نوشته شده توسط : رها حامی

 

اگر برای محل مورد نظرتان که دارای فضای کوچک ومحدودی می باشد به دنبال نصب با قیمت درب ریلی مناسب هستید و اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه نوع درب با کرکره برقی مناسب فضای شما است ندارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کرکره برقی سکشنال چیست؟

این کرکره برقی در دسته ی یکی از مدرن ترین و بهترین های کرکره برقی در کشورمان و همچنین در آمریکا و اروپا می باشد.درب های سکشنال که به صورت هوشمند و با کیفیت بالا طراحی گردیده به طور معمول در زیر سقف محل موردنظر نصب می گردد. این کرکره برقی علاوه بر درب ریلی پارکینگ، در بسیاری از انبارها و کارخانه ها نیز به کار برده می شود.

نحوه عملکرد کرکره برقی سکشنال

در تولید درب سکشنال ازپنل های گالوانیزه در طراحی های مختلف استفاده می گردد که ارتفاع آن اغلب بر اساس ابعاد مکانی که برای نصب در نظر گرفته شده است تعیین می گردد اما به طور متوسط 62-42 سانتی متر و دارای ضخامتی به اندازه 4.5-4 سانتی متر است.نحوه عملکرد کرکره برقی سکشنال به این شکل است که در طراحی آن فنرهای بالانس قوی تعبیه شده که با کاهش فشارهای اضافی، باعث تعادل وزن پانل می گردد و همچنین در طراحی آن از موتورهای با قدرت بالا و طبق اصول و استانداردهای جهانی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی های مهم کرکره برقی سکشنال، عمربالای آن در مقایسه با سایر کرکره ها است، چرا که به دلیل وجود چرخ های مقاوم در برابر ساییدگی و ریل نگهدارنده، کمتر مستهلک می گردد.وجود همین فاکتورهای بی نظیر و به روز که در طراحی این کرکره در نظر گرفته شده است به تدریج سبب جایگزینی آن با درب هایی که ازجک پارکینگی بهره می برند می گردد. ولی برای سفارش می تونید با قسمت تماس با ما الکترو حفاظ در ارتباط باشید.

کرکره برقی سکشنال درچه مکان هایی کاربرد دارد؟

-در پارکینگ ها-مکان های اداری و ساختمان های تجاری– درب ریلی ورودی انبارها و کارخانه ها-درب ریلی ورودی در مراکزآتش نشانی

مزایای درب ریلی سکشنال یا درب اتوماتیک زیرسقفی

-یکی از بهترین مزایای این نوع کرکره سرعت زیادی است که هنگام باز وبسته شدن دارد؛
– برای مکان هایی که تردد و رفت وآمد زیادی وجود دارد بسیار مناسب است؛
– دارا بودن سیستمی برای عدم برخورد با موانع؛-ضد سرقت؛
– سازگار و مناسب با تمام شرایط آب وهوایی و تغییرات جوی ؛
-عدم استهلاک و عمر بالا؛– مقاومت بالای پنل و یراق آلات به کاربرده شده در آن؛
-امکان نصب در و پنجره در روی درب ریلی سکشنال؛
-بی سر وصدا بودن به دلیل دارا بودن تجهیزاتی همچون پنل فوم دار؛
– به راحتی در مکان هایی که با کمبود فضای کافی مواجه هستند قابل نصب می باشد؛
-باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد؛
– به دلیل وجود پنل های ضخیم، تخریب آن دشوار بوده و همین امر سبب افزایش امنیت محل موردنظر می گردد؛
-در صورتی که نیاز به تعمیر آن داشته باشید می توانی به راحتی هر قطعه ای که دچار مشکل شده را به طور جداگانه تعمیر نمایید و دیگر نیاز نیست کل درب تعویض و تعمیر گردد.

معایب درب ریلی سکشنال
با وجود تمام مزایا و خصوصیات ذکر شده باید بگوییم که خرید و نصب این نوع کرکره برقی دارای هزینه های زیادی است که البته در برابر وجود مزیت های زیاد و حفظ امنیت محل موردنظر در برابر سرقت، شاید ارزش کمی هزینه بیشتر را داشته باشد. بعد از خواندن از مزایای درب ریلی سکشنال چه می دانید؟ با این محبث به طور کامل آشنا خواهید شد.

نصب درب ریلی سکشنالب

رای نصب این نوع کرکره برقی نیاز به یک کارشناس متبحر و متخصص است که دارای تجربه و مهارت های کافی باشد. مراحل نصب درب های اتوماتیک (کرکره برقی سکشنال) عبارتند از:
-بازدید اولیه کارشناس از محل نصب و ثبت اندازه ها و ابعاد مورد نیاز
– پروفیل کشی و یا آماده کردن زیرساخت های لازم
-نصب ریل عمودی
– نصب فنر و شفت بر روی فریم
منبع: درب ریلی الکترو حفاظ


:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

نکات کلیدی برای انتخاب پارچه مناسب برای خرید لباس کار

 

امروزه اکثر کسب وکارها برای مجموعه پرسنل خود، لباس کار در نظر می گیرند تا نظم و هماهنگی در محیط کار ایجاد شده و سمت هر کدام از کارکنان نیز، مشخص باشد. از جمله مشاغلی که نیازمند لباس کار هستند، اداره و موسسات دولتی و خصوصی مختلف، کارخانه ها و مکانیکی و... می باشد. همچنین برای کارکنان کادر بیمارستان و دانش آموزان مدارس نیز لباس مخصوص کار از اهمیت بالایی برخوردار است. اما نکات زیادی در انتخاب یک لباس کار ایده آل وجود دارد؛ از جمله چگونگی دوخت و انتخاب جنس مناسب برای پارچه و رنگ و.. که لازم است حتما به این نکات، توجه ویژه ای گردد.

 

اگر بخواهیم اهمیت لباس کار برای یک مجموعه را تشریح کنیم، می توانیم به حفاظت از کارکنان در مشاغل پر خطر، ایجاد نظم و تشخیص پرسنل هر بخش و تخصصی که هر کدام دارا هستند اشاره کنیم. علاوه بر این نکات، از لباس کار می توان برای ایجاد تبلیغات نیز استفاده نمود و همچنین اعتبار و پرستیژ کاری یک سازمان را بالا برد. سوالی که پیش می آید این است که :

 

چه پارچه ای برای لباس کار مناسب تر است؟ رنگ مناسب پوشش افراد در یک شرکت یا سازمان چیست؟ بدیهی است پارچه ای که برای لباس جوشکاری در نظر گرفته می شود، با پارچه ای که برای یک کارگر در فروشگاه انتخاب می گردد کاملا متفاوت است! و اما همه چیز درباره لباس کار را بدانید.

 

برای انتخاب رنگ لباس کار تبلیغاتی یا هر نوع لباس کاری ، به مواردی همچون : رنگ لوگوی سازمان، حیطه شغلی و جنسیت کارکنان توجه می گردد. یکی از پارچه های مناسب برای لباس فرم مدارس و یا مهد کودک، رستوران و مراکز خرید لباس کار ، پارچه «ترگال ساده» می باشد. این پارچه دارای طیف رنگ زیادی می باشد که با توجه به فاکتورهایی مانند سلیقه و کاربردی که دارد، قابل انتخاب می باشد.

البته لازم به ذکر است که در این نوع پارچه، رنگ روشن دارای قیمت پایین تری نسبت به رنگ های سیر و تیره تر می باشد؛ چرا که نرخ مواد اولیه رنگرزی برای هر کدام متفاوت است.

آشنایی با انواع مختلف پارچه برای لباس کار

پارچه دیگری که برای تهیه لباس کار از آن استفاده می گردد، پارچه «ترگال کجراه پلی استر ویسکوز» می باشد. ضخامت آن از ترگال ساده بیشتر بوده و از این رو، دارای مقاومت بالاتری است. این پارچه به دلیل اینکه دارای مصرف بالایی برای تولید لباس کار است، با اسم «پارچه لباس کاری» نیز شناخته می شود. گزینه ای عالی برای لباس کار خانم ها، کارکنان در آشپزخانه رستوران و دانش آموزانی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند، می باشد. بر روی این پارچه بنا به نوع شغلی که افراد دارند، می توان طرح های مختلفی نیز چاپ نمود. مثلا برای مدارس، به منظور ایجاد کمی تنوع از چاپ ستاره و توپی استفاده می گردد.

 

پارچه دیگر که مناسب لباس کار می باشد، پارچه «کجراه پنبه ای» سی، هفتاد است که دارای دو نوع 30 درصد پنبه و 70 درصد پلی استر و یا برعکس می باشد. البته بدیهی است که هر چه قدر درصد پنبه در بافت یک لباس بیشتر باشد، مرغوب تر است؛ چرا که تبادل حرارتی آسان تر صورت گرفته و در نهایت، سبب تعریق کمتر افراد می گردد.

