نوشته شده توسط : رها حامی

یکی از سبک های جدید طراحی دکوراسیون داخلی طراحی تی وی وال می باشد. منظور از تی وی وال همان دیواره پشت تلویزیون می باشد که به تازگی برای زیباتر شدن خانه آن را در طرح ها و مدل های مختلف دیزاین می کنند. یکی از طرح هایی که میتوان برای تی وی وال مورد استفاده قرار داد گچبری میباشد. علاوه بر گچبری سقف می توانید از گچبری دیوار ها با استفاده از گچبری پیش ساخته برای زیباتر شدن آن ها استفاده کنید.


ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان
یکی از مواردی که می تواند انرژی و انگیزه ی بیشتری برای زندگی کردن بدهد، تغییر و ایجاد تنوع در زندگی می باشد. تغییر و همین طور دوری از تکرار و روز مرگی هر چقدر ام کوچک باشد انرژی های محیط را افزایش می دهد. از جمله این تغییرات می تواند تغییر در دکوراسیون و لوازم خانه و یا شاید کمی بزرگ تر، بازسازی خانه باشد. و اما گچبری پیش ساخته چیست و چه کاربردی دارد.

باید بگویم که امروزه با توجه به پیشرفت در صنعت و ایجاد تغییر در عملکرد سازندگان مسکن از روش های سنتی به روش های مدرن و صنعتی و همین طور به کارگیری از تکنولوژی های جدید، این بازسازی ها دیگر کار سخت و دشوار و پر هزینه نمی باشند. استفاده از این تکنولوژی های جدید موجب شده است که سرعت اجرا افزایش پیدا کند. علاوه بر این مورد موجب افزایش کیفیت، اقتصادی بودن، سبک سازی، طراحی مدرن، استفاده بهینه از منابع و همین طور افزایش عمر مفید ساختمان می شود.
ابزار پیش ساخته پلی یورتان نیز جزو این تکنولوژی جدید که در پاراگراف بالا عرض کردیم، می باشد که کاربرد های بسیار زیادی در معماری داخلی و خارجی ساختمان ها دارد و به راحتی می تواند جایگزین بسیار خوبی برای قطعات گچبری دکوراتیو داخلی سیاختمان و یا سیمانکاری های تزیینی در نمای ساختمان می باشند.

ابزار پلی یورتان در انواع مختلفی مثل ابزار نور مخفی، ابزار گلویی، قرنیز، طاقچه ها، پروفیل های قاب، گل ها و گنبد های زیبای سقفی ، ستون و سر ستون، قابهای پیرامونی درب و پنجره، قطعات تزینی،چراغ دانهای دیواری و … قابل استفاده می باشند. استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان و یا گچبری پیش ساخته موجب شده است که ایجاد هر طرح و جلوه های زیبایی دکوراتیو کاملا طبیعی و مدرن با هر سلیقه ی برای طراحان و معماران فراهم شود.

ویژگی های استفاده از گچبری پیش ساخته پلی یورتان
استفاده از ابزار پلی یورتان یکسری ویژگی به همراه دارد که عبارتند از:

    • ماندگاری ابزار پلی یورتان

    • مزایای زیباشناختی

    • چسبندگی رنگ

    • سهولت نصب

    • تی وی وال مدرن و گچبری سقف

    • تی وی وال مدرن


یکی از پرطرفدارترین سبک هایی که برای تی وی وال امروزه بسیار استفاده می شود، تی وی وال نئوکلاسیک میباشد. این سبک طراحی مانند گچبری سقف و دیوار بسیار طرفدار دارد. برای درک بهتر این نوع سبک طراحی می توان تعریفی ساده بیان کرد. به این صورت که نئوکلاسیک تغییری محسوس در طراحی اما در عین حال ساده و دلنشین و در آخر انعطاف پذیر می باشد.

با توجه به اینکه در سبک های کلاسیک از مدلهای مختلف گل ها و موتیو عکس های پر زرق و برق استفاده می شود، در سبک نئوکلاسیک این مدل گل ها پر زرق و برق حذف شده و از گل های گوشی ساده تر استفاده می شود.
نصب طراحی برای تی وی وال از نظر اقتصادی به صرفه تر از طرح های کلاسیک و گچبری سقف و دیوار می باشد و همینطور در عین حال سادگی و زیبایی را خواهد داشت. با در نظر گرفتن مزایای ابزار پیش ساخته پلی یورتان، با کمترین هزینه و زمان میتوان تغییری اساسی در تی وی وال به وجود آورد.
منبع: ابزار پیش ساخته پلی یورتان


:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

تی وی وال کلاسیک

همانطور که گفتیم یکی از سبکهای طراحی تی وی وال سبک کلاسیک می باشد. از گذشته تا به حال برای انواع فضاها این سبک طراحی مرسوم بوده است. در این مدل طراحی با در نظر گرفتن وضعیت محیط تیوال، انتخاب پهنای مناسب ابزار، المان های دکوراتیو و در آخر انتخاب رنگ مناسب توصیه می شود. معمولاً در سبک های کلاسیک از المان های دکوراتیو بیشتر استفاده می شود.

تی وی وال کلاسیک
اما سبک های نئوکلاسیک و گچبری سقف یا دیوار بیشتر به سمت طرح های ساده تر و در عین حال مدرن و شیک رفتند. که همین امر موجب شده است که امروزه طرفداران بیشتری را به خود جذب کند. شما میتوانید با در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی خود برای طراحی تی وی وال سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید.
بهتر است برای طراحی این سبک ها عجله نکنید و با چند طراح دکوراسیون و متخصص این کار در این باره مشورت کنید زیرا ممکن است شما با سبک ها و طرح هایی که وجود دارد به طور کامل آشنایی نداشته باشید. همچنین شما می‌توانید زمانی که از گچبری سقف برای طراحی استفاده کردید موردی که با آن همخوانی دارد را برای گچبری دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید و به آن زیبایی بیشتری ببخشید.
در نظر داشته باشید که یکی از مناسبت ترین و به صرفه ترین انتخاب در بین متریال های موجود برای طراحی تی وی وال منحصر به فرد و زیبا، استفاده از ابزار پلی یورتان یا استفاده از گچبری سقف و دیوار می باشد. شما می توانید با استفاده از ابزار پلی یورتان و گچبری، بر روی دیوار پشت تلولیزیون و یا هر دیوار دیگری، قاب بسیار زیبا بندازید و تلویزیون را در قسمت میانی آن قرار دهید.
امروزه بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی به صاحبان خانه برای زیباتر شدن آن، طراحی تی وی وال را پیشنهاد می دهند. زیرا این کار موجب می شود که زیبایی داخلی خانه دو چندان شود. طراحان معاری داخلیبه شدت به گچبری سقف و طراحی تی وی وال علاقه مند هستند. بنابراین اگر دیوار پشت تلویزیون شما طرحی ندارد، حتما برای زیبا تر شدن آن دست به کار شوید.
ابزار پلی یورتان چیست؟
سوالی که ممکن است برای شما به وجود آید، این است که ابزار پلی یورتان چیست؟ ما در این مطلب قصد داریم شما را با پاسخ به این سوال که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد، آشنا کنیم؛ پس اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.
پلی یورتان چیست؟
ابتدا بهتر است بدانید که اصلا خود ماده ی پلی یورتان چیست، سپس با ابزار پلی یورتان بیشتر آشنا شوید. پلی یورتان ها در واقع در یکی از دسته های مواد شیمایی می باشند که به وسیله ی واکنش پلی ال ها به همره ابزوسیانات ها، به عنوان مواد اصلی تشکیل دهنده ساخته می شوند.

پلی یورتان یک ماده فوم متراکم می باشد که همه ی ویژگی های چوب را بدون هیچ گونه عیب و نقص موجود در آن را، دارد. منظور از عیب و نقص چوب همان پوسیدگی و ورقه ورقه شدن و ترک خوردی می باشد، که هیچ کدام را ندارد.

انواع فوم پلی یورتان
پلی یورتان ها در واقع به شکل های متفاوت از جمله موارد زیر در دنیا کاربرد دارند.


    • فوم های سخت

    • فوم های نرم

    • الاستومرها

    • رزین

    • ترموپلاستیک الاستومر ها

    • پوشش و …


یکی از مهمترین کاربرد های پلی یورتان ها، استفاده به عنوان ابزار پلی یورتان دکوراتیو (گچیری پیش ساخته) می باشد. ابزار پلی یورتان با هدف ایجاد طرح ها و همین طور جلوه های زیبای دکوراتیو در محیط های داخلی و نمای خارجی ساختمان ها استفاده می شود. بنابراین تا اینجا متوجه شدید که ابزار پلی یورتان چیست و به طور کلی چه کاربرد هایی دارد.
منبع: پخش گچبری پلی یورتان


:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

چیدمان نشیمن اطراف دیوار تلویزیون


بهتر است بدانید که به دلیل قرار گرفتن تلویزیون در قسمتی از اتاق نشیمن خانه، از مبلمان راحتی استفاده شود. چنانچه محیط مورد نظر شرایطی برای استفاده از مبلمان به شکل L را دارد؛ بهتر است از این نوع مبل ها استفاده شود تا مزاحمت کمی به وجود آید و افراد بتوانند با کمترین میزان چرخش سر دید بسیار مناسبی به تلویزیون داشته باشند.
طراحی شیک و مدرن دیوار پشت تلویزیون

نکته مهم دیگری که باید در زمان طراحی دیوار پشت تلویزیون به آن توجه کرد این است که تلویزیون به هیچ عنوان در کنار پنجره و یا روبه روی آن نباشد. به طور کلی زاویه دیوار پشت تلویزیون و قرار گرفتن خود تلویزیون بایستی به گونه ای باشد که منبع نوری در روبروی آن و یا قسمت های کناری آن وجود نداشته باشد. بنابراین در زمان طراحی به وسیله ابزار پلی یورتان به این نکته توجه داشته باشید.

ایده های طراحی دیوار پشت تلویزیون

در همه قسمت های طراحی دکوراسیون داخلی از جمله دیوار پشت تی وی می توان از ایده های بسیار متفاوتی استفاده کرد. این ایده ها می تواند از ترکیب سبک های مختلف، متریال گوناگون باشد. استفاده از این ایده ها می تواند محیطی زیبا تر و کامل تر به وجود آورد. در ادامه چند ایده مختلف در طراحی دیوارهای پشت تلویزیون با گچبری سقف آشپزخانه و … شرح داده ایم؛ با ما همراه باشید.

طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ

یکی از طرح هایی که می توان با استفاده از آن دیوار پشت تلویزیون را از سادگی خارج کرد، سنگ و دیوارهای طرح سنگ می باشد. این سنگها در مدل ها و سبک های متفاوتی تولید می شوند که شما این امکان را دارید با توجه به متراژ دیواری که مد نظر دارید آنها را تهیه کنید.

طراحی دیوار پشت تلویزیون با استفاده از رنگ ها

به طور کلی تلویزیون ها بر روی دیوارهایی با رنگ خنثی مثل سفید، مایل به سفید و طوسی بهتر به نظر می رسند. البته اگر قصد دارید که کمی صفحه نمایش خود را استتار کنید می توانید از رنگ های تیره مثل مشکی استفاده کنید. و یا تلویزیون خود را بر روی دیواری که با رنگ های پر جنب و جوش احاطه شده‌اند نصب کنید. برای این کار می توانید از ابزار پلی یورتان رنگی نیز استفاده کنید.

استفاده از گالری در دیوار پشت تلویزیون

ممکن است هر شخصی استفاده از تابلو در اطراف تلویزیون را ایده مناسبی نداند و به آن علاقه ای نداشته باشد زیرا استفاده از این تابلو ها بیش از اندازه دکور تلویزیون را تحت تاثیر قرار می دهند. شما این امکان را دارید که با کنترل تابلوها و با در نظر گرفتن سلیقه شخصی تان دکور پشت تلویزیون را متفاوت و خاص کنید. و یا از ابزار پلی یورتان استفاده کنید.

استفاده از گل و گیاه در اطراف دیوار پشت تلویزیون

چنانچه شما جزو افراد طبیعت دوست هستید و به طرح های طبیعتی علاقه مند هستید؛ به کارگیری از گل و گیاه در دیزاین دیوار پشت تلویزیون را فراموش نکنید. استفاده از گل و گیاه می تواند در زمان تماشای تلویزیون شادابی زیادی را به همراه داشته باشد. برای اینکه حس طبیعت را بیشتر دریافت کنید می توانید از چوب و سنگ نیز در دیزاین دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید.

استفاده از قفسه بندی

در بعضی از موارد ممکن است افراد بخواهند که اطراف تلویزیون را نسبت به دیوارهای دیگر شلوغ تر کنند و به این وسیله مهم بودن آن را نشان بدهند. در این موارد باید از انواع قفسه ها و شلف ها چه به شکل دیواری و چه به شکل استند استفاده کرد تا فضای تلویزیون را از سادگی خارج کرد. برای این کار می توان از ابزار پلی یورتان نیز کمک گرفت.

استفاده از ابزار پلی اورتان برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

یکی از مدرن ترین طرح های دیزاین دیوار پشت تلویزیون قاب بندی دیوار به وسیله ابزار پیش ساخته پلی یورتان میباشد. به وسیله ابزار پلی یورتان میتوان قاب بندی های زیبا بر روی دیوارها ایجاد کرد. به کارگیری این ابزار موجب می شود تا در صورت تمایل به استفاده از دیگر اشیا دکوراتیو مثل آینه کاری، کاغذ دیواری، تابلو نقاشی، پتینه کاری، نقاشی دیوار پرداخت و نتیجه نهایی کار را مجلل تر و زیباتر کرد.

منبع: ابزار پلی یورتان


:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

یکی از دلایلی که امروزه افراد تصمیم گرفتند تلویزیون های خود را بر روی دیوار نصب کنند، روی کار آمدن تلویزیون های تخت ال ای دی و یا ال سی دی است.

البته کمبود فضا نیز در برخی از خانه ها موجب شده که افراد مجاب به نصب تلویزیون بر روی دیوار شوند. با این کار می توانند فضای کمتری را برای تلویزیون اشغال کنند.

نصب تلویزیون بر روی دیوار باعث شد که هم طراحان دکوراسیون داخلی و هم صاحبان خانه به دیزاین دیوار پشت تلویزیون بیشتر اهمیت دهند. علاوه بر گچبری پیش ساخته گچبری دیوار نیز وجود دارد که برای برخی از دیوارهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از این دیوارها می تواند دیوار پشت تلویزیون باشد.

یکی از دیوارهای مهم در هر مکان و در هر خانه‌ای دیوار پشت تلویزیون می باشد، که بهتر است متناسب با فضای داخلی تا حدودی از ساده بودن خارج شود. امروز طرح ها و ایده های بسیار گوناگونی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون وجود دارد و شما می توانید علاوه بر گچبری سقف از گچبری دیوار ها استفاده کنید.

واما دقیقاً گچبری پیش ساخته چیست؟
متریال به کار رفته در دیوار پشت تلویزیون چیست؟

متریال گوناگونی برای طراحی و ساخت تی وی وال ها پیشنهاد می شود. برای این کار می توان از باکس هایی که توسط کناف یا ام دی اف تولید شده‌اند، استفاده کرد. کناف از مصالح انعطاف پذیر و دینامیک برای به کار گیری در دیوار پشت تلویزیون، استفاده می کند. برای طراحی دیوار پشت تلویزیون می توان از الوارهای چوبی نیز استفاده کرد؛ البته الوار هایی که پلی استر شده باشند. استفاده از چوب می تواند در زمان مشاهده تلویزیون حس تازگی و طبیعت را به شما انتقال دهد. البته این طرح برای همه منازل مناسب نمی باشد.

یکی دیگر از متریال بکار رفته در دیوار پشت تلویزیون انواع ابزار پیش ساخته پلی یورتان میباشد که امروزه توانسته متریال قالب در بازار برای طراحی و اجرای دیوار پشت تلویزیون شود. علاوه بر این مورد و گچبری سقف، از گچبری دیوار نیز برای این منظور استفاده می شود.
متریال های دیگری مثل انواع آجرهای تزیینی، سنگ ها و دیوار پوش هایی با طرح سنگ ریز نیز برای این منظور میتوان استفاده کرد.

نکاتی مهم برای طراحی دیوار پشت تلویزیون
عوامل زیادی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون وجود دارد که اگر به آنها توجه شود قطعاً نتیجه ی بهتری برای شما خواهد داشت. این نکات مهم علاوه بر دیوار به محیط پیرامون تلویزیون و گچبری سقف نیز بستگی دارد. از جمله مهمترین نکات می تواند موارد زیر باشد:

انواع گچبری پیش ساخته برای مکان قرارگیری تلویزیون

طراحی دیوار پشت تلویزیون می تواند در تی وی روم ساخته شود. البته این امکان وجود دارد که در خانه های بزرگ یا کوچک بخشی از پذیرایی را به دیوار پشت تلویزیون اختصاص داد و از گچبری سقف و دیوار برای طراحی آن استفاده کرد.
بدیهی است که هر چقدر اتاق نشیمن بزرگتر باشد برای تغییر و طراحی دست شما برای استفاده از المان های متفاوت باز تر می باشد.

زاویه دید مناسب تلویزیون
فضای قرار گرفتن تلویزیون باید به گونه ای باشد که افراد در هنگام تماشای آن کمترین میزان فشار را متحمل شوند. ارتفاع قرار گرفتن تلویزیون بر روی دیوار باید به گونه ای تنظیم شود که در هنگام قرار گرفتن در مقابل آن چشمان شما هم تراز با آن و خط دید در راستای وسط صفحه باشد. بنابراین در زمان طراحی قاب و دیوار پشت تلویزیون به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید. تا گچبری سقف و دیوار به خوبی انجام شود.
منبع: ابزار پیش ساخته


:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

اهمیت طراحی گچبری پیش ساخته برای آشپزخانه

از زمانی که آشپزخانه ها اپن شده است و بیشتر نمایان شده، دکوراسیون داخلی آن نیز مهمتر شده است. به همین خاطر روز به روز توجه به نکات آشپزخانه بیشتر و بیشتر می شود. یکی از بزرگترین سطوحی که هر طراح و معمار و دکوراتیوی، می تواند بر روی آن مانور دهد، سقف می باشد.


در ساختمان های امروزی، معمولا آشپزخانه ها از محل نشیمن کاملا مشخص هستند و مهمانان کاملا به آنها مشرف هستند. همچنین خانم های خانه معمولا بیشتر وقت خود را در آشپزخانه ها سپری می کنند؛ به همین خاطر زیبایی و جذاب بودن آشپزخانه ها می تواند بر روحیه آنها تاثیر مثبت بگذارد. وقتی مادر خانواده روحیه ی خوبی داشته باشد، به دنبال آن همه ی اعضای خانواده نیز روحیه بهتری خواهند داشت.

گچبری و گچکاری از صد ها سال پیش در ایران جزو تزئینات ساختمانی به حساب می آمد و در بنا ها وجود داشته است که با گذشت زمان مثل همه ی عناصر تزئینی تغییر شکل پیدا کرده است.
گچبری پیش ساخته

یکی از موارد مهمی که در گچکاری باید به آن توجه شود، نسبت گچ و آب می باشد. گچکاران حرفه ای مقدار صحیح ترکیب آب و گچ را به درستی می دانند. زیرا در صورتی که از آب یا گچ به مقدار بیشتر استفاده شود، ترک های ناشی از تبخیر آب در سطوح دیوار ها بیشتر می شود. که این مورد زیبایی آن را خدشه دار می کند.
اما بدنید از گچبری پیش ساخته ابزار پلی یورتان و تفاوت آن با چوب

اگر چه میزان آب این مواد ترکیبی بیشتر از گچ موجود در آن باشد؛ کار کردن با آن راحتر می باشد، ولی زیبایی آن بخاطر چند تا ترک در گچبری سقف، از دست خواهد رفت. از طرفی دیگر اگر میزان گچ موجود در مواد نیز بیشتر باشد، خاصیت شکل پذیری و انعطاف پذیری خوبی پیدا نخواهد کرد. بنابراین تجربه داشتن در این کار حرف اول را می زند تا گچبری پیش ساخته در نهایت مورد قبول باشد.

