دارد.
از فروش آسانسور تا تعمیر و نگهداری اسانسور بدانید
مشخصات زیادی وجود دارد که شما بخواهید یک آسانسور خوبی را پیدا کنید. مهم ترین مشخصه همان سرعت بالابر می باشد که در هنگام فروش آسانسور باید توجه زیادی داشته باشید.

همه دوست دارند بالابرهایی را تهیه کنند که سرعت مناسبی داشته باشد تا در کمترین زمان جا بجا شوند، پرسرعت ترین بالابر را می توانیم به بالابر گیرلس اشاره کنیم، باید این محصول را به دلیل سرعت خوبی که دارد در اولین اولویت خود قرار دهید.

مقایسه موتور گیربکس و موتور گیرلس

موتور گیربکس به فلایول برای نصب نیاز دارد ولی موتور گیرلس نیازی به این قطعه ندارد.
موتورهای گیرلس به موتورخانه نیازی ندارند ولی موتورهای گیربکس اینگونه نیست.
فقفط موتورهای گیربکسی به روغن کاری مرتب نیاز دارند.
کارایی موتورهای گیرلس خیلی بالاتر از موتورهای گیربکس می باشد.
تعمیر و نگهداری آسانسورهای جدید

با پیشرفت علم و فناوری صنعت آسانسور هم دچار تحول و پیشرفت زیادی شده است. طراحی های جدید امروز باعث شده که تمام نیاز های کاربران را رفع کند و مشکلات قبلی را حل کند. چون تعمیر و نگهداری اسانسور هزینه زیادی به همراه داشت با این آسانسورهای جدید این مشکلات خیلی کمتر شدند. امروزه این آساسنور های هوشمند، سبز و اینترنتی کاملا با محیط زیست طراحی شده است و می تواند در آینده تحول زیادی داشته باشد.

آسانسورهای تهران

در شهرهای بزرگ با وجود ساختمان های زیادی که دارد، استفاده از سیستم آسانسور باعث تردد خیلی راحت تر بین طبقات شده؛ به همین دلیل خیلی از شرکت ها خدمات زیادی در مورد آسانسور ارائه می کنند، شما باید به دنبال یک شرکت خوب برای فروش آسانسور و حتی تعمیرات آن باشید چون آسانسور یک نیاز برای همه ساختمان ها و شرکت ها می باشد.

آسانسورشیک



آسانسور وسیله ای است که در نگاه اول شما کابین و درب های آن را می بینید، می توان گفت که علاوه بر آنکه یک سیستم آسانسوی باید سیستم قوی داشته باشد در عین حال باید ظاهری شیک و تمیزداشته باشد تا افرادی که از آن استفاده می کنند حس و حال خوبی داشته باشند. درب ها، آیینه ها، کف کابین دستگیره ها ، صفحه کلید و همه لوازم و تجهیزاتی که داخل یک آسانسور است باید دکوراسیون خوبی داشته باشد.

یکی از مواردی که برای طراحی آسانسور است و باید رعایت شود پیروی از قوانین ایمنی است. باید همه این قوانین را رعایت کند تا آسانسور در وقوع حادثه با مشکلات زیادی رو به رو نشود. در ادامه با این قوانین آشنا خواهیم شد:

مجهز کردن آسانسور به سیستم ضد حریق
مجهز کردن آسانسور به سیستم روشنایی
فاصله بین سقف آسانسور تا دیوار آن باید استاندارد طراحی شود.
برای باز و بسته شدن به موقع درب ها باید سیستم شناسایی درب را روی آن نصب کرد.
بالا و پایین رفتن آسانسور باید استاندارد باشد.
مجهز به ابزار ایمنی
آسانسور باید جوری طراحی شود که افراد داخل آن احساس راحتی و آرامشی داشته باشند.
پنل کاربری آن باید ساده و در عین حال جذاب طراحی شود.
باید داری سیستم زنگ هشدار باشد.
باید ضرب گیرهایی در گودال های آسانسور نصب شود.
آسانسورهای لاکچری



این آسانسورها همانطور که از نامشان مشخص است در ساختمان های لوکس و گرانقیمت نصب می شود.

مدیران ساختمان تنها بدنبال آن نیستند یک آسانسور جهت تردد فقط نصب کنند، بلکه علاوه بر تردد بین طبقات باید آیتم های دیگری مثل زیبایی، شیک بودن، احساس راحتی هنگام جا بجایی، صرفه جویی در مصرف برق و انرژی و …. توجه زیادی می کنند.

این آسانسورهای لاکچری از امکانات مدرنی برخوردارند مانند هنگام تردد بین طبقات موزیک دلنشین پخش می کنند و همچنین نمای بیرونی و داخلی آن امکانات جذابی به چشم می خورد.

در آخر میتونم بگم که شرکت سهند فراز کیمیا در فروش آسانسور و طراحی آسانسور های مدرن با سلیقه خود مشتری طراحی و تولید می کنند.
منبع: آسانسور ساز


:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

می توانیم بگوییم که آسانسور یکی از تجهیزات ضروری در ساختمان ها و شرکت و خیلی جاهای دیگر می باشد و اصلی ترین نقش در هر ساختمان هستند. برای فروش آسانسور و تعمیر و نگهداری آسانسور می توانید ما را در این مقاله از سایت سهند فراز کیمیا دنبال کنید تا بتوانیم پاسخ شما را جواب دهیم.
اطلاعاتی درباره فروش آسانسور هیدرولیک

آسانسور یک دستگاهی می باشد که خیلی راحت افراد یا بارهای زیادی را بین طبقات حمل می کند.

می توانیم بگوییم آسانسور یک اتاقک متحرکی می باشد که با استفاده از سیم هایی که دارد کار می کند، این نیرو در پشت کابین قرار دارد و از دسترس شما خارج است، آسانسور ها توسط موتوری الکتریکی که دارند خیلی راحت کار می کنند.

اگر شما بدنبال شرکت هایی که برای فروش آسانسور هستند می گردید بهتر است در ادامه مطالب همراه ما باشید.

معرفی انواع آسانسور

یکی از مهم ترین دغدغه های که ذهن مشتری هارا درگیر کرده این است، از کجا آسانسور را خریداری کنند و یا از کجا یک تعمیر و نگهداری آسانسور خوب پیدا کنند.

در ادامه ما شما را با انواع آسانسورآشنا می کنیم.

آسانسورهای کششی

در این آسانسورها، از یک سیم بکسل برای بالا و پایین بردن کابین استفاده می شود. یک سیم آن به کابین آسانسور و سیم دیگر آن به وزنه تعادل متصل است. بین این سیم ها یک چرخی قرار دارد که با انرژی موتور الکتریکی به حرکت در می آید و باعث می شود آسانسور بالا و پایین برود. بیبشتر این نوع از آسانسور ها در ساختمان هایی که ارتفاع بلندی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

آسانسور هیدرولیک

برعکس آسانسور کششی، این نوع برای ساختمان هایی که ارتفاع کمی دارند استفاده می شود. از یک پیستون برای بالا و پایین رفتن استفاده می شود. حداکثر سرعتی که دارند ۲۰۰ فوت در دقیقه می باشد. برای تولید نیرو در این آسانسور ها باید یک موتور خانه ای ایجاد شود.

آسانسورمغناطیسی

این آسانسور با دو نوع قبلی کاملا متفاوت است. فرق آن این می باشد که بجای نصب ریل، از آهن ربای مغناطیسی استفاده می شود، همچنین در کف آسانسور هم یک آهن ربای دیگری قرار دارد که وقتی جریان برق وصل می شود این نیروهایی که به عنوان آهن ربا قرار دارند باعث حرکت آسانسور می شوند. قابل ذکر است که این آسانسور ها هزینه و امنیت بالایی دارند و فقط در برخی از مراکز ها استفاده می شود.

آسانسور هیبریدی

این ها برای بالا و پایین رفتن از دو سیم کششی و هیدرولیکی استفاده می کنند. برای جا بجایی کابین ها هم از سیم بکسل و پیستون استفاده می شود.

مزایای فروش و خرید آسانسور

امیدوارم تا اینجا شما را با انوع آسانسور آشنا کرده باشم، تمامی این محصولات یک مزیت های مشترکی دارند که مهم تر از آنها ایمنی، سرعت بالا، نصب راحت، هزینه تعمیرات بصرفه و … اشاره می کند.

در ادامه این مقاله سعی دارم شما را در مورد بالابردن گیرلکس و لوکس توضیحات بیشتری به شما بدهم.

آسانسور گیرلس چه نوع آسانسوری است؟

نوعی بالابر می باشد ولی برای نصب و استفاده از آنها نیاز به استفاده از موتور گیر بکس ندارد و شما خیلی راحت بدون استفاده از آن، از آسانسور استفاده کنید.

بدون شک می توانم بگویم استفاده از این مدل یک سری مزیت هایی را در مقابل بالابرهای گیربکسی دارد، به این دلیل که مصرف انرژی این محصول بسیار پایین است.

شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید بهترین محصول را انتخاب و برای نصب و تعمیر آسانسور با ما تماس بگیرید.
منبع: نصب آسانسور


:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

کارایی آسانسور های گیرلس


این بالابرها یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین بالابرها می باشد که به موتور گیربکسی و موتورخانه نیازی ندارد. مهم ترین کاربردهایی که دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مناسب برای ساختمان هایی که طبقات کمتری دارند.
برای ساختمان های مسکونی و شخصی کارایی دارد.
برای ساختمان هایی که فضای کافی برای تاسیس موتوخانه ندارند خیلی مناسب می باشد.
سرعت آسانسور تاثیر زیادی در فروش بالای آن دارد.
اطلاعاتی درباره فروش آسانسور هیدرولیک
مشخصات زیادی وجود دارد که شما بخواهید یک آسانسور خوبی را پیدا کنید. مهم ترین مشخصه همان سرعت بالابر می باشد که در هنگام فروش آسانسور باید توجه زیادی داشته باشید.

همه دوست دارند بالابرهایی را تهیه کنند که سرعت مناسبی داشته باشد تا در کمترین زمان جا بجا شوند، پرسرعت ترین بالابر را می توانیم به بالابر گیرلس اشاره کنیم، باید این محصول را به دلیل سرعت خوبی که دارد در اولین اولویت خود قرار دهید.

مقایسه موتور گیربکس و موتور گیرلس

موتور گیربکس به فلایول برای نصب نیاز دارد ولی موتور گیرلس نیازی به این قطعه ندارد.
موتورهای گیرلس به موتورخانه نیازی ندارند ولی موتورهای گیربکس اینگونه نیست.
فقفط موتورهای گیربکسی به روغن کاری مرتب نیاز دارند.
کارایی موتورهای گیرلس خیلی بالاتر از موتورهای گیربکس می باشد.
تعمیر و نگهداری آسانسورهای جدید

با پیشرفت علم و فناوری صنعت آسانسور هم دچار تحول و پیشرفت زیادی شده است. طراحی های جدید امروز باعث شده که تمام نیاز های کاربران را رفع کند و مشکلات قبلی را حل کند. چون تعمیر و نگهداری اسانسور هزینه زیادی به همراه داشت با این آسانسورهای جدید این مشکلات خیلی کمتر شدند. امروزه این آساسنور های هوشمند، سبز و اینترنتی کاملا با محیط زیست طراحی شده است و می تواند در آینده تحول زیادی داشته باشد.

آسانسورهای تهران

در شهرهای بزرگ با وجود ساختمان های زیادی که دارد، استفاده از سیستم آسانسور باعث تردد خیلی راحت تر بین طبقات شده؛ به همین دلیل خیلی از شرکت ها خدمات زیادی در مورد آسانسور ارائه می کنند، شما باید به دنبال یک شرکت خوب برای فروش آسانسور و حتی تعمیرات آن باشید چون آسانسور یک نیاز برای همه ساختمان ها و شرکت ها می باشد.

آسانسورشیک



آسانسور وسیله ای است که در نگاه اول شما کابین و درب های آن را می بینید، می توان گفت که علاوه بر آنکه یک سیستم آسانسوی باید سیستم قوی داشته باشد در عین حال باید ظاهری شیک و تمیزداشته باشد تا افرادی که از آن استفاده می کنند حس و حال خوبی داشته باشند. درب ها، آیینه ها، کف کابین دستگیره ها ، صفحه کلید و همه لوازم و تجهیزاتی که داخل یک آسانسور است باید دکوراسیون خوبی داشته باشد.

یکی از مواردی که برای طراحی آسانسور است و باید رعایت شود پیروی از قوانین ایمنی است. باید همه این قوانین را رعایت کند تا آسانسور در وقوع حادثه با مشکلات زیادی رو به رو نشود. در ادامه با این قوانین آشنا خواهیم شد:

مجهز کردن آسانسور به سیستم ضد حریق
مجهز کردن آسانسور به سیستم روشنایی
فاصله بین سقف آسانسور تا دیوار آن باید استاندارد طراحی شود.
برای باز و بسته شدن به موقع درب ها باید سیستم شناسایی درب را روی آن نصب کرد.
بالا و پایین رفتن آسانسور باید استاندارد باشد.
مجهز به ابزار ایمنی
آسانسور باید جوری طراحی شود که افراد داخل آن احساس راحتی و آرامشی داشته باشند.
پنل کاربری آن باید ساده و در عین حال جذاب طراحی شود.
باید داری سیستم زنگ هشدار باشد.
باید ضرب گیرهایی در گودال های آسانسور نصب شود.
آسانسورهای لاکچری



این آسانسورها همانطور که از نامشان مشخص است در ساختمان های لوکس و گرانقیمت نصب می شود.

مدیران ساختمان تنها بدنبال آن نیستند یک آسانسور جهت تردد فقط نصب کنند، بلکه علاوه بر تردد بین طبقات باید آیتم های دیگری مثل زیبایی، شیک بودن، احساس راحتی هنگام جا بجایی، صرفه جویی در مصرف برق و انرژی و …. توجه زیادی می کنند.

این آسانسورهای لاکچری از امکانات مدرنی برخوردارند مانند هنگام تردد بین طبقات موزیک دلنشین پخش می کنند و همچنین نمای بیرونی و داخلی آن امکانات جذابی به چشم می خورد.

