نوشته شده توسط : رها حامی

 

نوع بازاریابی در غرفه‌های نمایشگاهی به صورتی است که موجب میشود تا افراد زیادی بتوانند به درکی بهتر از محصولات و خدمات شما برسند؛ زیرا اگر ساخت غرفه نمایشگاهی به وسیله افراد توانا و مجرب انجام گردد در همان ابتدای کار، غرفه سازی به گونه‌ای عمل می‌کند تا تناسب زیادی بین غرفه با نوع فعالیت شما ایجاد شود و هماهنگی زیادی نیز بین اجزای غرفه و طرح آن وجود داشته باشد.

نکته دیگری که در انتخاب غرفه نمایشگاهی اهمیت دارد، توجه به مکان قرارگیری و جذابیت آن می‌باشد.قواعد مهم در ساخت غرفه نمایشگاهی این است که باید شرایط لازم برای حضور بازدید کنندگان و همچنین فضایی مناسب جهت انجام مذاکرات با مشتری در طرح آن در نظر گرفته شود تا حریم‌هایی در غرفه برای مراجعین وجود داشته باشد. همچنین استفاده از میبلمان تاثیر بالایی در بازاریابی شما خواد داشت.
باید بدانیم که غرفه‌های نمایشگاهی در واقع فراتر از یک سازه فیزیکی می‌باشند چرا که به عنوان ابزاری خوب جهت بازاریابی و جذب مشتری عمل کرده و در نهایت باعث ایجاد فرصت‌های جدید برای خرید و فروش و همچنین بازاریابی هستند. باید بگویم که طراحی غرفه باید به گونه‌ای انجام شود که مشتری با بازدید از آن بتواند با یک نگاه اهداف شرکت میزبان و محصولات آن را شناسایی کند و این دقیقا همان کاری است که غرفه سازی برایتان انجام خواهد داد و با طراحی مناسب و درست به کمک شما خواد آمد برای رسیدن سریع‌تر به هدفتان که همان جذب مخاطب و ایجاد اعتماد در او همچنین نمایش محصولتان خواهد بود. در نهایت مشتریان پس از اعتماد به شما و شرکت و برندتان در غرفه نمایشگاهی اقدام با تماس با ما اجاره تجهیزات نمایشگاهی آرمان به عقد قرارداد و انجام پیش پرداخت جهت دریافت محصول و یا خدمات، بعد از نمایشگاه خواهند کرد.

غرفه سازی چه مزیتی دارد؟
معرفی و ارائه محصولات هر برند و شرکت در غرفه‌ها نمایشگاهی سبب ساز مزایای بسیاری برای صاحبانشان به همراه خواد داشت. مهمترین نقش در رونق اقتصادی مشغل مختلف به جلب مشتری تعلق می‌گیرد. حال این پرسش مطرح می‌شود که طراحی غرفه نمایشگاهی و به صورت کلی حضور در نمایشگاه‌های مختلف از چه طریق منجر به جذب مشتری خواهد شد؟
اقشار مختلف جامعه و افراد بسیاری در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها دراین مکان‌ها حضور می‌یابند و به تبع افزایش مراجعه کننده در هر نمایشگاه، جذب مشتری بیشتری هم اتفاق خواهد افتاد. نکته حائز اهمیت دیگری که وجود دارد، کیفیت بالا در پذیرایی از مراجعان می‌باشد که می‌تواند انان را به مشتریان دائم برند شما تبدیل کند و برخورد خوب با افراد فاکتور مهمی است که در جلب نظرشان تاثیر به سزایی دارد و تبعات ان تاثیر بر اعتبار و هویت کسب و کار شما خواهد بود. در واقع از طریق داشتن یک غرفه نمایشگاهی خوب میتوان به جذب افراد در بدو ورودشان رسید و این به خودب خود باعث افزایش میزان فروش خواهد شد.
خوانندگان گرامی ضمن ارائه مطالب فوق در جهت افزایش آگاهی و کمک به رونق کسب و کار و افزایش اعتبار کاری شما، در مطالب بعدی نیز با ارائه مطالب بیشتر و تکمیلی این مبحث با شما خواهیم بود.
منبع: اجاره تجهیزات نمایشگاهی چیست؟


:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

در صورتی که هدف شما از حضور در نمایشگاه صرفا معرفی کالایتان و به دست آوردن سود در حد پایین باشد نیازی به غرفه سازی و دانستن معنی و اطلاعات آن نخواهید داشت. اما اگر حضورتان در نمایشگاه با هدف برندینگ کردن و فروش محصول خود در بازه زمانی معین شده و با بهترین قیمت و اعتماد سازی در سطحی بالاتر می‌باشد، به طور قطع کسب اطلاعات لازم در این زمینه برایتان کارساز خواهد بود.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی چیست
شما به وسیله اجاره تجهیزات نمایشگاهی که مجموعی است از عوامل به هم پیوسته و پشت سر هم بازاریابی و بازارداری خواهید توانست سهم بهتری از بازار در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین المللی را نسبت به هم صنفانتان و افراد دیگر حاضر در نمایشگاه به دست آورید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی شما را مانند یک خطر در چشم رقیبان نشان خواهد داد. این عمل مثل یک لباس شیک یا یک عطر خوب است که باعث می‌شود افراد حاضر در اطراف شما با دید بهتری به شما نگاه کنند و بهتر درباره شما تصمیم بگیرند.