گچبری سقف آشَپزخانه
مشکل اصلی گچ، ضعف شدید در برخورد با آب می باشد. در چنین شرایطی اگر لوله های آب نشتی کنه، گچکاری به سرعت باد می کند و پوسته پوسته می شود. در این شرایط باید برای برطرف کردن این مشکل، آن را تخریب کرد و مجدد ترمیم کرد. همچنین ترمیم باید با دقت زیاد انجام شود تا بعد ها فاصله ی گچبری سقف قدیمی و جدید دچار ترک خوردگی نشود.

ابزار گلویی ساده و ابزار گلویی طرح دار
ابزار گلویی پلی یورتان در دو دسته ی ساه و طرح دار موجود می باشد. در زمان تصمیم گیری در باره ی انتخاب ابزار گلویی ساده و یا طرحدار، سبک طراحی اتاق و همین طور مدل مبلمان خانه را نیز باید در نظر گرفت. توجه داشته باشید که اگر منزل شما دارای دکوراسیون مدرن و امروزی می باشد بهتر است از ابزار پلی یوروتان ساده که هیچ گونه طرح خاص و بافت پیچیده ای ندارد، استفاده کنید. شما می توانید از ابزار ساده با دکوراتیو معمولی و در عین حال شیک با یکسری خطوط طراحی تمیز و ظریف استفاده کنید و ظاهر خانه ی خود را شیک تر و جذاب تر کنید.

ابزار گلویی طرح دار شامل نقش های کلاسیک و به شکل معمول دارای جزئیات بسیار زیاد می باشند. این سبک از ابزار پلی یورتان معمولا در خانه های بزرگ و سالن ها و هتل ها و حتی در منال بسیار مجلل و ویلا های لوکس استفاده می شود.

گزینه های خلاقانه برای استفاده از ابزار گلویی سقف
ابزار های گلویی پلی یورتان کاربرد های بسیار زیادی دارند. یکی از کاربرد های موثر آنها این است که فضاهای بین دیوار و سقف را می تواند به راجتی پنهان کنند. همچنین می توانید با استفاده از ابزار پلی یورتان بالای درب ورودی، یک فضای بسیار زیبا به قسمت وروردی خانه خود ببخشید.
همچنین برخی از مالکان خانه از این ابزار برای پوشش شکاف های بالای کابینت آشپزخانه و سقف خانه استفاده می کنند. اگر بخشی از دیوار های اتاقتان منحنی شکل و مدور می باشد، نگران نباشید می توانید از ابزار پلی یورتان گلویی استفاده کنید، زیرا این ابزار انعطاف پذیری بالایی دارد.
منبع: گچبری سقف پذیرایی


:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

​یکی از کاربرد های گچبری سقف، گچبری در آشپزخانه ها می باشد. به دلیل وجود ویژگی چسبندگی، رنگ مطلوب، کاربرد راحت و ارزانی، کاربرد های بسیار زیادی در صنعت ساختمان وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با مدل های مختلف گچبری سقف آشپزخانه آشنا کنیم. تا شما بتوانید به راحتی طرح و مدل مناسب با منزل و سلیقه ی خود را پیدا کنید و زیبایی منزل خود را دو چندان کنید.


آشنایی با ابزار پلی یورتان یا همان ابزار پیش ساخته گلویی ساده و ابزار گلویی طرح دار
ابزار پلی یورتان از ماده ی پلی یورتان تشکیل شده است؛ که در واقع پلی یورتان یک ماده فوم مانند ضخیم، با چگالای بالا می باشد. این ابزار همه ی ویژگی های موجود در چوب ها را در خود دارد. با این تفاوت که به هیچ عنوان ترک و یا شکاف نمی خورند و پوسیده نمی شوند. همین موضوع باعث شده است که این ماده به یک مواد استثنایی تبدیل شود. ابزار های گلویی پلی یورتان توانایی باز تولید منبت کاری های ظریف و ریز چوب طبیعی را با هزینه های بسیار کمتر، دارا می باشند.
یکی دیگر از ویژگی های ابزار های گلویی پلی یورتان، این است که آب را جذب نمی کند. همین موضوع باعث شده است که نماهای خارجی ساختمان ها نیز ماندگارای بیشتری پیدا کنند. ابزار پیش ساخته پلی یورتان در تولیدات سفارشی ابزار پیش ساخته دارای صدها مدل و پروفیل استاندارد می باشند.
یکی دیگر از مزایای ابزار پلی یورتان دوام و ماندگاری بالا می باشد. این مواد در مقایسه با ابزار پیش ساخته چوبی یا ام دی اف، طول عمر بسیار بیشتری دارند. علاوه بر این مورد، پلی یورتان بسیار سبک می باشد و این موضوع نصب آن را راحت تر می کند.
مزایای کاربرد ابزارهای گلویی پلی یورتان
به آسانی و در کوتاه ترین زمان، امکان نصب برای این ابزار وجود دارد. حتی برای نصب می توانید خودتان با ویدیو های نصب پلی یورتان، این کار را انجام دهید.
این ابزار وزن بسیار سبکی دارد.
سطح ابزار پلی یورتان از قبل بتونه و آماده سازی شده است و فقط به یک لایه رنگ نیاز دارد.
در مقابل ضربه بسیار بادوام و مقاوم می باشد. همین طور در مقابل ترک و پوسیدگی به بهترین شکل ممکن عمل کند.
در برابر رطوبت و آب مقاوم بوده به همین خاطر برای حمام ها و آشپزخانه ها بسیار مناسب هستند.
ابزار پلی یورتان، آماده سفارش در هر رنگ و طرح و پروفیل درخواستی می باشد و همین طور قابلیت رنگ آمیزی و جلاپذیری بالایی نیز دارند.
دقت داشته باشید که حتما برای گچبری سقف منازل و یا محل کار خود از شرکت های معتبر استفاده کنید. زیرا نتیجه ی کار در شرکت های معتبر و با تجربه قطعا بسیار بهتر از شرکت های نامعتبر و بدون تجربه می باشد. شما می توانید از شرکت دکارت استور که در این زمینه بسیار با تجربه می باشد، کمک بگیرید. متخصصان حرفه ای در این شرکت همواره آماده ی ارائه بهترین خدمات در مناسب ترین قیمت ها به شما عزیزان هستند.
گچبری سقف در مدل های مختلفی وجود دارد، هر فردی می تواند مناسب با دکوراسیون خود گچبری پیش ساخته مناسب را انتخاب کنید. حتی می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. شما می توانید علاوه بر سقف پذیرایی، سقف اتاق خواب و آشپزخانه را نیز، گچبری کنید. با این کار دکوراسیون منزل خود را زیباتر خواهید کرد.
منبع:گچبری سقف


:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

هیچ کس فکر این را نمی کرد که روزی سنگ بازالت تا این حد محبوب شود، اما بالاخره روزی رسید که این سنگ آذرین( روزی فقط کاربرد سنگ پا را داشت) همه را شگفت زده کرد و تقریبا در اواخر سال 1400 محبوبیت زیادی کسب کرد. این سنگ رنگ بندی های متفاوتی دارد و در دیوار و فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان می شود استفاده کرد.


می توان این سنگ را با سنگ های چینی ترکیب کرد و در راه پله ها با استفاده از نور پردازی مخفی استفاده کرد، این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینه یک جذابیت و مدرن بودن خاصی به ساختمان می دهد. در ادامه با ویژگی های و قیمت سنگ بازالت آشنا می شویم سپس سنگ شیارخورده را در ادامه این مقاله خواهیم گفت.

ویژگی هایی که سنگ بازالت دارد.
سطحی که این سنگ دارد می تواند جلوه یک سطح سیمانی و بتنی را خیلی قشنگ و دیدنی کند.
معادن این سنگ بیشتر در ماکو و آذربایجان می باشد.
الیافی که این سنگ دارد برای تولید پشم سنگ استفاده می گردد، اینگونه که اول سنگ را ذوب کرده و بعد از آن را به الیاف تبدیل می کند.
این سنگ در انواع های ساب خورده- پیش ساب و شیاردار وجود دارد.
این سنگ را می توان به عنوان سنگ مقاوم در کف ساختمان و دیوارهای نمای داخلی و خارجی استفاده کرد.
چون این سنگ ها در موادی که آن را تشکیل داده از آذرین استفاده شده گاهی اوقات در دسته های گرانیت قرار دارد.
مقاومت و اصطکاکی که دارد گزینه مناسبی برای پارکینگ است.
آنچه که باید در تشکیل سنگ بازالت بدانید.

برای تشکیل شدن این نوع سنگ، مواد مذاب ماگما و سنگ های آذرین بیرونی سرد شده را به وجود می آورد. گاهی ممکن است شما رنگ های قرمز و نارنجی روی این سنگ ها مشاهده می کنید؛ به این دلیل می باشد که زنگ زدگی روی این سنگ ها وجود دارد.
بعضی اوقات به دلیل جا به جایی سنگ ها در مرز اقیانوسی، موادهای مذاب یک مسیری پیدا می کنند تا از داخل زمین به سطح اقیانوس ها فوران کنند که در آخر این موادهای مذاب گدازه های بالشتی را به‌وجود می آورد، چون تمامی این اتفاق ها در اعماق اقیانوس رخ می دهد هر گونه خاکستر و گازهایی که ایجاد می شود در آب حل می شود.
توضیحاتی در مورد سنگ بازالت شیاردار

گفته شد که سنگ بازالت به دلیل وجود برخی کانی ها در آن به سنگ سخت و مقاومی تبدیل شده و به فراوانی یافت می شود. آن ها انواع بسیاری دارد و ما قصد داریم در ادامه این مقاله شما را با سنگ بازالت شیاردار آشنا کنیم، پس بهتر است که در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی کسب کنید.
می توان سنگ بازالت شیاردار را یکی از بهترین سنگ های معدن آذربایجان دانست که در مقابل سرما و یخبندان مقاومت بالایی دارد.
این سنگ در برابر تغییرات آب و هوایی استقامت بالایی دارد و بدون تغییر رنگ باقی می ماند. چون رنگ آن طوسی می باشد یکی از گزینه های خیلی خوب برای طراحان در نمای بیرونی ساختمان است.

انواع سنگ های بازالتی که وجود دارد.

1= سنگ چرمی:

این نوع سنگ ظاهری چرمی دارد و در محیط های باز کاربرد دارد.

2= سنگ سابیده:

این سنگ را به عنوان کف پوش‌های خیابان، معابرها و محیط های باز استفاده می شود.

3= سنگ تایل:

این نوع از سنگ در ابعادهای کوچک و بصورت کاشی برش داده می شود تا در کف‌پوش ها، نمای بیرونی ساختمان و... استفاده شود.

4= سنگ کوبیک:

سنگ‌های مکعبی شکل در اندازه کوچک را کوبیک بازالت می گویند که در تزئینات ساختمان استفاده می شود.

منبع: سنگ بازالت شیاردار


:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

خرید سنگ بازالت

برای خرید باید عواملی مانند وزن‌، رنگ‌، طرح و نوع سنگ را مد نظر قرار داد‌. البته بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید هم عاملی مهم در انتخاب و خرید آن می‌باشد‌. کمک گرفتن از کارشناسان مربوطه در حوزه سنگ و پرس و جو کردن از مرکزهای سنگ بری معتبر نقشی دو چندان در کیفیت خرید شما خواهد داشت.

مزایای سنگ بازالت
این سنگ‌ها مزایای زیادی دارند ؛ این مزایا که به سنگ کاربردهای متنوعی بخشیده است‌، باعث می‌شود در موارد گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.
چند نمونه از مزایایی که می‌توان نام برد :
-برای رمپ پارکینگ‌ها مناسب هستند.
-برای کف و دیوار فضای بیرونی گزینه خوبی هستند.
-جلوه ای زیبا در ترکیب با سنگ‌های چینی برای راهروی خانه‌ها دارند.
-مقاومت بالا و سختی زیادی دارند‌.
-در مقابل ساییدگی و ضربه محکم هستند.
-دارای قدرت چسبندگی قابل توجهی با انواع مصالح ساختمانی می‌باشند‌.
-طول عمر بالایی دارند‌.
-برای استفاده در اندازه‌های بزرگ گزینه خوبی هستند‌.
-همچنین قیمت سنگ بازالت به صرفه است ؛ از این رو خرید سنگ بازالت انتخابی اقتصادی به شمار می‌رود.

معایب سنگ بازالت
کاربرد این سنگ در مناطق شهری و مناطقی که عبور و مرور بیشتر است در حال کاهش یافتن است ؛ زیرا با باران‌های اسیدی وارد واکنش می‌شود و باران اسیدی باعث خراب شدن آن می‌شود‌.
علاوه بر آن‌، این سنگ بهتر است که در مصارف زیاد مورد استفاده قرار نگیرد ؛ زیرا بسته به نوع آن‌، ممکن است وزنی زیاد داشته باشد و این وزن زیاد می‌تواند موجب شود که ساختمان باری با وزن اضافه تر را متحمل شود. در نتیجه‌، بار زیاد‌، استحکام ساختمان را کم تر می‌کند‌.

کاربردهای سنگ بازالت
یکی از اصلی ترین کاربرد‌های سنگ بازالت شیاردار چیست این است که از آن برای تولید الیاف بازالت استفاده می‌شود. در واقع بازالت جزو مواد خنثی، طبیعی و حاصل سنگ‌های آذرین بیرونی است که گسترده ترین حالت صخره ای را در پوسته ی زمین به خود اختصاص می‌دهد.
مشخصه‌های موادی که شامل ترکیبات بازالت می‌باشند، به شکل کامل با محیط زیست سازگاری دارند و موادی هستند که کاملا غیر سمی می‌باشند. به همین خاطر است که از بازالت برای ساخت الیاف بازالتی استفاده می‌کنند.
از ویژگی‌ها و خوصوصیات مثبت الیاف سنگ بازالت می‌توان داشتن ثبات شیمیایی بالای آن را نام برد که در مقایسه با الیاف شیشه ای به ویژه در فضاهای بازی قوی هستند. این الیاف‌ها غیر سمی و همین طور غیر قابل حریق و مقاوم در مقابل دما‌های بسیار زیاد می‌باشند.
از دیگر خصوصیات این الیاف‌های سنگ بازالت این است که پایداری حرارتی بسیار زیادی دارند که همین موضوع باعث شده است که قابلیت ایزولاسیون حرارتی بازالت، سه برابر پنبه نسوز باشد. به دلیل داشتن همین ویژگی نسوز بودن و مقاوم بودن در برابر حریق از الیافت سنگ بازالت برای محافظت از حریق شناورها، استفاده می‌شود.
همینطور طبق تحقیقات و برسی‌های لازم در باره ی الیاف مورد استفاده در صنعت‌های دریایی، ثابت شده است که الیاف‌های بازالت شامل خواص مکانیکی هستند که اصلا قابل مقایسه با الیاف شیشه مدل E نمی باشد، چه بسا از آن نیز بهتر می‌باشد. به همین دلیل است که انتخاب خوبی برای استفاده در شناور‌ها می‌باشد. و همیشه برای آنها، از خرید سنگ بازالت استفاده می‌شود.
شما میتوانید برای سفارش سنگ بازالت مرغوب از شرکت فلات ایران این سنگ را تهیه نمایید.
دفتر مرکزی فروش
09122784960
021-88708333
کارخانه
09121244960
021-5224749-50
منبع: قیمت سنگ بازالت


:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

این سنگ در موارد متنوع و فراوانی کاربرد دارد که می‌توان به کاربردهای گوناگون آن در صنعت ساختمانی و همچنین در پزشکی اشاره کرد. این کاربردها باعث افزایش محبوبیت آن به طرزی باور نکردنی شده است‌.

سنگ بازالت علاوه بر کاربردهای مختلف‌، فراوانی بسیاری هم در کشور ایران دارد.
رنگ‌های مختفی از این سنگ دیده می‌شود که البته بیشتر آن‌ها تیره رنگ هستند‌.
اما دقیقا این سنگ بازالت چیست و چه کاربردی دارد؟

انواع سنگ بازالت نما
سنگ‌های بازالت به دو دسته تقسیم میشوند که این دسته بندی بر اساس ویزگی‌های شیمیایی و سنگ نگاری‌،
آن‌ها را به دو گروه "تولئیتی" و "قلیایی" گروه بندی می‌کند‌.
در بازار‌، انواع این سنگ بازالت نما به صورت متنوع تری دسته بندی و عرضه می‌شوند که عبارتند از : بازالت سابیده‌، بازالت تایل‌، بازالت چرم و کوبیک بازالت‌. ولی قبل آن بدانیم سنگ بازالت نما چیست و بیشتر بدانیم.
در ادامه کاربرد هریم به اختصار شرح داده می‌شود :
-بازالت سابیده‌ برای استفاده در کف پوش‌های محل‌های عبور و مرور است.
-بازالت تایل به روش تایل‌، که روشی اختصاصی یرای برش سنگ است‌، به شکل کاشی تولید می‌شود و در نماکاری برای انواع ساختمان و کف ساختمان کاربرد دارد.
-بازالت چرم از لحاظ کاربرد شبیه بازالت سابیده است اما از لحاظ ظاهر‌، مانند چرم است‌.
-کوبیک بازالت برای مصارف تزیینی کاربرد دارد‌. به شکل مکعب ساخته و تولید می‌شود‌.
قیمت سنگ بازالت
قیمت این سنگ معمولا متغیر است و بسته به عواملی مانند ضخامت و ابعاد‌، می‌تواند قیمت‌های مختلفی داشته باشد. هچنین اگر رنگ و طرح سنگ خاص تر و منحصر به فرد تر باشد‌، دارای قیمت بالاتری خواهد بود‌.مورد دیگری که روی قیمت آن موثر است نوع این گونه از سنگ می‌باشد‌.
خرید سنگ بازالت
برای خرید باید عواملی مانند وزن‌، رنگ‌، طرح و نوع سنگ را مد نظر قرار داد‌. البته بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید هم عاملی مهم در انتخاب و خرید آن می‌باشد‌. کمک گرفتن از کارشناسان مربوطه در حوزه سنگ و پرس و جو کردن از مرکزهای سنگ بری معتبر نقشی دو چندان در کیفیت خرید شما خواهد داشت.
منبع: سنگ بازالت نما


:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

تمامی دستگاه‌ها مطابق با اصول GMP طراحی گردیده است. از مزیت‌های اصلی RTU تعویض سایز سریع و آسان آن می‌باشد که باعث پاسخگویی سریع به سفارشات بازار می‌گردد. تجهیزات آپشنال موجود، باعث گردیده دستگاه‌ها همه کاره و عاری از هر گونه مشکل باشد.


مشخصات فنی دستگاه تیوپ پرکن عبارتند از:
• طراحی مدل‌های مبتی بر مکانیک کامل و مکانیک پنوماتیک
• سیستم عیب یابی اتوماتیک
• استفاده از سیستم کنترل اتوماسیون (PLC & HMI )
• مکانیزم ساده همراه با تعمیر و نگهداری آسان
• بهبود سیستم تنظیم چاپ
• افزایش کیفیت دوخت و دقت پرکنی برای داشتن کمترین خط و ضایعات


دستگاه لیبل زن بطری چیست؟
دستگاه لیبل زن بطری بیشتر در خط‌های تولید و بسته بندی قرار دارد. تاکنون حتماً مارک‌ها و برچسب‌هایی که بر روی بطری‌ها زده شده است را دیده اید. مواردی که بر روی بطری‌ها چسبیده می‌شود اغلب شامل نام محصول و برخی از اطلاعات و تاریخ می‌باشد. وجود چنین برچسبی در تبلیغات برند بسیار اهمیت دارد. این لیبل‌ها علاوه بر نشان دادن نام برند نشان دهنده عرضه بهداشتی و ایمنی مواد خوراکی داخل آن نیز می‌باشند. اما دستگاه لیبل زن بطری چیست؟



نکات بسیار مهمی مثل آرم بهداشت و دیگر موارد قابل ذکر بر روی آنها چاپ می‌شود. چنانچه قصد دارید خط تولید شوینده راه اندازی کنید و کارخانه مواد شوینده داشته باشید یکی از دستگاههای مورد نیاز شما دستگاه لیبل زن بطری می‌باشد. البته این دستگاه فقط برای خط تولید شوینده نیست بلکه برای اکثر خط تولید‌ها مورد نیاز می‌باشد.
یکی از سریعترین بازاریابی‌ها لیبل زدن می‌باشد. هر محصول با کیفیت و قابل اطمینان چنین آپشنی را داراست. به منظور نصب لیبل روی بطری‌های مختلف به دستگاه لیبل زن نیاز است تا این کار را به آسانی و با رعایت بهداشت انجام شود. در این مطلب قصد داریم شما را با دستگاه لیبل زن بطری به طور کامل آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

لیبل زن بطری چیست؟
در دستگاه لیبل زن بطری فرایند چسباندن لیبل به روی محصولات به وسیله پرینت‌های لیبل زن صورت می‌گیرد. این دستگاه‌ها جزو جدیدترین محصولات به شمار می‌آیند که وظیفه آن‌ها درج اطلاعات مورد نظر بر روی لیبل‌ها می‌باشد. در تولیدی‌ها و کارخانجات برای هک کردن نوشته‌ها و تصاویر بر روی لیبل‌ها از پرینترهای صنعتی استفاده می‌شود. دستگاه لیبل زن در حقیقت یک پرینتر میباشد که عملکرد آن چاپ اعداد و بارکد و حروف بر روی لیبل می‌باشد.