در آخر میتونم بگم که شرکت سهند فراز کیمیا در فروش آسانسور و طراحی آسانسور های مدرن با سلیقه خود مشتری طراحی و تولید می کنند.
منبع: کارایی آسانسور های گیرلس

این بالابرها یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین بالابرها می باشد که به موتور گیربکسی و موتورخانه نیازی ندارد. مهم ترین کاربردهایی که دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مناسب برای ساختمان هایی که طبقات کمتری دارند.
برای ساختمان های مسکونی و شخصی کارایی دارد.
برای ساختمان هایی که فضای کافی برای تاسیس موتوخانه ندارند خیلی مناسب می باشد.
سرعت آسانسور تاثیر زیادی در فروش بالای آن دارد.

مشخصات زیادی وجود دارد که شما بخواهید یک آسانسور خوبی را پیدا کنید. مهم ترین مشخصه همان سرعت بالابر می باشد که در هنگام فروش آسانسور باید توجه زیادی داشته باشید.

همه دوست دارند بالابرهایی را تهیه کنند که سرعت مناسبی داشته باشد تا در کمترین زمان جا بجا شوند، پرسرعت ترین بالابر را می توانیم به بالابر گیرلس اشاره کنیم، باید این محصول را به دلیل سرعت خوبی که دارد در اولین اولویت خود قرار دهید.

مقایسه موتور گیربکس و موتور گیرلس

موتور گیربکس به فلایول برای نصب نیاز دارد ولی موتور گیرلس نیازی به این قطعه ندارد.
موتورهای گیرلس به موتورخانه نیازی ندارند ولی موتورهای گیربکس اینگونه نیست.
فقفط موتورهای گیربکسی به روغن کاری مرتب نیاز دارند.
کارایی موتورهای گیرلس خیلی بالاتر از موتورهای گیربکس می باشد.
تعمیر و نگهداری آسانسورهای جدید

با پیشرفت علم و فناوری صنعت آسانسور هم دچار تحول و پیشرفت زیادی شده است. طراحی های جدید امروز باعث شده که تمام نیاز های کاربران را رفع کند و مشکلات قبلی را حل کند. چون تعمیر و نگهداری اسانسور هزینه زیادی به همراه داشت با این آسانسورهای جدید این مشکلات خیلی کمتر شدند. امروزه این آساسنور های هوشمند، سبز و اینترنتی کاملا با محیط زیست طراحی شده است و می تواند در آینده تحول زیادی داشته باشد.

آسانسورهای تهران

در شهرهای بزرگ با وجود ساختمان های زیادی که دارد، استفاده از سیستم آسانسور باعث تردد خیلی راحت تر بین طبقات شده؛ به همین دلیل خیلی از شرکت ها خدمات زیادی در مورد آسانسور ارائه می کنند، شما باید به دنبال یک شرکت خوب برای فروش آسانسور و حتی تعمیرات آن باشید چون آسانسور یک نیاز برای همه ساختمان ها و شرکت ها می باشد.

آسانسورشیک



آسانسور وسیله ای است که در نگاه اول شما کابین و درب های آن را می بینید، می توان گفت که علاوه بر آنکه یک سیستم آسانسوی باید سیستم قوی داشته باشد در عین حال باید ظاهری شیک و تمیزداشته باشد تا افرادی که از آن استفاده می کنند حس و حال خوبی داشته باشند. درب ها، آیینه ها، کف کابین دستگیره ها ، صفحه کلید و همه لوازم و تجهیزاتی که داخل یک آسانسور است باید دکوراسیون خوبی داشته باشد.

یکی از مواردی که برای طراحی آسانسور است و باید رعایت شود پیروی از قوانین ایمنی است. باید همه این قوانین را رعایت کند تا آسانسور در وقوع حادثه با مشکلات زیادی رو به رو نشود. در ادامه با این قوانین آشنا خواهیم شد:

مجهز کردن آسانسور به سیستم ضد حریق
مجهز کردن آسانسور به سیستم روشنایی
فاصله بین سقف آسانسور تا دیوار آن باید استاندارد طراحی شود.
برای باز و بسته شدن به موقع درب ها باید سیستم شناسایی درب را روی آن نصب کرد.
بالا و پایین رفتن آسانسور باید استاندارد باشد.
مجهز به ابزار ایمنی
آسانسور باید جوری طراحی شود که افراد داخل آن احساس راحتی و آرامشی داشته باشند.
پنل کاربری آن باید ساده و در عین حال جذاب طراحی شود.
باید داری سیستم زنگ هشدار باشد.
باید ضرب گیرهایی در گودال های آسانسور نصب شود.
آسانسورهای لاکچری



این آسانسورها همانطور که از نامشان مشخص است در ساختمان های لوکس و گرانقیمت نصب می شود.

مدیران ساختمان تنها بدنبال آن نیستند یک آسانسور جهت تردد فقط نصب کنند، بلکه علاوه بر تردد بین طبقات باید آیتم های دیگری مثل زیبایی، شیک بودن، احساس راحتی هنگام جا بجایی، صرفه جویی در مصرف برق و انرژی و …. توجه زیادی می کنند.

این آسانسورهای لاکچری از امکانات مدرنی برخوردارند مانند هنگام تردد بین طبقات موزیک دلنشین پخش می کنند و همچنین نمای بیرونی و داخلی آن امکانات جذابی به چشم می خورد.

در آخر میتونم بگم که شرکت سهند فراز کیمیا در فروش آسانسور و طراحی آسانسور های مدرن با سلیقه خود مشتری طراحی و تولید می کنند.
منبع: استاندارد ادواری


:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

می توانیم بگوییم که آسانسور یکی از تجهیزات ضروری در ساختمان ها و شرکت و خیلی جاهای دیگر می باشد و اصلی ترین نقش در هر ساختمان هستند. برای فروش آسانسور و تعمیر و نگهداری آسانسور می توانید ما را در این مقاله از سایت سهند فراز کیمیا دنبال کنید تا بتوانیم پاسخ شما را جواب دهیم.



آسانسور یک دستگاهی می باشد که خیلی راحت افراد یا بارهای زیادی را بین طبقات حمل می کند.

می توانیم بگوییم آسانسور یک اتاقک متحرکی می باشد که با استفاده از سیم هایی که دارد کار می کند، این نیرو در پشت کابین قرار دارد و از دسترس شما خارج است، آسانسور ها توسط موتوری الکتریکی که دارند خیلی راحت کار می کنند.

اگر شما بدنبال شرکت هایی که برای فروش آسانسور هستند می گردید بهتر است در ادامه مطالب همراه ما باشید.

معرفی انواع آسانسور

یکی از مهم ترین دغدغه های که ذهن مشتری هارا درگیر کرده این است، از کجا آسانسور را خریداری کنند و یا از کجا یک تعمیر و نگهداری آسانسور خوب پیدا کنند.

در ادامه ما شما را با انواع آسانسورآشنا می کنیم.

آسانسورهای کششی

در این آسانسورها، از یک سیم بکسل برای بالا و پایین بردن کابین استفاده می شود. یک سیم آن به کابین آسانسور و سیم دیگر آن به وزنه تعادل متصل است. بین این سیم ها یک چرخی قرار دارد که با انرژی موتور الکتریکی به حرکت در می آید و باعث می شود آسانسور بالا و پایین برود. بیبشتر این نوع از آسانسور ها در ساختمان هایی که ارتفاع بلندی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

آسانسور هیدرولیک

برعکس آسانسور کششی، این نوع برای ساختمان هایی که ارتفاع کمی دارند استفاده می شود. از یک پیستون برای بالا و پایین رفتن استفاده می شود. حداکثر سرعتی که دارند ۲۰۰ فوت در دقیقه می باشد. برای تولید نیرو در این آسانسور ها باید یک موتور خانه ای ایجاد شود.

آسانسورمغناطیسی

این آسانسور با دو نوع قبلی کاملا متفاوت است. فرق آن این می باشد که بجای نصب ریل، از آهن ربای مغناطیسی استفاده می شود، همچنین در کف آسانسور هم یک آهن ربای دیگری قرار دارد که وقتی جریان برق وصل می شود این نیروهایی که به عنوان آهن ربا قرار دارند باعث حرکت آسانسور می شوند. قابل ذکر است که این آسانسور ها هزینه و امنیت بالایی دارند و فقط در برخی از مراکز ها استفاده می شود.

آسانسور هیبریدی

این ها برای بالا و پایین رفتن از دو سیم کششی و هیدرولیکی استفاده می کنند. برای جا بجایی کابین ها هم از سیم بکسل و پیستون استفاده می شود.

مزایای فروش و خرید آسانسور

امیدوارم تا اینجا شما را با انوع آسانسور آشنا کرده باشم، تمامی این محصولات یک مزیت های مشترکی دارند که مهم تر از آنها ایمنی، سرعت بالا، نصب راحت، هزینه تعمیرات بصرفه و … اشاره می کند.

در ادامه این مقاله سعی دارم شما را در مورد بالابردن گیرلکس و لوکس توضیحات بیشتری به شما بدهم.

آسانسور گیرلس چه نوع آسانسوری است؟

نوعی بالابر می باشد ولی برای نصب و استفاده از آنها نیاز به استفاده از موتور گیر بکس ندارد و شما خیلی راحت بدون استفاده از آن، از آسانسور استفاده کنید.

بدون شک می توانم بگویم استفاده از این مدل یک سری مزیت هایی را در مقابل بالابرهای گیربکسی دارد، به این دلیل که مصرف انرژی این محصول بسیار پایین است.

شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید بهترین محصول را انتخاب و برای نصب و تعمیر آسانسور با ما تماس بگیرید.
منبع: فروش آسانسور


:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

کارایی آسانسور های گیرلس


این بالابرها یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین بالابرها می باشد که به موتور گیربکسی و موتورخانه نیازی ندارد. مهم ترین کاربردهایی که دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مناسب برای ساختمان هایی که طبقات کمتری دارند.
برای ساختمان های مسکونی و شخصی کارایی دارد.
برای ساختمان هایی که فضای کافی برای تاسیس موتوخانه ندارند خیلی مناسب می باشد.
سرعت آسانسور تاثیر زیادی در فروش بالای آن دارد.

مشخصات زیادی وجود دارد که شما بخواهید یک آسانسور خوبی را پیدا کنید. مهم ترین مشخصه همان سرعت بالابر می باشد که در هنگام فروش آسانسور باید توجه زیادی داشته باشید.

همه دوست دارند بالابرهایی را تهیه کنند که سرعت مناسبی داشته باشد تا در کمترین زمان جا بجا شوند، پرسرعت ترین بالابر را می توانیم به بالابر گیرلس اشاره کنیم، باید این محصول را به دلیل سرعت خوبی که دارد در اولین اولویت خود قرار دهید.

مقایسه موتور گیربکس و موتور گیرلس

موتور گیربکس به فلایول برای نصب نیاز دارد ولی موتور گیرلس نیازی به این قطعه ندارد.
موتورهای گیرلس به موتورخانه نیازی ندارند ولی موتورهای گیربکس اینگونه نیست.
فقفط موتورهای گیربکسی به روغن کاری مرتب نیاز دارند.
کارایی موتورهای گیرلس خیلی بالاتر از موتورهای گیربکس می باشد.
تعمیر و نگهداری آسانسورهای جدید

با پیشرفت علم و فناوری صنعت آسانسور هم دچار تحول و پیشرفت زیادی شده است. طراحی های جدید امروز باعث شده که تمام نیاز های کاربران را رفع کند و مشکلات قبلی را حل کند. چون تعمیر و نگهداری اسانسور هزینه زیادی به همراه داشت با این آسانسورهای جدید این مشکلات خیلی کمتر شدند. امروزه این آساسنور های هوشمند، سبز و اینترنتی کاملا با محیط زیست طراحی شده است و می تواند در آینده تحول زیادی داشته باشد.

آسانسورهای تهران

در شهرهای بزرگ با وجود ساختمان های زیادی که دارد، استفاده از سیستم آسانسور باعث تردد خیلی راحت تر بین طبقات شده؛ به همین دلیل خیلی از شرکت ها خدمات زیادی در مورد آسانسور ارائه می کنند، شما باید به دنبال یک شرکت خوب برای فروش آسانسور و حتی تعمیرات آن باشید چون آسانسور یک نیاز برای همه ساختمان ها و شرکت ها می باشد.

آسانسورشیک



آسانسور وسیله ای است که در نگاه اول شما کابین و درب های آن را می بینید، می توان گفت که علاوه بر آنکه یک سیستم آسانسوی باید سیستم قوی داشته باشد در عین حال باید ظاهری شیک و تمیزداشته باشد تا افرادی که از آن استفاده می کنند حس و حال خوبی داشته باشند. درب ها، آیینه ها، کف کابین دستگیره ها ، صفحه کلید و همه لوازم و تجهیزاتی که داخل یک آسانسور است باید دکوراسیون خوبی داشته باشد.

یکی از مواردی که برای طراحی آسانسور است و باید رعایت شود پیروی از قوانین ایمنی است. باید همه این قوانین را رعایت کند تا آسانسور در وقوع حادثه با مشکلات زیادی رو به رو نشود. در ادامه با این قوانین آشنا خواهیم شد:

مجهز کردن آسانسور به سیستم ضد حریق
مجهز کردن آسانسور به سیستم روشنایی
فاصله بین سقف آسانسور تا دیوار آن باید استاندارد طراحی شود.
برای باز و بسته شدن به موقع درب ها باید سیستم شناسایی درب را روی آن نصب کرد.
بالا و پایین رفتن آسانسور باید استاندارد باشد.
مجهز به ابزار ایمنی
آسانسور باید جوری طراحی شود که افراد داخل آن احساس راحتی و آرامشی داشته باشند.
پنل کاربری آن باید ساده و در عین حال جذاب طراحی شود.
باید داری سیستم زنگ هشدار باشد.
باید ضرب گیرهایی در گودال های آسانسور نصب شود.
آسانسورهای لاکچری



این آسانسورها همانطور که از نامشان مشخص است در ساختمان های لوکس و گرانقیمت نصب می شود.

مدیران ساختمان تنها بدنبال آن نیستند یک آسانسور جهت تردد فقط نصب کنند، بلکه علاوه بر تردد بین طبقات باید آیتم های دیگری مثل زیبایی، شیک بودن، احساس راحتی هنگام جا بجایی، صرفه جویی در مصرف برق و انرژی و …. توجه زیادی می کنند.