 

همچنین اگر کارگر در حین کار، با جرقه تماس داشته باشد آن را دفع نموده و از سوراخ شدن لباس جلوگیری می کند. بنابراین بهترین گزینه برای افرادی است که در مناطق جنوبی کشورمان و یا در پالایشگاه ها و مشاغلی مانند : جوشکاری، فعالیت می کنند.

 

 

در این مقاله با چند نوع پارچه لباس کار آشنا شدیم و دانستیم که هر کدام برای چه مشاغلی مناسب تر است.البته افرادی که در پارچه فروشی های عمده و جزئی، مشغول ارائه خدمات هستند ضروری است که مشاوره و راهنمایی های لازم را، به تولیدی ها و فروشگاه های لباس کار ارائه دهند تا در نهایت، کارکنان یک مجموعه با لباسی مناسب و راحت به انجام وظایف خود بپردازند...

 

منبع : خرید لباس کار ایلنا نیوز



:: برچسب‌ها: خرید لباس کار , پاکان صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

 نکات کلیدی برای انتخاب پارچه مناسب برای خرید لباس کار

در بخش قبل، به بررسی انواع پارچه برای تولید لباس کار پرداختیم.در این قسمت هم سعی کردیم که پارچه های دیگری را که برای لباس کار مناسب است معرفی نماییم.یکی دیگر از پارچه ها که با نام «پاکویی» یا «پاکوی» در بازار شناخته می شود، پارچه کجراه صد در صد پنبه می باشد که به دلیل جنس مناسبش، برای مشاغل پرخطر و کسانی که در محیط های بسیار گرم، مشغول فعالیت هستند بسیار مناسب است.

 

 

یک نکته مهم در خرید لباس کار و این پارچه، این است که حتما بررسی کنید که آیا آبرفت پارچه در مرحله تولید گرفته شده یا آبرفت خواهد داشت؟ تا بدانید که هنگام دوخت لباس کار، اندازه واقعی را مد نظر قرار دهید یا کمی بزرگتر از سایز مورد نظر را در نظر بگیرید. برای سفارش با قسمت تماس با ما پاکان صنعت تماس بگیرید.

 

 

گزینه مناسب دیگر برای لباس کار، پارچه های لی ساده یا پنبه ای است. می دانیم که جنس لی پنبه ای، از مقاومت بالایی در برابر پارگی و آسیب های دیگر در محیط کار می باشد.برای خرید لباس کار با پارچه لی پنبه ای سوال مهمی که بهتر است از فروشنده بپرسید، در مورد سنگ شور شدن یا نشدن پارچه می باشد.پارچه سنگ شور شده دارای وزن کمتر و بافت نرم تری نسبت به نوع معمولی آن می باشد.

 

گزینه دیگر در میان پوشش های مناسب کار، پارچه پرشیا می باشد که با نام «پارچه مکانیک» نیز شناخته می شود.این پارچه ضد چروک، انتخاب خوبی برای کارمندان است؛ چرا که ممکن است گاهی اوقات، حوصله یا زمان کافی برای اتو زدن را نداشته باشند!

 

پارچه پرشیا همچنین برای دوخت لباس کار برای بانوان نیز گزینه مناسبی می باشد، چرا که بدن نما نیست.از دیگر مزیت های انتخاب این پارچه، عدم تغییر رنگ پس از شست و شو می باشد.یکی از شیک ترین پارچه ها که برای دوخت لباس فرم کارمندان بانک، شهرداری و یا اداره ها بسیار مناسب است، پارچه فاستونی می باشد.برای خرید لباس کار با این پارچه لازم است که به درصد پشم توجه نمایید چرا که عامل مهمی در تعیین قیمت نهایی پارچه است.به عنوان مثال برخی از سازمان ها برای تهیه کت و شلوار پرسنل آقایان، از پارچه شبه فاستونی فاقد پشم استفاده می نمایند.

 

انتخاب پارچه مناسب لباس کار با قیمت مناسب

برای هر ارگان و سازمانی این موضوع اهمیت زیادی دارد که لباس کار مورد نیاز پرسنل را با بالاترین کیفیت و البته قیمتی مناسب تهیه نمایند.بنابراین نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، تهیه پارچه از نمایندگی های معتبر می باشد تا علاوه بر اینکه خیالتان از کیفیت پارچه راحت باشد، برای ارسال اجناس مورد نظرتان هم مشکلی به وجود نیاید؛ چرا که نمایندگی های معتبر دارای اصول و قوانین خاص خود در این زمینه هستند. نکته دیگر هم استفاده از مشاوره های مهم این مراکز می باشد تا در نهایت بتوانید لباس کار راحت و مناسب هر پرسنل را تهیه نمایید.

 

برای تهیه لباس کار می توان از پارچه تترون هم استفاده نمود، این پارچه در رنگ بندی های متنوع به بازار عرضه شده است و می توان آن را برای مقنعه خانم ها و یا پیراهن کارمندان آقا نیز مورد استفاده قرار داد. همچنین پارچه پیراهنی شامل : طرح های چهارخانه و راه راه می باشد و در سه جنس پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه و پنبه ای وجود دارد. این پارچه می تواند به عنوان پارچه اصلی و یا خرجکار برای لباس های فرم مدرسه ها و یا جشن ها و مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

 

برای لباس کار کارگران در فست فود و رستوران ها و یا لباس طرفدارهای یک تیم هم، از پارچه تریکو استفاده می گردد. به طور کلی، اکثر لباس های ورزشی و تیشرت هایی که دارای چاپ تبلیغاتی هستند، با پارچه تریکو دوخته شده اند.انواع دیگر پارچه هم شامل : ضد اشعه، ضد آب و … برای مشاغل پرخطر است که سبب حفاظت افراد در مقابل خطرهای احتمالی می گردد.

 

 

 

منبع : لباس کار تکناز



:: برچسب‌ها: لباس کار , پاکان صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

 رسول دانیال زاده کیست؟رسول دانیال زاده مدیر کارخانه نورد و لوله سمنان

گروه کسب و کار: چشم انداز صنعت فولاد از زبان رسول دانیال زاده نمین کارآفرین برتر را در مقاله زیر میخوانیم.

 

چشم انداز صنعت فولاد از زبان رسول دانیال زاده نمین کارآفرین برتر

 

سوال از رسول دانیال زاده نمین: ارزیابی شما از جایگاه صنعت فولاد در اقتصاد جهان و ایران چیست و چه افقی برای آن متصور هستید ؟

 

رسول دانیال زاده: اقتصاد جهانی، ابعاد و اجزا گوناگونی دارد. رشد روزافزون تکنولوژیهای دانش محور، شکل کلی اقتصاد جهانی را دستخوش دگرگونیهای جدی کرده است که برخی از آنها در صحنه رقابت، پررنگ تر از قبل نقش آفرینی میکنند و حتی به ارکان اصلی این پیکره تنه میزنند

 

از جمله آنها میتوان به شرکتهای فن آوری اطلاعات اشاره کرد که علاوه بر اینکه بیشترین گردش مالی را بخود اختصاص داده اند، جزو ترندهای برتر آینده محسوب میشوند. اما اگر بخواهیم در شرایط فعلی سخن بگوییم صنعت فولاد با گردش مالی بیش از 1000 میلیارد دلار در سال، بعد از نفت دومین صنعت بزرگ جهان محسوب میشود.

 

رسول دانیال زاده ویکی پدیا

 

و اما درباره رسول دانیال زاده ویکی پدیا بیشتر بدانید.

 

عوارض اتکا به سوختهای فسیلی و تخریبهای جدی ناشی از استفاده بیش از پیش اینگونه انرژیها بر محیط زیست، در کنار تجدید ناپذیری آنها، افق بهرمندی از این گونه انرژیها را به چالش کشیده و جایگزینی اینگونه منابع با انرژیهای پاک و تجدید پذیر را بعنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مطرح کرده است.

 

پس میتوان نتیجه گرفت که جایگاه نفت بعنوان اولین صنعت در آینده متزلزل خواهد بود. اما بررسی در روند رشد صنعت فولاد و عواملی که در ادامه به آنها اشاره خواهم داشت، نشان از ماندگاری بیشتری دارد. بنابراین سرمایه گذاری و توسعه صنعت فولاد ضرورتی بدیهی بوده و چشم انداز روشن و قابل اعتمادتری در دراز مدت ترسیم میکند.

 

اما رسول دانیال زاده کیست و نظر او درباره استفاده از فولاد در کجاست

 

فولاد در تمام صنایع مهم جهان همچون ساخت و ساز، امور زیربنایی، ماشین سازی، قطعه سازی، حمل و نقل، لوازم خانگی، صنایع نظامی، صنایع دریایی اعم از کشتی سازی و یا سازههای دریایی و غیره استفاده میشود.