این فرآیند به وسیله حرارتی که از طریق حد حرارتی دستگاه به وجود می‌آید و همینطور توسط ریبون یا لیبل حرارتی انجام می‌شود و در آخر چاپ مورد نظر را تحویل میدهد. تولید کنندگان در واقع به وسیله این محصول اطلاعاتی مثل نام برند، توضیح درباره محصول، کارکرد و نکات لازم را بر روی محصول درج می‌کنند.
دستگاه لیبل زن بطری شامل قطعات گوناگونی می‌باشد که هر کدام از آنها وظیفه ای را بر عهده دارند. قطعات این دستگاه شامل مین برد، غلطک فید و نگهدارنده، هد حرارت یا همان ترمال هد و نگهدارنده ریبون می‌باشند. بهتر است بدانید که خرابی هر کدام از این قطعات می‌تواند عملکرد کلی کار را مختل کند.

مشخصات دستگاه پرکن سروو موتوری و الکتروموتوری
شاسی دستگاه ST37 می‌باشد با پوشش رنگ الکترواستاتیک و اپوکسی ضد اسید است.
و اما بطور دقیق تر دستگاه پرکن سروو چیست؟
دستگاه پرکن سروو فول کاور مناسب جهت محصولات شوینده و بهداشتی و دارویی و صنایع غذایی و …)
سیستم دستگاه پرکن سروو در صورتی که فشار غیر مجاز وارد شود بصورت خودکار اخطار داده و دستگاه استپ می‌کند
• مناسب برای محصولات غلیظ و رقیق .
• تمامی قطعات درتماس بامحصول اززالیاژ استیل ۳۱۶ است.
• تمامی قطعات بدنه از بهترین کیفیت استیل ۳۰۴است که توسط دستگاه‌هایCNC بروز ساخته می‌شوند
• دارای دو سروو موتور یک عدد برای محور نازل و یک عدد محور سیلندر و پیستون از برند مطرح ESTUN
دارای PLC از برند Siemens و تمامی لوازم برقی تابلو برق از برند Siemens
• تغییر وزن بصورت هوشمند و بدون نیاز به تغییر مکانیکی.
• تعویض بطری ساده وسریع و بدون احتیاج به تغییر مکانیکی یا تعویض قطعه.
• دارای پنج مترنوارنقاله از جنس پلی آمید یا استیل
• نازل‌ها بصورت پنوماتیکی و بدون چکه است.
• دارای شلنگ‌های ضد اسید.
• دارای سنسور ورود خروج و ترافیک مقاوم دربرابر آب و از برند autonics.
• دستگاه پرکن سروو دارای دفترچه راهنما و نقشه ی برق و سیستم فرمان می‌باشد.
• دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

شما برای سفارش خط تولید مواد شوینده میتوانید با شرکت رضا ماشین تماس بگیرید.
ادرس : استان تهران شهرقدس منطقه‌ی صنعتی قدس شرکت رضا ماشین
تلفن : 09129586123 09120588186 09389548593 واتس اپ 02146879372

منبع: دستگاه پرکن مایعات رضا ماشین


:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

کاربرد خط شوینده (بخش دوم )

تمامی دستگاه‌ها مطابق با اصول GMP طراحی گردیده است. از مزیت‌های اصلی RTU تعویض سایز سریع و آسان آن می‌باشد که باعث پاسخگویی سریع به سفارشات بازار می‌گردد. تجهیزات آپشنال موجود، باعث گردیده دستگاه‌ها همه کاره و عاری از هر گونه مشکل باشد.

مشخصات فنی دستگاه تیوپ پرکن عبارتند از:
• طراحی مدل‌های مبتی بر مکانیک کامل و مکانیک پنوماتیک
• سیستم عیب یابی اتوماتیک
• استفاده از سیستم کنترل اتوماسیون (PLC & HMI )
• مکانیزم ساده همراه با تعمیر و نگهداری آسان
• بهبود سیستم تنظیم چاپ
• افزایش کیفیت دوخت و دقت پرکنی برای داشتن کمترین خط و ضایعات


دستگاه لیبل زن بطری چیست؟
دستگاه لیبل زن بطری بیشتر در خط‌های تولید و بسته بندی قرار دارد. تاکنون حتماً مارک‌ها و برچسب‌هایی که بر روی بطری‌ها زده شده است را دیده اید. مواردی که بر روی بطری‌ها چسبیده می‌شود اغلب شامل نام محصول و برخی از اطلاعات و تاریخ می‌باشد. وجود چنین برچسبی در تبلیغات برند بسیار اهمیت دارد. این لیبل‌ها علاوه بر نشان دادن نام برند نشان دهنده عرضه بهداشتی و ایمنی مواد خوراکی داخل آن نیز می‌باشند. اما دستگاه لیبل زن بطری چیست؟



نکات بسیار مهمی مثل آرم بهداشت و دیگر موارد قابل ذکر بر روی آنها چاپ می‌شود. چنانچه قصد دارید خط تولید شوینده راه اندازی کنید و کارخانه مواد شوینده داشته باشید یکی از دستگاههای مورد نیاز شما دستگاه لیبل زن بطری می‌باشد. البته این دستگاه فقط برای خط تولید شوینده نیست بلکه برای اکثر خط تولید‌ها مورد نیاز می‌باشد.
یکی از سریعترین بازاریابی‌ها لیبل زدن می‌باشد. هر محصول با کیفیت و قابل اطمینان چنین آپشنی را داراست. به منظور نصب لیبل روی بطری‌های مختلف به دستگاه لیبل زن نیاز است تا این کار را به آسانی و با رعایت بهداشت انجام شود. در این مطلب قصد داریم شما را با دستگاه لیبل زن بطری به طور کامل آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

لیبل زن بطری چیست؟
در دستگاه لیبل زن بطری فرایند چسباندن لیبل به روی محصولات به وسیله پرینت‌های لیبل زن صورت می‌گیرد. این دستگاه‌ها جزو جدیدترین محصولات به شمار می‌آیند که وظیفه آن‌ها درج اطلاعات مورد نظر بر روی لیبل‌ها می‌باشد. در تولیدی‌ها و کارخانجات برای هک کردن نوشته‌ها و تصاویر بر روی لیبل‌ها از پرینترهای صنعتی استفاده می‌شود. دستگاه لیبل زن در حقیقت یک پرینتر میباشد که عملکرد آن چاپ اعداد و بارکد و حروف بر روی لیبل می‌باشد.



این فرآیند به وسیله حرارتی که از طریق حد حرارتی دستگاه به وجود می‌آید و همینطور توسط ریبون یا لیبل حرارتی انجام می‌شود و در آخر چاپ مورد نظر را تحویل میدهد. تولید کنندگان در واقع به وسیله این محصول اطلاعاتی مثل نام برند، توضیح درباره محصول، کارکرد و نکات لازم را بر روی محصول درج می‌کنند.
دستگاه لیبل زن بطری شامل قطعات گوناگونی می‌باشد که هر کدام از آنها وظیفه ای را بر عهده دارند. قطعات این دستگاه شامل مین برد، غلطک فید و نگهدارنده، هد حرارت یا همان ترمال هد و نگهدارنده ریبون می‌باشند. بهتر است بدانید که خرابی هر کدام از این قطعات می‌تواند عملکرد کلی کار را مختل کند.

مشخصات دستگاه پرکن سروو موتوری و الکتروموتوری
شاسی دستگاه ST37 می‌باشد با پوشش رنگ الکترواستاتیک و اپوکسی ضد اسید است.
و اما بطور دقیق تر دستگاه پرکن سروو چیست؟
دستگاه پرکن سروو فول کاور مناسب جهت محصولات شوینده و بهداشتی و دارویی و صنایع غذایی و …)
سیستم دستگاه پرکن سروو در صورتی که فشار غیر مجاز وارد شود بصورت خودکار اخطار داده و دستگاه استپ می‌کند
• مناسب برای محصولات غلیظ و رقیق .
• تمامی قطعات درتماس بامحصول اززالیاژ استیل ۳۱۶ است.
• تمامی قطعات بدنه از بهترین کیفیت استیل ۳۰۴است که توسط دستگاه‌هایCNC بروز ساخته می‌شوند
• دارای دو سروو موتور یک عدد برای محور نازل و یک عدد محور سیلندر و پیستون از برند مطرح ESTUN
دارای PLC از برند Siemens و تمامی لوازم برقی تابلو برق از برند Siemens
• تغییر وزن بصورت هوشمند و بدون نیاز به تغییر مکانیکی.
• تعویض بطری ساده وسریع و بدون احتیاج به تغییر مکانیکی یا تعویض قطعه.
• دارای پنج مترنوارنقاله از جنس پلی آمید یا استیل
• نازل‌ها بصورت پنوماتیکی و بدون چکه است.
• دارای شلنگ‌های ضد اسید.
• دارای سنسور ورود خروج و ترافیک مقاوم دربرابر آب و از برند autonics.
• دستگاه پرکن سروو دارای دفترچه راهنما و نقشه ی برق و سیستم فرمان می‌باشد.
• دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

شما برای سفارش خط تولید مواد شوینده میتوانید با شرکت رضا ماشین تماس بگیرید.
ادرس : استان تهران شهرقدس منطقه‌ی صنعتی قدس شرکت رضا ماشین
تلفن : 09129586123 09120588186 09389548593 واتس اپ 02146879372

منبع: دستگاه پرکن مایعات رضا ماشین


:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

گروه کسب و کار: برای اینکه با خط تولید شوینده بهتر آشنا شوید قصد داریم در این مطلب مشخصات فنی هر دستگاه از این خط تولید را به ترتیب قرار گرفتن آنها و همینطور طریقه تشخیص کیفیت و جنس به کار رفته و نحوه صحیح نگهداری از آنها را بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

کاربرد خط تولید شوینده چیست؟
دستگاه یونیزه آب
اولین دستگاه موجود در خط تولید شوینده دستگاه یونیزه آب میباشد. ابتدا به وسیله این دستگاه سختی آب را کاهش می‌دهیم. زیرا آب مصرفی در محصولات شوینده بهداشتی حتماً بایستی دارای TDs کمتر از ۴۰ ppm باشد.

ویژگی‌های بهترین خط تولید شوینده صنعتی و خانگی تهران عبارتند از:
کتاب PDF مشاغل دیجیتال مارکتینگ(درآمدزایی از 15 شغل در ایران)
کتاب PDF مشاغل دیجیتال مارکتینگ(درآمدزایی از 15 شغل در ایران)

خرید فایل PDF
yektanet-logo-signتبلیغ
ظرفیت تولید ۱۸۰۰ لیر
کاهش TDs آب از ۴۰۰ ppm به ۲۰ ppm
قطعات بکار رفته در دستگاه تصفیه آب ساخت کشور تایوان می‌باشد و در ایران مونتاژ می‌شود.
و اما بطور دقیق خط تولید شوینده چیست و چه کاربردی دارد؟

روش‌های تشخیص کیفیت دستگاه تصفیه آب:
کیفیت ساخت قطعات کشور تایوان از کشور چین بسیار بیشتر می‌باشد.
دستگاه حتماً باید دارای ۴ فیلتر ممبران ۱۰۰ گالنی باشد تا جمعا ۴۰۰ گالن ۱۸۰۰ لیتری آب بدهد.
ویژگی‌های دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی:
• شاسی دستگاه ST37 می‌باشد با پوشش رنگ الکترواستاتیک و اپوکسی ضد اسید است.
• دستگاه فول کاور مناسب جهت محصولات شوینده و بهداشتی و دارویی و صنایع غذایی و .

• مناسب برای محصولات رقیق .
• تمامی قطعات بدنه از بهترین کیفیت استیل ۳۰۴است که توسط دستگاه‌هایCNC بروز ساخته می‌شوند
• تعویض بطری ساده وسریع و بدون احتیاج به تغییر مکانیکی یا تعویض قطعه.
• دارای پنج مترنوارنقاله از جنس پلی آمید یا استیل
• نازل‌ها بصورت پنوماتیکی و بدون چکه است.
• دارای شلنگ‌های ضد اسید.
• دارای سنسور ورود خروج و ترافیک مقاوم دربرابر آب و از برند autonics.
• دستگاه دارای دفترچه راهنما و نقشه ی برق و سیستم فرمان می‌باشد.
• دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
• *دارا بودن سیستم plc و hmi جهت تنظیم وزن مایع
• *قابلیت پرکردن انواع بطری در سایز و حجم مختلف
• *ساخته شده از استیل ۳۱۶ ضد خوردگی و ضد اسید
• *قابلیت ساخت مخزن استیل و یا پلیمری
• *قابلیت تنظیم وزن هرنازل بصورت جداگانه

دستگاه پرکن مایعات چیست؟
دستگاه پرکن مایعات دستگاهی است که برای پر کردن حجم یا وزن مشخصی از مایعات در چگالی و حالت‌های متفاوت می‌باشد. انتخاب دستگاه پرکن مایعات مسئله ای پیچیده می‌باشد به همین خاطر توصیه می‌شود به منظور انتخاب دستگاه مناسب با محصول خود با مشاورین شرکت‌ها مشورت کنید.



دستگاه پرکن مایعات دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام از آنها برای نوع خاصی از مایعات کاربرد دارد. اگر دستگاه به اشتباه انتخاب شود هم خط تولید را مختل میکند هم موجب ایجاد ضررهای مالی جبران‌ناپذیری خواهد شد‌. علاوه بر پرکن‌های مایعات برای جامدات نیز دستگاه پرکن وجود دارد و به آن دستگاه پرکن جامدات می‌گویند. اما ما در این مطلب قصد داریم شما را با دستگاه پرکن مایعات آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

مشخصات دستگاه تیوپ پرکن لمینت و الومینیومی
دستگاه تیوپ پرکن رضا ماشین توانایی پر کردن انواع تیوب‌های آلومینیومی، پلاستیکی و لمینت ABL و PBL را دارند و عملیات دوخت را با دقت، اطمینان و تقارن بالا انجام می‌دهند. دارای چهار مدل در ظرفیت‌های ۲۵ تا ۷۰ تیوب در دقیقه تا درخواست‌های بسته بندی مشتریان را پاسخگو باشد و رنج وسیعی از محصولات با ویسکوزیته مختلف را پر می‌نماید مانند: پماد، محصولات آرایشی بهداشتی، خمیر دندان، کرم، ژل، شکلات، عسل چسب، گریس
دسترس پذیری، مدل‌های RTU به صورتی طراحی گردیده است که امکان دسترسی برای تنظیمات، نظافت و تعویض سایز پارت براحتی و در کوتاه ترین زمان امکان پذیر می‌باشد. و اما دستگاه تیوپ پرکن چیست؟
منبع: خط تولید شوینده رضا ماشین


:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 



چک لیست سرویس و تعمیر و نگهداری آسانسور
بررسی عملکرد کلی آسانسور
بررسی لنت‌های ترمز
انجام روغن کاری گیربکس روغن موتور
بررسی وضعیت کنتاکت‌های سیستم ترمز
برسی از کنتاکت سیم بکسل سیستم اورلند
بررسی عدم زدگی و کشش مناسب سیم‌ها
کنترل تمام قطعات متحرک
تست کردن محکم بودن پیچ و مهره‌ها
بررسی موقعیت قلاب و پلاک تناژ
چک کردن فن، دما و روشنایی موتورخانه
کنترل انتقال کابین آسانسور به نزدیک ترین طبقه در مواقع قطعی برق
کنترل وجود برچسب شماره قطعات اصلی

همه افرادی که برای سرویس و تعمیر و نگهداری آسانسور‌ها به ساختمان‌ها می‌روند باید همه مواردی که در این چک لیست وجود دارد را بررسی و کنترل کنند. این موارد باید ماهانه یا یک ماه درمیان حتماً بررسی شوند حتی از یکی از آنها نیز نباید گذر کنند. همه موارد موجود در این چک لیست باید تیک خورده شده باشد.

مهمترین قسمت‌های آسانسور که باید بررسی شوند
برای سرویس و بررسی وضعیت و عملکرد آسانسور بهتر است بخش‌های مهم آن را تقسیم بندی شوند و به نوبت مورد بررسی قرار گیرند. این کار موجب می‌شود که افراد یا متخصصان با یک دید کلی و همینطور آمادگی بیشتر در زمان بررسی موارد، کیفیت بالاتری داشته باشند.
بنابراین اگر شما جزو افرادی هستید که به عنوان سرویس کننده آسانسور مشغول به کار هستید و یا مدیر ساختمان مسکونی و اداری هستید؛ بهتر از این موارد را بدانید. زیرا اگر خودتان مشغول به کار هستید که به بهترین شکل سرویس آسانسور را انجام دهید و اگر مدیر ساختمان هستید از فرد سرویس کننده بخواهید که همه این موارد را به درستی انجام دهد.

سرویس قسمت بالای اتاق آسانسور
به منظور بررسی قسمت‌های بالایی اتاق آسانسور، ابتدا بایستی دکمه توقف را بررسی کرد تا از کارکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود. بعد از این مرحله نوبت به برداشتن هرگونه وسایل یا مواد اضافی از بالای اتاق آسانسور می‌باشد. بعد از اتمام این دو کار بایستی همه بخش‌ها و قطعات موجود که شامل غلطک، ریل، دستگاه تراز و... می‌باشد، به طور دقیق و کامل بررسی شوند تا همه بخشهای آن به طور صحیح عمل کنند. حال نوبت به این می‌رسد که سیم‌ها و کابل‌ها بررسی شود، تا متوجه شویم که دچار پوسیدگی و پارگی نشده اند.

معرفی سرویس‌های دوره ای PM و EM
دوره ی PM
در شرایطی که که با شرکت فروش آسانسور و ارائه دهنده خدمات سرویس قرارداد بسته شده است، این کار به شکل ماهانه به وسیله افراد متخصص انجام میشود. طبق قرارداد سرویس نگهداری آسانسور شرکت طرف قرارداد موظف است که سرویس کار مجاز و متخصص را به صورت ماهانه سر وقت مقعر به محل اعزام کند. وظیفه افرادی که برای سرویس به محل حاضر می‌شوند این است که همه قطعات بررسی شوند، مشکلات جزئی رفع شوند، در صورت نیاز نظافت صنعتی و تعویض قطعات انجام شود.
سرویس منظم آسانسور علاوه بر اینکه ایمنی را افزایش میدهد از وقوع خطرات احتمالی و همینطور هزینه‌های بیشتر جلوگیری میکند. اگر در قطعه مشکلی ایجاد شود وقتی به سرعت متوجه آن مشکل شوید می‌توان آن را رفع کرد و دیگر نیاز به تعویض آن نیست و به دیگر بخش‌ها نیز آسیب نمی زند. در زمان خرید و فروش آسانسور حتماً به استاندارد ادواری آن توجه داشته باشید.



دوره EM
این شیوه قرار داد به این صورت می‌باشد که اگر مشکلی ایجاد شود بایستی یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرویس تماس بگیرید تا کار تعمیر و سرویس آسانسور شما را انجام دهند. معمولاً این روش به افراد توصیه نمی شود؛ زیرا ممکن است با شرکت مورد نظر آشنایی لازم وجود نداشته باشد و افراد در این حوزه کارایی و تخصص لازم را نداشته باشند. به همین خاطر عدم وجود قرارداد امکانات لازم با کیفیت مرغوب ارائه نمی شود. بنابراین بعد از خرید و فروش آسانسور و تهیه ی آن، تا جایی که امکان دارد با شرکت مربوطه برای تعمیر و سرویس آسانسور قرارداد ببندید. اگر چنین شرایطی ایجاد نشد برای این کار حتماً به صورت مرتب و دوره ای باشرکت معتبر قرار داد ببندید.