این آسانسورهای لاکچری از امکانات مدرنی برخوردارند مانند هنگام تردد بین طبقات موزیک دلنشین پخش می کنند و همچنین نمای بیرونی و داخلی آن امکانات جذابی به چشم می خورد.

در آخر میتونم بگم که شرکت سهند فراز کیمیا در فروش آسانسور و طراحی آسانسور های مدرن با سلیقه خود مشتری طراحی و تولید می کنند.
منبع: تعمیر و نگهداری اسانسور


:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

می توانیم بگوییم که آسانسور یکی از تجهیزات ضروری در ساختمان ها و شرکت و خیلی جاهای دیگر می باشد و اصلی ترین نقش در هر ساختمان هستند. برای فروش آسانسور و تعمیر و نگهداری آسانسور می توانید ما را در این مقاله از سایت سهند فراز کیمیا دنبال کنید تا بتوانیم پاسخ شما را جواب دهیم.

از فروش آسانسور تا تعمیر و نگهداری اسانسور بدانید

آسانسور یک دستگاهی می باشد که خیلی راحت افراد یا بارهای زیادی را بین طبقات حمل می کند.

می توانیم بگوییم آسانسور یک اتاقک متحرکی می باشد که با استفاده از سیم هایی که دارد کار می کند، این نیرو در پشت کابین قرار دارد و از دسترس شما خارج است، آسانسور ها توسط موتوری الکتریکی که دارند خیلی راحت کار می کنند.

اگر شما بدنبال شرکت هایی که برای فروش آسانسور هستند می گردید بهتر است در ادامه مطالب همراه ما باشید.

معرفی انواع آسانسور

یکی از مهم ترین دغدغه های که ذهن مشتری هارا درگیر کرده این است، از کجا آسانسور را خریداری کنند و یا از کجا یک تعمیر و نگهداری آسانسور خوب پیدا کنند.

در ادامه ما شما را با انواع آسانسورآشنا می کنیم.

آسانسورهای کششی

در این آسانسورها، از یک سیم بکسل برای بالا و پایین بردن کابین استفاده می شود. یک سیم آن به کابین آسانسور و سیم دیگر آن به وزنه تعادل متصل است. بین این سیم ها یک چرخی قرار دارد که با انرژی موتور الکتریکی به حرکت در می آید و باعث می شود آسانسور بالا و پایین برود. بیبشتر این نوع از آسانسور ها در ساختمان هایی که ارتفاع بلندی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

آسانسور هیدرولیک

برعکس آسانسور کششی، این نوع برای ساختمان هایی که ارتفاع کمی دارند استفاده می شود. از یک پیستون برای بالا و پایین رفتن استفاده می شود. حداکثر سرعتی که دارند ۲۰۰ فوت در دقیقه می باشد. برای تولید نیرو در این آسانسور ها باید یک موتور خانه ای ایجاد شود.

آسانسورمغناطیسی

این آسانسور با دو نوع قبلی کاملا متفاوت است. فرق آن این می باشد که بجای نصب ریل، از آهن ربای مغناطیسی استفاده می شود، همچنین در کف آسانسور هم یک آهن ربای دیگری قرار دارد که وقتی جریان برق وصل می شود این نیروهایی که به عنوان آهن ربا قرار دارند باعث حرکت آسانسور می شوند. قابل ذکر است که این آسانسور ها هزینه و امنیت بالایی دارند و فقط در برخی از مراکز ها استفاده می شود.

آسانسور هیبریدی

این ها برای بالا و پایین رفتن از دو سیم کششی و هیدرولیکی استفاده می کنند. برای جا بجایی کابین ها هم از سیم بکسل و پیستون استفاده می شود.

مزایای فروش و خرید آسانسور

امیدوارم تا اینجا شما را با انوع آسانسور آشنا کرده باشم، تمامی این محصولات یک مزیت های مشترکی دارند که مهم تر از آنها ایمنی، سرعت بالا، نصب راحت، هزینه تعمیرات بصرفه و … اشاره می کند.

در ادامه این مقاله سعی دارم شما را در مورد بالابردن گیرلکس و لوکس توضیحات بیشتری به شما بدهم.

آسانسور گیرلس چه نوع آسانسوری است؟

نوعی بالابر می باشد ولی برای نصب و استفاده از آنها نیاز به استفاده از موتور گیر بکس ندارد و شما خیلی راحت بدون استفاده از آن، از آسانسور استفاده کنید.

بدون شک می توانم بگویم استفاده از این مدل یک سری مزیت هایی را در مقابل بالابرهای گیربکسی دارد، به این دلیل که مصرف انرژی این محصول بسیار پایین است.

شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید بهترین محصول را انتخاب و برای نصب و تعمیر آسانسور با ما تماس بگیرید.
منبع: فروش آسانسور


:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

جهت معرفی بهتر دستگاه لیبل زن بطری بهتر است ابتدا تعریفی دقیق از عمل لیبل زدن ارائه کنیم. به فرآیند درج لیبل یا برچسب بر روی محصول به وسیله دستگاه را لیبل زنی می‌گوییم. این دستگاه جدیدترین محصول در نوع خود به شمار می‌رود که وظیفه‌اش درج اطلاعات مورد نظر بر روی لیبل است.


در تولیدی‌ها و کارخانجات برای حک کردن نوشته‌ها و تصاویر بر روی لیبل از پرینتر صنعتی استفاده می‌شود. در واقع دستگاه لیبل زن، یک پرینتر است که عمل چاپ حروف و اعداد بر روی لیبل‌ها را انجام می‌دهد. این عمل با حرارتی که توسط هد حرارتی ایجاد می‌شود و همچنین توسط تریبون یا لیبل حرارتی انجام گرفته و نهایتا چاپ مورد نظر انجام می‌گردد. در واقع می‌توان گفت تولید کنندگان با استفاده از این وسیله اطلاعاتی مانند نام، برند، توضیحات محصول، کارگردها، نکات لازم و همچنین برند را یادآوری می‌کنند.

دستگاه لیبل زن بطری و غیره، قطعات مختلفی دارد که هر کدام عهده‌دار وظیفه‌ای خاص هستند. این اجزاء شامل مین برد، غلطک فید و نگهدارنده، نگهدارنده ریبون، ترمال هد یا هد حرارتی می‌باشد و خرابی هر کدام از این‌ها می‌تواند در روند کار اختلال ایجاد کند.

دستگاه لیبل زن چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای ساخت لیبل زن از موادی به کار برده می‌شود که به آن‌ها زده زنگ می‌گوییم. این عامل باعث افازایش عمر و کاهش هزینه استهلاک آن می‌شود. همچنین عمر این دستگاه به واسطه پوشش‌های پلیمری، رنگ ضد زنگ و قطعات فلزی اصل تا چند برابر تضمین می‌گردد.

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به وجود سیستم انتقال قدرت و همچنین الکتروموتورهایی اشاره کرد که باعث می‌شوند کارکرد این وسیله به بهترین حالت پیش رود. همینطور جهت سهولت کار با این وسیله قطعات برقی و الکترونیکی در آن تعبیه شده‌اند.


دستگاه لیبل زن/ مزایا

-زیبایی محصول: از مهم‌ترین نکات بازار کار که پر از مارک‌ها و برندهای مختلف استت، توجه به زیبایی است. قطعا زمانی که لیبل به‌صورت کاملا استاندارد روی بطری قرار گرفته باشد، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند.

-مقاومت بالا: دستگاه لیبل زن دارای ویژگی‌های مهمی از جمله مقاومت بالا در مقابل حرارت و ماندگاری بیشتر محصول هستند.

-صرفه جویی در زمان: با به کار گیری این محصول، کار لیبل زنی با بهترین حالت و کیفیت و در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد.



دستگاه پرکن مایعات چیست؟

دستگاه پرکن مایعات دستگاهی است که برای پر کردن حجم یا وزن مشخصی از مایعات در چگالی و حالت‌های متفاوت می‌باشد. انتخاب دستگاه پرکن مایعات مسئله ای پیچیده می‌باشد به همین خاطر توصیه می‌شود به منظور انتخاب دستگاه مناسب با محصول خود با مشاورین شرکت‌ها مشورت کنید.
منبع: دستگاه پرکن مایعات 


:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

از دستگاه تیوپ پرکن پلاستیکی چه می‌دانید؟


امروزه انتخاب مناسب‌ترین دستگاه تیوپ پرکن به علت تنوع ماشین‌آلات بسته بندی داخلی و خارجی به خصوص در زمینه آرایشی و بهداشتی، با توجه به شرایط مالی و شغلی کشور تبدیل به کاری سخت برای مشتریان خود شده است لذا نیاز به حضور مشاوری متخصص و متعهد در این زمینه به مراتب بیشتر از گذشته احساس می‌شود. فروش دستگاه تیوپ پرکن در انواع مختلف توسط گروه رضا ماشین انجام می‌پذیرد.

دستگاه‌های تیوپ پرکن چه اتومات باشند و چه نیمه اتومات برای پر کردن تیوپ‌های کرم خمیردندان چسب کاربرد داشته و با توجه به نوسانات بازاری با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

1.دستگاه یونیزه آب برای خط تولید شوینده

اولین دستگاه موجود در خط تولید شوینده دستگاه یونیزه آب میباشد. ابتدا به وسیله این دستگاه سختی آب را کاهش می دهیم. زیرا آب مصرفی در محصولات شوینده بهداشتی حتماً بایستی دارای TDs کمتر از ۴۰ ppm باشد.



۲. مخزن ذخیره سازی سه لایه و پمپ استیل آب برای خط تولید شوینده

بعد از دستگاه تصفیه آب، برای خط تولید شوینده مخزن ذخیره سازی سه لایه و پمپ استیل آب مورد نیاز می باشد. زیرا زمانی که دستگاه تصفیه آب به آرامی و در مدت زمان ۲۴ ساعت ۱۸۰۰ لیتر آب را تولید میکند می بایست این آب در یک مخزن پلی اتیلن ذخیره شود سپس به وسیله یک پمپ استیل در لحظه‌ای که قرار است فرمولاسیون انجام شود به داخل میکسر ریخته شود.

این مخزن ها حتماً بایستی به صورت سه لایه باشند تا نور به هیچ عنوان به داخل آن نفوذ نکند و در آن جلبک رشد نکند و ضمناً بهداشتی باشد تا مواد پلاستیکی مخزن داخل آب ذخیره شده، وارد نشود.



کارکرد دستگاه تیوپ پرکن

این دستگاه تیوپ پرکن دارای سه نوع اتومات، نیمه اتومات و دستی می‌باشد که هر تولید کننده با در نظر گرفتن ظرفیت خط تولید و میزان سرمایه مشتری یکی از این انواع را انتخاب می‌نماید.

از لحاظ جنس نیز در سه دسته پلاستیکی، لمینتی و آلومینیومی تقسیم می‌گردند. جنس پلاستیکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع این دستگاه است زیرا برای اکثر محصولات تیوپی مورد استفاده قرار می‌گیرد.



صنایع مورد استفاده

از دستگاه‌های تیوپ پرکن پلاستیکی در صنایع آرایشی، شیمیایی، بهداشتی، دارویی و غذایی استفاده می‌شود.



نوع و جنس تیوپ

مساله نوع تیوپ نقش مهمی در انتخاب نوع دستگاه بسته بندی دارد.معیار انتخاب نوع و جنس تیوپ، مشخصات محصول می‌باشد. از مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب تیوپ مورد توجه قرار داد، سازگاری محصول و عدم واکنش آن با سطح داخلی تیوپ می‌باشد. مورد مهم دیگر در این انتخاب نوع درب یا شانه آن است که با توجه به کاربرد و نوع محصول تعیین می‌گردد.

در پایان نام تعدادی از شانه‌ها آورده می‌شود:

شانه Top Caps

شانه Flip

شانه پیچی یا Screw Tops

شانه های چشمی

شانه های نازل دار



از دستگاه لیبل زن بطری چه می‌دانید؟




دستگاه لیبل زن، یکی از بهترین دستگاه‌ها در کارخانجات صنایع غذایی و بسته بندی به شمار می‌رود. کاربرد این دستگاه که همان انجام عمل لیبل زدن است بسیار مهم می‌باشد. از دستگاه لیبل زن برای درج لیبل و برچسب توضیحات بر روی انواع بطری‌ها و قوطی‌های مواد غذایی و بهداشتی و... استفاده می‌شود. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مختصر و مفیدی درباره دستگاه لیبل زن بطری ارائه کنیم پس ب ما همراه باشید.


لیبلی که روی محصولات نصب می‌شود، شامل نام محصول، تاریخ و برخی اطلاعات می‌باشد. وجود این برچسب نشان دهنده عرضه بهداشتی و ایمن محصولات بوده و نکاتی مانند آرم بهداشت و دیگر نکات قابل ذکر روی آن آورده شده و همچنین اهمیت آن در تبلیغات برند بسیار بالا است. میتوان لیبل زدن را سریع‌ترین بازاریابی ممکن تلقی کرد و هر محصول باکیفیت و مطمئنی دارای این برچسب مهم می‌باشد و برای انجام این عمل مهم و ارزشمند نیاز به دستگاه لیبل زن داریم تا کار به راحتی و با رعایت بهداشت انجام گردد. حال بهتر است به ارائه مطالبی پیرامون دستگاه لیبل زن بطری بپردازیم.
منبع: خط تولید شوینده 


:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

نصب کردن کرکره برقی علاه بر تیغه و موتو، به قطعات متنوع دیگری نیز احتیاج دارد. که به ترتیب، آن ها را شرح می دهیم : تیغه تیغه کرکره برقی در انواع گوناگون پانچ دار در رنگ های متنوع با کاربردهای مختلفی در بازار یافت می شود. که انواع مختلف آن عبارتند از




نصب کردن کرکره برقی علاه بر تیغه و موتو، به قطعات متنوع دیگری نیز احتیاج دارد. که به ترتیب، آن ها را شرح می دهیم :



تیغه
تیغه کرکره برقی در انواع گوناگون پانچ دار در رنگ های متنوع با کاربردهای مختلفی در بازار یافت می شود. که

انواع مختلف آن عبارتند از فولادی، آلومینیومی، پلی کربنات و… .