 

از این میان صنعت ساخت و ساز با سهمی در حدود پنجاه در صد از مصرف جهانی فولاد، بزرگترین مصرف کننده این ماده شناخته میشود. در گزارشی تحلیلی میخواندم که ؛ پیش بینی شده تا سال 2050 مصرف فولاد 1.5 برابر بیشتر از سطح فعلی شود.

 

جایگاه فولاد در اقتصاد جهان و آخرین اخبار رسول دانیال زاده

 

اگر این مسیر رشد تقاضا را بپذیریم میتوان نتیجه گرفت که فولاد یکی از شریانهای اصلی جریان اقتصاد جهان و کشورهاست که تاثیر غیر قابل انکاری در عوامل موثر در کلیت اقتصاد، از جمله رشد اقتصادی و حتی توسعه اقتصادی دارد. البته شما میتوانید آخرین اخبار رسول دانیال زاده را در اینجا دنبال کنید

 

به نظر میرسد سبک زندگی هم تاثیرات خود را بر همین روند رشد تقاضا نسبت به فولاد بطور مستقیم تحمیل خواهد کرد. بدین معنا که کوچ و مهاجرت مردم از مناطق کمتر برخوردار روستایی به سمت شهرها و الزام ایجاد بسترهای لازم برای اسکان آنها از جمله ساختمانها، زیرساختهای انرژی و آب و خطوط انتقال آنها، زیرساختهای حمل و نقل، اسباب و لوازم زندگی و غیره همگی نیاز به انواع مصنوعات فولادی را بیشتر خواهد کرد. باز در همان گزارش برآورد شده بود که جمعیتی حدود یک میلیارد نفر تا سال 2030 به شهرها مهاجرت میکنند.

 

یکی دیگر از پارامترهای مهم و مزیتهای استفاده از محصولات فولادی، چرخه عمر آنهاست. کلیه محصولات فولادی قابلیت بازیافتنی صد در صدی دارند. این ویژگی خاص باعث شده عوامل تعیین کننده ای همچون منابع طبیعی و انرژیهای لازم، مدیریت شده و از هدر رفت آنها جلوگیری شود.

همه چیز درباه رسول دانیال زاده و سوال از ایشان: وقتی سخن از تولید به میان میآید اشتغال جلوه میکند. رابطه این دو با هم در صنعت فولاد چیست؟

 

رسول دانیال زاده: صنعت فولاد در جهان میلیونها نفر را مشغول خود ساخته. دقیق تر بگویم که بیش از دو میلیون نفر بطور مستقیم در صنعت فولاد جهان مشغول هستند. جالب است بدانید به همین میزان یعنی دو میلیون پیمانکار فعالیتشان متمرکز بر فولاد است. اما از آنجاییکه این صنعت یک صنعت مادر شناخته میشود، صنایع پایین دستی فراوانی هم بصورت غیر مستقیم از این محل ارتزاق میکنند. شاید رقمی حدود 4 میلیون نفر هم در صنایع مرتبطه فعال باشند.

 

اگر مقولههای دیگری همچون حمل و نقل به اشکال مختلف، تجار و امور مرتبط با فعالیتهای بازرگانی و بانکی، قطعه سازی و حتی حوزههای آموزشی و دیگر صنایع مربوطه را به آن اضافه کنیم شاید بتوان گفت فولاد منبع اشتغال بیش از 50 میلیون نفر در جهان است.

 

بیوگرافی رسول دانیال زاده کارخانه فولاد

ولی اجازه دهید جدای از این اعداد و ارقام ، آماری از میزان اشتغال در شرکتهای تحت مدیریت خود خدمتتان عرض کنم. در مجموع سه شرکت مجتمع فولاد گیلان، گروه کارخانجات نورد و لوله سمنان و فولاد کاویان رقمی بیش از 5000 نفر بطور مستقیم اشتغال دارند.

 

این درحالیست که رقم اشتغال ناشی از فعالیت این گروه تولیدی در قالب شرکتهای پایین دست زنجیره فولاد در کشور به بیش از 20000 نفر خواهد رسید. این اعداد شرایط فعلی است. طرحهای توسعه ایی در دست اجرای هر یک از این شرکتها، ظرفیت اشتغال مستقیم قابل توجه دیگری را به ارقام فعلی خواهد افزود.

 

چگونه می توان از دل کویر و بیابان، آبادانی و زندگانی ساخت؟ سمنان که شهری در ردیف دلتنگ ترین ها برای باران است، چگونه ترانه شاد رنگین کمان را زمزمه کرده است؟ آیا غیر از این است که مردانی از ایران زمین، با ” مهر به میهن” در دل و “عشق به مردم” در سر، برای رونق اقتصاد و رشد کسب و کار آن، تلاش کردهاند؟

 

از دل صخرهها، تنها سنگ نیست که بیرون میآید. گاهی ماحصلی دارد نرم تر از نان های میان سفره ها و شیرین تر از قند. چه زیباست وقتی کسب و کاری از جنس تولید به راه می افتد و محل اشتغال و ارتزاق خیل عظیمی از کارگران شریف این مرز و بوم است و چه نیکوست وقتی کاری می کنی که کارگر باور کند ؛ عرق جبین حاصلی دارد و حرمتی.

 

رسول دانیال زاده کارآفرین بزرگ در سمنان

رسول دانیال زاده، کارآفرین بزرگ حوزه فولاد، در چند شهر مختلف از جمله سمنان، چرخی از اقتصاد را چرخانده و نقشی بزرگ در تولید و اشتغال ایجاد کرده است؛ کسب و کاری که هرچند از جنس آهن و اجسام سخت است اما، پیامدهایی دارد در خور تحسین و مایه افتخار برای ایران و ایرانی که طعم استقلال و خودکفایی را به کام شیرین میکند.

 

رسول دانیال زاده مدیریت کارخانجات

 

شرکت کارخانجات نورد و لوله، با مدیریت رسول دانیال زاده کارآفرین برتر حوزه فولاد، در سال ۱۳۷۲ در شهر سمنان احداث گردید. این شرکت دارای دو کارخانه تولید انواع لوله و پرفیل و کارخانه تولید انواع ورقهای گالوانیزه و رنگی میباشد. ظرفیت تولید دو کارخانه در مجموع 1 میلیون و 100 هزارتن انواع محصولات فولادی است. این ظرفیت شامل 560 هزار تن انواع لوله و پروفیل در سایزهای گوناگون و 390 هزار تن انواع ورقهای گالوانیزه و 150 هزار تن انواع ورقهای رنگی است.

 

نبوغ رسول دانیال زاده در ورق گالوانیزه برای کاهش هزینه ها

درکارخانه تولید ورق سمنان، ورقهای گالوانیزه به شکل “غوطه وری گرم” تولید میشود و انتخاب این راهکار، نشانگر خوش فکری و دانش تولیدی گردانندگان آن است، چرا که به مدد این روش، در مقایسه با روشهای دیگر، از هدر رفت سرمایه، جلوگیری می شود و بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

دیگر آن که، امکان ایجاد ضخامت های کنترل شده و مورد درخواست نیز میسر میشود و به غیر از این، در انتهای کار، با نوعی از پوشش ورق گالوانیزه مواجه خواهیم بود که استحکام و چسبندگی بالایی دارد. گفتنیست در مراحل مختلف تولید و نیز، پس از اتمام پروسه تولید، نمونه برداری به صورت مداوم توسط بخش کنترل کیفی انجام میگیرد و بررسیهای لازم در آزمایشگاه به عمل می آید تا سرانجام آنچه مورد استفاده قرار میگیرد، شایسته نام ایران و ایرانی باشد.

 

اثبات رسول دنیال زاده از کیفیت محصولات

دلیل دیگر برای اثبات با کیفیت محصولات این مجموعه، فرایندیست به نام ESP که از آن برای “فولاد ورق نورد گرم” استفاده میشود تا تمام اکسیدهای سطح را از بین ببرد و سطح فولاد راتمیز کند. فولادی که فرایند ESP را پشت سرگذاشته است، مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی حاصل میکند. این روش، جایگزین فرایند ترشح اسیدی است که در آن نوار فولادی در محلول های اسیدهیدروکلریک و گوگرد غوطه ور میشود تا از طریق شیمیایی اکسیدها را از بین ببرد.

 

روش بکارگیری رسول دانیال زاده برای متمایز بودن نسبت به کارخانجات

فولادی که تحت پردازش ESP قرار گرفته است ظاهری یکنواخت تر و درخشان تری با رسول دانیال زاده پیدا میکند. مطابق با این روش، مصرف انرژی و هزینه ها پایینتر میآید و کارکرد بهتری حاصل میشود و مهمتر از همه، سازگارتر با محیط زیست میباشد و اساساً، هیچ ماده اسیدی خطرناکی در این روش، به کار گرفته نمیشود. در این مجموعه، توانمندی گالوانیزه کردن ورقهای فولادی تا ضخامت نزدیک 4 میلیمتر ایجاد شده است.