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور
هزینه‌هایی که این کار ایجاد می‌کند به موارد گوناگونی بستگی دارد. نوع آسانسور و تعداد توقف‌ها که پس از درخواست مشتری بررسی می‌شود. علاوه بر این مواردی که در چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور گفته شد باید توسط کارشناس بررسی شود تا قسمت‌هایی که نیاز به تعمیر یا تعویض دارند مشخص شود. بنابراین هزینه‌های تعویض از در مقایسه با تعمیر یا سرویس بیشتر خواهد شد. به همین خاطر توجه داشته باشید که سرویس‌های دوره ای آسانسور به موقع انجام شود. تا هم از خرابی بیشتر آسانسور و هم از هزینه‌های بیشتر جلوگیری شود.

منبع: مزایای و معایب تعمیر و نگهداری آسانسور و فروش آسانسور در تهران چیست؟


:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

گروه کسب و کار: همیشه توجه به نگهداری از یک دستگاه علاوه بر این که از خرابی و ایجاد خسارت جلوگیری میکند، طول عمر آن را نیز افزایش می‌دهد. اگر سرویس و تعمیر و نگهداری آسانسور به موقع انجام شود، علاوه بر این که موجب افزایش طول عمر آن میشود، عملکرد و راندمان دستگاه را نیز بهتر خواهد کرد. همینطور از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه تر از تعمیرات تخصصی آن می‌باشد.

مزایای و معایب تعمیر و نگهداری آسانسور و فروش آسانسور در تهران
زیرا که ممکن است در صورت عدم توجه و رسیدگی به یک مشکل کوچک، آن مشکل به سایر بخش‌های دیگر نیز آسیب وارد کند. در این شرایط مجبور به تعویض قطعات آن و همینطور پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد خواهید شد. همچنین مهمترین مزایای سرویس و نگهداری آسانسور به حفظ جان و سلامت افراد مربوط می‌شود. در سرویس همه قطعات مکانیکال آسانسور، کیفیت باز و بسته شدن درب آسانسور و همینطور همه موارد موجود باید بررسی شود.

مراحل سرویس و نگهداری آسانسور به چند دسته تقسیم می‌شوند؟
بهتر است بدانید بعد از خرید و فروش آسانسور و نصب آن بایستی به طور مداوم آسانسور‌ها را سرویس کرد. یعنی تعمیر و سرویس آنها باید به صورت ماهانه یا یک ماه درمیان انجام شود. توجه داشته باشید که آسانسور خریداری شده دارای استاندارد ادواری باشد. در ادامه این مطلب شما را با مراحل سرویس آسانسور بیشتر آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.
درد داری اما وقت و هزینه دکتر نداری؟ درمان را در خونه بخر
درد داری اما وقت و هزینه دکتر نداری؟ درمان را در خونه بخر

مشاوره رایگان
yektanet-logo-signتبلیغ

سرویس اتاق ماشین آسانسور در زمان فروش آسانسور در تهران
یکی از مراحل سرویس و نگهداری آسانسور مربوط میشه به اتاق ماشین آسانسور. در این مرحله ابتدا بایستی همه جوانب و بازرسی‌ها برای وجود نداشتن هیچ مواد اضافی در اتاق انجام شود. سپس بایستی به لرزش‌ها و تکانه‌های غیر متعارف و همینطور پوسیدگی بخش‌های گوناگون و یا حتی نشتی‌ها پرداخت. در شرایطی که هیچ گونه مشکلی وجود ندارد بایستی مقدار سوختگی و ساییدگی به همراه بررسی قطعات مکانیکی انجام شود. ممکن است در برخی از موارد دستگاه از به وجود آمدن گرمای زیاد و آسیب رسیدن به قسمت‌های مختلف جلوگیری کند. همینطور مقدار سطح و کیفیت روغن نیز باید در این اتاق بررسی شود. همه این کارها توسط افراد متخصصی که در شرکتهای خرید و فروش آسانسور وجود دارند، انجام می‌شود. و اما همه چیز درباره فروش آسانسور را بدانید.

تعمیر و نگهداری آسانسور و همینطور سرویس آن چگونه انجام میشود؟
همانطور که گفته شد بهتر است با توجه به نوع و کاربری آسانسور خود سرویس‌ها و تعمیرات دوره ای آن را به موقع انجام دهید. در برخی از ساختمان‌ها این سرویس‌ها به صورت ماهانه یک ماه درمیان انجام میشود. اولین موردی که در سرویس آسانسور بررسی میشود عملکرد کلی قسمت‌های آسانسور به وسیله فرد متخصص می‌باشد.
همینطور نظافت قسمت‌ها را روغن کاری از جمله کارهایی می‌باشد که به صورت روتین برای تعمیر و نگهداری آسانسور و همینطور سرویس آن انجام می‌شود. بعد از انجام این چند کار سپس قسمت‌های کابین و قطعات مکانیکال و همه بخش‌ها بررسی می‌شوند. در صورت وجود مشکلی فنی در سیستم آن را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض می‌کنند.
با در نظر گرفتن بررسی کلی در سرویس و نگهداری علاوه بر اینکه از سلامت آسانسور آرامش خاطر ایجاد میکند. از به وجود آمدن هزینه‌های بیشتر در صورت خرابی نیز جلوگیری می‌کند. بنابراین توجه داشته باشید که بعد از خرید آسانسور حتماً نسبت به سرویس و تعمیر و نگهداری آن در زمان مقرر اقدام کنید. این مواردی که ذکر شد برای همه مدل‌های آسانسور مدل‌های خانگی آن نیز صدق می‌کند. و اما همه چیز درباره تعمیر و نگهداری آسانسور را بدانید.
منبع: تعمیر و نگهداری اسانسور


:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 



چک لیست سرویس و تعمیر و نگهداری آسانسور
بررسی عملکرد کلی آسانسور
بررسی لنت‌های ترمز
انجام روغن کاری گیربکس روغن موتور
بررسی وضعیت کنتاکت‌های سیستم ترمز
برسی از کنتاکت سیم بکسل سیستم اورلند
بررسی عدم زدگی و کشش مناسب سیم‌ها
کنترل تمام قطعات متحرک
تست کردن محکم بودن پیچ و مهره‌ها
بررسی موقعیت قلاب و پلاک تناژ
چک کردن فن، دما و روشنایی موتورخانه
کنترل انتقال کابین آسانسور به نزدیک ترین طبقه در مواقع قطعی برق
کنترل وجود برچسب شماره قطعات اصلی

همه افرادی که برای سرویس و تعمیر و نگهداری آسانسور‌ها به ساختمان‌ها می‌روند باید همه مواردی که در این چک لیست وجود دارد را بررسی و کنترل کنند. این موارد باید ماهانه یا یک ماه درمیان حتماً بررسی شوند حتی از یکی از آنها نیز نباید گذر کنند. همه موارد موجود در این چک لیست باید تیک خورده شده باشد.

مهمترین قسمت‌های آسانسور که باید بررسی شوند
برای سرویس و بررسی وضعیت و عملکرد آسانسور بهتر است بخش‌های مهم آن را تقسیم بندی شوند و به نوبت مورد بررسی قرار گیرند. این کار موجب می‌شود که افراد یا متخصصان با یک دید کلی و همینطور آمادگی بیشتر در زمان بررسی موارد، کیفیت بالاتری داشته باشند.
بنابراین اگر شما جزو افرادی هستید که به عنوان سرویس کننده آسانسور مشغول به کار هستید و یا مدیر ساختمان مسکونی و اداری هستید؛ بهتر از این موارد را بدانید. زیرا اگر خودتان مشغول به کار هستید که به بهترین شکل سرویس آسانسور را انجام دهید و اگر مدیر ساختمان هستید از فرد سرویس کننده بخواهید که همه این موارد را به درستی انجام دهد.

سرویس قسمت بالای اتاق آسانسور
به منظور بررسی قسمت‌های بالایی اتاق آسانسور، ابتدا بایستی دکمه توقف را بررسی کرد تا از کارکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود. بعد از این مرحله نوبت به برداشتن هرگونه وسایل یا مواد اضافی از بالای اتاق آسانسور می‌باشد. بعد از اتمام این دو کار بایستی همه بخش‌ها و قطعات موجود که شامل غلطک، ریل، دستگاه تراز و... می‌باشد، به طور دقیق و کامل بررسی شوند تا همه بخشهای آن به طور صحیح عمل کنند. حال نوبت به این می‌رسد که سیم‌ها و کابل‌ها بررسی شود، تا متوجه شویم که دچار پوسیدگی و پارگی نشده اند.

معرفی سرویس‌های دوره ای PM و EM
دوره ی PM
در شرایطی که که با شرکت فروش آسانسور و ارائه دهنده خدمات سرویس قرارداد بسته شده است، این کار به شکل ماهانه به وسیله افراد متخصص انجام میشود. طبق قرارداد سرویس نگهداری آسانسور شرکت طرف قرارداد موظف است که سرویس کار مجاز و متخصص را به صورت ماهانه سر وقت مقعر به محل اعزام کند. وظیفه افرادی که برای سرویس به محل حاضر می‌شوند این است که همه قطعات بررسی شوند، مشکلات جزئی رفع شوند، در صورت نیاز نظافت صنعتی و تعویض قطعات انجام شود.
سرویس منظم آسانسور علاوه بر اینکه ایمنی را افزایش میدهد از وقوع خطرات احتمالی و همینطور هزینه‌های بیشتر جلوگیری میکند. اگر در قطعه مشکلی ایجاد شود وقتی به سرعت متوجه آن مشکل شوید می‌توان آن را رفع کرد و دیگر نیاز به تعویض آن نیست و به دیگر بخش‌ها نیز آسیب نمی زند. در زمان خرید و فروش آسانسور حتماً به استاندارد ادواری آن توجه داشته باشید.



دوره EM
این شیوه قرار داد به این صورت می‌باشد که اگر مشکلی ایجاد شود بایستی یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرویس تماس بگیرید تا کار تعمیر و سرویس آسانسور شما را انجام دهند. معمولاً این روش به افراد توصیه نمی شود؛ زیرا ممکن است با شرکت مورد نظر آشنایی لازم وجود نداشته باشد و افراد در این حوزه کارایی و تخصص لازم را نداشته باشند. به همین خاطر عدم وجود قرارداد امکانات لازم با کیفیت مرغوب ارائه نمی شود. بنابراین بعد از خرید و فروش آسانسور و تهیه ی آن، تا جایی که امکان دارد با شرکت مربوطه برای تعمیر و سرویس آسانسور قرارداد ببندید. اگر چنین شرایطی ایجاد نشد برای این کار حتماً به صورت مرتب و دوره ای باشرکت معتبر قرار داد ببندید.

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور
هزینه‌هایی که این کار ایجاد می‌کند به موارد گوناگونی بستگی دارد. نوع آسانسور و تعداد توقف‌ها که پس از درخواست مشتری بررسی می‌شود. علاوه بر این مواردی که در چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور گفته شد باید توسط کارشناس بررسی شود تا قسمت‌هایی که نیاز به تعمیر یا تعویض دارند مشخص شود. بنابراین هزینه‌های تعویض از در مقایسه با تعمیر یا سرویس بیشتر خواهد شد. به همین خاطر توجه داشته باشید که سرویس‌های دوره ای آسانسور به موقع انجام شود. تا هم از خرابی بیشتر آسانسور و هم از هزینه‌های بیشتر جلوگیری شود.

منبع: استاندارد ادواری


:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

گروه کسب و کار: همیشه توجه به نگهداری از یک دستگاه علاوه بر این که از خرابی و ایجاد خسارت جلوگیری میکند، طول عمر آن را نیز افزایش می‌دهد. اگر سرویس و تعمیر و نگهداری آسانسور به موقع انجام شود، علاوه بر این که موجب افزایش طول عمر آن میشود، عملکرد و راندمان دستگاه را نیز بهتر خواهد کرد. همینطور از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه تر از تعمیرات تخصصی آن می‌باشد.

مزایای و معایب تعمیر و نگهداری آسانسور و فروش آسانسور در تهران
زیرا که ممکن است در صورت عدم توجه و رسیدگی به یک مشکل کوچک، آن مشکل به سایر بخش‌های دیگر نیز آسیب وارد کند. در این شرایط مجبور به تعویض قطعات آن و همینطور پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد خواهید شد. همچنین مهمترین مزایای سرویس و نگهداری آسانسور به حفظ جان و سلامت افراد مربوط می‌شود. در سرویس همه قطعات مکانیکال آسانسور، کیفیت باز و بسته شدن درب آسانسور و همینطور همه موارد موجود باید بررسی شود.

مراحل سرویس و نگهداری آسانسور به چند دسته تقسیم می‌شوند؟
بهتر است بدانید بعد از خرید و فروش آسانسور و نصب آن بایستی به طور مداوم آسانسور‌ها را سرویس کرد. یعنی تعمیر و سرویس آنها باید به صورت ماهانه یا یک ماه درمیان انجام شود. توجه داشته باشید که آسانسور خریداری شده دارای استاندارد ادواری باشد. در ادامه این مطلب شما را با مراحل سرویس آسانسور بیشتر آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.
درد داری اما وقت و هزینه دکتر نداری؟ درمان را در خونه بخر
درد داری اما وقت و هزینه دکتر نداری؟ درمان را در خونه بخر

مشاوره رایگان
yektanet-logo-signتبلیغ

سرویس اتاق ماشین آسانسور در زمان فروش آسانسور در تهران
یکی از مراحل سرویس و نگهداری آسانسور مربوط میشه به اتاق ماشین آسانسور. در این مرحله ابتدا بایستی همه جوانب و بازرسی‌ها برای وجود نداشتن هیچ مواد اضافی در اتاق انجام شود. سپس بایستی به لرزش‌ها و تکانه‌های غیر متعارف و همینطور پوسیدگی بخش‌های گوناگون و یا حتی نشتی‌ها پرداخت. در شرایطی که هیچ گونه مشکلی وجود ندارد بایستی مقدار سوختگی و ساییدگی به همراه بررسی قطعات مکانیکی انجام شود. ممکن است در برخی از موارد دستگاه از به وجود آمدن گرمای زیاد و آسیب رسیدن به قسمت‌های مختلف جلوگیری کند. همینطور مقدار سطح و کیفیت روغن نیز باید در این اتاق بررسی شود. همه این کارها توسط افراد متخصصی که در شرکتهای خرید و فروش آسانسور وجود دارند، انجام می‌شود. و اما همه چیز درباره فروش آسانسور را بدانید.

تعمیر و نگهداری آسانسور و همینطور سرویس آن چگونه انجام میشود؟
همانطور که گفته شد بهتر است با توجه به نوع و کاربری آسانسور خود سرویس‌ها و تعمیرات دوره ای آن را به موقع انجام دهید. در برخی از ساختمان‌ها این سرویس‌ها به صورت ماهانه یک ماه درمیان انجام میشود. اولین موردی که در سرویس آسانسور بررسی میشود عملکرد کلی قسمت‌های آسانسور به وسیله فرد متخصص می‌باشد.
همینطور نظافت قسمت‌ها را روغن کاری از جمله کارهایی می‌باشد که به صورت روتین برای تعمیر و نگهداری آسانسور و همینطور سرویس آن انجام می‌شود. بعد از انجام این چند کار سپس قسمت‌های کابین و قطعات مکانیکال و همه بخش‌ها بررسی می‌شوند. در صورت وجود مشکلی فنی در سیستم آن را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض می‌کنند.
با در نظر گرفتن بررسی کلی در سرویس و نگهداری علاوه بر اینکه از سلامت آسانسور آرامش خاطر ایجاد میکند. از به وجود آمدن هزینه‌های بیشتر در صورت خرابی نیز جلوگیری می‌کند. بنابراین توجه داشته باشید که بعد از خرید آسانسور حتماً نسبت به سرویس و تعمیر و نگهداری آن در زمان مقرر اقدام کنید. این مواردی که ذکر شد برای همه مدل‌های آسانسور مدل‌های خانگی آن نیز صدق می‌کند. و اما همه چیز درباره تعمیر و نگهداری آسانسور را بدانید.


:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

قیمت پانل 3d

به منظور محاسبه ی قیمت نهایی دیوار تری دی پانل بایستی به چند مورد اصلی دقت داشت که هر کدام از آنها به شکل مجزا برای شما توضیح خواهیم داد. این موارد شامل عوامل زیر است:
1. قیمت 3d پانل دیواری درب کارخانه
2.هزینه‌های مربوط به حمل و نقل تا محل پروژه
3.هزینه نصب پانل 3d دیواری
4.قیمت شاتکریت تری دی وال‌ها
5.قیمت‌های مصالح جانبی مثل آهن آلات و ماسه سیمان‌های مورد نیاز

اما ضخامت عایق‌های فوم چه مقدار باشد بهتر است؟
برای دیوار‌های اطراف اگر از عایق‌های معمولی استفاده کنید، که حتما 10 سانتیمتر باشد ولی چنانچه ازپانل‌های دیواری درجه یک استفاده می‌کنید، می‌توانید ما بین 4 الی 10 سانتیمتر استفاده کنید.
توصیه ی ما برای دیوار‌های جداره:
پانل 3d با عایق‌های درجه یک که به اندازه‌های 6 سانتیمتری می‌باشد که فاصله ی کلی پانل 3d یعنی شبکه به شبکه آنها می‌شود 8 سانتیمتر با تعداد خرپا 150 عدد و شبکه‌های مش 5*5 سانتیمتر.
برای دیوار‌های داخلی و یا پارتیشن‌ها اگر قرار است از عایق معنولی استفاده کنید، بهتر است ضخامتش 6 سانتیمتر باشد.
مزایا و معایب تری دی پانل
دیوار 3d پانل مناسب سوله و سازه‌های مرتفع جه نوعی می‌باشد؟
پیشنهاد ما برای دیوار‌های پارتیشنی:
تری دی پانل‌ها با عایق‌های درجه یک دارای صخامتی به اندازه 4.5 سانتیمتر می‌باشند که فاصله کلی پانل 3d می‌شود 6 سانتیمتر با عداد خرپای 150 عدد و شبکه مش 8*8 سانتیمتر.

دیوار 3d پانل مناسب سوله و سازه‌های مرتفع جه نوعی می‌باشد؟
ارتفاع مناسب برای دیوار‌های انبار‌ها، سوله‌ها و همین طور سازه‌های بسیار مرتفع به این سبک، بیشتر از 350 سانتیمتر می‌باشد که به منظور چنین ارتفاع‌هاتی بایستی از شبکه‌های مش 5*5 سانتیمتر استفاده شود.

اما در تری دی پانل ضخامت عایق‌های فوم چقدر باشد بهتره؟
همانگونه که بیش از این توضیح دادیم، ضخامت‌های فوم تاثیر بسیار زیادی در مقاومت‌های دیوارهای تری دی پانلی ندارند و بیشتر نقش عایق بودن را ایفا می‌کنند.
توصیه ی ما برای خرید دیوار مناسب برای سوله و انبار و مکان‌های مرتفع به نوع بهره برداری آن مربوط می‌شود:
پانل 3d با عایق درجه یک در ضخامت‌های 8، 6، 10 سانتیمتری و شبکه مش 5*5 سانتیمتر با تعداد خرپای حداقل 150 عدد وجود دارد.

برای ساختمان‌هایی که از ضریب اهمیت بسیار زیادی برخودار هستند مثل مدرسه، بیمارستان و دانشگاه باید از چه نوع تری دی پانلی استفاده کرد؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در ساختمان‌هایی که ضریب اهمیت بسیار بالایی دارند قطعا به استحکام بیشتری هم نیاز دارند. این ساختمان‌ها باید در مقابل آتش مقاومت بیشتری داشته باشند. بنابراین برای خرید تری دی پانل دیواری حتما باید نوع مناسب انتخاب شود.