موتور
از انواع گوناگون موتور کرکره برقی در ایران دو نوع در بازار کاربرد زیادی دارند. این دو نوع موتور به نام های توبولارو ساید می باشند. نحوه کار موتور به این گونه است که رول تیغه ها را به سمت بالا و پایین به حرکت درمی آورد و این کار را با به چرخش در آوردن شفت انجام می دهد.

تمامی موتورهای کرکره های برقی که در بازار وجود دارند قابلیت اتصال به UPS منبع برق بدون وقفه یا همان برق اضطراری را دارند . همه ی آن ها نیازی به روغن کاری ندارند ولی برای بالا بردن عملکرد و طول عمر کرکره باید در شروع فصل تابستان و شروع فصل زمستان روغن کاری شوند.

شفت (لوله- محور)


شفت همان لوله ایست که زمان نصب کرکره برقی اتوماتیک، رول تیغه روی آن قرار میگیرد. موتور باعث چرخیدن شفت می شود و از طریق چرخیدن شفت رول کرکره بالا و پایین کشیده می شود.

دو نوع شفت در کرکره ها کاربرد دارد که تفاوت آن ها در ابعاد و قطر لوله است.

UPS
کرکره با دارا بودن دستگاهی به اسم UPS که دو باطری داخلی دارد ، باعث می شود در زمان های قطعی برق، برق موتورکرکره تامین شود .



صفحه پلیت
در زمان نصب کرکره برای نگه داشتن شفت، صفحه پلیت که از جنس فلز است ،

در دو طرف بالای چپ و راست کرکره نصب می شود.



یاتاقان
یاتاقان روی صفحه ی پلیت در سمت مخالف قسمتی که موتور قرار گرفته نصب می شود و باعث می شود چرخیدن شفت آسان تر انجام گیرد.



اندی کپ
بین شفت و یاتاقان قرار می گیرد و این دو را به همدیگر وصل می کند.



ریسور
ریسور دستگاهی ست که باعث تامین برق و فرمان موتور می شودو بین ریموت و کرکره ارتباط لازم را برقرار می کند. ریسور نباید قابل دسترسی باشد به همین دلیل غالبا روی دیوار داخل قسمتی که محل نصب کرکره برقی اتوماتیک است ، قرار می گیرد.



ریموت
ریموت وسیله ای برای فرمان دادن به کرکره از راه دور است.





ریل کرکره برقی
ریل، پروفیلی به شکل U است که در دو طرف چپ و راست دهنه کرکره برقی به طور عمودی نصب می شود و رول تیغه ها در داخل آنها بالا و پایین می رود.



مویی
مویی، نواری ست که درون ریل قرار دارد و وظیفه آن این است که اصطکاک تیغه ها را به کمترین مقدار ممکن می رساند.



کپس
قطعه ای ست از جنس پلاستیک و در انتهای دو طرف تیغه ها تعبیه می شود. وظیفه آن نگهداری از تیغه ها و هدایت آن ها به داخل ریل ها است. در واقع کیس مانع این می شود که بعد از نصب کردن کرکره تراز کار از توازن خارج شود.



قوطی 40 در 40
قوطی آهنی ست که محل نصب و اتصال آن از زیر ریل کرکره به زیر ساخت است و باعث می شود کرکره برقی اتوماتیک وقتی نصب شد ریل ها مقاومت بیشتری از خود نشان بدهند.



جاقفلی
ساخت جاقفلی به منظور محافظت کامل از کرکره های برقی است . جا قفلی قسمت پایین این نوع کرکره قرار دارد که می توانیم در آن قسمت کرکره را قفل کنیم .

کاور موتور ساید
کاور موتور سایت هم قطعه ای از کرکره ست که محل قرارگیری آن روی موتور و از جنس فلز است.

این قطعه مانع آسیب دیدن موتور در زمان اتفاقات احتمالی مانند عوامل طبیعی می شود .
منبع: کرکره برقی قیمت


:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

تیغه های موجود در کرکره های برقی از لحاظ عرض شانه، جنس، کیفیت ساخت، ضخامت ورق و همین داشتن یا نداشتن فوم و … تنوع بسیار زیادی به وجود می آورد. قیمت نهایی کرکره برقی با توجه به این موارد مشخص می شود.



به عنوان نمونه باید بگویم که در یک مدل مشخص از تیغه های آلومینیومی با شاخه هایی در عرض 8 سانتی متری بدون داشتن فوم که تولید شده توسط یک کارخانه می باشد، به خاطر تفاوت هایی در ضخامت ورق آلومینیومی که تیغه های کرکره از آن ساخته شده اند تا 2 برابر ممکن تفاوت قیمت دارد.

این مورد برای دیگر اجزای موجود در کرکره برقی پنجره مثل موتور و یراق آلات نیز وجود دارد. زیرا برای اینکه قیمت اتمام کار را استعلام بگیریم می بایست همه ی جزئیات مشخص شود. به منظور دریافت مشاوره درباره ی انتخاب بهترین مدل کرکره برقی که با محل مورد نظر شما متناسب باشد، و برای استعلام قیمت نهایی شده کار می توانید در قسمت تماس با ما سایت الکترو حفاظ با شماره های موجود تماس بگیرید.



ارزان ترین مدل کرکره برقی کدام است؟

در میان تیغه های کرکره برقی، ارزان ترین مدل تیغه ها، تیغه های آلومینیومی می باشد که در تیغه های مدل آلومینیومی نیز با در نظر گرفتن ضخامت ورق و همین طور نوع آلیاژ قیمت های گوناگونی دارد. در نظر داشته باشید که در شرایطی که عترض دهنه ی محل اگر زیاد باشد، نبایستی از تیغه های تولید شده به وسیله ی ورق نازک یا تیغه های ساخته شده از آلومینیوم بازیافتی استفاده کنید.



زیرا که با کمترین ضربه تتیغه ها از ریل خارج می شوند. چنانچه قصد دارید با کمترین هزینه یک نوع کرکره برقی با کیفیت و هین طور با دوام داشته باشید، توصیه می کنیم که ابتدا کمی تحقیق کنید و همین با مشاوران مربوطه مشورت کنید.



قیمت نهایی کرکره برقی چگونه حساب می شود؟

قیمت تمام شده ی کرکره برقی = جمع هزینه هایی که در زیر شرح دادیم



1.قیمت هر متر مربع * مساحت دهنه برای کرکره

2.قیمت مربوط به موتور کرکره برقی

3.قیمت ریل های کرکره + اجرت مربوط به آهنکشی و نصب ریل

4.قیمت شف به کار رفته

5.قیمت مربوط به ریموت و رسیور و همین طور ups در شرایطی که نیاز به برق اضطراری می باشد.

6.قیمت مربوط به دیگر یراق آلات مثل کپس، اندکپ و…

7.هزینه ی مربوط به جمل و نقل و نصب آن

قیمت مربوط به هر کدام از این موارد را که باهم جمع ببندید، می توانید قیمت نهایی کرکره برقی مورد نظر خود را دربیاورید. صاحبان شرکت های فروش آسانسور را با توجه به این موارد مشحص می کنند و به مشتری ها قیمت نهایی را اعلام می کنند.



بهترین مدل تیغه کرکره برقی کدام است؟

هر یک از مدل های تیغه های کرکره برقی دارای ویژگی ها و معایبی می باشند که با در نظر گرفتن محل نصب و همین طور بودجه ی شما می بایست بهترین مدل کرکره برقی انتخاب شود. تیغه های آلومینیومی که یکی از مدل های کرکره برقی الکتروحفاظ می باشد دارای وزنی سبک و ارازن قیمت هستند و احتیاجی به موتور قدرتمند ندارند و همین طور مقرون به صرفه تر نیز می باشند.


تیغه های فولادی دارای امنیت بسیار بیشتری در مقایسه با آلومینومی دارند و قیمت نسبتا بیشتری نیز دارند. از طرفی نیز به دلیل داشتن وزن بسیار زیاد، احتیاجی به موتور های پر قدرت دارند. به منظور انتخاب نوع کرکره برقی حتما با توجه به مدل محل و همین طور بودجه ی خود مشاوره دریافت کنید تا بهترین و مناسب ترین نوع کرکره را خریداری کنید و از استفاده از آن راضی باشید.
منبع: کرکره برقی پنجره


:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 


نصب کردن کرکره برقی علاه بر تیغه و موتو، به قطعات متنوع دیگری نیز احتیاج دارد. که به ترتیب، آن ها را شرح می دهیم : تیغه تیغه کرکره برقی در انواع گوناگون پانچ دار در رنگ های متنوع با کاربردهای مختلفی در بازار یافت می شود. که انواع مختلف آن عبارتند از



نصب کردن کرکره برقی علاه بر تیغه و موتو، به قطعات متنوع دیگری نیز احتیاج دارد. که به ترتیب، آن ها را شرح می دهیم :



تیغه
تیغه کرکره برقی در انواع گوناگون پانچ دار در رنگ های متنوع با کاربردهای مختلفی در بازار یافت می شود. که

انواع مختلف آن عبارتند از فولادی، آلومینیومی، پلی کربنات و… .



موتور
از انواع گوناگون موتور کرکره برقی در ایران دو نوع در بازار کاربرد زیادی دارند. این دو نوع موتور به نام های توبولارو ساید می باشند. نحوه کار موتور به این گونه است که رول تیغه ها را به سمت بالا و پایین به حرکت درمی آورد و این کار را با به چرخش در آوردن شفت انجام می دهد.

تمامی موتورهای کرکره های برقی که در بازار وجود دارند قابلیت اتصال به UPS منبع برق بدون وقفه یا همان برق اضطراری را دارند . همه ی آن ها نیازی به روغن کاری ندارند ولی برای بالا بردن عملکرد و طول عمر کرکره باید در شروع فصل تابستان و شروع فصل زمستان روغن کاری شوند.

شفت (لوله- محور)


شفت همان لوله ایست که زمان نصب کرکره برقی اتوماتیک، رول تیغه روی آن قرار میگیرد. موتور باعث چرخیدن شفت می شود و از طریق چرخیدن شفت رول کرکره بالا و پایین کشیده می شود.

دو نوع شفت در کرکره ها کاربرد دارد که تفاوت آن ها در ابعاد و قطر لوله است.

UPS
کرکره با دارا بودن دستگاهی به اسم UPS که دو باطری داخلی دارد ، باعث می شود در زمان های قطعی برق، برق موتورکرکره تامین شود .



صفحه پلیت
در زمان نصب کرکره برای نگه داشتن شفت، صفحه پلیت که از جنس فلز است ،

در دو طرف بالای چپ و راست کرکره نصب می شود.



یاتاقان
یاتاقان روی صفحه ی پلیت در سمت مخالف قسمتی که موتور قرار گرفته نصب می شود و باعث می شود چرخیدن شفت آسان تر انجام گیرد.



اندی کپ
بین شفت و یاتاقان قرار می گیرد و این دو را به همدیگر وصل می کند.



ریسور
ریسور دستگاهی ست که باعث تامین برق و فرمان موتور می شودو بین ریموت و کرکره ارتباط لازم را برقرار می کند. ریسور نباید قابل دسترسی باشد به همین دلیل غالبا روی دیوار داخل قسمتی که محل نصب کرکره برقی اتوماتیک است ، قرار می گیرد.



ریموت
ریموت وسیله ای برای فرمان دادن به کرکره از راه دور است.





ریل کرکره برقی
ریل، پروفیلی به شکل U است که در دو طرف چپ و راست دهنه کرکره برقی به طور عمودی نصب می شود و رول تیغه ها در داخل آنها بالا و پایین می رود.



مویی
مویی، نواری ست که درون ریل قرار دارد و وظیفه آن این است که اصطکاک تیغه ها را به کمترین مقدار ممکن می رساند.



کپس
قطعه ای ست از جنس پلاستیک و در انتهای دو طرف تیغه ها تعبیه می شود. وظیفه آن نگهداری از تیغه ها و هدایت آن ها به داخل ریل ها است. در واقع کیس مانع این می شود که بعد از نصب کردن کرکره تراز کار از توازن خارج شود.



قوطی 40 در 40
قوطی آهنی ست که محل نصب و اتصال آن از زیر ریل کرکره به زیر ساخت است و باعث می شود کرکره برقی اتوماتیک وقتی نصب شد ریل ها مقاومت بیشتری از خود نشان بدهند.



جاقفلی
ساخت جاقفلی به منظور محافظت کامل از کرکره های برقی است . جا قفلی قسمت پایین این نوع کرکره قرار دارد که می توانیم در آن قسمت کرکره را قفل کنیم .

کاور موتور ساید
کاور موتور سایت هم قطعه ای از کرکره ست که محل قرارگیری آن روی موتور و از جنس فلز است.

این قطعه مانع آسیب دیدن موتور در زمان اتفاقات احتمالی مانند عوامل طبیعی می شود .
منبع: کرکره برقی


:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

همانطور که گفتیم یکی از سبکهای طراحی تی وی وال سبک کلاسیک می باشد. از گذشته تا به حال برای انواع فضاها این سبک طراحی مرسوم بوده است. در این مدل طراحی با در نظر گرفتن وضعیت محیط تیوال، انتخاب پهنای مناسب ابزار، المان های دکوراتیو و در آخر انتخاب رنگ مناسب توصیه می شود. معمولاً در سبک های کلاسیک از المان های دکوراتیو بیشتر استفاده می شود.

تی وی وال کلاسیک

اما سبک های نئوکلاسیک و گچبری سقف یا دیوار بیشتر به سمت طرح های ساده تر و در عین حال مدرن و شیک رفتند. که همین امر موجب شده است که امروزه طرفداران بیشتری را به خود جذب کند. شما میتوانید با در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی خود برای طراحی تی وی وال سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهتر است برای طراحی این سبک ها عجله نکنید و با چند طراح دکوراسیون و متخصص این کار در این باره مشورت کنید زیرا ممکن است شما با سبک ها و طرح هایی که وجود دارد به طور کامل آشنایی نداشته باشید. همچنین شما می‌توانید زمانی که از گچبری سقف برای طراحی استفاده کردید موردی که با آن همخوانی دارد را برای گچبری دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید و به آن زیبایی بیشتری ببخشید.

در نظر داشته باشید که یکی از مناسبت ترین و به صرفه ترین انتخاب در بین متریال های موجود برای طراحی تی وی وال منحصر به فرد و زیبا، استفاده از ابزار پلی یورتان یا استفاده از گچبری سقف و دیوار می باشد. شما می توانید با استفاده از ابزار پلی یورتان و گچبری، بر روی دیوار پشت تلولیزیون و یا هر دیوار دیگری، قاب بسیار زیبا بندازید و تلویزیون را در قسمت میانی آن قرار دهید.