 

این درحالیست که سایر کارخانههای مشابه، نهایت قادر به گالوانیزه کردن ورق های دو میلیمتری هستند و این موفقیت، جز در سایه همدلی و تلاش تمامی کارکنان این مجموعه، ممکن نبوده و نیست. امری که پتانسیل صادراتی و مزیت رقابتی این مجموعه معظم را چند برابر کرده است.

 

در بخش تولید لوله و پروفیل، انواع لوله و پروفیل از سایز دو ممیز یک تا شش اینچ، دستاوردِ اولیه گروه کارخانجات سمنان در دهه هفتاد بود اما از ابتدای دهه بعد، بازار ایران نیاز شدیدی به لوله های گالوانیزه داشت، از همین رو کارخانه، تولید لوله گالوانیزه را نیز در دستور کار قرار داد.

هدف گذاری اولیه، تولید انواع لوله و پروفیل های سایز چهار ممیز یک تا هشت اینچ و همچنین انواع لوله گالوانیزه بود که در کوتاه ترین زمان ممکن و به فضل خدای بزرگ محقق گشت. این مجموعه سرآمد، همچنین در سال ۱۳۸۲، به موفقیتی دیگر یعنی تولید لوله های سایز بزرگ دست پیدا کرد و به این ترتیب، توان تولید مازاد بر گذشته افزایش پیدا کرد و حالا دیگر لوله هایی از سایز 8 اینچ تا 24 اینچ و همچنین خط تولید لوله های تا سایز چهل اینچ هم در سبد محصولات تلاشگران سمنانی قرار گرفته بود.

 

ظرفیت اشتغال مستقیم در این گروه تولیدی بالغ بر 700 نفر میباشد که از محل فعالیتهای این کارخانجات هزاران نفر در کشور بصورت غیر مستقیم اشتغال دارند. و اما بیشتر بدانید از رسول دانیال زاده در صنعت فولاد

 

اهداف رسول دانیال زادi

رسول دانیال زاده در سالی که به نام “جهش تولید ملی” مزین شده است، علاوه بر فعالیتهای جاری کارخانجات نورد و لوله سمنان، چندین طرح توسعه ای برای این مجموعه در نظر گرفته که همگی پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته و در آینده ای نه چندان دور به چرخه تولید کشور پیوسته و اشتغال جدیدی بر ظرفیتهای قبلی ایجاد خواهد کرد. یکی از آنها طرح توسعه خط نورد سرد است که در حال احداث است

 

در این طرح فرآیند شستشوی ورق با فناوری متفاوت در حال پیاده سازی است که نسبت به روش مشابه رایج یعنی روش اسیدشویی از مزیتهای بالاتری برخوردار است. ظرفیت پیش بینی شده برای این طرح تولید سالانه 400 تن انواع ورقهای سرد فولادیست.

 

طرح های دیگر تولید انواع لوله

طرح دیگر در دست اجرا، پروژه تولید انواع لوله و مقاطع فولادی سایز بالا بطول 13 متر است که در نوع خود در ایران و حتی خاور میانه منحصر بفرد میباشد. این پروژه نیز نیاز بخش بزرگی از بازار کشور را مرتفع نموده و از واردات نمونه های مشابه خارجی، کشور را بی نیاز خواهد کرد ضمن اینکه برافزایش پتانسیلهای صادراتی و ارزآوری به میهن نیز کمک خواهد نمود.

 

کارخانجات نورد و لوله سمنان همچون نگینی برای سمنان، میدرخشد. این مجموعه، خانه امید اهالی آن شده و گواه این ادعا، استمرار همکاری همه آنان از اولین روز استخدام تا روز بازنشستگیست. پرداخت دسترنج کارکنان و کارگران خدوم آن اولویت اول است. با لطف خدا از این خانه کسی اخراج نشده و نمیشود و همه مدیرانش در کنار همه کارگران زحمتکش آن بعنوان پیکره ای واحد، در حال تلاشند تا سهم و دین خود به کشور را ایفا نمایند.

 

تحریم از نگاه رسول دانیال زاده

“تحریم”، داستان تکراری سالهای اخیر میهن ماست و اینکه کشور در وضعیت بحران قرار دارد، حرف تازه ای نیست اما رسول دانیال زاده و اهالی کارخانجات نورد و لوله سمنان سمنان، با نهراسیدن از این شرایط خاص و با اتکا به نیروهای داخلی و با تامین قطعات یدکی از داخل کشور و همچنین با پاسخ گفتن به نیازهای خطوط تولید از نظر مواد مصرفی، راه برون رفت از این چالش را پیدا کردهاند تا به این طریق، مصداقی برای شعار زیبای سال یعنی “جهش تولید ملی” باشند و در بازار ایران و جهان، حرفی برای گفتن و دلیلی برای افتخار، داشته باشند.

 

 

منبع : بهارنیوز



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

180c832d-4a88-4d82-99a2-3b251af69d88

 

اقتصاد ایران: رسول دانیال زاده کارآفرین برتر کشور در گفتگویی به وضعیت صنعت فولاد و چشم انداز آن پرداخته است.

 

 

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،در ادامه مصاحبه رسول دانیال زاده را باهم می خوانیم:

 

سوال : ارزیابی شما از جایگاه صنعت فولاد در اقتصاد جهان و ایران چیست و چه افقی برای آن متصور هستید ؟

 

رسول دانیال زاده : اقتصاد جهانی ، ابعاد و اجزا گوناگونی دارد . رشد روزافزون تکنولوژی های دانش محور ، شکل کلی اقتصاد جهانی را دستخوش دگرگونی های جدی کرده است که برخی از آنها در صحنه رقابت ، پررنگ تر از قبل نقش آفرینی میکنند و حتی به ارکان اصلی این پیکره تنه میزنند .

 

از جمله آنها میتوان به شرکتهای فن آوری اطلاعات اشاره کرد که علاوه بر اینکه بیشترین گردش مالی را بخود اختصاص داده اند ، جزو ترندهای برتر آینده محسوب میشوند . اما اگر بخواهیم در شرایط فعلی سخن بگوییم صنعت فولاد با گردش مالی بیش از 1000 میلیارد دلار در سال ، بعد از نفت دومین صنعت بزرگ جهان محسوب میشود . و اما درباره رسول دانیال زاده ویکی پدیا بیشتر بدانید.

 

عوارض اتکا به سوختهای فسیلی و تخریبهای جدی ناشی از استفاده بیش از پیش اینگونه انرژی ها بر محیط زیست، در کنار تجدید ناپذیری آنها ، افق بهرمندی از این گونه انرژی ها را به چالش کشیده و جایگزینی اینگونه منابع با انرژی های پاک و تجدید پذیر را بعنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مطرح کرده است .

 

پس میتوان نتیجه گرفت که جایگاه نفت بعنوان اولین صنعت در آینده متزلزل خواهد بود . اما بررسی در روند رشد صنعت فولاد و عواملی که در ادامه به آنها اشاره خواهم داشت ، نشان از ماندگاری بیشتری دارد . بنابراین سرمایه گذاری و توسعه صنعت فولاد ضرورتی بدیهی بوده و چشم انداز روشن و قابل اعتمادتری در دراز مدت ترسیم میکند .

 

فولاد در تمام صنایع مهم جهان همچون ساخت و ساز، امور زیربنایی، ماشین سازی، قطعه سازی، حمل و نقل ، لوازم خانگی ، صنایع نظامی ، صنایع دریایی اعم از کشتی سازی و یا سازه های دریایی و غیره استفاده می‌شود.

 

از این میان صنعت ساخت و ساز با سهمی در حدود پنجاه در صد از مصرف جهانی فولاد ، بزرگترین مصرف کننده این ماده شناخته می شود . در گزارشی تحلیلی میخواندم که ؛ پیش بینی شده تا سال 2050 مصرف فولاد 1.5 برابر بیشتر از سطح فعلی شود .