تری دی وال چیست
تری دی وال‌های با کیفیت دارای عایق درجه یک هستند که با ابعاد شبکه مش 5*5 سانتیمتر و تعداد خرپا 150 عددی هستند. ضمن اینکه در بعضی از پروژه‌ها به منظور افزایش استحکام لازمه درصد فولاد مصرفی با افزایش ضخامت وایروت (فولاد مش) افزایش پیدا می‌کند.
معمولا این نوع از دیوار‌های ساختمان‌های مهم با مشاوره شرکت‌های پانلی به صورت سفارشی ساخته می‌شود. به منظور خرید تری دی پانل برای هر نوع ساختمانی بهتر است ابتدا با مشاوران مربوطه مشورت کنید و نوع دیوار مناسب با ساختمان مد نظر را خریداری کنید. علاوه بر کیفیت مورد دیگری که در زمان خرید مهم می‌باشد، قیمت پانل 3d است. در ادامه شما را با هزینه‌ها آشنا خواهیم کرد.
منبع: قیمت 3d پانل


:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

قیمت تری دی پانل

در ابتدا به شکل مختصر شرح می‌دهیم که تری دی پانل چیست این پانل 3d دارای دو صفحه ی شبکه ی جوش شده می‌باشد که از جنس فولاد است. در میان آنها یک هسته عایق (فوم پلی استایرن) ما بین آن قرار دارد.
دو صفحه ی فولادی به وسیله ی یکسری خرپای میله ای بهم متصل می‌شوند. پس از نصب تری دی پانل‌ها در محل مورد نظر، بتن از دو طرف و همین طور روی آنها پاشیده می‌شود و به یک دیافراگم صلب تبدیل می‌شود. تا اینجا با کلیات تری دی وال‌ها آشنا شدید در ادامه شما را با صفر تا صد قیمت تری دی پانل‌های دیورای آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.
بنابراین متوجه شدید که قیمت پانل 3d به عواملی مثل اندازه‌ها و میزان ضخامت و همین طور حمل و نقل و نصب آن بستگی دارد.

در ساختمان‌های مسکونی چه مدل دیوار تری دی پانل بهتر است؟
برای دیوار‌های سوله و سازه‌های بسیار مرتفع چه نوع پانل 3d مناسب تر است؟
برای ساختمان‌هایی که ضریب اهمیت زیادی دارند مانند بیمارستان، دانشگاه، مدرسه‌ها تری دی پانلی که به کار می‌بریم باید چه مشخصاتی داشته باشد؟
یک باور بسیار غلط در بین تعدادی از معماران ساختمان وجود دارد که گمان می‌کنند هر چه میزان ضخامت عایق فوم بیشتر باشد، مقاومت آن بیشتر می‌شود. در صورتی که اینطور نیست و عایق فوم همانگونه که از نامش مشخص است نقش عایق‌ها را دارد و تاثیری در افزایش مقاومت ندارد، در ضمن اگر ضخامت آنها از یه اندازه ای بیشتر شود، نه تنها نقاومت افزایش پیدا نمی کند، بلکه موجب کم شدن مقاومت دیافراگرام بتن مسلح 3d پانل نیز می‌شود.

دلیلش این است که منتقل کننده‌های تنش برشی که خرپاهای فولادی موجود در دو طرف پانل را به هم وصل می‌کنند. نمی توانند نیروی بین دو ایه را به درستی انتقال دهند تا سیستم پانل 3d عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد.
مناسب‌ترین ضخامت عایق ما بین 4 تا 10 سانتیمتری می‌باشد که ما لیست قیمت‌ها را بر طبق همین مورد مرتب کرده ایم. پانل‌ها معوولا دارای دو مدل یعنی درجه یک و معمولی هستند که در ادامه شما را با آنها بیشتر آشنا خواهیم کرد.
نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که اجرای دیوار پانل 3d‌های با کیفیت درجه یک، بسیار کم هزینه و به صرفه تر از مدل‌های معمولی هستش. زیرا این پانل‌ها تاب برنمیدارند و به خوبی تراز ارتفاعی می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که به ملات و سیمان کمتری احتیاج شود.
به همین خاطر درست است که قیمت پانل 3d معمولی در ابتدا خیلی کمتراست اما در کل قیمتت نهایی کار با پانل 3d درجه یک مقرون به صرفه تر می‌باشد.
برای قسمت‌های جداره و پارتیشن‌های ساختمان‌های مسکونی از چه مدل پانل 3d استفاده کنیم؟
ارتقاع دیوار ساختمان‌های مسکونی عملا ما بین 270 الی 330 سانتیمتر می‌باشد که برای همچین ارتفاعی می‌شود هم از دیوار تری دی پانل با شبکه‌های مش 5*5 سانتیمتری استفاده کرد و هم مش‌های 8*8 سانتیمتری. البته بهتر است بدانید که هر چقدر ابعاد این شبکه‌های مش کمتر باشد، سیمانکاری بسیار راحت تر انجام می‌شود.
منبع: قیمت تری دی پانل


:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

مزایای استفاده از تری دی پانل ها


    • داشتن وزن سبک دیوارهای ساخته شده از پانل های ساندویچی نسبت به دیگر مصالح

    • افزایش سرعت حمل و نقل و آسانی در جابجایی ساندویچ پانل ها در ارتفاعات بلند

    • مقاومت بسیار زیاد در مقابل نیروهای برشی ناشی از زلزله

    • عایق بودن در برابر آتش سوزی به خاطر داشتن قشرهای بتنی در طرفین پانل ها

    • نفوذ ناپذیری ساختمان در برابر حشرات

    • توانایی حمل و بکارگیری ساندویچ پانل ها در مناطق صعب العبور برای راه اندازی ساختمان بدون نیاز به کارگران متخصص

    • به خاطر داشتن ضخامت ناچیز می توان به فضای مفید بیشتری دستیابی پیدا کرد.

    • داشتن آزادی عمل در اجرای طرح های گوناگون بخاطر قابلیت انعطاف پذیری بالا

    • صرفه جویی در مصرف هزینه های فوندانسیون و شناژ و اسکلت ساختمان های مرتفع به خاطر وزن کم

    • عایق بودن حرارتی و برودتی و همینطور در برابر رطوبت و صوت نیز عایق می باشد.

    • بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی

    • قابلیت اجرایی هر نوع نماسازی داخلی و خارجی در سیستم های قوسی و سینوسی

    • در هزینه های تهویه مطبوع ساختمان مثل سرمایش گرمایش نیز صرفه جویی می شود.

    • دارای امنیت بالا و عدم توانایی تخریب و نفوذ به روش های دستی

    • توانایی عبور دادن به راحتی لوله های آب و فاضلاب و برق و تلفن از زیر شبکه پانه و نصب بسیار راحت چهارچوب درب ها و کلاف فلزی پنجره ها

    • برای اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی نیاز به کنده کاری و تخریب دیوار ها وجود ندارد

    • نازک کاری بدون نیاز داشتن به ملات گچ و خاک

    • نیازی به اجرای لایه گچ و خاک به وسیله گچ پاشی وجود ندارد



معایب تری دی پانل

    • به منظور اجرا و نصب به افراد متخصص و خبره نیاز است.

    • از لحاظ اقتصادی قیمت ۳d پانل بسیار گران تر است و بخاطر حجیم بودن، از کارخانه گران قیمت تری دی پنل می باشد.


تری دی پانل سقفی
عرض تری دی پانل های سقفی بین ۸۰ الی ۱۰۰ سانتیمتر است. ضخامت عایق پلی استایرن موجود در آن ها ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر است و سقف به شکل تیرچه و پانل قابل اجرا است. ضخامت بتن روی پانل سقف، ۵ الی ۷ سانتی متر می باشد و مابقی جزئیات بر اساس نقشه های محاسباتی مربوطه خواهند بود.

مصالح مورد نیاز در پنل های سه بعدی
تجهیزات مورد نیاز در استفاده از تری دی پانل ها به عبارت زیر است:

    • بتن شاتکریت

    • فولاد

    • یکی دیگر از وسایل مورد نیاز در تری دی پانل ها، فولاد می باشد که در سه دسته زیر جای دارند:

    • شبکه جوش شده

    • برشگیر

    • آرماتور

    • هر کدام از آنها نقش به خصوصی در تری دی پانل ها دارد و ویژگی های لازمه را به منظور بهترین کارکرد را دارا می باشند.


هسته عایق لایه پلی استایرن
هسته ی مورد نیاز در تری دی پانل دارای جنس پلی استایرن قابل انبساط یعنی همان EPS و بر اساس استاندارد ها می باشد. این هسته دارای چگالی اسمی با حداقل ۱۵ کیلوگرم بر متر مکعب است. توجه کنید که ضخامت هسته نباید از ۴ سانتی متر کمتر باشد.
منبع: تولید کننده تری دی پانل


:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

در این مطلب قصد داریم شما را با تری دی پنل ها به طور کامل آشنا کنیم و اطلاعات لازم درباره ی مزایای تری دی پانل ها را دراختیار شما قرار دهیم. ابتدا بهتر است بدانیم که اصلا تری دی پانل چیست و چه کاربردی د ارد؟ تری دی پانل در واقع دیوار پیش ساخته است.


ابتدا بهتر است بدانیم که اصلا تری دی پانل چیست و چه کاربردی د ارد؟ تری دی پانل در واقع دیوار پیش ساخته است که از دو بخش هسته یعنی عایق پلی استایرن نسوز یا همان یونولیت و شبکه های پیش جوش فولادی یا همان مش تشکیل شده است. این محصول توسط مفتول های فلزی به شکل خرپا به یکدیگر وصل می شوند. بعد از نصب پانل ها از بتن پاشی روی آن استفاده می شود که در واقع این محصول تلفیقی از دو شبکه فولاد و بتن است که همین موضوع موجب شده مقاومت و استحکام بسیار بالایی ایجاد کند.
کاربرد تری دی پنل
تری دی پنل توانستند به راحتی جای دیوارهای آجری و سفالی را بگیرند. این محصول سیستم مناسبی برای کف، سقف و بام می باشد. تری دی پانل ها در ساختمان ها و ویلاهایی که تا دو طبقه هستند می توانند بدون وجود اسکلت نصب شوند و در ساختمانهای مرتفع نیز به طور مختلط با سیستم قاب بندی یا فلزی قابل استفاده می باشند. علاوه بر ساختمان ها از آنها می توان در سوله های صنعتی، سردخانه ها، سیلور ها و همینطور اماکن ورزشی استفاده کرد.
مقایسه دیوار آجری و پانل
بیشترین کاربردی که این محصول می‌تواند داشته باشد در ساختمانهای مرتفع است. زیرا در ساختن ساختمان های بسیار بلند یکی از مواردی که می تواند مفید باشد کاهش وزن مصالح است. که با استفاده از تری دی پانل دستیابی به این مزیت مقدور می گردد. چون که وزن یک متر مربع دیوار آجری که برابر با ۲۲ سانتی متر است همراه با ملات ماسه سیمان، بیش از ۴۵۰ کیلوگرم می باشد؛ در صورتی که یک متر مربع دیوار پانلی کمتر از ۱۵۰ کیلوگرم وزن دارد. بنابراین استفاده از پانل ۳d در ساختمان های مرتفع وزن آن را به طور چشمگیری کاهش میدهد. قیمت تری دی پنل نیز مقرون به صرفه است.
واما ۳d پانل چیست و چه کاربردی دارد؟
پانل های فوم این امکان را دارند که در ساختمانهای یک یا دو طبقه بدون بکارگیری از اسکلت فلزی بنا شود و به عنوان دیوارهای باربر تقسیم شوند و سقف از آنها بهره بگیرد. علاوه بر این موارد از تری دی پانل ها میتوان در اجرای دیوارهای بلند سالن های سوله و آشیانه های هواپیمایی نیز استفاده کرد.
منبع: تری دی پانل


:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

سرعت سایت به دلایل گوناگونی مهم می باشد. ما قصد داریم صفحات سایت ما به موقع بارگذاری شوند تا کاربران با سایت ما دچار مشکل نشوند و بتوانند در تعامل باشند. همچنین می خواهیم این سرعت سریع باشد تا ربات گوگل در سریعترین زمان ممکن محتوای ما را برسی کند. بهبود سرعت سایت برای سئو سایت نیز بسیار مورد اهمیت می باشد.

هر چقدر صفحات سایت ما سریعتر بارگیری شودند، ربات های گوگل سریع تر می توانند در صفحات ما بخزند و آنها را فهرست کنند. در صورتی که ما بودجه خزیدن را افزایش نمی دهی، زیرا اگر بتوانیم ۱۰ صفحه را در ۱ دقیقه بارگذاری کنیم در مقایسه با بارگیری ۱ صفحه در ۱ دقیقه، پیشرفت های خوبی را شاهد خواهیم بود.


به مقدار و بودجه ی خزیدن گوگل در سایت ها کراول باجت می گویند. ربات گوگل یا همان ربات خزنده ی گوگل (Googlebot) و همین طور سایر خزنده های موتورهای جستجو می توانند در صفحات سایت شما در مدت زمان مشخصی بخزند. مدیریت مقدار خزش گوگل در سایت شما، می تواد به سئو سایت کمک بسیار زیادی کند.

اما چگونه این مدیریت برای سئو سایت امکان پذیر است؟ در ادامه این مطلب شما را با این قابلیت آشنا خواهیم کرد. درباره اینکه ربات گوگل در سایت شما بخزد، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

چرا کراول باجت برای سئو سایت مهم است؟

نکته ی اول: برای اینکه ربات گوگل در وب سایت شما بخزد، بایستی ابتدا اطمنیان حاصل کنید که اجازه خزیدن در فایل Robots.txt را به گوگل داده باشید.

نکته ی دوم: برخی از هکرها ربات هایی را طراحی کرده اند که وارد سایت شما شوند و در آن بخزند و مطالب موجود در سایت شما را سرقت کنند. شما باید برای جلوگیری از ورود و سرقت این ربات ها، در فایل Robots.txt ورود آنها را ببندید.

نکته ی سوم: برخی از آنالیزور ها نیز وجود دارند که اطلاعات شما را در اختیار رقبا و هکر ها قرار می دهند، دسترسی آنها را نیز می توانید در Robots.txt ببندید.

بهتر است بدانید که کنترل ربات گوگل در خزیدن در صفحه ها و فهرست کردن آنها و سئو سایت شما بر اساس الویت شما تقریبا غیر معمول می باشد. ولی ما قصد داریم مطمئن شویم که تمام صفحات مهم ما ایندکس شده است و می توانند در نتایج گوگل نمایش داده شوند. متاسفانه ما نمی توانیم صفحاتی که گوگل در آن می خزد و سئو سایت انجام می دهد، را ۱۰۰ درصدی کنترل کنیم.

این ربات گوگل است که بر اساس یک سری شرایط از پیش مشخص شده، تشخیص می دهد که کدام صفحات مهم ترین می باشند و آنها را از لحاظ اولویت فهرست بندی می کند. برخی از این عوامل موثر در فهرست بندی گوگل عبارتند از: نقشه های سایت XML، ساختار لینک داخلی و اعتبار وب سایت.

در حالی که خزیدن و فهرست کردن هر صفحه در سایت شما توسط گوگل غیرمعمول است، اما ما می خواهیم مطمئن شویم که همه صفحات مهم ما ایندکس شده اند و می توانند در SERP ظاهر شوند. متأسفانه، ما کنترل ۱۰۰% صفحاتی را که گوگل می خزند، نداریم. گوگل مشخص می کند که کدام صفحات مهم ترین هستند و آنها را از نظر اولویت فهرست می کند. برخی از عوامل موجود عبارتند از ساختار پیوند داخلی، نقشه های سایت XML و اعتبار وب سایت.

برای اینکه بهتر متوجه بوجه خزیدن و اثر بخشی در سئو سایت شوید به این مثال دقت کنید: فرض کنید یک کسب و کار کوچک مثل گیاه فروشی که دارای سایتی با ۱۰۰ صفحه می باشد و بودجه ی خزیدن گوگل ۱۰۰۰ صفحه می باشد. این به این معنا می باشد که اگر گیاه فروشی ۹۰۰ صفحه ی دیگر نیز می تواند ایجاد کند. شما می توانید بوجه ی خزیدن خود را برای بیشتر شدن کارایی بهینه کنند.

حال ممکن است یک کسب و کاری بزرگ یک سایت با ۱۰۰۰۰۰ صفحه و بودجه ی خزیدین ۹۰۰۰۰ دارید. پس یجا مشکل خزیدن در ۱۰ هزار صفحه ی خود دارید که هیچ گاه نمایان نمی شود. و این امر ممکن است شما دید مشتریان را به خود از دست دهید.

برای سفارش میتوانید در قسمت تماس با ما شرکت سئو سایت مهرآرا ارتباط نمایید.

کراول ریتCrawl Rate چیست؟

کنسول گوگل نرخ خزیدن ربات گوگل را به این شکل تعریف می کند: در هر ثانیه چند درخواست به سایت شما می دهد که درحال خزیدن در آن می باشد: به عنوان نمونه، ۵ در خواست در ثانیه.

شما نمی توانید تعداد این درخواست ها را در ربات گوگل در زمان خزیدن، افزایش دهید و یا حتی در صورت لزوم این امکان وجود دارد که آنها را محدود کنیم. همچنین این امکان وجود دارد که به گوگل بگوییم که یک صفحه ای دوبار بخزد.
منبع: شرکت سئو سایت


:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

ا

 

تصویر از رقیه نقوی رقیه نقوی۸ مرداد ۱۴۰۱۰64 زمان تقریبی مطالعه ۵ دقیقه
چرا کراول باجت برای سئو سایت مهم است؟
در این مطلب قصد داریم شما را با اهمیت کراول باجت در سئو سایت آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید. اگر هنوز مطلب کراول باجت Crawl Budget چیست؟ را نخوانده اید بهتر است قبل از خواندن این مطلب آن را مطالعه کنید.

بودجه کرال خود را از کجا پیدا کنم؟

ابتدا باید بدانیم که بودجه ی خزیدن ربات گوگل در سایت ما چه مقدار می باشد، برای این کار می توان از چند ابزار مفید استفاده کرد. با استفاده از این ابزار ها می توان اطلاعات بیشتری در زمینه ی آمار خزیدن در سایت خود را مشاهده کنید.

یکی از این ابزار های مفید، Google Search Console می باشد. شما می توانید به قسمت ویژگی دامنه ی خود بروید سپس وارد تنظیمات_آمار خزیدن شوید و تعداد درخواست های خزیدن، زمان دانلود و میانگین زمان پاسخ صفحه را مشاهده کنید. برسی این گزارشات درباره آمار خزیدن می تواند در زمان بهینه سازی و قیمت سئو سایت به ما کمک می کند.

ما همین طور می توانیم گزارش های مربوط به سرور را برسی کنیم تا دقیقا متوجه شویم ربات گوگل در حال خزیدن در چه چیزی می باشد. ابزار هایی که همگی راه حل هایی برای تجزیه و تحلیل فایل لاگ ارائه می دهند عبارتند از:



Screaming Frog

Content King

Botify

ما می توانیم به وسیله ی ابزار ها و روش هایی که در بالا گفته شد، اصول اولیه را شناسایی کنیم و مشخص کنیم که کجا ها بایستی وضعیت های خزیدن را برسی کنیم. ممکن است در اینجا برای شما یک سوال ایجاد شود که اصلا چرا باید به خزیدن گوگل اهمیت دهیم، و آیا واقعا برای سئو سایت مهم می باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که زمانی که یک صفحه ی جدید در سایت شما ایجاد می شود و یا قرار است یک صفحه ی قدیمی آپدیت شود، قصد داریم افراد آن را ببینند و این صفحه برای همه ی کاربران قابل دسترس باشد.

چنانچه بودجه خزیدن سایت ما تنها ۵۰ درصد از وب سایت ما را پوشش دهد، بنابراین ۵۰ درصد از وب سایت ما را در نتایج جستجو نشان نخواهد داد. این امکان وجود دارد که شخصی یو آر ال صفحه ی سایت را کلمه به کلمه تایپ کند و آن را پیدا کند، اما بسیار محدود می باشد و همیشه اینطور نیست. اگر بخواهم صادقانه بگویم این ریسکی نیست که سئو کار مایل به انجام آن باشد و ترجیح می دهد آن را برای سئو سایت بهینه کند.


چرا کراول باجت برای سئو سایت مهم است؟

چگونه بودجه کرال خود را بهینه کنید؟

بهینه سازی بودجه خزیدن در سایت یک اقدام یک روزه نمی باشد و شما باید در این راه صبور باشید. ممکن است در این راه نا اامید شوید، اما ما در این مطلب قصد داریم شما را کمک کنیم؛ پس نگران نباشید.