امروزه بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی به صاحبان خانه برای زیباتر شدن آن، طراحی تی وی وال را پیشنهاد می دهند. زیرا این کار موجب می شود که زیبایی داخلی خانه دو چندان شود. طراحان معاری داخلیبه شدت به گچبری سقف و طراحی تی وی وال علاقه مند هستند. بنابراین اگر دیوار پشت تلویزیون شما طرحی ندارد، حتما برای زیبا تر شدن آن دست به کار شوید.
ابزار پلی یورتان چیست؟

سوالی که ممکن است برای شما به وجود آید، این است که ابزار پلی یورتان چیست؟ ما در این مطلب قصد داریم شما را با پاسخ به این سوال که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد، آشنا کنیم؛ پس اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

طراحی مدرن تی وی وال در کنار گچبری پیش ساخته
پلی یورتان چیست؟

ابتدا بهتر است بدانید که اصلا خود ماده ی پلی یورتان چیست، سپس با ابزار پلی یورتان بیشتر آشنا شوید. پلی یورتان ها در واقع در یکی از دسته های مواد شیمایی می باشند که به وسیله ی واکنش پلی ال ها به همره ابزوسیانات ها، به عنوان مواد اصلی تشکیل دهنده ساخته می شوند.

پلی یورتان یک ماده فوم متراکم می باشد که همه ی ویژگی های چوب را بدون هیچ گونه عیب و نقص موجود در آن را، دارد. منظور از عیب و نقص چوب همان پوسیدگی و ورقه ورقه شدن و ترک خوردی می باشد، که هیچ کدام را ندارد.
انواع فوم پلی یورتان

پلی یورتان ها در واقع به شکل های متفاوت از جمله موارد زیر در دنیا کاربرد دارند.

فوم های سخت

فوم های نرم

الاستومرها

رزین

ترموپلاستیک الاستومر ها

پوشش و …

یکی از مهمترین کاربرد های پلی یورتان ها، استفاده به عنوان ابزار پلی یورتان دکوراتیو (گچیری پیش ساخته) می باشد. ابزار پلی یورتان با هدف ایجاد طرح ها و همین طور جلوه های زیبای دکوراتیو در محیط های داخلی و نمای خارجی ساختمان ها استفاده می شود. بنابراین تا اینجا متوجه شدید که ابزار پلی یورتان چیست و به طور کلی چه کاربرد هایی دارد.
منبع: گچبری سقف پیش ساخته


:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

یکی از سبک های جدید طراحی دکوراسیون داخلی طراحی تی وی وال می باشد. منظور از تی وی وال همان دیواره پشت تلویزیون می باشد که به تازگی برای زیباتر شدن خانه آن را در طرح ها و مدل های مختلف دیزاین می کنند. یکی از طرح هایی که میتوان برای تی وی وال مورد استفاده قرار داد گچبری میباشد. علاوه بر گچبری سقف می توانید از گچبری دیوار ها با استفاده از گچبری پیش ساخته برای زیباتر شدن آن ها استفاده کنید.
ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان

یکی از مواردی که می تواند انرژی و انگیزه ی بیشتری برای زندگی کردن بدهد، تغییر و ایجاد تنوع در زندگی می باشد. تغییر و همین طور دوری از تکرار و روز مرگی هر چقدر ام کوچک باشد انرژی های محیط را افزایش می دهد. از جمله این تغییرات می تواند تغییر در دکوراسیون و لوازم خانه و یا شاید کمی بزرگ تر، بازسازی خانه باشد. و اما گچبری پیش ساخته چیست و چه کاربردی دارد.

باید بگویم که امروزه با توجه به پیشرفت در صنعت و ایجاد تغییر در عملکرد سازندگان مسکن از روش های سنتی به روش های مدرن و صنعتی و همین طور به کارگیری از تکنولوژی های جدید، این بازسازی ها دیگر کار سخت و دشوار و پر هزینه نمی باشند. استفاده از این تکنولوژی های جدید موجب شده است که سرعت اجرا افزایش پیدا کند. علاوه بر این مورد موجب افزایش کیفیت، اقتصادی بودن، سبک سازی، طراحی مدرن، استفاده بهینه از منابع و همین طور افزایش عمر مفید ساختمان می شود.

ابزار پیش ساخته پلی یورتان نیز جزو این تکنولوژی جدید که در پاراگراف بالا عرض کردیم، می باشد که کاربرد های بسیار زیادی در معماری داخلی و خارجی ساختمان ها دارد و به راحتی می تواند جایگزین بسیار خوبی برای قطعات گچبری دکوراتیو داخلی سیاختمان و یا سیمانکاری های تزیینی در نمای ساختمان می باشند.

ابزار پلی یورتان در انواع مختلفی مثل ابزار نور مخفی، ابزار گلویی، قرنیز، طاقچه ها، پروفیل های قاب، گل ها و گنبد های زیبای سقفی ، ستون و سر ستون، قابهای پیرامونی درب و پنجره، قطعات تزینی،چراغ دانهای دیواری و … قابل استفاده می باشند. استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان و یا گچبری پیش ساخته موجب شده است که ایجاد هر طرح و جلوه های زیبایی دکوراتیو کاملا طبیعی و مدرن با هر سلیقه ی برای طراحان و معماران فراهم شود.
ویژگی های استفاده از گچبری پیش ساخته پلی یورتان

استفاده از ابزار پلی یورتان یکسری ویژگی به همراه دارد که عبارتند از:

ماندگاری ابزار پلی یورتان
مزایای زیباشناختی
چسبندگی رنگ
سهولت نصب

تی وی وال مدرن و گچبری سقف

تی وی وال مدرن

یکی از پرطرفدارترین سبک هایی که برای تی وی وال امروزه بسیار استفاده می شود، تی وی وال نئوکلاسیک میباشد. این سبک طراحی مانند گچبری سقف و دیوار بسیار طرفدار دارد. برای درک بهتر این نوع سبک طراحی می توان تعریفی ساده بیان کرد. به این صورت که نئوکلاسیک تغییری محسوس در طراحی اما در عین حال ساده و دلنشین و در آخر انعطاف پذیر می باشد.

با توجه به اینکه در سبک های کلاسیک از مدلهای مختلف گل ها و موتیو عکس های پر زرق و برق استفاده می شود، در سبک نئوکلاسیک این مدل گل ها پر زرق و برق حذف شده و از گل های گوشی ساده تر استفاده می شود.

نصب طراحی برای تی وی وال از نظر اقتصادی به صرفه تر از طرح های کلاسیک و گچبری سقف و دیوار می باشد و همینطور در عین حال سادگی و زیبایی را خواهد داشت. با در نظر گرفتن مزایای ابزار پیش ساخته پلی یورتان، با کمترین هزینه و زمان میتوان تغییری اساسی در تی وی وال به وجود آورد.
منبع:گچبری آماده


:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

همه افراد به تزئین و تغییر دکوراسیون داخلی خود اهمیت بسیاری می دهند و از روش های مختلفی اینکار را انجام می دهند. هنر گچبری سقف یکی از خدمات و هنرهای تخصصی در مجموعه هنری می باشد. علاوه بر اینکه دارای طرح و مدل های مختلفی می باشد، توانسته توجه و نظر افراد و خانواده را با هر نوع سلیقه ای که دارد جلب کند.

گچبری سقف نئوکلاسیک از دیگر خدمات گچبری می باشد که سبک جدیدی دارد و دارای طرح و مدل های شیکی می باشد.
گچبری نئوکلاسیک چه نوع گچبری می باشد؟
هنر گچبری یک تخصص فنونی می باشد که امروزه بسیار رواج پیدا کرده و با سبک های مختلف در منازل زیادی اجرا می شود. در ابتدا باید بگویم که سبک نئوکلاسیک مانند دیگر سبک ها شلوغ و پیچیده نمی باشد؛ به همین دلیل سرعت اجرای بالایی دارد و معمولا هزینه مناسبی به همراه دارد. این گچبری که از طرح های شیک و به روز می باشد از سبک کلاسیک استخراج شده و با مدل های مدرن ادغام شده است.
این مدل گچبری سقف مخصوص کسانی می باشد که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند و علاقه زیادی به شیک و مدرن کردن منزل خود دارند. گچبری کلاسیک دارای طرح و مدل های شلوغ و پیچیده ای می باشد اما این هنر سبک مدرن شده ای از گچبری کلاسیک می باشد، یعنی بیشتر زیبایی و سادگی را به نمایش می گذارد.
شاید در بعضی از خانه دیده باشید که از گچبری سقف پذیرایی خیلی ساده یا خیلی شلوغ استفاده می کنند، اما لازم به ذکر می باشد که گچبری سقف نئوکلاسیک بین این دو مورد است یعنی نه خیلی شلوغ و نه خیلی خلوت می باشد.
گچبری نئوکلاسیک
اگر به چند سال قبل توجه کنید متوجه خواهید شد که در آن زمان معمولا افراد و خانواده ها باید فقط از طرح های شلوغ یا فقط طرح های ساده استفاده می کردند ، اما امروزه با وجود این حرفه و تخصص می توانید از خدماتی به این ساده و شلوغ استفاده کنید. با اینکه گچبری سقف نئوکلاسیک دارای طرح و مدل های مختلفی می باشد اما توجه همه افراد با هر نوع سلیقه ای را جذب نمی کند.
در اصل می توان گفت نئوکلاسیک یک گچبری میان مدرنیته و کلاسیک می باشد. برای ایجاد تفاوت بین گچبری نئوکلاسیک و کلاسیک، نئوکلاسیک به سمت رنگ های تیره تر و یکدست می رویم و در این نوع گچبری از ورق طلا و پتینه استفاده نمی شود. در واقع ابزارهای گچبری نئوکلاسیک یا به طور کامل سفید رنگ می باشند و یا نسبت به دیوار زمینه خود تم رنگی کاملا مشخصی را دارد، همچنین سرعت اجرا در سبک نئوکلاسیک به دلیل سادگی اعمال شده بر ابزارها بیشتر از کلاسیک است.

در سبک معماری نئوکلاسیک، استفاده از رنگ های خنثی، جایگاه مخصوص ویژه را دارد و از این خانواده رنگی زیاد استفاده می شود. قابل ذکر است که در این سبک از معماری از یک رنگ به تنهایی استفاده نمی شود. برای مثال: اگر ما بگوییم رنگ سفید یا خاکستری رایج است به این معنی می باشد که در دکوراسیونی به سبک نئوکلاسیک رنگ سفید و خاکستری به شکل غالب کاربرد داشته است، اما ممکن است برای نشان دادن عمق و ایجاد سایه ها از رنگ های تیره تری هم استفاده شود. قابل ذکر است که همه اسباب آشپزخانه نئوکلاسیک کاملا ساده و متقارن می باشد.
دکوراسیون داخلی با سبک گچبری سقف نئوکلاسیک
طراحی دکوراسیون داخلی با این سبک گچبری می توان اینگونه تعریف کرد که ترکیبی از تمایلات مدرن با ویژگی ها کلاسیک می باشد که منجر به سبکی پرنشاط شده است. برخی محدودیت های گچبری کلاسیک را هم کنار می گذارد و در نهایت دکوراسیون و تزئینات داخلی شیکی را همراه با این سبک گچبری و با خماتی ویژه مانند نقاشی هنری به نمایش در می آورد.
سبک گچبری سقف نئوکلاسیک، یک سبک پالوده شده و با شکوهی می باشد. سبکی است که جزئیات سبک کلاسیک با رویکردی جدید در آن یافت می شود. اگر بخواهم نئوکلاسیک را در یک جمله تعریف کنم می توان عنوان کرد که نئوکلاسیک پوسته کلاسیک بر روی امکانات مدرن است.
فرم کلی سبک کلاسیک از لحاظ سختاری و همین طور برخی لوازم منزل که در سبک کلاسیک وجود دارند و در این سبک حفظ شده است. این سبک تلفیقی بین قدیم و جدید می باشد. برای اجرای این هنر در طراحی داخل منازل و همچنین برخی المان ها و ویژگی ها و نماد های گچبری کلاسیک حفظ می شود وهمراه با وسایل داخلی منزل که بهتر است به سبک کلاسیک باشد، باعث می شود فضایی دلنشین در خانه ایجاد شود.
منبع:ابزار پیش ساخته پلی یورتان داخلی


:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

یی از روش های این صنعت تعریف متریال های نوین در قسمت دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان است که با سرعت زیادی در حال گسترش است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با ابزار پلی یورتان که به عنوان جدید ترین و بروزترین ابزار بجای گچبری سنتی آمده است صحبت کنیم. اما قبل از اینکه وارد بحث شویم باید توضیح مختصری در مورد خود پلی یورتان و ویژگی هایی که دارد اشاره کنم.

تاریخچه

ابزار پلی یورتان در دهه 1930 توسط دکتر اتو بایر اختراع شد. از آن زمان تا به امروز شکل های گوناگونی از آن بوجود آمده است. بیشتر در زمینه های کفش سازی، دکوراسیون داخلی و ... کاربرد دارد. اگر بخواهیم از نظر علمی بگوییم، پلی یورتان از دو بخش شیمایی پلیمر و یورتان تشکیل شده است و در یک فرآیند شیمیایی به هم پیوند زده شده تا این ماده را بوجود بیاورد. این ترکیب پلیمری محصولی بادوام، پایدار و ایمن است که هر روزه از آن استفاده می شود. یکی از ویژگی های جالبی که دارد بر خلاف ترکیبات مصنوعی دیگر، این موادها در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و به هیچ عنوان در برابر گرما ذوب نمی شوند.
تصویر: https://static3.shomanews.com/thumbnail/nlZywcPessPG/LJuSk844dp1AauVSDARFxQNsC4gBAQPzcRzGw6jmw-VtifFcV1tStDZjaPCCOwB7s4ozQKcbCVmogOVBmfOx7bbWVsxBHFOX-M-_UgDb51mqXgUlZ5hSPLnIKUwa4wT7CNuXdKfHp3CPlE9rWvxL0A,,/%D9%BE%D9%84%DB%8C+%DB%8C%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg
اگر بخواهم برخی از کاربردهای مشهور آن را بگویم، در لاک الکل، رنگ، چسب و فوم کاربرد زیادی دارد. جایگزین خیلی مناسبی برای گچ و دکوراسیون به حساب می آیند. یک مزیت خوبی که دارد هم هزینه کمی دارد و در نصب آن زمان کمی را از آدم می گیرد.