 

اگر این مسیر رشد تقاضا را بپذیریم میتوان نتیجه گرفت که فولاد یکی از شریانهای اصلی جریان اقتصاد جهان و کشورهاست که تاثیر غیر قابل انکاری در عوامل موثر در کلیت اقتصاد ، از جمله رشد اقتصادی و حتی توسعه اقتصادی دارد. البته شما میتوانید آخرین اخبار رسول دانیال زاده را در اینجا دنبال کنید

 

منبع : اکونیوز



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

 چشم انداز صنعت فولاد از زبان رسول دانیال زاده کارآفرین برتر

 

به نظر میرسد سبک زندگی هم تاثیرات خود را بر همین روند رشد تقاضا نسبت به فولاد بطور مستقیم تحمیل خواهد کرد . بدین معنا که کوچ و مهاجرت مردم از مناطق کمتر برخوردار روستایی به سمت شهرها و الزام ایجاد بسترهای لازم برای اسکان آنها از جمله ساختمانها ، زیرساختهای انرژی و آب و خطوط انتقال آنها ، زیرساختهای حمل و نقل، اسباب و لوازم زندگی و غیره همگی نیاز به انواع مصنوعات فولادی را بیشتر خواهد کرد . باز در همان گزارش برآورد شده بود که جمعیتی حدود یک میلیارد نفر تا سال 2030 به شهرها مهاجرت میکنند.

 

یکی دیگر از پارامترهای مهم و مزیتهای استفاده از محصولات فولادی ، چرخه عمر آنهاست . کلیه محصولات فولادی قابلیت بازیافتنی صد در صدی دارند . این ویژگی خاص باعث شده عوامل تعیین کننده ای همچون منابع طبیعی و انرژی های لازم ، مدیریت شده و از هدر رفت آنها جلوگیری شود .

 

سوال : وقتی سخن از تولید به میان میآید اشتغال جلوه میکند . رابطه این دو با هم در صنعت فولاد چیست؟

 

رسول دانیال زاده : صنعت فولاد در جهان میلیونها نفر را مشغول خود ساخته . دقیق تر بگویم که بیش از دو میلیون نفر بطور مستقیم در صنعت فولاد جهان مشغول هستند . جالب است بدانید به همین میزان یعنی دو میلیون پیمانکار فعالیتشان متمرکز بر فولاد است . اما از آنجاییکه این صنعت یک صنعت مادر شناخته میشود ، صنایع پایین دستی فراوانی هم بصورت غیر مستقیم از این محل ارتزاق میکنند . شاید رقمی حدود 4 میلیون نفر هم در صنایع مرتبطه فعال باشند .

 

اگر مقوله های دیگری همچون حمل و نقل به اشکال مختلف ، تجار و امور مرتبط با فعالیتهای بازرگانی و بانکی ، قطعه سازی و حتی حوزه های آموزشی و دیگر صنایع مربوطه را به آن اضافه کنیم شاید بتوان گفت فولاد منبع اشتغال بیش از 50 میلیون نفر در جهان است . ولی اجازه دهید جدای از این اعداد و ارقام ، آماری از میزان اشتغال در شرکتهای تحت مدیریت خود خدمتتان عرض کنم . در مجموع سه شرکت مجتمع فولاد گیلان ، گروه کارخانجات نورد و لوله سمنان و فولاد کاویان رقمی بیش از 5000 نفر بطور مستقیم اشتغال دارند .

 

این درحالیست که رقم اشتغال ناشی از فعالیت این گروه تولیدی در قالب شرکتهای پایین دست زنجیره فولاد در کشور به بیش از 20000 نفر خواهد رسید . این اعداد شرایط فعلی است . طرحهای توسعه ایی در دست اجرای هر یک از این شرکتها، ظرفیت اشتغال مستقیم قابل توجه دیگری را به ارقام فعلی خواهد افزود .

 

 

منبع : شمانیوز



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

لباس کار به عنوان یکی از وسائل محافظت فردی در محل‌های کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و کلیه پرسنل باید با لباسکار سالم در محل کار حاضر شوند. لباس کارکنان دارای خصوصیات ذیل بوده و مطابق مقررات زیر در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد.

معمولا لباس کار پوششی است جهت یکسان نمودن ظاهر پرسنل در محیط کار و تمایز قسمتهای مختلف توسط رنگ و مدل آن و نیز به عنوان پوشش سراسری تنه، دستها و پاها در مقابل شرایط محیط محافظت میکند.لباس کار تبلیغاتی هم یکی از روش های هوشمندانه و موثر برای آشنایی مردم با یک کسب وکار می باشد.

معمولا ساده‌ترین نوع لباس کار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار (دوتکه) یا کاپشن کار و شلوار و از جنس الیاف طبیعی (پنبه پنبه یا پلی‌استر پنیه) و یا درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی (فلامنت ویسکوز) و در مواردی تماما از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می شود.شما می توانید با سفارش لباس کار تبلیغاتی علاوه بر حفاظت کارکنان از خطرات احتمالی محیط کار، به بازاریابی و معرفی برند و کسب وکارتان نیز بپردازید.

طبیعی است هرچه الیاف بکار رفته در پارچه طبیعی تر باشد تبادل حرارتی آن آسانتر است.


نکات جهت استفاده از لباس کار:

در صورتی که صاحب یک برند تولید هستید، برای خرید لباس کار تبلیغاتی بهتر است از مشاوران متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بدانید که به طور کلی مخاطب چه نوع تبلیغات و شعار تبلیغاتی را بیشتر می پسندد.

جهت جوشکاران به دلیل شرایط خاص کار، علاوه بر لباس کار سرهمی، استفاده از پیشبند چرمی الزامی است.

جهت حفاظت سیستم تناسلی در برابر اشعه، پیشبند سربی که پایینتر از کمر قرار میگیرد الزامی است.

استفاده از پیشبند جهت پرسنلی که در ارتباط با ادوات انتقال نیرو و گردان هستند، ممنوع است.

پرسنلی که نوع کار آنها به نحوی است که باید در ارتفاعات کار کنند، لازم است از کمربند ایمنی نوع Harness استفاده کنند.
کلیه اتصالات کمربندها باید هر روز چک شوند و در صورت نیاز تعویض شوند.

لباس باید متناسب با نوع و اندازه پرسنل انتخاب شود.

پرسنلی که با تجهیزات و ماشین‌آلات کار میکنند باید لباسی در بر داشته باشند که هیچ قسمت آن باز و پاره نباشند، آویزان نمون زنجیر و ساعت و کلید و نظیر آن اکیدا ممنوع است. مطالعه مطلب نکاتی برای انتخاب دستکش ایمنی مناسب هم می تواند جهت انتخاب پوششی مناسب برای محیط کار به شما کمک کند.

کارکنانی که در محیطهای آلوده به مواد سمی و قابل انفجار و اشتعال کار میکنند، نباید لباسهای جیب دار و لبه دار داشته باشند چون ممکن است غبار مواد مزبور در لبه لباس باقی بماند.

تحویل لباس هر شش ماه یک دست الزامی است.

جنس پارچه با توجه به شرایط کار و لزوم حفظ ظاهر لباس از نظر مقاومت در مقابل چروکیدگی و عدم تولید الکتریسته ساکن از مخلوط حدود ۷۰% پنبه و ۳۰% پلیاستر و با وزن ۳۲۰گرم الی ۴۲۰ گرم بر هر مترمربع در نظر گرفته میشود.
برای تولید لباس کار تبلیغاتی علاوه بر کیفیت و رنگ مناسب پارچه، لازم است که به طراحی لوگو و چاپ شعار تبلیغاتی هم دقت ویژه ای شود.

به منظور استحکام بیشتر از پارچههای با بافت کجراه یا تراکم بالا استفاده شود.

آرم و علائم لباس کار بر اساس الزامات استاندارد HSE

شکل آرم به صورت مثلث متساوی الاضاع در بالا و نام شرکت در زیر آن لحاظ میگردد.
رنگ زمینه آرم جهت مشخص کردن واحدهای مختلف باید مشخص باشد.
اندازه آرم یک مثلث متساوی الاضلاع برابر ۷سانتیمتر در نظر گرفته میشود.
جنس آرم با استفاده از چاپ سیلک اسکرین مرغوب و ثابت روی پارچه تهیه میشود.
محل نصب آرم روی جیب سمت چپ بالای تنه لباس میباشد.
چاپ و پلدوزی آرم بر روی برگر؟ زیپ یا برگر؟ پیراهن یا بصورت بازوبند صورت میگیرد.


لباس کار سرهمی چیست؟ چه کاربردی دارد؟
لباس کار سرهمی به کاپشن و شلواری می‌گویند که به هم چسبیده‌اند و یک لباس را تشکیل داده اند. طیف گسترده‌ای از مشاغل از صنعت‌گران تا تعمیرکاران و خلبانان از این نوع لباسکار استفاده می‌کنند. بسته به نوع کار و جنس مواد مورد استفاده در آن محل، جنس لباس سرهمی هم می‌تواند تغییر کند. شما می توانید برای خرید لباس کار تبلیغاتی ارزان با مجموعه پاکان صنعت در ارتباط باشید.

لباس کار سرهمی یا لباسکار خلبانی

کاربردهای لباس کار سرهمی
این نوع لباسکار ها معمولا برای محافظت بیشتر از فرد پوشیده می‌شود و بیشتر جنبه‌ی حفاظتی دارد.طراحی این لباس به گونه‌ای است که از ورود آلودگی به داخل جلوگیری می‌کند و در هوای سرد می‌تواند باعث گرم‌تر ماندن بدن شود.