بهتر است برای شروع ابتدا آن مواردی که می توانیم برای کمک به بهبود بودجه خزیدن خود انجام دهیم، را با یکدیگر برسی کنیم:

بهبود سرعت سایت

پیوند داخلی

از گذاشتن محتوای تکراری خودداری کنید

بهبود سرعت سئو سایت
منبع: سئو سایت


:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

سرعت سایت به دلایل گوناگونی مهم می باشد. ما قصد داریم صفحات سایت ما به موقع بارگذاری شوند تا کاربران با سایت ما دچار مشکل نشوند و بتوانند در تعامل باشند. همچنین می خواهیم این سرعت سریع باشد تا ربات گوگل در سریعترین زمان ممکن محتوای ما را برسی کند. بهبود سرعت سایت برای سئو سایت نیز بسیار مورد اهمیت می باشد.

هر چقدر صفحات سایت ما سریعتر بارگیری شودند، ربات های گوگل سریع تر می توانند در صفحات ما بخزند و آنها را فهرست کنند. در صورتی که ما بودجه خزیدن را افزایش نمی دهی، زیرا اگر بتوانیم ۱۰ صفحه را در ۱ دقیقه بارگذاری کنیم در مقایسه با بارگیری ۱ صفحه در ۱ دقیقه، پیشرفت های خوبی را شاهد خواهیم بود.


به مقدار و بودجه ی خزیدن گوگل در سایت ها کراول باجت می گویند. ربات گوگل یا همان ربات خزنده ی گوگل (Googlebot) و همین طور سایر خزنده های موتورهای جستجو می توانند در صفحات سایت شما در مدت زمان مشخصی بخزند. مدیریت مقدار خزش گوگل در سایت شما، می تواد به سئو سایت کمک بسیار زیادی کند.

اما چگونه این مدیریت برای سئو سایت امکان پذیر است؟ در ادامه این مطلب شما را با این قابلیت آشنا خواهیم کرد. درباره اینکه ربات گوگل در سایت شما بخزد، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

چرا کراول باجت برای سئو سایت مهم است؟

نکته ی اول: برای اینکه ربات گوگل در وب سایت شما بخزد، بایستی ابتدا اطمنیان حاصل کنید که اجازه خزیدن در فایل Robots.txt را به گوگل داده باشید.

نکته ی دوم: برخی از هکرها ربات هایی را طراحی کرده اند که وارد سایت شما شوند و در آن بخزند و مطالب موجود در سایت شما را سرقت کنند. شما باید برای جلوگیری از ورود و سرقت این ربات ها، در فایل Robots.txt ورود آنها را ببندید.

نکته ی سوم: برخی از آنالیزور ها نیز وجود دارند که اطلاعات شما را در اختیار رقبا و هکر ها قرار می دهند، دسترسی آنها را نیز می توانید در Robots.txt ببندید.

بهتر است بدانید که کنترل ربات گوگل در خزیدن در صفحه ها و فهرست کردن آنها و سئو سایت شما بر اساس الویت شما تقریبا غیر معمول می باشد. ولی ما قصد داریم مطمئن شویم که تمام صفحات مهم ما ایندکس شده است و می توانند در نتایج گوگل نمایش داده شوند. متاسفانه ما نمی توانیم صفحاتی که گوگل در آن می خزد و سئو سایت انجام می دهد، را ۱۰۰ درصدی کنترل کنیم.

این ربات گوگل است که بر اساس یک سری شرایط از پیش مشخص شده، تشخیص می دهد که کدام صفحات مهم ترین می باشند و آنها را از لحاظ اولویت فهرست بندی می کند. برخی از این عوامل موثر در فهرست بندی گوگل عبارتند از: نقشه های سایت XML، ساختار لینک داخلی و اعتبار وب سایت.

در حالی که خزیدن و فهرست کردن هر صفحه در سایت شما توسط گوگل غیرمعمول است، اما ما می خواهیم مطمئن شویم که همه صفحات مهم ما ایندکس شده اند و می توانند در SERP ظاهر شوند. متأسفانه، ما کنترل ۱۰۰% صفحاتی را که گوگل می خزند، نداریم. گوگل مشخص می کند که کدام صفحات مهم ترین هستند و آنها را از نظر اولویت فهرست می کند. برخی از عوامل موجود عبارتند از ساختار پیوند داخلی، نقشه های سایت XML و اعتبار وب سایت.

برای اینکه بهتر متوجه بوجه خزیدن و اثر بخشی در سئو سایت شوید به این مثال دقت کنید: فرض کنید یک کسب و کار کوچک مثل گیاه فروشی که دارای سایتی با ۱۰۰ صفحه می باشد و بودجه ی خزیدن گوگل ۱۰۰۰ صفحه می باشد. این به این معنا می باشد که اگر گیاه فروشی ۹۰۰ صفحه ی دیگر نیز می تواند ایجاد کند. شما می توانید بوجه ی خزیدن خود را برای بیشتر شدن کارایی بهینه کنند.

حال ممکن است یک کسب و کاری بزرگ یک سایت با ۱۰۰۰۰۰ صفحه و بودجه ی خزیدین ۹۰۰۰۰ دارید. پس یجا مشکل خزیدن در ۱۰ هزار صفحه ی خود دارید که هیچ گاه نمایان نمی شود. و این امر ممکن است شما دید مشتریان را به خود از دست دهید.

برای سفارش میتوانید در قسمت تماس با ما شرکت سئو سایت مهرآرا ارتباط نمایید.

کراول ریتCrawl Rate چیست؟

کنسول گوگل نرخ خزیدن ربات گوگل را به این شکل تعریف می کند: در هر ثانیه چند درخواست به سایت شما می دهد که درحال خزیدن در آن می باشد: به عنوان نمونه، ۵ در خواست در ثانیه.

شما نمی توانید تعداد این درخواست ها را در ربات گوگل در زمان خزیدن، افزایش دهید و یا حتی در صورت لزوم این امکان وجود دارد که آنها را محدود کنیم. همچنین این امکان وجود دارد که به گوگل بگوییم که یک صفحه ای دوبار بخزد.

منبع: شرکت سئو سایت


:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

تصویر از رقیه نقوی رقیه نقوی۸ مرداد ۱۴۰۱۰64 زمان تقریبی مطالعه ۵ دقیقه
چرا کراول باجت برای سئو سایت مهم است؟
در این مطلب قصد داریم شما را با اهمیت کراول باجت در سئو سایت آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید. اگر هنوز مطلب کراول باجت Crawl Budget چیست؟ را نخوانده اید بهتر است قبل از خواندن این مطلب آن را مطالعه کنید.

بودجه کرال خود را از کجا پیدا کنم؟

ابتدا باید بدانیم که بودجه ی خزیدن ربات گوگل در سایت ما چه مقدار می باشد، برای این کار می توان از چند ابزار مفید استفاده کرد. با استفاده از این ابزار ها می توان اطلاعات بیشتری در زمینه ی آمار خزیدن در سایت خود را مشاهده کنید.

یکی از این ابزار های مفید، Google Search Console می باشد. شما می توانید به قسمت ویژگی دامنه ی خود بروید سپس وارد تنظیمات_آمار خزیدن شوید و تعداد درخواست های خزیدن، زمان دانلود و میانگین زمان پاسخ صفحه را مشاهده کنید. برسی این گزارشات درباره آمار خزیدن می تواند در زمان بهینه سازی و قیمت سئو سایت به ما کمک می کند.

ما همین طور می توانیم گزارش های مربوط به سرور را برسی کنیم تا دقیقا متوجه شویم ربات گوگل در حال خزیدن در چه چیزی می باشد. ابزار هایی که همگی راه حل هایی برای تجزیه و تحلیل فایل لاگ ارائه می دهند عبارتند از:



Screaming Frog

Content King

Botify

ما می توانیم به وسیله ی ابزار ها و روش هایی که در بالا گفته شد، اصول اولیه را شناسایی کنیم و مشخص کنیم که کجا ها بایستی وضعیت های خزیدن را برسی کنیم. ممکن است در اینجا برای شما یک سوال ایجاد شود که اصلا چرا باید به خزیدن گوگل اهمیت دهیم، و آیا واقعا برای سئو سایت مهم می باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که زمانی که یک صفحه ی جدید در سایت شما ایجاد می شود و یا قرار است یک صفحه ی قدیمی آپدیت شود، قصد داریم افراد آن را ببینند و این صفحه برای همه ی کاربران قابل دسترس باشد.

چنانچه بودجه خزیدن سایت ما تنها ۵۰ درصد از وب سایت ما را پوشش دهد، بنابراین ۵۰ درصد از وب سایت ما را در نتایج جستجو نشان نخواهد داد. این امکان وجود دارد که شخصی یو آر ال صفحه ی سایت را کلمه به کلمه تایپ کند و آن را پیدا کند، اما بسیار محدود می باشد و همیشه اینطور نیست. اگر بخواهم صادقانه بگویم این ریسکی نیست که سئو کار مایل به انجام آن باشد و ترجیح می دهد آن را برای سئو سایت بهینه کند.


چرا کراول باجت برای سئو سایت مهم است؟

چگونه بودجه کرال خود را بهینه کنید؟

بهینه سازی بودجه خزیدن در سایت یک اقدام یک روزه نمی باشد و شما باید در این راه صبور باشید. ممکن است در این راه نا اامید شوید، اما ما در این مطلب قصد داریم شما را کمک کنیم؛ پس نگران نباشید.

بهتر است برای شروع ابتدا آن مواردی که می توانیم برای کمک به بهبود بودجه خزیدن خود انجام دهیم، را با یکدیگر برسی کنیم:

بهبود سرعت سایت

پیوند داخلی

از گذاشتن محتوای تکراری خودداری کنید

بهبود سرعت سئو سایت
منبع: سئو سایت


:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

یکی از مواردی که جزو لباس کار می باشد و پوشیدن آن در برخی از مشاغل جزو واجبات است، جلیقه ایمنی است. در این مطلب قصد داریم شما را با دلایل مهم بودن جلیغه در برخی از کار ها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

اولین دلیل مهم بودن پوشیدن جلیقه ایمنی این است که می توان در شرایط اضطراری و حوادث خطرناکی مثل حوادث جاده ای افراد مشغول به کار را به راحتی تشخیص داد. علاوه بر این مورد جلیقه های ایمنی شامل یک چاپ خاص می باشند که به شناسایی اینکه کارگران در کدام دسته شغلی قرار دارند کمک می کند. مردم می‌توانند به راحتی حیطه کاری آن افراد را تشخیص دهند. بنابراین همه کارگرانی که در شرایط خاص مشغول به کار هستند باید علاوه بر پوشیدن لباس کار از جلیقه ایمنی نیز استفاده کنند.

به تن داشتن جلیقه ایمنی موجب می شود که از فاصله خیلی دور نیز قابل مشاهده باشد.
جلیقه های ایمنی مانند برخی از لباس کار ها دارای شبرنگ های هستند که موجب می شوند از راه خیلی دور نیز قابل مشاهده باشند. بابت نداشتن این جلیقه ها از راه دور مشخص میشود که شما در حال کار هستید. شبرنگ های موجود در جلیقه ها باعث بازتابی می شود که چشمان افراد را به را حتی در تاریکی به این رنگ ها جلب می کند.


پوشیدن این جلیقه شبرنگ به شما کمک میکند که از خطرات جاده ای نجات پیدا کنید. برای مثال هنگامی که کامیون با سرعت زیاد در بزرگراه در حال حرکت است می تواند فردی را که جلیقه ایمنی به تن دارد را از راه دور ببیند و متوجه خطری در جاده وجود دارد؛ شود و سرعت خود را کم کند. که در نتیجه با این کار از ایجاد یک فاجعه بزرگ جلوگیری می شود. ولی اگر افراد مشغول به کار قابل تشخیص نباشند و لباس کار ایمنی مناسب به تن داشته باشند، می توانند موجب بروز اتفاقهای خطرناک شود.

اما از پاکان صنعت قسمت درباره ما بیشتر بدانید.
لباس کار خارجی و اجرای سریع و مشخص شدن موقعیت شغلی افراد
جلیقه‌ها مانند لباس کار ها دارای رنگ های متفاوتی هستند که هر کدام از آنها به دسته ی مختلف کارگران اختصاص داده میشود. این موضوع موجب می شود که مدیران و کارفرمایان به راحتی آن ها را شناسایی کنند که کدام کارگر در کدام دسته قرار دارد و همینطور در کجا پراکنده شده اند. با این کار می توان آنها را به بهترین حالت ممکن طبقه بندی کرد.
این موضوع به شما کمک خواهد کرد که افرادی که به شکل پراکنده در یک فضا مشغول به کار هستند به راحتی شناسایی کنید و دسته بندی آنها را تشخیص دهید. این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به آن توجه شود.
جلیقه ی ایمنی به ایمن نگه د اشتن افراد کمک بسیار زیادی می کند.
جلیقه های ایمنی مانند لباس کار ها در دسته ی تجهیزات حفاظت فردی قرار دارند. بهتر است این را بدانید که زمانی که از این جلیقه ها استفاده می کنید به معنای واقعی شما ایمن هستید. به عنوان نمونه زمانی که شما در جاده ها مشغول به کار هستید، آرامش خاطر دارید و می توانید با اطمنیان و بدون نگرانی به فعالیت خود ادامه دهید؛ زیرا مطمئن هستید که از طریق جلیقه ای که به تن دارید، افراد در حال گذر از جاده متوجه خضور شما می شوند و خطری برای شما ایجاد نمی شود.
منبع: لباس کار مهندسی مخصوص تابستان برای چه ضروری است؟

 
 


:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

گرمای مستقیم در تابستان در زمان کار و فعالیت هر شخصی را از پا در می آورد و سرعت کار را به کمترین میزان خود می رساند به همین خاطر مهم است که در این فصل از چه متریالی برای لباس کار استفاده میشود.

علاوه بر سایر مشاغل پرخطر، مهندسان ساختمان نیز به دلایلی تقریباً مشابه باید از لباس کار استفاده کنند. به عنوان مثال یک مهندس ساختمان در حین انجام فعالیتهای ساختمانی اگر لباس کار مخصوص به تن نداشته باشد، علاوه بر خطرات احتمالی در بهترین شرایط نیز قطعاً لباس هایش با خاک یکسان می شود. در ساختمانها خطراتی مثل افتادن مصالح ساختمانی یا لیز خوردن و افتادن خود فرد وجود دارد که می تواند آسیب های جدی به بار آورد.


یکی از دغدغه های مهندسین ساختمان داشتن لباس کار مهندسی مناسب تابستان و گرما می باشد. زیرا این افراد در فصل گرما بر روی ساختمان ها بسیار اذیت می شوند؛ بنابراین بهتر است یک لباس مناسب برای فصل گرما به تن داشته باشند.
تقریباً همه مشاغل که در شرایط خاص مشغول به کار هستند نیاز به داشتن لباس کار یکسره مخصوص با آن شرایط دارند. به عنوان نمونه پزشکان و پرستاران در شرایط کرونا که بسیار همه گیر شده بود، به پوششی که انتقال ویروس را به کمترین حد ممکن می رساند، نیاز داشتند. و بایستی از لباس کار مخصوص با آن شرایط استفاده کنند.
تصور کنید که در یک محیطی با گرمای ۴۰ درجه در فصل تابستان در مکانی که خنک‌کننده‌ای وجود ندارد لباس کار به تن کرده و شروع به فعالیت می کنید. در چنین شرایطی قطعاً فردی که مشغول به کار می باشد، بسیار در فشار می باشد و عملکرد آن در کار ضعیف تر می شود.

به همین خاطر است که ما تاکید داریم که مهندسین در فصل تابستان و گرما پوشش متفاوت داشته باشند تا بازدهی آنها در زمان کار افزایش پیدا کند. زیرا که گرمای مستقیم در تابستان در زمان کار و فعالیت هر شخصی را از پا در می آورد و سرعت کار را به کمترین میزان خود می رساند به همین خاطر مهم است که در این فصل از چه متریالی برای لباس کار استفاده میشود.
پارچه هایی که میتوان در لباس کار تابستانی استفاده کرد عبارتند از:
تترون: این پارچه دارای ضخامت بسیار کم می باشد به همین خاطر برای فصل گرما مناسب می باشد. این نوع پارچه برای مواردی استفاده میشود که خطرات کمتری افراد را تهدید می کند. به خاطر نازک بودن پارچه در موارد اضطراری امنیت زیادی به وجود نخواهد آورد.
ترگال: یکی دیگر از پارچه های مناسب فصل تابستان پارچه ترگال می باشد. این پارچه همان پارچه هایی است که در دوران مدرسه برای لباس های یونیفرم استفاده می شد. این نوع پارچه از ویسکوز و پلی استر تولید شده است. این پارچه تقریباً از تترون ضخیم تر است و در نتیجه مقاومت بیشتری نیز دارد. تترون و ترگال خیلی شبیه به هم هستند تنها تفاوت آنها در ضخامت میباشد.
فلامنت کجراه: چنانچه به منظور تهیه لباس کار مهندسی مناسب تابستان به دنبال پارچه ای هستید که هم مقاومت زیادی داشته باشد و هم در فصل گرما مناسب باشد، پارچه ی فلامنت بهترین گزینه می باشد. این نوع پارچه در ضخامت های گوناگونی تولید می شود به همین خاطر بهترین گزینه برای تولید لباس کار مهندسی تابستانی می باشد.
انواع لباس کار مهندسی تابستانی
لباس کار ها همگی در ۳ نوع مختلف تولید می شوند و در بازار عرضه می گردند. این سه مدل عبارتند از:

  • لباس کار یکسره

  • لباس کار دوتکه

  • لباس کار دوبنده



هر کاری متناسب با نیاز خود یکی از این مدل ها را برای کارمندان و کارگران خود تهیه می کند تا افراد در زمان کار کردن از نظر ایمنی و راحتی در کار خیالشان راحت باشد و دیگر نگران این موارد نباشند.
منبع: خرید لباس کار



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

گرمازدگی و روش های پیشگیری و مقابله با آن

برخی از مشاغل وجود دارند که کارگران مجبورند در شرایط دمایی بسیار سخت و طاقت فرسا کار کنند و با خطرات احتمالی موجود در آن سر و کار داشته باشند.
زمانی که بدن انسان نتواند دمای نرمال و عادی خود را حفظ کند موجب میشود که فرد دچار گرمازدگی و بیماری می شود که این اتفاق می‌تواند حتی منجر به مرگ نیز شود. بنابراین افراد باید لباس کار مناسب با گرما را به تن داشته باشند.


به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را درباره خطرات استرس گرمایی آشنا کنیم تا اگر در فضای جمعی مشغول به کار هستید خود و همکاران تان را از این خطر و بیماری گرما نجات دهید.
بیماری هایی که در نتیجه قرار گرفتن در معرض گرما برای طولانی مدت وجود دارند عبارتند از:

سکته گرمایی: شدیدترین و رایج ترین استرس گرمایی سکته گرمایی می باشد که در برخی موارد می تواند موجب مرگ افراد شود. بنابراین افرادی که در در محیطی گرم مشغول به کار هستند باید از لباس کار مناسب استفاده کنند.

علائم این نوع بیماری می تواند سرگیجه از دست دادن هوشیاری و تشنج باشد. کارگرانی که دچار سکته گرمایی می شوند دمای بدن بسیار بالایی دارند و احتمال دارد که زیادی عرق کرده باشند.

اگر فردی دچار سکته گرمایی شد به سرعت به اورژانس تماس بگیرید و تا هنگامی که کمکهای پزشکی می رسد فرد را به فضای خنک و سایه انتقال دهید و لباس کار های آن را در بیاورید.

از پارچه ای سرد و یا حوله ای یخ برای خنک کردن بدن فرد استفاده کنید یا اینکه لباس کار کارگر را با آب سرد خیس کنید.

کارگرانی که منجر به گرمازدگی شده‌اند باید بلافاصله از منطقه گندم دور شوند و مایعات زیادی بنوشند.

سر گردن و صورت کارگر را با آب خنک بشوریید.

افراد گرمازده را باید به کلینیک و یا اورژانس انتقال دهید و تا زمانی که شخص درمانش به اتمام نرسیده همراه او جای نرود تا در صورت بدتر شدن وضعیت آن به سرعت به پزشک اطلاع دهد.