ابزار پیش ساخته چیست؟

ابزار پیش ساخته پلی یورتان جایگزین بسیار مناسبی برای گچ بری های سنتی است و معایبی که در گچ بری سنتی است در این ابزار پیدا نمی شود، چون این ابزارها از قبل ساخته می شوند و فقط به نصب نیاز دارند، چون وزن آن ها بسیار سبک است پس اصلا نصبشان کار سختی نمی باشد.

در برابر حرارت، رطوبت، فشار و ضربه های قوی بسیار مقاوم هستند و دوام بالایی دارند، شاید فکر کنید که این ابزار بسیار خطرناک است اما اینطور نیست، هیچ مشکلی برای سلامتی شما به وجود نمی آورد. این ابزار رفتارها وقابلیت های مختلفی دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنم.

مقاوم در برابر حرارت بالا
دیر می سوزد یا اصلا نمی سوزد
در برابر جذب رطوبت مقاوم است.
انعطاف پذیر هستند.
طول عمر بالایی دارند.
دارای وزنی سبک
در لایه های پوششی چسبندگی بالایی دارند.

با توجه به مطالبی که تا اینجا در مقاله خواندید باید عرض کنم که ابزار پلی یورتان دغدغه های تولید کنندگان و مصرف کنندگان را جهت تحویل به موقع پروژه ها و بالا بردن سرعت کارها کاهش داده است. این ابزار باعث شده که هم کیفیت کار افزایش پیدا کند و زمان کمتری صرف یک پروژه شود.

با توجه به رفتارهای نزدیکی که به متریال سنتی و گچ و کناف دارند توانسته اند کیفیت نهایی و عمر بالایی به مصرف کنندگان دهند و اعتماد آن ها را جذب کنند. به طوری که این ابزار امروزه جز جدایی ناپذیری از پروژه ها شده.

این ابزار به دلیلی که رنگ بندی های متفاوتی دارد دست طراحان و مجریان را در این زمینه باز گذاشته است. این ابزار تنوع و کارایی زیادی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنم.
منبع: پخش عمده قرنیز


:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

چگونه می توان یک طراحی گچبری سقف را انجام داد؟
با توجه به موارد زیر می توان از گچبری و نور مخفی، سقف کاذب کناف و کشسان استفاده کرد.

طراحی داخلی دکوراسیون اتاق های پذیرایی
ارتفاع سقف از کف اتاق پذیرایی
میزان روشنایی مورد نیاز برای آسایش افراد در منزل

در طراحی های دکوراسیون مدرن و لوکس از گچبری و نور مخفی استفاده می شود.
سقف اتاق خواب و پذیرایی

باید به این نکته حتما دقت داشته باشید که طراحی سقف باید متناسب با دکوراسیون داخلی کلی خانه باشد، برای نمونه اگر از در پذیرایی و هال از گچبری نور مخفی استفاده کردید، در اتاق خواب هم باید از این نوع گچبری استفاده کنید. می توان گفت امروزه کناف و نور مخفی محبوب ترین نوع سقف می باشد. اما باید گفت که از نظر زیباشناسی کناف نسبت به گچبری ارزش پایین تری دارد.
گچبری ساده سقف پذیرایی

امروزه اغلب مردم برای زیبایی بیشتر سقف پذیرایی از سقف های کاذب و کناف استفاده می کنند. برای نصب سقف کاذب با استفاده از تکنیک های سنتی و مدرن می توانید یک سقف زیبا روی منزل خود پیاده کنید. از قدیم تا به امروز مهم ترین بخش منزل شما ، بخش پذیرایی منزل می باشد پس باید برای گچبری سقف پذیرایی سلیقه زیادی به خرج دهید.
تصویر: https://www.1pezeshk.com/wp-content/uploads/2022/11/Picture1-20.jpg
گچبری پذیرایی به همراه نور پردازی می تواند زیبایی شکیلی به منزل شما بدهد، ممکن است بعضی از گچبری ها ثابت باشند و یا اینکه از قبل آماده باشند و به راحتی نصب شوند، یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید اندازه و طرح های گچ بری می باشد.
نکته های مهم برای گچبری پذیرایی و آشپزخانه
باید به شما توصیه کنم که اگر تصمیم دارید مدل های جدید گچبری را برای منزل خودتون انجام دهید باید حتما از نورپردازی برای زیبایی سقف پذیرایی و آشچزخانه استفاده کنید، زیرا نور خیلی در گچبری اهمیت دارد.

نکات مهم برای طراحی در هنگام اجرای گچبری سقف
برای اینکه بتوانید گچبری بهتر و زیباتری را برای خانه خود پیاده کنید باید چند تا نکته مهم را در نظر داشته باشد:
ارتفاع سقف خانه برای ایجاد گچ بری

باید حتما ارتفاع سقف را برای انجام داد گچبری مدنظر داشته باشید، اگر ارتفاع خانه شما کوتاه باشد توصیه من این است که از طرح های شلوغ و حجیم خودداری کنید.

دکوراسیون منزل باید چگونه باشد؟

باید طرح و مدل های گچبری به گونه ای باشد که با وسایل داخل منزل هماهنگی داشته باشد به طوری که محیط خانه را زیباتر نشان دهد.

دوری از اضافه کاری
پیشنهاد من به شما این می باشد که از سبکی استفاده کنید که به راحتی در قسمت های مختلف منزل از آن استفاده کنید.
احساس آرامش و راحتی
یکی از مهم ترین نکته ها برای مدل های سقف پذیرایی و آشپزخانه رنگ و طرح گچبری می باشد. شما باید حس خوبی به مدل و رنگ آن داشته باشید تا بتواند آرامش و راحتی را برای شما فراهم کند.
توجه زیاد در استفاده از رنگ و طراحی
باید دقت زیادی در رنگ و طراحی به خرج دهید، چون این باعث حس اصالت در خانه می شود. به شما توصیه می کنم که رنگی را انتخاب کنید که محیط منزل شما را دل باز تر نشان دهد و باعث بزرگی منزلتان شود. واما گچبری پیش ساخته چیست و چه کاربردی دارد؟
ایده های جدید و مدرن در گچبری سقف
چون گچبری به عنوان یک تزیئن محسوب می شود باید در زمان اجرای آن دقت بالایی داشته باشید.
گچبری دور درب
یکی از جدیدترین و مدرن ترین طرح گچبری دور درب می باشد که باید بسیار خلاقانه باشد، با استفاده از این نوع طراحی می توانید محیط خانه خود را بروز کنید، معمولا این طرح بیشتر برای گچبری های دور شومینه استفاده می شود.
گچبری جداکننده سقف و دیوار
برای اینکه بخواهید زیبایی بهتری را جلوه دهید از گچبری استفاده کنید تا دیوار و سقف را از هم جدا کند، برای رنگ آمیزی باید از رنگ های مکمل استفاده کنید.
منبع: پخش گچبری پلی یورتان


:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

طراحی دکوراسیون داخلی به صورت های مختلف انجام می شود: با دکوراسیون دیواری، کفپوش ها یا مبلمان رنگی و… اما همیشه سقف فراموش می شود. یک طرح سقف مناسب می تواند کل فضای خونه را تغییر دهد و یک فضای الهام بخش را ایجاد کند.
استفاده از گچبری پیش ساخته پلی یورتان در معماری های مدرن و امروزی
ابزار گلویی یک جز جدا ناپذیر در طراحی فضای منزل می باشد. مدل های نور مخفی که در سقف می باشند به راحتی با ابزار گچبری پیش ساخته نور مخفی پلی یورتان اجرا می شوند. این ابزار به راحتی امکان استفاده از گلویی بدون رابیتس را فراهم می کند، باید بگویم رابیتس یک کاری در ساختمان کاری می باشد که بسیار پر هزینه و زمان بر می باشد.
تصویر: https://www.1pezeshk.com/wp-content/uploads/2022/11/Picture1-19.jpg
گلویی سقف جذابیت فوق العاده ای به خانه می دهد، می توان آن را در هر اتاقی نصب کرد البته با این شرط که صاحب خانه مواد مورد نیاز را تهیه کرده باشد. گلویی از اهمیت تزئینی فوق العاده ای بر خوردار می باشد زیرا دیوار ها را بلندتر نشان می دهد و اتاق را یکنواخت می کند، اضافه کردن ابزارهای دکوراتیو گلویی ایده بسیار خوبی برای افراد هایی که مایل هستند خانه های خود را بازسازی کنند می باشد.
باید در انتخاب این ابزارها، آن را با اتاق خود مطابقت دهید سپس ازآن استفاده کنید، بهتر است که از قبل بفهمید که ایده شما برای ترکیب، سبک و جلوه های بصری چیست و می خواهید به چه هدفی برسید.
هر چه طراحی های گچبری سقف پیچید و با جزیئات بیشتری باشد، هزینه و مدت زمان اجرا آن طرح به مراتب بیشتر خواهد شد. رابیتس کاری برای انجام دادن گچبری در ساختمان ها یک کار پر هزینه و زمان بر می باشد.
استفاده از کناف برای سقف اتاق های پذیرایی کم هزینه تر می باشد و در منازل های کوچک سرعت اجرا بیشتر است و برای مالکانی که نمی خواهند هزینه زیادی مصرف کنند مناسب می باشد.
قیمت گچبری سقف پذیرایی با ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان بسیار اقتصادی می باشد و به صرفه خواهد بود و همچنین شما از یک سبک مدرن استفاده خواهید کرد.
گچبری سقف یعنی چه؟
گچبری سقف یک نواری از مواد با پروفایل های مختلفی می باشد که برای پوشاندن بین سطوح ها یا برای تزئین مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهم بگویم به روش سنتی از چوب یا گچ برای سقف استفاده می کردند اما امروزه از پلی یورتان یا پلی استایرن استفاده می کنند. گچبری سقف قرن ها در دکوراسیون های سقفی استفاده می شود، کاخ های پادشاهان فرانسوی نمونه ای از این گچبری های سقف می باشند.
امروزه گچبری برای اهداف های مختلفی استفاده می شود و در هر فضای داخلی استفاده می شود مانند: حمام، اتاق ناهارخوری، اتاق نشیمن، اتاق خواب و ….
گچبری سقف مدرن چه نوع گچبری می باشد؟
گچبری باعث می شود فضای ظاهری شیک و جلوه بهتری پیدا کند، یک تصویر زیبا را خلق می کند. اگر برخی از گچبری های قدیمی باقی مانده اند بهتر است آن را از بین نبرید، چون می توانید خیلی راحت آن را با یک فضای داخلی هماهنگ سازید و اگر همسان با سبک دکوراسیون شما نباشید به راحتی می توانید آن را یک کنتراست ایجاد کنید.
انواع گچبری مدرن به شکل هندسی یا خطوط ساده وجود دارند، آن ها می تواند به شما کمک کند بدون توجه زیادی یک استایل خوب ایجاد کنید.
منبع: ابزار پیش ساخته پلی یورتان


:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

با توجه به تمامی نکات ذکر شده از ویژگی‌ها و کابری‌های ابزار پیش ساخته پلی یورتان، میتوان این ابزار را گزینه‌ای مناسب جهت خرید معرفی کرد البته نکات مهمی نیز پیرامون خرید و استفاده از این ابزارباید مدنظر باشد که در ادامه خواهیم آورد.
این ابزار قابلیت نصب به آسانی و با سرعت را دارد اما در نظر داشته باشید جهت حصول نتیجه بهتر از کار بهتر است ازفرد نصاب متخصص و مطمئن جهت نصب بهره ببریم.
توجه کنید که جهت نصب این ابزار باید از چسب مخصوص استفاده شود.

از انجا که ابزار پیش ساخته پلی یورتان خام بوده، باید پیش از مصرف رنگ شود اما بهتر است قبل از رنگ کردن محیط از این ابزار استفاده شود. البته در صورتی که محیط را رنگ کرده‌اید و پس از آن تصمیم به استفاده از این ابزار دارید، با چند شیوه می‌توانید ابزار را نصب و سپس رنگ کنید.

و در آخر به ارائه مطالبی پیرامون ابزار نور مخفی پلی یورتان خواهیم پرداخت. پیشاپیش امیدواریم کلیه مطالب در جهت آگاهی و رفع ابهام شما خوانندگان گرامی مفید بوده باشد.
ابزار نور مخفی پلی یورتان
گلویی یا ابزار نور مخفی پلی یورتان، ابزارهایی هستند که میتوانیم جهت ایجاد خط نوری غیر مستقیم برای حاشیه‌های سقف و یا سقف راهروها و دیوارها از آ‌ها استفاده کنیم. این ابزار، پیش ساخته است و به طور قطع جهت جایگزینی و استفاده به جای رابیتس، ابزارهای گچی سنتی و … گزینه مناسبی می‌باشد.