جنس لباس کار سرهمی
پارچه‌های مختلفی برای دوخت لباس کار سرهمی وجود دارد. اگر شما در محیطی سرد، مرطوب یا در فضای آزاد کار می‌کنید، می‌توانید از پارچه شمعی برای دوخت این لباس استفاده کنید تا در مقابل بارندگی از شما محافظت کند.
توجه نمایید که یک لباس کار تبلیغاتی ایده آل در وهله اول بسیار جذاب و شیک باشد تا بتواند تاثیر مثبتی بر روی مخاطب بگذارد تا به بهترین نحو با کسب و کار شما آشنا گردد.
اگر میخواهید لباس کارتان، بدن شما را از پلیسه های هنگام جوشکاری محافظت کند، بهتر است از لباسکار سرهمی با جنس پارچه فلامنت استفاده کنید. درصد پنبه‌ی به کار رفته در این نوع پارچه بسیار مهم است. هرچه درصد پنبه‌ی به کار رفته در پارچه بیشتر باشد، جنس لباس مرغوب‌تر است.

بهتر است مطلب لباس کار ضد آب چیست و چه کاربردی دارد؟ را هم مطالعه نمایید.

موارد استفاده لباسکار سرهمی
این لباس کار مورد استفاده‌ی مشاغل زیادی قرار می‌گیرد. از آنجا که خلبانان هواپیماهای نظامی چنین لباس‌هایی می‌پوشند، به لباس خلبانی معروف شده است. اما استفاده از آن فقط مختص خلبانان نیست. تعمیرکاران خودرو دیگر استفاده کنندگان لباسکار سرهمی هستند. این لباسکار معمولا به خاطر جلوگیری از آغشته شدن بدن تعمیرکاران به روغن و گریس در هنگام بازبینی یا تعمیر خوردو، انتخاب می‌شود. جوشکاران، صنعتگران و مشاغل دیگر هم بنا به اقتضای محیط و شرایط کاری می‌توانند متقاضی خرید چنین لباس‌هایی باشند.
 
 
منبع : لباس کار تبلیغاتی پاکان صنعت


:: برچسب‌ها: لباس کار تبلیغاتی , پاکان صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

برای خرید لباس کار صنعتی ابتدا بهتر است با ویژگی های مهم این پوشش آشنا شوید. در واقع لباس کار صنعتی به نوعی پوشش اطلاق می‌شود که کارکنان اماکن صنعتی در حین کار آن را به تن می‌کنند و بسته به شرایط کار می‌تواند شامل اقلام گوناگونی باشد. به طور عمومی به کاپشن و شلواری که با رنگ‌های خاصی در بازار موجود است،لباس کار صنعتی می‌گویند. اما کفش کار، عینک کار، کلاه ایمنی و دستکش هم می‌تواند بسته به کار فرد و محیط کار، جز لباس کار صنعتی دسته بندی شود.


ویژگی‌های لباس کار صنعتی

به طور کلی در خرید لباس کار مهندسی یا صنعتی و یا هر لباس کار دیگری، لازم است از راحتی فرد در آن پوشش و جنس مناسب آن اطمینان حاصل نمایید.

در ابتدا این لباس باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا ضامن حفظ سلامت فرد باشد و در کارکرد او خللی ایجاد نکند.

باید مناسب آب‌وهوای آن منطقه طراحی شود.

خیلی تنگ و خیلی گشاد نباشد.

اگر فرد در حین کار از دستکش آستین‌دار استفاده می‌کند، می‌توان لباس‌کار را آستین کوتاه طراحی کرد.

در خرید لباس کار دقت کنید که این لباس باید سالم وبدون پارگی و سوختگی باشد تا بتواند حداکثر کارایی خود را داشته باشد.

برای کار در محیط‌هایی که گرد و غبار زیادی در محیط وجود دارد، لباس کار نباید دارای جیب یا لبه در آستین خود باشد. چرا که باعث جمع شدن گرد و غبار در این قسمت‌ها می‌شود.

در خرید لباس کار توجه نمایید که دوخت این لباس خیلی مهم است. نباید به گونه‌ای باشد که با کمی فشار دوخت آن باز شود. حداقل دو دوخت باید در لباس‌کار استفاده شده باشد.

می توانید برای آشنایی بیشتر در مورد جنس لباس کار انواع پارچه مناسب برای لباسکار را مطالعه نمایید.

پارچه‌ای که لباس‌کار از آن دوخته می‌شود در کیفیت لباس کار نقش تعیین کننده ای دارد.


انواع پارچه برای دوخت لباس کار صنعتی


پارچه ترگال
این پارچه تا حدودی شبیه به تترون می‌باشد، با این تفاوت که ضخامت آن کمی بیشتر است. جنس الیاف این پارچه از ویسکوز و پلی‌استر است و بیشتر مناسب برای دوخت روپوش‌های آزمایشگاهی، لباس فرم مدارس، لباس آشپزی و روپوش‌های کارگاهی است.بنابراین در صورتی که برای کارکنان کارگاه، به دنبال خرید لباس کار هستید، دقت کنید که جنس آن از این نوع پارچه باشد.

پارچه تترون
تترون در مقایسه با دیگر پارچه‌ها دارای ضخامت کمتری است و عموما برای دوخت پیرآهن مردانه از آن استفاده می‌شود.این نوع پارچه با کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شود، اما در حالت کلی چون ضخامت آن کم است، مناسب برای محیط‌های گرم است و بیشتر از آن روپوش پزشکی و رستورانی می‌دوزند.پس برای خرید لباس کار رستورانی، پارچه تترون می تواند گزینه خوبی باشد.

پارچه فلامنت کجراه
نام‌گذاری این پارچه از روی طرح آن بوده است. چونراه بافتش به صورت کج است با این نام شناخته می‌شود. این پارچه از دو نوع قبلی ضخیم‌تر بوده در نتیجه مقاومت بیشتری دارد. به منظور خرید لباس کار برای محیط های کاری سرد، این پارچه به علت ضخامت بالا بسیار مناسب است.
ابن پارچه در کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شود که بیش از 90% آن در ایران تولید می‌شود.

پارچه کتان
این پارچه در بازار با تنوع بالایی یافت می‌شود. کتان 70، 30، 100 درصد از انواع این پارچه هستند که نشان‌دهنده‌ی درصد پنبه‌ی به کار رفته در این پارچه است. هرچه درصد پنبه پارچه بالاتر باشد کیفیت آن بیشتر خواهد بود. این جنس از پارچه به علت ضخامتش مناسب برای دوخت لباس کار های خشن و فرزکاری و جوشکاری است. این جنس از پارچه مناسب برای مقاومت در برابر حرارت است.

لباس کار کتان یکی از مقاوم ترین لباس کارهای صنعتی است

بهتر است مطلب لباس کار چه استانداردهایی باید داشته باشد؟ را هم بخوانید.

نکات مهم در مورد استفاده از لباسکار صنعتی

اگر در حین کار، لباس فرد به نفت یا مواد شیمیایی پر خطر آغشته شود، باید لباس کار را سریعا تعویض نماید و آن قسمت از بدن خود را که آغشته به اینگونه مواد است سریعا شست‌وشو دهد و پاک کند.
قبل از پوشیدن لباس کار قبلی باید حتما آن را بشویید.


در صورت خرابی، پارگی یا آلودگی لباس کار باید سریعا آن را تعویض کرده و به مسئول بخش اطلاع دهید.
لباس‌ کارهایی که با گریس و روغن تماس پیدا می‌کنند نیز باید سریعا تعویض شوند. به خاطر داشته باشید که اینگونه مواد ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌کنند.
 
 
منبع : خرید لباس کار پاکان صنعت


:: برچسب‌ها: خرید لباس کار , پاکان صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی


هر واحد صنعتی، با توجه به نوع کار و متریالی که در آن صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد، لباس کار مخصوص خود را می‌طلبد. صنایع زیادی وجود دارند که به علت نوع کار، استفاده از لباسکار ضد آب در آن ضروری است. در برخی صنایع کار با مواد شیمیایی به خصوص مایعات سمی صورت می‌گیرد و استفاده از لباس کار ضد آب، جنبه‌ی حفاظتی پیدا می‌کند.

لباس کار ضد آب استفاده‌های مختلفی در صنعت دارد...