گرفتگی عضلانی: یکی از بیماری های ناشی از گرما گرفتگی عضلانی می باشد که نوعی درد در ماهیچه ها می باشد. این بیماری اغلب به دلیل از دست دادن نمک بدن یا مایعات بر اثر عرق کردن اتفاق میافتند. افرادی که به این بیماری مبتلا می شوند بایستی آب از دست رفته بدن را با نوشیدن آب یا کربوهیدرات هر ۱۵ تا ۲۰ دقیقه جبران کنند.

جوش گرمایی: ممکن بر اثر عرق کردن یک سری جوش ها در برخی از نواحی پوست بدن به وجود بیاید که به جوش های قرمز یا تاول های کوچک بسیار شبیه می باشد. موثرترین راه درمان این جوش ها به وجود آوردن محیطی خنک تر برای کار و همینطور خشک نگه داشتن مکان جوش ها می باشد. علاوه بر این مورد باید از لباس کار نازکتر در فصل گرما استفاده کرد.

بر اساس اداره سلامت و ایمنی شغلی رعایت یک سری نکات و قوانین برای حفاظت از کارگران در محیط های حرارت بالا واجب می باشد. این نکات و قوانین عبارتند از:

لحاظ کردن آمادگی جسمانی کارگران برای کار در محیط گرم

باید کارگران به شکل دو نفری کار کند تا استرس آنها در زمان کار کردن کمتر شود و همینطور بتوانند مراقب یکدیگر باشد.

تامین آب آشامیدنی مورد نیاز کارگران و تشویق کردن آنها به نوشیدن آب زیاد در شیفت کاری شان

از برنامه‌ریزی برای انجام کارهای سخت در روزهای گرم و یا در ساعات گرم روز روز جلو گیری شود

فضای استراحت کارگران خنک و دارای سایه مناسب باشد.

نظارت مداوم بر روی دما

باید آموزش های لازم درباره علائم گرمازدگی را به کارگران بیاموزید و آنها را در جریان قرار دهید.

کارگران باید لباس کار مناسب با گرما را به تن داشته باشند تا از گرمازدگی جلوگیری شود.
منبع: لباس کار تبلیغاتی


:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

هدف از طراحی لباس های محافظ فردی این است که از تماس یا ورود مواد سمی به بدن افراد جلوگیری شود.

همچنین شما طبق قانون کار موظف هستید که در زمان استفاده از مواد سمی توسط بانوان، از لباس کار زنانه مخصوص استفاده کنید.
لباس کار محافظ همینطور به شما کمک می کند که از بدن خود محافظت کنید.

لباس کار مخصوص سمپاشی شامل موارد زیر است:

  • لباس
  • دستکش
  • پیش بند
  • چکمه
  • روپوش


علاوه بر این موارد لباس کار مناسب سمپاشی دارای عینک ایمنی، ماسک و دهان بند نیز می باشد.
دقت داشته باشید که همیشه باید قبل از استفاده از مواد سمی به برچسب چسبیده شده بر روی آن دقت کنید تا متوجه شوید که باید از چه نوع لباس های محافظتی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که نگهداری خوب از این لباس کار ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا پوشیدن این لباس ها از شما در برابر سموم محافظت می کند.
نکته بسیار مهمی که درباره این لباس وجود دارد این است که به محض اینکه هرگونه سوراخ یا پارگی و یا مشکل دیگری در آنها مشاهده شد سریعاً باید کار خود را متوقف کنید و سرپرست کار خود بخواهید که آن را برای شما تعویض کند. در شرایطی که لباس کار محافظ پاره شده و یا حتی چاک برداشته باید سریع دوش بگیرید و بدن خود را خوب شستشو دهید.
مورد مهم بعدی که باید به آن توجه کنید این است که اطمینان حاصل کنید که لباس کار محافظی شما که روزانه میپوشید تمیز می باشد.
زمان استراحت
در زمان استراحت یکسری نکات وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. این نکات عبارتند از:
پیش از این که دستکش های خود را در بیاورید، سطح بیرونی آن را به خوبی با آب و صابون شستشو دهید.
کفش ها و چکمه های خود را با صابون شستشو سپس آنها را آبکشی کنید.
قبل از اینکه برای آشامیدن، خوردن، سیگار کشیدن و یا استفاده از سرویس بهداشتی دست و صورت خود را با آب و صابون به خوبی شستشو دهید.
دقت داشته باشید که دست هایتان را به سطح خارجی و آلوده لباس نزنید.
توجه داشته باشید که در زمان قدم زدن مواد سمیه باقی مانده روی کفش ها لباس کار تان به جای تماس پیدا نکند.

بعد از اتمام کار
سطوح خارجی کفش ها و چکمه ها دستکش ها را به خوبی با آب و صابون بشورید.
در زمان درآوردن لباس کار ابتدا از قسمت شانه ها شروع کنید. و به صورت رول کردن تا پایین بدن ادامه دهید. اطمینان حاصل کنیم که در پایان در آوردن لباس تنها سطح داخلی آن به سمت بیرون باشد و دستتان با سطح خارجی آن تماس پیدا نکند.
لباس کار محافظتی سمپاشی را داخل یک پلاستیک قرار دهید و از سایر وسایل شخصی خود جدا کنید.
چکمه ها و کفش های خود را در بیاورید و آنها را در جعبه یا پوشش مناسب خود قرار دهید.
مجد دستکش خود را شستشو دهید و آن را در پوشش مخصوص آن قرار دهید و از راهنمایی های سرپرست خود کمک بگیرید.
بعد از درآوردن دستکش ها دست های خود را به خوبی با آب و صابون شستشو دهید.
سریع دوش بگیرید و برای شستشوی بدن از مقدار زیادی صابون استفاده کنید، تمامی سطح بدن را شستشو دهید به ویژه موها و در انتها لباس تمیز بپوشید.

منبع: لباس کار


:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

 

 



عایق الاستومری لوله ای باروکش پروتکت بلک و سیلور
مزایای عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای دارای وزن بسیار سبک می باشند. همچنین از ضریب انتقال حرارتی بسیار پایینی برخوردار هستند.

به کارگیری عایق الاستومری لوله ای باعث می شود؛ در هزینه های مربوط به مصرف انرژی صرفه جویی شود.

از دیگر مزایای این عایق نصب راحت آنها می باشد.

این نوع عایق در مقابل نفوذ رطوبت و بخارآب، همچنین رشد قارچ و کپک، خوردگی، آتش، روغن و مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارد.

عایق الاستومری لوله ای به هیچ عنوان گرد و غبار و الیاف از خود تولید نمی کند. علاوه بر این هیچگونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کارگران نصب ایجاد نمیکند.

یکی دیگر از مزایای عایق های لوله ای نگهداری و نظافت راحت آنها می باشد.

همانطور که گفتیم عایق الاستومری لوله ای در چند مدل مختلف عرضه می گردد. عایق الاستومری لوله ای به شکل ساده برای عایق کاری در فضاهای بسته ومدل روکش دار آنها برای محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم برای عایق کاری خطوط لوله انتقال سیالات، لوله کشی آب و یا گازها و … در فضاهای باز که در معرض تابش مستقیم نور خورشید هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا روکش آلومینیومیآنها مقاومت عایق ها را در برابر رطوبت و تابش نور خورشید بسیار بیشتر می کنند.

عایق های الاستومری لوله ای ساده در مقابل کندانس، هدر رفتن انرژی و کپک و قارچ در پروژه های مسکونی، صنعتی و تجاری، مقاومت بسیار بالایی دارد.همچنین برای عایقکاری لوله های گرم و سرد داخلی منازل و یا ساختمان های اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی عایق های روکش دار برای محیط های بیرونی کاربرد دارند و مورد استفاده قرار میگیرند، عایق های ساده برای عایقکاری لوله های داخلی کاربرد دارد و هر لوله ای که در داخل ساختمان ها باشد از عایق الاستومری لوله ای استفاده می شود.

نوع حرارتی عایق الاستومری در تهیویه مطبوع، گرمایش، لوله کشی و حفاظت از آتش مورد استفاده قرار میگیرد.

عایق الاستومری لوله ای باروکش پروتکت بلک و سیلور

عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور همانطور که گفته شداز ساختار سلول بسته برخوردار است و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. عایق الاستومری به طور کلی به دو شکل لوله ای و رولی تولید می شوند که هر کدام از آنها نیز به دو شکل ساده و چسبدار موجود می باشند.

عایق الاستومری به دلیل داشتن ساختار سلولی بسیار ریز و ضخامت دیواره مهندسی شده، به یک عایق بسیار مفید و کارآمد تبدیل شده است. وجود ویژگی انعطاف پذیری بالا در آنها، موجب شده است که عملیات نصب با سرعت بسیار زیادتر و همین طور راحتی بیشتر، انجام می شود. عایق های الاستومری، از به هدر رفتن انرژی در سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات جلوگیری می کند و از دوستدارن محیط زیست به حساب می آید.

عایق های حرارتی الاستومری نیز از ضریب انتقال حرارتی بسیار کمی برخوردار می باشند و همین طور در مقابل رشد قارچ و کپک و همین طور نفوذ آب ورطوبت مقاوم هستند. علاوه بر این موارد عایق الاستومری در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاومت بالایی دارد و هیچ گونه خرابی ناشی از تابش مستقیم نور خورشید ندارد. همین مسائل موجب می شود عمر بیشتری داشته باشند.

عایق های الاستومری بدون CFC، HFC، HCFC و گرد و غبار و فرمالدئید و الیاف می باشند. به دلیل نداشتن هیچ گونه الیافی، کیفیت هوای داخلی خانه رابسیار بیشتر می کنند.

درست است که قیمت عایق های الاستومری در مقایسه با سایر عایق ها بیشتر می باشد، اما داشتن این همه مزایا ارزش این را دارد که از آنها استفاده کنید و کمی بیشتر هزینه کنید. پس با خیال راحت برای خرید آنها اقدام کنید.
منبع:عایق الاستومری لوله ای پروتکت بلک و سیلور

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

 

 






عایق الاستومری حرارتی و برودتی لوله ای دارای ساختار سلول بسته می باشد. یکی از انواع عایق های لوله ای، باروکش پروتکت بلک و سیلور می باشد.

از این نوع عایق به منظور عایق کاری لوله ها در لوله کشی تاسیسات و سیستم های گرمایشی سرمایشی داخل محیط های خانه که به مقاومت در برابر رطوبتو ضربات مکانیکی نیاز بیشتری دارند، استفاده می شود.

این عایق الاستومری لوله ای باروکش پروتکت بلک و سیلور شامل سایز ۱.۴ اینچ تا ۴ اینچ و ضخامت های ۶,۹,۱۳,۱۹,۲۵ میلی متر می باشد و برای انواع لوله های مسی، چند لایه و یا فولادی قابل استفاده است.

از دیگر مدل های عایق الاستومری لوله ای میتوان عایق الاستومری لوله ایساده و عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم را نام برد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با عایق الاستومری لوله ای باروکش پروتکت بلک و سیلور آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.
اطلاعات نصب عایق های الاستومری

برای نصب عایق های الاستومری لوله ای ساده ابتدا آنها را از دو لبه برشداده و بعد از قرار گیری بر روی اتصالات و قطعات؛ توسط چسب مخصوص عایق، نصب می شود.
مقایسه عایق الاستومری لوله‌ای عایق پشم شیشه

عایق الاستومری لوله ای به خاطر ساختار سلول بسته اینکه دارد، در مقابلرطوبت، آلودگی، بخار آب و گرد و خاک مقاومت زیادی دارد. ولی عایق پشم شیشهبه خاطر ساختار فیبری که دارد در برابر رطوبت و نفوذ آب و بخار مقاومت زیادی ندارد. زمانی هم که رطوبت و بخار آب به داخل لوله ها نفوذ کنند از مقاومت حرارتی آنها کم می شود.

اگر قرار باشد از عایق های پشم شیشه در فضای باز استفاده شود، باید برای آنها از روکش های ضد رطوبت و یا فویل های آلومینیومی استفاده شود؛ زیرا آنها در مقابل رطوبت و با بخار آب مقاومت خوبی ندارند. بنابراین استفاده از روکش در آنها امری ضروری می باشد.

نکته دیگری که درباره عایق الاستومری وجود دارد این است که آنها از نظرعوارض زیستی و ایجاد مشکلاتی در صورت تماس با بدن انسان و همینطور تولید ذرات گرد و غبار در مقایسه با پشم شیشه بسیار بهتر عمل می کنند. زیرا در عایق پشم شیشه اگر پوست و چشم و سیستم تنفسی افراد با آن تماس مستقیم داشتهباشد، قطعاً مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

در برخی از گزارشات اعلام شده است که تنفس مستقیم گرد پشم شیشه با افراد علت افزایش نرخ ابتلا به سرطان به ویژه سرطان ریه شده است. به همین خاطر عایق کاران و نصابان در زمان کار با عایق پشم شیشه باید از ماسک و لباس محافظ استفاده کنند تا خطری آنها را تهدید نکند و سلامتی آنها و خطر نیفتد.

یکی دیگر از تفاوت های عایق الاستومری لوله ای با عایق پشم شیشه در مقاوم بودن در برابر خوردگی می باشد. عایق الاستومری لوله ای در برابر خوردگی مقاوم می باشد اما عایق پشم شیشه در مقابل خوردگی مقاوم نیست و ممکناست به شدت دچار آن شود.
تصویر: https://media.imna.ir/d/2022/08/02/4/1802624.jpg

علاوه بر این مورد نصب عایق الاستومری مسلح ساده بسیار راحت تر از نصب عایق پشم شیشه می باشد. مخصوصاً برای محیط هایی که در آن فضای کاری زیادی وجود ندارد، استفاده از عایق های لوله ای بهترین گزینه می باشد. نصب عایق های پشم شیشه معمولاً در چند مرحله انجام میشود که بدیهی است که بسیار زمانبر تر از عایق لوله ای می باشد.

ضریب انتقال حرارت عایق های پشم شیشه بسیار زیاد تر از عایق های الاستومری لوله ای می باشد. یکی دیگر از مزایای مفید عایق الاستومری لوله ای در مقایسه با عایق پشم شیشه عمر مفید زیاد میباشد.
قیمت های مربوط به عایق الاستومری لوله ای از قیمت عایق پشم شیشه تا حدودی بیشتر می باشد اما وجود مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این عایق ها موجب می شود که قیمت بیشتر آن به چشم نخورد .


:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

 

 

عایق الاستومری لوله ای بدون شک بهترین گزینه برای عایق کاری لوله های تاسیسات می باشد.

یکی دیگر از کاربردهای این نوع عایق، عایق کاری موتورخانه شوفاژ می باشد. همینطور عایق لوله ای بهترین گزینه برای موتورخانه ها می باشد.

بهترین و ارزان قیمت ترین گزینه برای عایق کاری لوله های فولادی عایق الاستومری لوله ای می باشد.

با توجه به اینکه این نوع عایق تنوع بسیار زیادی دارد بهتر است زمان خرید و سفارش عایق الاستومری لوله ای سایز مورد نظر و قیمت مناسب خود را درنظر بگیرید. زیرا این نوع عایق در انواع مختلف و ضخامت و نوع های متفاوت وجود دارد.

عوامل موثر در انتخاب عایق های حرارتی برودتی

عایق الاستومری حرارتی و برودتی وسایل هایی هستند که به شما کمک می کنند که بتوانید به آسانی مصرف برق سیستم های حرارتی و برودتی خودتان را تااندازه بسیار قابل توجهی کم کنید و هزینه های مرتبط به آن را بسیار کمتر کنند. عایق های الاستومری موجب می شود، که نرخ اتلاف حرارت بسیار کم شود و هزینه های مربوط به آن کاهش پیدا کند. همین موضوع باعث می شود که که درصرف برق صرفه جویی شود.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با مواردی که بر روی عایق های حرارتی برودتی تاثیرگذار هستند آشنا کنیم. تا شما بتوانید به طور کامل با آنها آشنا شوید و از این نوع عایق ها برای کم کردن نرخ اتلاف حرارت منزل یا محل کار تان استفاده کنید.

عوامل اثرگذار بر روی انتخاب عایق های حرارتی برودتی

یک سری عوامل وجود دارند که بر روی انتخاب عایق های حرارتی و برودتی تاثیر گذار هستند به همین خاطر باید به آنها تا حد زیادی توجه کنید.

ضریب انتقال حرارت

یکی از مهمترین عواملی که بر روی انتخاب عایق الاستومری حرارتی برودتی تاثیر گذار است، ضریب انتقال حرارت می باشد. در حقیقت این ضریب نشان دهنده این است که با افزایش دما میزان اتلاف و انتقال حرارت عایق حرارتی برودتی شما چه میزانی می باشد.

این ضریب به مواردی مثل اختلاف بین ساعت های گوناگون عایق،چگالی عایق های حرارتی، برودتی و همینطور عمر این عایق ها بستگی دارد. توجه داشته باشید که با تغییرات این موارد، ضریب انتقال حرارت تغییر می کند.

دانسیته یا چگالی

از دیگر موارد تاثیر گذار بر روی انتخاب عایق الاستومری حرارتی برودتی،دانسیته یا چگالی می باشد. چگالی ماده استفاده شده در تولید عایق حرارتی برودتی در انتخاب این عایق ها موثر است. روند تغییرات این ضریب با در نظر گرفتن چگالی به این شکل است که اگر چگالی ماده افزایش پیدا کند ابتدا ضریب انتقال حرارتی عایق الاستومری سیستم حرارتی برودتی کاهش پیدا میکند و بعد از گذشت مدت زمانی افزایش می یابد. به همین خاطر لازم است که قبل از انتخابآیه حرارتی به موادی که در این عایق استفاده شده و روند افزایش چگالی آن بسیار دقت کرد.

عمر کاری بالا

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر روی انتخاب عایق الاستومری حرارتی، برودتی، عمر کاری عایق حرارتی می باشد. توجه داشته باشید که بیشتر افراد بایستی در زمان انتخاب به این مورد توجه کنند. معمولا عمر یک عایق الاستومری به مواردی چون مقدار مقاومت و استحکام عایق حرارتی برودتی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید،مقاومت در مقابل رطوبت عدم رشد قارچ ها و موارد بسیار زیاد دیگر بستگی دارد که بایستی از آنها اطلاع داشته باشید و در زمان خرید آنها را مورد بررسی قرار دهید .

ضریب نفوذ رطوبت

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در عایق های الاستومری رطوبت پذیری و یا مقاومت در مقابل نفوذ رطوبت می باشد. این ضریب میزان رطوبت وارد شده در عایق الاستومری را نشان می دهد. توجه داشته باشید که اگر نفوذ رطوبت افزایشپیدا کند موجب میشود بازدهی کارکرد عایق الاستومری بسیار کاهش یابد. به همین خاطر حتماً لازم است که عایق الاستومری حرارتی برودتی ای را انتخاب کنید که از ضریب نفوذ پذیری رطوبت بسیار پایینی برخوردار است.

نوع آب و هوای منطقه

بهتر است توجه داشته باشید که آب و هوای منطقه ای که قرار است عایق حرارتی بر روی آن نصب شود می تواند در عملکرد عایق الاستومری حرارتی، برودتی بسیار تاثیر گذار باشد. زیر آب و هوا این امکان را دارد که به شکل مستقیم با سطح بیرون عایق در ارتباط باشد. همین موضوع موجب می‌شود که اتلافحرارتی افزایش پیدا کند. بنابراین بسیار مهم است که در زمان انتخاب آیه بهآب و هوای منطقه خودتان دقت کنید و متناسب با آن سفارش دهید .
منبع: عایق الاستومری لوله‌ای مسی


:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

 

 



عایق الاستومری لوله ای دارای انواع مختلفی می باشد که یکی از آنها عایق الاستومری لوله مسی می باشد. به طور کلی عایق های لوله ای از تنوع زیادی در سایز و ضخامت قیمت برخوردار هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با عایق های لوله ای آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

عایق الاستومری لوله ای دارای انواع مختلفی می باشد که یکی از آنها عایق الاستومری لوله مسی می باشد. به طور کلی عایق های لوله ای از تنوع زیادی در سایز و ضخامت قیمت برخوردار هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با عایق های لوله ای آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

خصوصیات عایق الاستومری

فوم های الاستومری شامل ضریب انتقال حرارتی و صوتی بسیار کمی می باشند.که این ویژگی موجب شده است که در برابر انتقال حرارت و سرما مقاومت زیادی داشته باشد.