موارد کاربرد ابزار نورمخفی پلی یورتان
-نورپردازی اتاق تی وی
-دور سالن پذیرایی
-باکس گچبری رابیتس
-لبه نور مخفی کناف
-ایجاد خط نوری به صورت غیر مستقیم در بالای قرنیز
-نور مخفی اتاق کودک
-نور مخفی سقف اتاق خواب
-حاشیه سقف سرویس بهداشتی
ابزار مخفی پلی یورتان/ ویژگی‌ها
-قابلیت استفاده در محیط‌های مرطوب مانند حمام، سرویس بهداشتی، استخر
-قابلیت استفاده در نمای ساختمان به‌دلیل مقاومت در برابر رطوبت
-وزن کم در عین استحکام و مقاومت بالا
-اجرا و نصب سریع با کمترین پرتی مصالح و بدون اتلاف وقت
-تنوع

-موجود بودن در سبک‌های کلاسیک و مدرن
-قابل رنگ پذیری در دفعات مختلف
-استفاده بدون نیاز به زیرسازی
-قابلیت استفاده از تکنیک‌های هنری مانند پتینه و طلاکوب
صرفه اقتصادی
-مناسب جهت پروژه‌های ساختمانی و تجاری
-به مرور زمان نسبت به ابزارهای گچی تغییر شکل نخواهد داد و ترک نخواهد خورد.
منبع: گچبری پیش ساخته چیست


:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

گچبری پیش ساخته یا همان پلی یورتان از دسته مصالح مدرن می‌باشد که اغلب در ساختمان‌های مختلف جهت طراحی دکوراسیون داخلی کاربرد رارد. همچنین می‌توان گفت در دنیای امروز این ابزار در بخش‌های مختلف ساختمان‌ها کاربرد عایق حرارتی و رطوبتی نیز دارد. این ابزار دارای وزن سبک و طول عمری بالا می‌باشد و عدم ترک خوردگی و فرسایش آن در شرایط مختلف از دیگر ویژگی‌های آن است. اگر مایلید درباره این ابزار، نکات، خواص و کاربردهای آن و همچنین پیرامون ابزار نور مخفی پلی یورتان اطلاعات مهمی کسب کنید حتما تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

درباره گچبری پیش ساخته
تصویر: https://www.samatak.com/image/2022/11/3/658455499-samatak-com.jpg
در دنیای امروز شاهد به کار گیری ابزارهایی از جنس پلی یورتان در قسمت گچبری دکوراسیون داخلی بناها هستیم که اغلب جزء جدیدترین و کارامدترین ابزارهای جایگزین گچبری سنتی و کناف کاری می‌باشند. البته این ماده شیمیایی غالبا برای ساخت لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به‌علت داشتن مزایایی که در ادامه آوره خواهد شد می‌تواند به‌عنوان نوعی ابزار در دکوراسیون داخلی به کار رود. این مزایا عبارتند از:

-انعطاف‌ پذیری

-نصب آسان و سریع

-مقاومت بالا در مقابل گرما و رطوبت

-سازگار با شرایط محیطی مختلف

و همچنین مزایای دیگری که این ابزار پیش ساخته دارا بوده و باععث شده تا صنعتگران دنیای امروز با توجه به کاربردهای فراوان، کیفیت بالا و همینطور کاهش زمان ساخت دست به تولید ابزار پیش ساخته پلی یورتان در انواع مختلف بزنند. که در این سایت میتوانید مشاهده کنید:

ابزار پیش ساخته پلی یورتان/ انواع

از آنجا که امروزه ابزار پیش ساخته پلی یورتان کاربردهای بسیاری در دکوراسیون ساختمان‌ها دارد، در نمونه‌ها و اشکال مختلف تولید می‌گردد. کاربرد عمده این ابزار در دکوراسیون، تشک سازی و حتی برخی صنایع دیگر مانند کفش سازی است. از مهم‌ترین انواع این ابزار میتوان به لیست زیر اشاره کرد:

-ابزارهای تخت پلی یورتان
-ابزارهای گلویی پلی یورتان
-ابزارهای ستونی پلی یورتان
-ابزارهای نور مخفی پلی یورتان
-ابزارهای گل سقف پلی یورتان
-ابزارهای دکوراتیو پلی یورتان
-ابزارهای قرنیز پلی یورتان
-براکت های پیش ساخته
-موتیف های پلی یورتان
-ابزارهای نمای ساختمان پلی یورتان
-ابزارهای قاب سازی پلی یورتان
-ابزارهای هزاره سازی پلی یورتان
و …
ابزار پیش ساخته پلی یورتان/ ویژگی‌ها
اینمتریال مدرن دارای قابلیت‌های مختلفی می‌باشد و این ویژگی مهم به دلیل آن است که امکان اضافه نمودن مواد افزودنی زیادی به این پلیمر وجود دارد و در ادامه نیز به معرفی برخی از ویژگی‌های دیگر آن خواهیم پرداخت:

-سبک‌تر بودن از ابزار پیش ساخته گچی
-مناسب محیط‌های قلیایی و اسیدی
-مقاومت بالا در مقابل حرارت و رطوبت
-انعطاف پذیری بالا و درنتیجه قابلیت استفاده در تمامی محیط‌ها با شرایط مختلف
-رنگ پذیری بالا و در نتیجه امکان رنگ کردن آن با انواع رنگ‌های بر پایه روغن و آب
-صرفه اقتصادی
-نصب آسان و سریع
کیفیت و امکان تولید در سایزها و قطعات مختلف
-رفع نگرانی و استرس از نتیجه کار به جهت پیش طراحی و تولیدی بودن این ابزار
-عمر بالا به نسبت گچ
-عدم تغییر شکل و ترک خوردگی در طی زمان
کاربردها

ابزار پیش ساخته پلی یورتان متریالی نوین است که توانسته همانند ویژگی‌هایش، کابردهای گسترده‌ای نیز به خود اختصاص دهد، از جمله:

-ساخت لاک الکل
-ساخت رنگ

-ساخت مهر و موم
-ساخت چسب و فوم

همچنین خوب است بدانید که این نمونه ابزار شیمیایی گاهی به صورت فوم سخت و گاهی هم به شکل فوم نرم مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین جهت ضمن ارزانی قیمت زمان نصب و اجرای آن نیز کوتاه می‌شود.

همچنین جهت کامل‌تر بودن بحث ما و اطلاعات لازمه از کاربردهای ابزار پیش ساخته پلی یورتان در ادامه به بررسی‌های بیشتری از کاربرد این ابزار خواهیم‌پرداخت.
امروزه اغلب طراحان و فعالان حوزه دکوراسیون داخلی و طراحی آن، جهت کارهای طراحی و به‌خصوص اجرای دکوراسیون داخلی را جهت گچ‌گیری و تزئینات سقف و دیوار از این ابزار بهره می‌برند و ابزار پلی یورتان به دلیل ویژگی‌‌های ذکر شده و دلایلی که در ادامه خواهیم آورد، صاحب محبوبیت بالایی شده و جایگزین شیوه‌های سنتی در گچبری سقف مدرن گردیده است.

دیگر کاربردها
.پانل دیواری کلاسیک
.پانل برجسته
.پانل و دیوار پوش‌های دکوراتیو، کلاسیک و…
.پانل مشبک برجسته، مشبک دکوراتیو، پانل سه بعدی و …
.چراغ دیواری کلاسیک
.لوستر دیواری کلاسیک، گچی، دیوارکوب، پذیرایی و اتاق خواب و …
.طاقچه دیواری
.گل گنبد، سقف و …
.طاقچه کلاسیک، پیش ساخته، گچی مناسب جهت پذایرایی، اتاق مهمان و لابی، گچی محرابی و ….
.الوار شامل دکوراتیو، طرح چوب، الوار سبک، چوبی، براکت و الوار و…
.شومینه
.شومینه دکوری، آماده، کلاسیک و …
.ابزار ستون پلی یورتان گرد و چهارگوش
.براکت کابینت و چوبی، سرتاج، قوس راهروها، زیرطاق‌ها و …
.براکت

.ستون پیش ساخته، سرستون داخلی و خارجی، سر ستون پیش ساخته، بدنه ستون خارجی، ستون تخت، ستون رومی در سایزهای مختلف و جهت استفاده در نما و همچنین فضاهای داخلی، ستون گرد و نیم گرد.
منبع: ابزار پلی یورتان


:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

طراحی گچبری سقف باید به گونه ای انتخاب شود که با وسایل داخل خانه هماهنگی های لازم را داشته باشد به گونه‌ای که محیط خانه را بسیار زیبا تر جلوه دهد.

پرهیز از اضافه کاری ها

یکی دیگر از مواردی که باید در گچبری سقف به آن دقت کنید این است که سبکی را انتخاب کنید که به آسانی بتوانید در بخش های مختلف منزل خود از آن استفاده کنید.
تصویر: https://www.parsnaz.com/images/2022/11/1853677810-parsnaz-com.jpg

احساس آرامش و راحتی

یکی دیگر از نکات مهم در گچبری این است که احساس آرامش و راحتی را به افراد منتقل کند. یکی از نکات مهمی که بایستی برای جدیدترین مدلهای گچبری سقف پذیرایی یا آشپزخانه در نظر داشته باشید، رنگ و طرح گچبری میباشد‌ که آنها را انتخاب می کنید. شما باید حس خوبی نسبت به مدل گچبری که انتخاب میکنید داشته باشید تا آرامش و راحتی بیشتری را برای خود و اعضای خانواده فراهم کنید.

دقت در استفاده از رنگ و طراحی

برای به کارگیری از رنگ بایستی از سلیقه ی خود بسیار استفاده کنید. که این مورد باعث میشود حس اصالت در خانه به وجود آید. علاوه بر این مورد به شما توصیه می‌کنیم که از رنگ های استفاده کنید که محیط خانه را دل باز تر و بزرگ تر نشان دهد.

ابزار پلی یورتان با گچبری پیش ساخته چه تفاوت هایی دارند

ابزار پلی یورتان جزو محصولات پتروشیمی هستند که توانسته اند در صنعت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان راه باز کنند. پلی یورتان ها در سال ۱۹۳۷ به وسیله بایر در کشور آلمان کشف شد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های ابزار پلی اورتان که گروهی از پلیمر ها می باشد این است که بعد از واکنش ساختاری پایدار به وجود می آید. پلی یورتان ها در اشکال گوناگونی قابل تولید هستند. که هر کدام از آنها کاربردی متفاوت دارد.


یکی از از پرکاربردترین پلی یورتان ها برای ساخت قطعات پیش ساخته برای گچبری داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه ساختمان سازی رونق پیدا کرده و همینطور سبک های رومی که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است،

به گچبری داخل ساختمان نیاز است که به وسیله ابزار پلی اورتان و گچبری های پیش ساخته قابل اجرا میباشد. در این مطلب قصد داریم شما را با طرح های مختلف گچبری و همینطور قیمت ابزار پلی اورتان بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.


ویژگی های ابزار پیش ساخته

ابزار های پیش ساخته دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشند. در ادامه مختصری از آنها را برای شما شرح خواهیم داد:
ابزار پیش ساخته دارای فرم پذیری با جزئیات بسیار بالا می باشد که همین ویژگی موجب می شود طرح و نقش های دکوراتیو بسیار عالی در آن مشخص شوند.


یکی دیگر از ویژگی های مهم ابزار پیش ساخته این است که دیر سوز می باشد و در نقطه انبساط و انقباض همانند گچ می باشد.

ابزار پیش ساخته پلی یورتان بسیار سبک وزن می باشد.

از دیگر ویژگی های ابزارهای پلی اورتان میتوان به این اشاره کرد که به راحتی ترک نمی خورند.

دارای سرعت نصب بسیار زیادی دارند.

قیمت ابزار های پلی یورتان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

استفاده از ابزار های پلی اورتان این امکان را به طراحان می دهد که پیش از انجام گچبری طرح مد نظر را دیده و از مناسب بودن آن آن اطمینان حاصل کنند.

این ابزارها دارای قابلیت رنگ پذیری و پتینه کاری می باشند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم ابزار پلی یورتان این است که در مقابل رطوبت و پوسیدگی مقاومت دارد.


ابزار های پلی اورتان در محیط های اسیدی و قلیایی نیز مناسب می باشند.


از ابزار پلی یورتان میتوان برای سیستم های هالوژن و نور مخفی و… استفاده کرد

از دیگر ویژگی‌های مهم ابزار های پلی اورتان داشتن طول عمر بالا میباشد.

چرا ابزار پلی یورتان

امروزه افراد و طراحان داخلی گچبری‌ها علاقه بسیار زیادی پیدا کردند و از حق نگذریم این سبک از گچبری ها زیبایی بسیار منحصر به فردی به پروژه می بخشد. ابزارهای مثل ستون و پایه ستون، ابزارهای گلویی و ساده، ابزارهای طرح دار، ابزارهای گل بوته در سقف و دیوار، ابزار پیش ساخته های دور آینه، ابزارهای طرح دار ابزار های شومینه و چندین ابزار دیگر که همه آنها نشان دهنده یک دکور زیبا برای منازل شما هستند.

گچبری پیش ساخته با پلی یورتان چه تفاوت هایی دارند

همانگونه که از نام گچبری مشخص است، به وسیله گچ ساخته می شود و هنگامی که فردی قصد استفاده از گچبری را داشته باشد تیم طراحی شروع به طراحی کردن می کنند. بعد از طراحی و تولید گچبری پیش ساخته در خدمت مشتری عزیز قرار خواهد گرفت.


اما در رابطه با ابزار پلی اورتان داستان کمی متفاوت است، به این صورت که فوم های متراکم سرد را پس از تزریق در قالبهای از پیش ساخته شده، که تقریباً ۴۰ نوع ابزار و قالب پیش ساخته متنوع وجود دارد، آماده می شود. با توجه به سلیقه مشتری محترم که می‌تواند در کاتالوگ های شرکت ها مشاهده کند، آماده سازی می شود و خدمت مشتری ارسال می شود.

به کارگیری از گچبری و پلی اورتان های بسیار زیبا و شیک اکنون جای خود را در هتل های بسیار مجلل باز کردند به صورتی که وقتی وارد لابی های هتل می شوید این سوال برای شما پیش می آید که این ابزارها ی کاری توسط استاد کاری است که چندین روز زحمت کشیده و گچ ها را به این شکل در آورده است؟!

اما این ابزارها همان ابزارهای پلی یورتان می باشند که توسط قالب ها برای مشتری ها آماده شده‌اند و به راحتی در جای مورد نظر نصب شده اند.
منبع: گچبری پیش ساخته


:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

امروزه برای تغییر دکوراسیون داخلی منازل از روش های مختلفی استفاده می کنند. این طراحی ها شامل دکوراسیون دیواری، مبلمان رنگی، کفپوش ها می باشد. معمولا بیشتر افراد دوست دارند که یک سقف و خاص برای فضای خانه خود داشته باشند. به همین خاطر ما قصد داریم که در این مطلب شما را با جدیدترین مدلهای گچبری سقف پذیرایی و آشپزخانه آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.
در عصر امروز بیشتر مردم برای زیباتر شدن سقف پذیرایی از سقف های کاذب و یا کناف استفاده می کنند. شما میتوانید با استفاده از تکنیک های سنتی و مدرن سقف های کاذب را نصب کنید و زیبایی را در منزل خود بیشتر کنید.
تصویر: https://www.parsnaz.com/images/2022/11/824209416-parsnaz-com.jpg
همینطور مدل گچبری سقف نیز در زیبایی آن بسیار موثر می باشد. گچبری از قدیم تا به امروز در انواع مختلفی به کار گرفته می شود. بهتر است بدانید که یکی از مهم‌ترین بخش‌های منزل شما اتاق پذیرایی می باشد. به همین خاطر بایستی برای گچبری سقف پذیرایی بهترین سلیقه را به خرج دهید.