استفاده‌های مختلف لباس کار ضد آب :
قیمت لباس کار بر اساس جنس پارچه، کاربردی که در مشاغل مختلف دارد و نوع طراحی و دوخت تعیین می گردد.
دستگاه‌های برش یا تراش که به صورت مکانیکی کار می‌کنند، معمولا با چرخش آب و ریختن آب روی جسم مورد برش یا تراش، آن جسم را خنک می‌کنند.
این جریان آب در هنگام کار با دستگاه معمولا باعث پاشیدن آب به کارگر می‌شود. در چنین شرایطی استفاده از لباس کار ضد آب حین برش یا تراش می‌تواند بسیار موثر باشد.

شاید کار و صنعت شما به گونه‌ای باشد که مایعات شیمیایی یا سمی در تماس مستقیم با فرد قرار دارد. این مایعات ممکن است باعث حساسیت پوستی یا امراضی از این قبیل شود و در دراز مدت کار را برای کارگران این صنعت، سخت کند. استفاده از لباس کار ضد آب در چنین شرایطی از ضروریات کار است.

همچنین از این نوع لباس‌ها به عنوان البسه‌ی بادگیر و غیر قابل نفوذ در کوهنوردی یا طبیعت گردی استفاده می‌شود. پانچو نوعی لباس ضد آب مخصوص کوهنوردهاست که در هنگام بارندگی از آن استفاده می‌کنند
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم از قسمت تماس با ما با مجموعه پاکان صنعت در ارتباط باشید.
انواع لباس کار ضد آب
لباس کارهای ضد آب قسمت‌های مختلفی دارند. لباس کار ضد آب می‌تواند به صورت یکسره ساخته شود و در واقع یک تکه باشد.
ویژگی یکسره بودن لباس کار این است که همه‌ی قسمت‌های بدن را پوشش می‌دهد و شما نیاز به لباس دیگری برای تکمیل آن ندارید. از طرفی شما می‌توانید روپوش‌های ضد آب را تهیه کنید و به همراه شلوار و دستکش ضد آب، آن را مورد استفاده قرار دهید.
مزیت این روش آن است که در صورت خراب شدن یکی از قسمت‌های لباس، شما مجبور نخوهید بود که همه‌ی لباس را تعویض کنید.

ضد آب بودن لباسکار می‌تواند استفاده های مختلفی داشته باشد

خصوصیات مهم یک لباس کار ضد آب
اگر شما قصد خرید یک دست لباس کار ضدآب دارید بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

لباس کار ضد آب نباید هیچگونه درز و حفره ای در خود داشته باشد. هرچقدر هم که جنس لباس کار مرغوب باشد و نفوذ را غیر ممکن کند، در صورتی که درز یا شکافی در آن وجود داشته باشد، کارایی لازم را نخواهد داشت.

جنس‌های ضدآب مختلفی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. پارچه گورتکس نوعی پارچه ضد آب است که برای تولید لباس کار از آن استفاده می‌شود.

همچنین پارچه شمعی و ریپس هم از انواع ضد آب پارچه به حساب می‌آیند.

بهتر است مطلب خصوصیات مهم یک لباس کار صنعتی را هم بخوانید.

باید توجه داشت که جنس لباس‌های ضد آب معمولا حرارت را به خود جذب می‌کند و باعث سوراخ شدن پارچه می‌شود.

به خاطر داشته باشید که لباس ضد آب را به شعله‌ یا حرارت مستقیم نزدیک نکنید.

بهتر است که این نوع لباس ها دارای جیب نباشند، چون جیب ها می‌توانند محلی برای جمع شدن مایعات شوند و به لباس آسیب برسانند.
 
 
منبع : لباس کار پاکان صنعت


:: برچسب‌ها: لباس کار , پاکان صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی




یک ادمین اینستاگرام باید مهارت های عمومی کامپیوتر مثل کار با نرم افزار های آفیس و ورد و اکسل و فتوشاپ را کامل بلد باشد.
باید این فرد توانایی جستجو در اینترنت و گوگل را در سطح بالایی بلد باشد.
ادمین اینستاگرام باید قابلیت آموزش پذیری داشته باشد؛ یعنی این فرد باید در مواجه با نرم افزار های جدید و مفاهیم روز دنیا به سرعت آپدیت شود.
علاوه بر این موارد این شخص باید از روابط عمومی بالایی برخوردار باشد. زیرا این شغل به ارتباط گرفتن نیز نیاز دارد. یعنی این فرد باید دارای مهارت های ارتباطی بی نظیر مهارت های فروش و متقاعد سازی و صحبت کردن با مخاطبان را داشته باشد.

برای آموزش ادمین اینستاگرام در مرحله اول، داشتن روحیه انتقاد پذیری بسیار مهم است.

ادمین اینستاگرام باید بتواند در وضعیت های حساس سریعا تصمیم گیری کند و همین طور مسئولیت پذیر و پاسخگو باشد.

در آخر این فرد باید مسئولیت پذیر و منظم باشد و همینطور انرژی بالایی در زمینه ی جذب فالور و پاسخگویی به مشتری را داشته باشد.

روحیه ادمین اینستاگرام باید چگونه باشد؟

بهتر است بدانید که شغل ادمین اینستاگرام شغل راحتی نیست زیرا ریزه‌کاری‌ها و حساسیت بالایی دارد. ادمین اینستاگرام باید روحیه خوب و همین طور روحیه ی کار گروهی داشته باشد. زیرا باید پست ها و استوری ها را به بهترین شکل طراحی کند و همینطور جواب مشتری را با خوش رویی و سر حوصله بدهد.

ادمین اینستاگرام در واقع کسی است که مدیریت یک پیچ اینستاگرام را بر عهده دارد. در واقع هر پیچی که در اینستاگرام در حال فعالیت می باشد می تواند برای خود یک ادمین اینستاگرام داشته باشد تا پیچ آن ها را مدیریت کند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از قسمت تماس با ما با مجموعه مهرآرا در ارتباط باشید.

منظور از مدیریت کردن این است که پست و استوری های جذابی به طور روزانه طراحی کند و در پیج بارگذاری کند، فالو و آن فالو انجام دهد، پیام های مشتری ها را پاسخ دهد و یا به بخش مربوطه ارجاع دهد.اما برای لیست قیمت ادمین اینستاگرام
با مهرارا تماس بگیرید.


10 موردی که ادمین اینستاگرام باید بداند چیست؟

توجه داشته باشید که چه قصد دارید ادمین اینستاگرام شوید و چه قصد دارید ادمین اینستاگرام استخدام کنید، مهارت های وجود دارد که بایستی آنها را به دست آورید و یا در شخص دیگری جست و جو کنید. در ادامه 10 مهارت که از وظایف ادمین اینستاگرام است برای شما شرح دادیم؛ پس با ما همراه باشید.

مهارت اول: آشنایی کافی با نرم افزار اینستاگرام
مهارت دوم: مهارت تولید محتوا برای کپشن های اینستاگرام
مهارت سوم: توانایی کار با نرم افزارهای طراحی و گرافیکی مثل فتوشاپ
مهارت چهارم: آشنایی با نحوه ی رفتار با کاربران و برسی رفتار کاربران اینستاگرام
مهارت پنجم: آشنایی با حوزه ی تبلیغات اینستاگرام و امور مالی مربوط به آن
مهارت ششم: آشنایی لازم با ابزارهای تحلیلی اینستاگرام
مهارت هفتم: توانایی جستجو و تحقیق در اینترنت و گوگل و سرچ اینستا
مهارت هشتم: آشنایی با مسائل فروش و خدمات بعد از فروش
مهارت نهم: روابط عمومی بسیار خوب و بعضی از خصوصیت های اخلاقی
مهارت دهم: آشنایی با تکنیک های لازم برای بیشتر کردن فالور ها

پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش سئو سایت در وردپرس ( بخش دوم ) را هم مطالعه نمایید.

شخصی که این 10 مهارت را به خوبی داشته باشد می تواند در زمینه ادمین اینستاگرام به خوبی کار کند و موفق شود. این افراد باید بدانند که هر روز خود را با تکنولوژی های روز دنیا، آپدیت کنند. همچنین در صورتی که اینستاگرام آپدیت جدید ارائه داد، به سرعت با آیکن های جدید و توانایی که به آن اضافه شده، آشنا شوند.
 
 
منبع : ادمین اینستاگرام مهرآرا


:: برچسب‌ها: ادمین اینستاگرام , مهرآرا ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی



برای پاسخ به این سوال که چگونه سئو کار شویم؟ ابتدا باید بگویم که مهم نیست در حال حاضر در چه سنی هستید و در چه مرحله ای از زندگیتون قرار دارید؛ برای به موفقیت رسیدن در شغل سئو تنها باید دو چیز را خوب بدانید و رعایت کنید. یکی از این دو چیز دانش و دیگری تجربه می باشد. بنابراین شما برای اینکه یک سئو کار حرفه ای شوید نیاز دارید 2 کار انجام دهید.