قیمت عایق الاستومری

لیست قیمت عایق الاستومری به موارد فراوانی بستگی دارد. میزان تخلخل و دانسیته فوم الاستومری در بالا بردن کیفیت و قیمت آن نقش بسیار مهم و اساسیرا ایفا می کنند.

همانگونه که در قسمت بالا ویژگی های عایق الاستومری را شرح دادیم، قیمتفوم الاستومری به عوامل زیادی بستگی دارد. با در نظر داشتن نوع ساختار و بافت فوم عایق و میزان استحکام فوم الاستومریک در برابر حریق و شعله مستقیم، میتوان برای عایق الاستومری در ابعاد مختلف لیستی تهیه کرد.



قیمت عایق های الاستومری با توجه به دسته بندی های متفاوت در بافت و عملکرد انواع آنها و همینطور ضخامت و نوع پوشش ها و کیفیت چسب های بکار رفته برای چسباندن فوم و عایق الاستومری درصد های مختلف به کار رفته، قیمت آن ها دسته بندی می شود.

عایق الاستومری EPDM

فوم الاستومریک EPDM حرارتی شامل دو طبقه بندی می باشد:

عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری لوله ای

هر کدام از این نوع ها دارای سایز ها و ضخامت های بسیار متفاوتی میباشند. به همین خاطر برای به دست آوردن قیمت عایق الاستومری باید نوع و جنس و ضخامت و سایز آن ها را نیز در نظر بگیرید.

در زمینه محصولات الاستومری علاوه بر رولی و لوله ای فوم الاستومری شانه تخم مرغی نیز وجود دارد. این مدل از عایق الاستومری نوعی عایق حرارتی وصوتی محسوب می شود.

عایق الاستومری زولی شامل ضخامت های متفاوت و گوناگونی می باشد این ضخامت ها از ۳تا ۱۰۰ میلیمتر می باشد. بنابر این منطقی می‌باشد که قیمت هر سایز و ضخامت عایق الاستومری متفاوت باشد. طبیعتا هر چقدر سایز و ضخامت فومالاستومری بیشتر باشد قیمت آن نیز به همان مقدار افزایش پیدا میکند.

اما در نوع عایق الاستومری رولی قیمت آن به شکل خام و اولیه بدون اضافه شدن هزینه های مربوط به چسب پوشش محاسبه می شود.

مورد دیگری که در قیمت عایق ها تاثیر گذار است کیفیت و دانسیته و تخلخلمی باشد. بدیهی است که که هر چقدر میزان استاندارد و مقدار دانسیته فوم الاستومریک بیشتر باشد قیمت آن نیز به همان میزان بالا میرود. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در زمان خرید دقت داشته باشید که چه نوع ضخامتی و کیفیتی برای پروژه های عایق کاری خود نیاز دارید.

کاربرد های عایق الاستومری لوله ای

این مدل از عایق ها به منظور عایق کاری انواع عایق های لوله های آب بسیار مناسب می باشد و در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد و مورد استفاده صنعت گران می باشد.

عایق الاستومری لوله ای بهترین گزینه برای لوله های آب می باشد و با توجه به اینکه قیمت آن برای عایق کاری بسیار مناسب است، بنابراین بهترین و کارآمدترین عایق برای لوله های آب، عایق الاستومری لوله ای می باشد.
منبع: عایق الاستومری


:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

خرید انواع سایبان خودرو متحرک

به طور کلی سایبان ها به دو دسته تقسیم می شوند. این دو دسته شامل سایبان دستی و سایبان برقی می باشد. تفاوت این دو دسته از روی نامشان کاملا مشخص می باشد. اما به طور متخصر بخواهم برایتان توضیح دهم، این گونه است که سایبان دستی با نیروی انسانی باز و بسته می شود، اما سایبان خودرو به وسلیه یک ریموت و برق باز و بسته می شود. سایبان های برقی مدل جدیدتری هستند.

شرکت ما در زمینه تولید سایبان برقی بسیار موفق بوده است و توانسته با قیمتی مناسب این سایبان های با کیفیت را روانه بازار کند. توجه داشته باشید که انتخاب نوع سایبان خودرو کاملا به نوع نیاز شما بستگی دارد. سایبان ها در مکان های زیادی کاربرد های متفاوتی دارند اما کاربردی که در همه ی آنها مشترک است ایجاد سایه چه برای جلو در مغازه چه بر روی استخر و چه برای رستوران های فضای باز برای میل کردن غذا و چه برای خودرو ها می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با سایبان پارکینگ بیشتر آشنا کنیم. و اما سایبان خودرو چیست؟
همانطور که از نام این سایبان پیداست برای ایفای نقش مشابه پارکینگ می باشد. یعنی از سایبان پارکینگ استفاده می کنند تا ازماشین های خود محافظت کنند. این سایبان پارکینگ مزیت های زیادی دارد.

عملکرد سایبان پارکینگ چگونه است؟
ممکن است شما نیز بعد از شنیدن نام سایبان پارکینگ کنجکاو باشید تا بدانید عملکرد آن چگونه می باشد. در این بخش سعی بر این داریم تا حد امکان کجکاوی شما را در این زمینه کم کنیم تا بتوانید در صورت نیاز با خیال راحت سایبان پارکینگ خریداری کنید. اول از همه باید بگویم که برای نصب سایبان پارکینگ به یک تکه گاه نیاز دارید که این تکه گاه می تواند یک دیوار باشد یا حتی دیوار کاذب یک ساختمان باشد تا بتوان سایبان ماشین برقی را بر روی آن نصب کرد.
شما بعد از اینکه تکه گاه سایبان پارکینگ را بر روی دیوار مناسب مشخص کردید، نیرو های شرکت سایابن خودرو وارد عمل می شوند. این افراد در مدت یک روز سایبان پارکینگ را برای شما نصب می کنند. البته در برخی از موارد بعضی از افراد برای کاهش هزینه ها خودشان برای نصب سایبان ماشین اقدام می کنند، اما بهتر است بدانید که احتمال اشتباه نصب کردن آنها وجود دارد پس بهتر است این کار را به متخصصان مربوطه بسپارید.
برای سفارش با قسمت تماس با ما مهرگستر تماس حاصل فرمایید.
بعد از اینکه مراحل نصب سایبان پارکینگ به اتمام رسیدن آموزش های لازم در باره چگونگی استفاده از سایبان را نیروهای ارسالی از شرکت را به شما می دهند تا شما بتوانید روش استفاده از آن را بدون مشکل انجام دهید. برای باز و بسته کردن سایبان ماشین پارکینگ کافیست ریموت مربوطه را به سمت سنسور سایبان بگیرید و دکمه ی مربوط به باز و بسته شدن را فشار دهید تا به آسانی عمل کند.
منبع: سایبان خودرو

 


:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

همانطور که از نام این سایبان پیداست برای ایفای نقش مشابه پارکینگ می باشد. یعنی از سایبان پارکینگ استفاده می کنند تا ازماشین های خود محافظت کنند. این سایبان پارکینگ مزیت های زیادی دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از سوال هایی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که چرا باید از سایبان ماشین استفاده شود؟ توجه داشته باشید که دلایلی زیادی وجود دارد برای استفاده از سایبان ماشین که در ادامه آن را برای شما شرح می دهیم.

وجود سایبان ماشین موجب می شود تا شرایط بد جوی به خودروی شما آسیب وارد نکند. و از خودروی شما در برابر هر گونه برف و باران و پرتاب سنگ یا هر چیز دیگر بر روی آن؛ حفاظت می کند و شما دیگر لازم نیست نگران خودرو خود باشید.
علاوه بر این مواری که در بالا ذکر شد، نور آفتاب به مرور زمان به رنگ بدنه ی خودرو آسیب وارد می کند و از بین می برد. همین امر موجب می شود که هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو بسیار زیاد شود. بنابراین با این وجود شما از خرابی بدنه و استهلاک خودرو در زمستان هم در امان نخواهید بود. زیرا سرما و یخ و برف به بدنه و موتور آسیب وارد می کند. در روز هایی برفی هم اگر سایبان ماشین وجود نداشته باشد، تمام سطح ماشین را برف خواهد گرفت و تقریبا استفاده از ماشین غیر ممکن می شود.
شما می توانید از شرکت های معتبر در هر جای ایران سایبان با قیمت مناسب را برسی کنید و سپس سایبان ماشین مورد نیاز خود را سفارش دهید. و اما سایبان ماشین چیست؟
مقاومت بالای سایبان ماشین بدون پایه
یکی از نکات مهمی که درباره این سایبان ها وجود دارد این است که، این محصول با آب و هوای محل زندگی شما سازگاری دارد. نکته یا که باید شما به آن دقت کنید، این است که در هنگام خرید این محصول باید همه ی موارد را در نظر داشته باشید. در هنگام خرید همه ی موارد را در نظر بگیرید. سعی کنید بهترین چتر و اسکلت را انتخاب کنید. کشور زیبای ما از تنوع آب و هوایی زیادی در شهر های مختلف برخوردار است. به عنوان مثال شهری در تمام ایام سال باران دارد ولی شهری دیگر در بیشتر روزهای سال آفتابی است. به همبن خاطر پایداری چادر سایبان در شرایط مختلف؛ متفاوت است و بایستی به جنس آن توجه کرد.
به عنوان مثال اگر شما در شهری زندگی می کنید که تمام ایام سال هوایی بارانی و مرطوب دارید؛ باید برای انتخاب پارچه ی چتر خود این موارد را در نظر بگیرید، تا چتری متناسب با هوای بارانی و مرطوب نصب کنید. یا اگر مثلا در شهری که بیشتر ایام سالش آفتابی می باشد، زندگی می کنید. بهتر از چتر های متناسب با هوای آفتابی استفاده کنید.
مورد دیگری که در زمان خرید باید به آن توجه کنید این است که ابعاد و اندازه های محل نصب را بدانید. شما می توانید برای اندازه گیری محل از نیروی های شرکت استفاده کنید. بهتر است بدانید که سایبان ماشین به اندازه کافی محکم می باشد و محل بسیار مناسبی را برای پارک خودروی شما ایجاد می کند. این مورد علاوه بر اینکه از خودرو در برابر آفتاب محافظت می کند. سایبان ماشین مانع تابش مستقیم اشعه های مخرب نور آفتاب می شود و همین طور اجازه عبور رطوبت را به هیچ عنوان نمی دهد. همین طور مطمئن باشید که هیچگاه بر روی چادر سایبان پوسیدگی و قارچ را مشاهده نخواهید کرد.
یک نوع سایبان در بازار ها وجود دارد که سایبان اتوماتیک نام دارد. این سایبان ها بدون دخالت دست این امکان را دارند تا باز و بسته شوند. تنها با یک ریموتمی توان آنها را باز و بسته کرد. شما می توانید در زمان هایی که ماشین اتان در حیاط وجود دارد سایابن را باز کنید و در دیگر ساعات روز که ماشین در داخل حیاط نیست، سایبان را جمع کنید و از نور آفتاب و روشنایی استفاده کنید.
منبع: سایبان ماشین
 


:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

ویژگی‌های درب‌های کارگاهی

دارای تردد بالا و بدون هیچ محدودیت
شامل سیستم خلاص کن دستی به همراه کلید خلاص کن
توانایی نصب باتری ذخیره کننده بر روی خود برای کارکرد در زمانهای قطعی برق
شامل قابلیت تنظیم قدرت و سرعت از داخل تابلو فرمان
شامل سیستم حسگر مانه و توقف و حرکت برعکس در زمان برخورد با یک مانع

کاربرد‌های درب ریلی کارگاهی
همانطور که از نام این نوع درب ریلی‌ها مشخص است، برای کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، صنایع بزرگ، سوله‌ها، سایتهای سازه ای بزرگ یا اماکنی که ماشین آلات صنعتی رفت و آمد می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب ریلی کارگاهی یا صنعتی برای فضا‌هایی مناسب است که در در قسمت عرض ورودی با محدودیت ای مواجه نباشند و لنگه‌های درب‌ها به آسانی به سمت پهلو جمع شوند. این لنگه‌های بزرگ درب‌ها به وسیله موتور‌های پرقدرت نصب شده و آسانی توانایی باز و بسته کردن آنها را دارند.

این نوع درب ریلی‌ها برای مکان‌هایی مناسب می‌باشند که علاوه بر راحتی و همینطور امنیت در تردد از شکل ظاهری مناسبی نیز برخوردار هستند.
برای مشاهده اطلاعات کرکره برقی پنجره وارد لینک درج شده بروید.
ساخت درب ریلی کارگاهی
دربهای ریلی کارگاهی و یا صنعتی کشویی را اغلب از فلز یا آلومینیوم یا ترکیبی از این دو مدل می‌سازند. و به منظور انتقال قدرت و در نهایت باز یا بسته شدن ریلهای زنجیری یا شانه ای و موتورهای قدرتمند برق استفاده می‌شود. درب‌های ریلی کارگاهی نیز مانند سایر درب‌های اتوماتیک در زمان قطع شدن برق و همین طور نبود باطری، از سیستم خلاص کنی که دارند به منظور باز و بسته کردن به شکل دستی استفاده می‌کنند. ساخت دربهای ریلی کارگاهی به گونه ای می‌باشند که اگر با جسمی برخود کنند فورا به عقب بر می‌گردد و آسیبی به آن مانع یا جسم وارد نمی کنند.
درب ریلی کارگاهی از نوعی درب اتوماتیک استفاده می‌کند که به خاطر فضای بزرگی که در مسیر حرکت به وجود می‌آورند، برای فضاهایی که محیط آن کوچک می‌باشد و محدودیت دارد، به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
درب ریلی صنعتی، نوعی سازه ی یکپارچه می‌باشد که توسط موتور و چرخ‌ها بر روی یک ریل و در امتداد درب‌ها به حرکت در می‌آیند.
برای فضاهایی مثل کارگاه‌ها، سوله‌ها و یا کارخانه‌ها که برای ورودی‌ها به یک عرض بالایی نیاز دارند، و همین طور حفظ عرض از اهمیت زیادی برخوردار است، درب ریلی کارگاهی، بهترین انتخاب می‌باشد.
در تقسیم بندی درب‌های اتوماتیک معمولا درب‌های ریلی ای که دارای وزنی سبک می‌باشند در گروه درب‌های کشویی قرار می‌گیرند.
این مدل از درب‌های ریلی در دو مدل 220 ولت و 240 ولت عرضه می‌شوند و از گیربکس‌های پر قدرت که امکان جابه جا کردن درب‌های اتوماتیک کشویی با داشتن قدرتی بالا برای به حرکت درآوردن درب‌هایی تا وزن 400 کیلو گرم را دارند. به خاطر الکترو مکانیک بودن این سیستم موتوری درب‌های اتوماتیک کشویی با داشتن قدرت زیاد برای به حرکت در آوردن درب‌های قفل به شکل اتوماتیک انجام می‌شود.
جنس بدنه قفل برقی کرکره برقی مدل m&v از فولاد می‌باشد و در تنوع رنگی الکترواستاتیک کهرنگی پودری می‌باشد و به روشهای متفاوتی رنگ آمیزی می‌شود؛ تولید می‌شوند. کمپانی مربوط به تولید این نوع برای آن یک سال گارانتی در نظر گرفته است.

ویژگی‌های درب ریلی کارگاهی کشویی
شامل پر قدرت ترین و بهترین موتور‌های دنیا
شامل سرعت بالا و قابلیت تنظیم در باز و بسته شدن
دارای هنگر‌های ضد سایش به منظور طولانی تر شدن عمر آنها
و....
منبع: کرکره برقی پنجره


:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

بهتر است بدانید که قفل برای کرکره برقی پارکینگ در دو مدل وجود دارد؛ یکی دستی و یکی به صورت برقی می‌باشد. قفل دستی برای مصرف کنندگان مشقت زیادی دارد که امروزه به همین خاطر بیشتر مردم به قفل برقی کرکره‌ها روی آوردند. زیرا با اختراع قفل برقی راحتی استفاده کنندگان و همینطور افزایش امنیت کرکره فراهم شده است.

قفل برقی کرکره به این دلیل امنیت بالاتری دارد که داخل کرکره نصب می‌شود رود و از از بیرون به هیچ عنوان دسترسی وجود ندارد. این قفل از دو قطعه اصلی تشکیل شده است که یکی از آنها بر روی ریل نصب شده و همینطور از مکانیزم مکانیکی و برقی برخوردار است. و دیگری نقش مکمل قفل را ایفا می‌کند که بر روی تیغه آخر کرکره نصب می‌شود. همانگونه که گفته شد ساختار قفل برقی به صورتی است که از بیرون به طورکلی نامحسوس است. نامحسوس بودن قفل برقی موجب شده است که نه کسی متوجه وجود آن شود و نه زیبایی و یکدست بودن کرکره خراب شود.
سازگاری با انواع موتورهای کرکره برقی
یکی دیگر از سوال‌هایی که ممکن است در زمان انتخاب و قفل برقی کرکره برای شما ایجاد شود این است که آیا با انواع مدل‌های موتور کرکره برقی سازگاری دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قفل برقی کرکره مدل m&v این قابلیت را دارد که به همه مدلهای موتورهای کرکره برقی پنجره متصل شود. (ماجراهایی که بدون یو پی وی سی و با یو پی اس باشند.)
این قفل خارا می‌توان بر روی موتورهای ساید نصب کرد علاوه بر این نوع موتور بر روی موتورهای توبلار نیز میتوان نصب کرد در نتیجه هیچ محدودیتی برای استفاده از این قفل‌های برقی وجود ندارد. این قفل‌ها علاوه بر اینکه با انواع موتور‌های موجود در کرکره برقی سازگاری دارند با مدل‌های مختلف تیغه‌های کرکره برقی پنجره نیست سازگار میباشند. به همین خاطر این امکان وجود دارد که بر روی همه تیغه‌ها برای قیمت کرکره برقی پنجره مناسب نصب شود.
جنس بدنه قفل و ویژگی‌های فنی آن
به طور کلی برای خرید قفل برقی کرکره ابتدا بایستی از جنس بدنه و ویژگی‌های فنی آن آگاهی داشته باشید. به همین خاطر ما قصد داریم در ادامه مطلب شما را با جنس بدنه و ویژگی‌های فنی این قفل‌ها آشنا کنیم که در این زمینه اطلاعات کاملی را به دست آورید.

آشنایی با درب ریلی کارگاهی
این نوع درب ریلی‌ها از سیستم انتقال قدرت گیربکس در دو مدل چرخ دنده ای شانه ای و زنجیری برخوردار می‌باشند. جنس سازه این نوع درب‌ها اغلب از ورقه‌های فلزی، پانل‌های پلی اورتان، تیغه‌های آلومینیومی یا ترکیبی از فلز آلومینیوم می‌باشند. در ادامه مطلب شما رو با این درب‌ها بیشتر آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.
ویژگی‌های درب‌های کارگاهی
دارای تردد بالا و بدون هیچ محدودیت
شامل سیستم خلاص کن دستی به همراه کلید خلاص کن
توانایی نصب باتری ذخیره کننده بر روی خود برای کارکرد در زمانهای قطعی برق
شامل قابلیت تنظیم قدرت و سرعت از داخل تابلو فرمان
شامل سیستم حسگر مانه و توقف و حرکت برعکس در زمان برخورد با یک مانع

کاربرد‌های درب ریلی کارگاهی
همانطور که از نام این نوع درب ریلی‌ها مشخص است، برای کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، صنایع بزرگ، سوله‌ها، سایتهای سازه ای بزرگ یا اماکنی که ماشین آلات صنعتی رفت و آمد می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب ریلی کارگاهی یا صنعتی برای فضا‌هایی مناسب است که در در قسمت عرض ورودی با محدودیت ای مواجه نباشند و لنگه‌های درب‌ها به آسانی به سمت پهلو جمع شوند. این لنگه‌های بزرگ درب‌ها به وسیله موتور‌های پرقدرت نصب شده و آسانی توانایی باز و بسته کردن آنها را دارند.
این نوع درب ریلی‌ها برای مکان‌هایی مناسب می‌باشند که علاوه بر راحتی و همینطور امنیت در تردد از شکل ظاهری مناسبی نیز برخوردار هستند.
منبع: کرکره برقی



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()