گچبری ساده و شیک برای سقف پذیرایی

جدیدترین نوع گچبری سقف پذیرایی همراه با نورپردازی انجام میشود که این امر موجب می شود زیبایی شکیلی به منزل شما بدهد. آنچه بایستی درباره‌ی گچبری ها بدانید این است که بعضی از گچبری ها می توانند به صورت ثابت باشند یا اینکه از قبل آماده شده باشند و به آسانی در زیر سقف نصب شود. یکی از از مهمترین مواردی که قابل توجه می باشد این است که اندازه و طرح های گچبری در مدل های متنوعی تولید شوند.
امروزه برای تغییر دکوراسیون داخلی منازل از روش های مختلفی استفاده می کنند. این طراحی ها شامل دکوراسیون دیواری، مبلمان رنگی، کفپوش ها می باشد. معمولا بیشتر افراد دوست دارند که یک سقف و خاص برای فضای خانه خود داشته باشند. به همین خاطر ما قصد داریم که در این مطلب شما را با جدیدترین مدلهای گچبری سقف پذیرایی و آشپزخانه آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.
در عصر امروز بیشتر مردم برای زیباتر شدن سقف پذیرایی از سقف های کاذب و یا کناف استفاده می کنند. شما میتوانید با استفاده از تکنیک های سنتی و مدرن سقف های کاذب را نصب کنید و زیبایی را در منزل خود بیشتر کنید.

همینطور مدل گچبری سقف نیز در زیبایی آن بسیار موثر می باشد. گچبری از قدیم تا به امروز در انواع مختلفی به کار گرفته می شود. بهتر است بدانید که یکی از مهم‌ترین بخش‌های منزل شما اتاق پذیرایی می باشد. به همین خاطر بایستی برای گچبری سقف پذیرایی بهترین سلیقه را به خرج دهید.

گچبری ساده و شیک برای سقف پذیرایی



جدیدترین نوع گچبری سقف پذیرایی همراه با نورپردازی انجام میشود که این امر موجب می شود زیبایی شکیلی به منزل شما بدهد. آنچه بایستی درباره‌ی گچبری ها بدانید این است که بعضی از گچبری ها می توانند به صورت ثابت باشند یا اینکه از قبل آماده شده باشند و به آسانی در زیر سقف نصب شود.

نکته بسیار مهم برای گچبری سقف پذیرایی و آشپزخانه
چنانچه قصد دارید که جدیدترین مدل های گچبری سقف پذیرایی و آشپزخانه را برای منزل خود پیاده کنید به شما توصیه می کنم حتماً از نورپردازی برای زیباتر شدن سقف پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید. چون که نور در گچبری بسیار حائز اهمیت است.

زیرسازی کاسه های سقفی گچکاری
یکی از مهمترین مواردی که باید به آن اهمیت دهید زیرسازی کاسه های سقفی می باشد. به وسیله روش های گوناگون میتوان کاسه های سقفی را به بهترین شکل انجام داد.

نکات بسیار مهم برای طراحی در زمان اجرای گچبری

به منظور اینکه بتوانید گچبری بهتر و زیباتری را برای خانه خود داشته باشید بایستی نکاتی را در نظر داشته باشید. این نکات عبارتند از:

ارتفاع سقف منزل در به وجود آوردن گچبری

بایستی حتماً قبل از گچبری ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. اگر سقف شما دارای ارتفاع استاندارد یا کوتاه تر می باشد به شما توصیه می‌کنیم که از طرح های بسیار شلوغ و حجیم به هیچ عنوان استفاده نکنید.
منبع: ابزار پیش ساخته


:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

این نکته که طرح‌های گچبری انتخابی بخش‌های مختلف منزل شما در هماهنگی باهم قرار داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است. البته در صورت وجود شباهت‌های قابل قبول و هماهنگی‌هایی که دلخواه و مدنظر شماست میتوانید در بخش‌های مختلف منزلتان از طرح‌های مخلف بهره ببرید.
در جهان امروز آشپزخانه دیگر تنها محل پخت و پز نیست و از این فضا برای نشستن نیز استفاده می‌شود، به همین جهت است که گچبری سقف این فضا بسیار حائز اهمیت بالایی می‌باشد.
تصویر: https://arga-mag.com/file/img/2022/12/3-1.jpg
از آنجا که بانوان زمان بسیار زیادی را در آشپزخانه به سر می‌برند یکنواختی این فضا می‌تواند به مرور در روحیه‌شان تاثیر منفی بگذارد، از این رو با بهره‌بردن از طرح‌های زیبا و متناسب در گچبری سقف کسالت و یکنواختی را به میزان قابل توجهی از روح فضا زدود. گچبری در منزل شما علاوه بر افزایش زیبایی به بالابردن ارزش کلی آن نیز کمک خواهدکرد.



اتاق خواب

اهمیت گچبری برای سقف این فضا نیز با سایر فضاهای منزل برابری می‌کند. از همین رو میبایست هماهنگی مطلوبی بین گچبری فضاهای مختلف منزل وجود داشته‌ باشد.

همچنین در صورتی که شما برای انتخاب طرح مدنظر خود مردد باشید می‌توانید از مشاوره‌های رایگانی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید. مشاوران با توجه به بودجه مدنظر شما برای عمل گچبری برای سقف طرح زیبا و متناسبی به شما پیشنهاد خواهند داد و همچنین لیستی کامل از نمونه‌های پیشنهادی‌شان به همراه قیمت گچبری پیش ساخته و سایر انواع گچبری را به شما ارائه خواهند داد.

در مورد اتاق خواب نیز باید هماهنگی طرح و دکوراسیون با سایر قسمت‌های منزل هماهنگ باشد. اگر از سبک کلاسیک برای دکوراسیون منزلتان استفاده کرده‌ باشید با به کارگیری گچبری در سقف با طرح کلاسیک می‌توانید این هماهنگی را تا مقدار بیشتری ایجاد کنید. مشاوران با کسب اطلاعات کاملی پیرامون سلیقه و درخواست شما، بهترین و زیباترین طرح گچبری را به شما پیشنهاد خواهند داد.

گچبری در سقف‌های مستطیل

برای این نوع گچبری هم دستورالعمل‌های خاصی موجود است که باید در پیش گرفته‌ شود، زیرا هر طرحی با این نوع گچبری متناسب نخواهد بود و هرگونه ندانم کاری در انتخاب طرح می‌تواند برای شما دردسرهای زیادی ایجاد کند. سقف‌های مستطیل به دلیل طرح هندسی‌شان بیش از اندازه طویل به نظر می‌رسند در حالی‌ که انتخاب یک طرح گچبری خاص می‌تواند راهکاری باشد که به کمک آن عرض سقف را افزایش داد و نمایی زیبا ایجاد کرد.

در بین تکامی تزئیناتی که در ساختمان به کار برده می‌شود، گچ از اصالت بالایی برخوردار بوده و بسیار مورد توجه می‌باشد، به همین جهت است که در طول سالیان متمادی توانسته‌ جایگاه بالایی داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که امروزه گچبری پیش ساخته توانسته‌اند قدمی در جهت کم کردن هزینه نهایی و مدت زمان لازم برای گچبری بردارند.

نکات مهم گچبری پیش ساخته و گچبری سقف

گچبری سقف‌های کوتاه

یکی از مواردی که درباره سقف‌های کوتاه می‌تواند کمک کننده باشد و موجب بلند دیده شدن آن شود، طرح‌های خاصی در گچبری سقف می‌باشد. امروزه سقف ساختمان‌ها نسبت به قدیم کوتاه‌تر است و ممکن است این امر مورد پسند بعضی افراد قرار نگیرد ولی می‌توان با استفاده از یک طراحی خاص در سقف و ایجاد خطای دید مناسب تغییرات مطلوب و قابل ملاحظه‌ای را ایجاد نمود.

از آنجا که اصولا گچبری‌های سقف می‌تواند در کاهش ارتفاع آن کارسازی کند معمولا تصور بر آن است که به کارگیری طرح‌های گچبری در سقف‌های کوتاه نمی‌تواند مناسب باشد و خوب عمل کند در حالی که می‌توان با بهره‌گیری از برخی طرح‌های موجود ارتفاع را تا میزانی افزایش هم داد. اما دقیقا گچبری پیش ساخته چیست؟

در صورتی که سقف منزل شما کوتاه باشد لازم است اشارا کنیم که حتی به کار بردن یک روشنایی نامناسب نیز می‌تواند سقف شما را کوتاه‌تر کند. بطور مثال لوسترهای بلند برای سقف‌های کوتاه اصلا گزینه مناسبی نیستند. در حالی که گچبری‌های سقف در این موارد می‌تواند پیش‌بینی یک طرح خاص و ظریف برای برای چراغ و روشنایی نیز در نظر بگیرد که دیگر نیاز به افزودن لوستر در آن احساس نشود.
منبع: گچبری سقف پذیرایی


:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

گچبری سقف همواره یکی از تزئینات بسیار زیبا، شیک و کم هزینه برای مکان‌های مختلف بوده‌است و بدلیل وجود طرح‌های بسیار متنوع آن میتوان مطابق سلیقه فردی، کاربری فضا و یا هر ملاک مدنظر دیگری آن را به کار برد.


نکات مهم گچبری پیش ساخته و گچبری سقف

مفهوم گچبری پیش ساخته

در واقع به طرح و نقش‌های برجسته‌ای که بر روی گچ انجام می‌شود گچبری گفته می‌شود. این عمل می‌تواند به دست هنرمندان عرصه خودش انجام شده و سقف را از حالت بی روح و ساده بیرون آورده و زیباتر سازد.
تصویر: https://arga-mag.com/file/img/2022/12/2-2.jpg
بهتر است برای حصول نتیجه دلخواه حتما از افراد با تجربه و حرفه‌ای در این زمینه بهره بگیرید. با وجود این که گچبری در بین سایر تزئینات ساختمانی هزینه مناسبی را به خود اختصاص داد اما چون قرار است هزینه‌ای پرداخت شود سهل‌انگاری جایز نمی‌باشد.و سهل انگاری جایز نیست.

چند نوع سقف گچبری پیش ساخته شده داریم؟

از جمله مهم‌ترین طرح‌های گچبری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-کشته بری

-پته

-برهشته

-نقش برجسته با گچ

-کلوخی یا لکه‌ای

-زبره

-مشبک

-تخمه بری

-لایه‌ای

-شیر و شکری

لازم به ذکر است که پارامترهای مختلفی در زیبایی نهایی گچبری سقف موثر هستند. ابعاد فضای موجود، میزان نور در فضا را میتوان از جمله این عوامل دانست و صد البته هرچه خلاقیت بیشتر باشد اثر هنری بدست آمده زیباتر نیز خواهدبود.

همچنین برای انتخاب مدل گچبری سقف مد نظرتان توسط عکس‌های موجود حتما به این نکته توجه داشته‌باشید که این عکس‌ها ممکن است در نگاه اول برای شما جالب و جذلب باشند اما باید برای استفاده از آن‌ها فاکتورهای دیگری هم مدنظرتان باشد به همین جهت لازم است حتما از افراد ماهر و متخصص در زمینه گچبری راهنمایی بخواهید.



هزینه عمل گچبری پیش ساخته

در این امر پارامترای متفاوتی موثرند لذا کارشناسان پس از حضور در محل ودریافت اطلاعات مورد نیاز برای عمل گچبری سقف، براورد مشخصی از قیمت گچبری پیش ساخته و سایر روش‌های گچبری را در اختیار شما قرار خواهند داد. البته هزینه گچبری با طرح مد نظر شما قطعا رابطه مستقیمی خواهد داشت و نسبت به طرح و تخصص مورد نیاز آن نیز سنجیده خواهد شد.

به‌طور کل عوامل مهم در تعیین قیمت گچبری به شرح زیر است:

– طرح مد نظر

– مصالح لازم

– زمان لازم

– متراژفضای گچبری

– کیفیت مد نظر

مکان‌های مختلف به کار گیری گچبری

گچبری سقف پذیرایی

گچیری سقف در انواع و طرح‌های مختلف ارائه و توسط ابزار دقیق مانند ابزار پلی یورتان اجرا می‌شود و میتوانید متناسب با دکوراسیون منزلتان از بین آنها طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید.

گچبری به طور کل در دو نوع مدرن وسنتی تقسیم‌بندی میشود و می‌تواند به روش گچبری پیش ساخته نیز انجام گردد.

گچبری سقف پذیرایی در کشور ما جلوه‌ای از باغ را تداعی می‌کند و به همبن جهت دارای تعداد زیادی گل و پرنده در یک طرح خاص هستند و در مقابل آن گچبری سقف مدرن می‌تواند دارای طرح‌های ظریف باشد.

در صورتی‌که شما در منزل خود از گچبری با طرح‌های سنتی استفاده کرده‌اید می‌توانید بدون از بین بردن آن، ادغام فوق‌العاده ای از آن با طرح‌های مدرن داشته باشید. از آنجایی که گچبری مدرن در تقابل با نوع سنتی قرار دارد و همین جذابیت باعث شده امروزه جایگزین خوبی در نظر گرفته شود.

نکات مهم گچبری پیش ساخته و گچبری سقف

انتخاب طرح گچبری سقف

طرح مناسب جهت گچبری پذیرایی عاملی است که زیبایی آن را دو چندان خواهدکرد. با بهره بردن از کمک فرد متخصص و ماهر و همچنین ابزار آلاتی از جمله ابزار پلی یورتان در این زمینه می‌توانیر به آسانی به طرح دلخواه و ایده‌آل خود متناسب با دکوراسیون فضایتان برسید.

با استفاده از یک طرح خاص فضای شما به کل تغییر می‌کند و دکوراسیون منزلتان برجسته می‌گردد. همچنین با گچبری پیش ساخته نیز می‌توان سریع‌تر این امر را محقق کرد.براع اطلاع از قیمت گچبری پیش ساخته نیز می‌توانید به کارشناسان مربوطه مراجعه نمایید.
منبع: گچبری سقف


:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()