به طور کلی به چه کسی می گویند کارشناس سئو؟ وظیفه ی اصلی این افراد چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که افرادی وجود دارند که به همه ی موارد درباره ی نحوه ی تعامل با موتور های جست و جو را به طور کامل می دانند. این افراد دانش مربوط به سئو را به خوبی درک کرده اند؛ به همین خاطر در همه ی جای دنیا آنها را به عنوان متخصص سئو می شناسند.
وظیفه ی اصلی سئو کار ماهر طبق وب سایت seo.com این است که با استفاده از تجربه و دانشی که دارد، وب سایت مورد نظر را برسی، تجزیه و تحلیل و اعمال تغییرات کند تا ترافیک ورودی وب سایت را به حداکثر برساند. این عمل موجب می شود که وب سایت در طبقه بندی رتبه های گوگل قرار بگیرد.

بهتر است برای درک بهتر این موضوع ابتدا یک توضیح مختصر درباره سئو برای شما عزیزان بدهیم.واژه سئو کوتاه شده ی عبارت search engine optimization بوده. معنای این عبارت بهینه سازی موتور جستجو می باشد. بنابراین هدف از انجام سئو روی یک وب سایت بهینه سازی ساختار آن و همه ی مواردی که برای موتور های جستجو اهمیت زیادی دارند.

بنابراین هر چه بیشتر موراد مربوط به سئو را رعایت کنید، وب سایت مورد نظر جایگاه بهتری در نتایج گوگل پیدا خواهد کرد. اولین اقدامی که یک سئو کار باید انجام دهد؛ این است که آموزش ببیند. ممکن است خیلی از شماها هنوز اول راه باشید و اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشید. باید بگویم هیچ مشکلی وجود ندارد، شما می توانید با خواندن مقالات مربوط به بهترین شرکت سئو سایت اطلاعات خود را بیشتر کنید.

اگر شما جزو افرادی هستید که اطلاعات مقدماتی را درباره سئو می دانید، اما خیلی گسترده نیست می توانید در گوگل به دنبال دوره های تخصصی و پیشرفته سئو را پیدا کنید و آموزش های لازم را ببنید. شما برای اینکه یک سئو کار حرفه ای شوید باید راجب ابزار های مربوط به سئو اطلاعات لازم را داشته باشید. ابزار های مثل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و ... .

دومین اقدامی که یک سئو کار حرفه ای باید انجام دهد این است که تجربه کسب کند. زمانی که آموزش های لازم درباره سئو را به طور کامل دیدید می توانید روی بالا بردن تجربه ی خود کار کنید. برای این کار دو راه وجود دارد:

اول اینکه می توانید خودتان یک سایت طراحی کنید و تمام تلخی ها و شیرینی های این حوزه را به تنهایی بچشید و کار را یاد بگیرید.

راه دوم این است که در یک شرکت سئو سایت خوب کارآموزی کنید و در کنار آن تجربیات خود را بالا ببرید و از تجربیات دیگران توی شرکت سئو سایت استفاده کنید. بهتر است مطلب مهارت هایی که باید ادمین اینستاگرام داشته باشد کدام است؟ را نیز بخوانید.

روش‌های کسب درآمد از طریق سئو

حالا که برای شما مشخص شد سئو کار چه کسی است و چه توانایی هایی دارد، بهتر است بدانید که کسب در آمد از این راه به چه صورت می باشد. شرح شغل سئو به قدری گستره است که برای کسب درآمد از این راه لازم نیست تنها برای یک توانایی کار کنید. روش های دیگری برای کسب درآمد از راه وجود دارد. این روش ها عبارتند از:
کسب درآمد از طریق تبلیغات
مشاوره دادن در زمینه سئو به دیگر سایت‌ها
آموزش و تدریس
به عهده گرفتن سئو کامل یک سایت
راه‌اندازی آژانس سئو
 
 
منبع : شرکت سئو سایت مهرآرا


:: برچسب‌ها: شرکت سئو سایت , مهرآرا , سئو کار ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی




3- نمایش سایت با www یا بدون www

در ادامه آموزش سئو سایت، باید بدانیم که برای اینکه رتبه سایت را ارتقاء دهیم و برای انجام بهترین سئو برای سایت، استفاده از یک نوع آدرس دهی، ضروری می باشد؛ به تعبیری دیگر یک سئو کار با تجربه می داند که یا باید سایت مورد نظر را با www نمایش دهد و یا بدون www، چرا که موتورهای جستجوی گوگل تنها یکی از آن ها را انتخاب می کنند تا محتوای مورد نظر، بهتر ایندکس و یا ثبت گردد. به این منظور می توانید از قسمت تنظیمات وردپرس، با انتخاب گزینه همگانی، آدرس اصلی سایت مورد نظر را تنظیم نمایید.

4-انتخاب افزونه سئو وردپرس

پس از اینکه سئو کار، تنظیمات لازم برای سایت را انجام داد مرحله بعدی، انتخاب افزونه سئو می باشد تا به این ترتیب، بتوان بهترین و بهینه ترین محتوا را در سایت بارگزاری نمود. اگر بخواهیم از جهت میزان محبوبیت و عملکردی عالی، بهترین افزونه های سئو وردپرس را معرفی نماییم، می توانیم به yoast seo و all in one seo pack اشاره نماییم که در بحث آموزش سئو سایت رایگان نیز، می تواند گزینه ای بی نظیر برای تولید محتوای یونیک و بهینه باشد.
این نکته را در نظر داشته باشید که وجود افزونه سئو برای یک سایت وردپرسی، کاملا ضروری بوده و برای تولید محتوای بهینه، حتما لازم است.

5- نقشه گوگل

در ادامه بررسی نکات مهم در آموزش سئو سایت، باید به معرفی یکی از بهترین روش ها برای ایندکس کردن مطالب توسط موتورهای جستجوی گوگل، یعنی نقشه گوگل یا سایت مپ اشاره نماییم که به طور معمول با فرمت xml ایجاد شده و باعث می شود تا لینک های مهم سایت، لیست شده و از این راه، در افزایش سرعت ایندکس شدن مطالب در گوگل، کمک زیادی می نماید؛ البته این نکته را باید بدانیم که اکتفا به گوگل مپ به تنهایی، تضمینی برای افزایش سئو سایت وردپرس نمی باشد.

6- ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل

پس از گذراندن این مراحل مهم، سئو کار حرفه ای به ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول( Google Search Console) می پردازد؛ گوگل سرچ کنسول دارای امکاناتی زیادی از جمله: ارائه آمار روزانه از ورودی های گوگل، نمایش صفحه هایی که دارای بیشترین ورودی گوگل هستند، نشان دادن کلماتی که توسط کاربران مختلف در گوگل سرچ شده، نمایش بک لینک های داخلی و خارجی، می باشد.
که در بحث آموزش سئو سایت نیز می تواند نکات بسیار مهمی را به کاربر ارائه دهد تا بتواند با بررسی نوع عملکرد سایت، در نهایت بهترین تصمیم را جهت انجام یک سئو سایت اصولی و درست، اتخاذ نماید.

7-نوشتن محتوای با کیفیت و یونیک
یک سئو کار حرفه ای این نکته مهم را می داند که حتی اگر همه اصول و قوانین مهم سئو را رعایت نماید اما محتوایی که در سایت بارگزاری می گردد، دارای کیفیت لازم نباشد، اثرگذاری کافی را نخواهد داشت! چرا که تولید محتوا بر اساس معیارهای اصلی سئو از مهمترین نکات در بحث آموزش سئو سایت، به شمار می رود.

مهم ترین نکاتی که در هنگام تولید محتوای باکیفیت باید به آن توجه نمود، یافتن کلیدواژه کانونی توسط افزونه سئو، استفاده از کلیدواژه در عنوان مقاله و توضیحات، تولید محتوا با هدف رفع نیاز کاربر نه فقط برای گوگل و... می باشد. بهتر است مقاله چطور یک سئو کار حرفه‌ ای شویم؟؟ را نیز بخوانید.

8- بهینه سازدی دیدگاه ها
یکی دیگر از اصول مهم که تاثیر زیادی در سئو وردپرس دارد و در آموزش سئو سایت به آن می پردازیم، قرار دادن دیدگاه مخاطبان در سایت می باشد که لازم است افزونه ای به نام ضدهرزنامه اکسیمت را در هنگام نصب وردپرس، فعال نمایید تا به این ترتیب از دیدگاه کاربرانی که به منظور جذب لینک، کامنت می گذارند، بر روی سایت خود جلوگیری نمایید.نکته دیگر اینکه به دیدگاه بازدیدکنندگان از سایتتان پاسخ داده و اهمیت دهید چرا که تاثیر مثبتی جهت افزایش بازدید سایتتان خواهد داشت.
 
 
 
منبع : سئو سایت مهرآرا


:: برچسب‌ها: سئو سایت , مهرآرا , آموزش سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()