طراحی
در بازاریابی عوامل بسیار زیادی وجود دارد که اگر به درستی در کنار یکدیگر قرار بگیرند باعث پیشرفت مجموعه شما می‌شود. نمایشگاه‌های بین المللی از عناصر بسیار پر اهمیت و غیر قابل حذف در بازاریابی و اعتمادسازی در نگاه مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان است.
اجاره تجهیزات نمایشگاهی از دسته مشاغل پر استرس می‌باشد که افراد خاص خود را می‌طلبد که آنقدر پایبند و متعهد به اخلاق حرفه خود باشند و آنقدر به مستندات خود احترام بگذارند که بتوانند در مدتی کوتاه محیطی پر از آرامش و امنیت برایتان فراهم کنند تا بتوانید فعالیت درستی در نمایشگاه داشته باشید. چرا که در صورت سپردن کار به افراد بی مسئولیت کار در زمان مناسب به شما تحویل داده نخواهد شد و در واقع یک فصل از فعالیت کاری شما را زیر سوال می‌برند زیرا اگرمدت لازم برای کف سازی را 4 روز در نظر گرفته باشیمو اجرای نمایشگاه را نیز 4 روز و هر روز را یک فصل کاری در نظر بگیریم، اگر شما نتواید به موقع به نمایشگاه برسید در عمل به ازاری هر یک روز تاخیر، 3 ماه خد را در نمایشگاه از دست داده‌اید.

تاثیر اجاره تجهیزات نمایشگاهی
بی شک غرفه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر نمایشگاه محسوب می‌شود، ساخت غرفه نمایشگاهی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی یک هنر است که به ساخت غرفه‌ای زیبا، مدرن و پسندیده منجر می‌شود. غرفه سازی دارای مراحل متعدد و نکات بسیار زیادی است، شما می‌توانید از طریق داشتن غرفه‌ای زیبا در یک نمایشگاه به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنید. همچنین قصد ما در ادامه مطلب بر این است تا شما را با اصول زیباسازی و همچنین اصول اولیه ساخت غرفه آشنا کنیم.
افراد زیادی برای بازدید و خرید محصولات و برندهای جدید به نمایشگاه‌هایی که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شوند مراجعه می‌کنند. شرکت و حضور در این نمایشگاه‌ها به عنوان برند یک فرصت استثنایی برای معرفی شرکت تازه تاسیس و همچنین ارائه محصولات جدید از برندی قدیمی می‌باشد. مهم‌ترین جزء هر نمایشگاه، فارغ از ماهیت ان، غرفه نمایشگاهی می‌باشد که متناسب با نوع خدماتی که شما ارائه می‌دهید برایتان طراحی می‌شود.
در نمایشگاه‌هایی که در طول دوره‌های متفاوت و در سطح شهر برگزار می‌شوند، به طور معمول اکثر برندهایی که رقیب شما محسوب می‌شوند نیز حضور دارند. طراحی غرفه‌ای زیبا و به یاد ماندنی می‌تواند مهم‌ترین فاکتور شما جهت معرفی بهتر یا همان پیشی گرفتن از رقبا باشد، شما از طریق طراحی غرفه‌ای زیبا و به یاد ماندنی برند خود را در ذهن مخاطبانتان ثبت خواهید کرد و به عبارت بهتر فراموش نشدنی خواهید شد.
منبع: تجهیزات نمایشگاهی


:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

بهره گیری از هارمونی رنک در غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی

در غرفه سازی نمایشگاهی، توجه به هارمونی و هماهنگی رنگ ها از اساسی ترین نکات و ملزومات کار به شمار می رود. این نکته حائز اهمیت است که در ترکیب رنگ ها از تمامی رنگ های گرم و سرد در کنار یکدیگر باهم و به اندازه مشخص استفاده شود تا فضای غرفه را از حالت کسل کننده بیرون آورد. نورپردازی ملایم در داخل نیز عاملی است که فضای داخلی غرفه نمایشگاهی را از شلوغی فضای بیرون جدا خواهد کرد. احتمالا می دانید که رنگ نورها دارای تاثیرات مثبت و منفی بر روح و روان افراد می گذارند. از این رو می بایست در انتخاب نور غرفه دقت کرده و انتخاب درستی برای این عامل داشت. حتما به این نکته دقت داشته باشید که نورپردازی بسیار زیاد، ذهن مخاطبان را خسته خواهد کرد.

نورپردازی در غرفه ها باید به طریقی انجام گردد تا مخاطب بتواند به راحتی کالا و یا محصول مد نظرش را کامل مشاهده کرده و جنبه های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهد. استفاده از تجهیزات نمایشگاهی دیداری و شنیداری علاوه بر ارتقاء کیفیت غرفه، اطلاعات کامل و جامعی را نیز به بازدیدگران و خریداران خواهد داد. همچنین بهره گیری از سیستم های سبک مانند لپ تاپ که قابلیت پخش فیلم ر در محیط غرفه فراهم می کند، می تواند سبب تاثیرگذاری بسیار زیادی بر روی مخاطبان باشد. همچنین در صورت نمایش دادن ویدئو مرتبط با کالا و یا خدمات، مراجعین سوالات کمتری از شما خواهند پرسید.

نکاتی ازتجهیزات نمایشگاهی در غرفه‌سازی

بهداشت در تجهیزات نمایشگاهی

پس آماده سازی و افتتاح غرفه نمایشگاهی، غرفه داران با سیل عظیم جمعیت در غرفه هایشان مواجه خواهند شد. به تبع این اتفاق ممکن است در زمان کوتاهی غرفه نمایشگاهی کثیف شده و زباله های زیادی در مکان جمع شود. بنابر این غرفه داران می بایست با قرار دادن سطل های زباله در اطراف غرفه، در جهت حفظ محیط زیست تلاش نمایند. همچنین در شرایط کنونی و مسائل مرتبط با ویروس کرونا بهداشت بسیار امر مهمی خواهد بود و می بایست حتما بر روی هر میز یک الکل قرار داده شود.

پس قبل از شروع غرفه سازی و افتتاح غرفه نمایشگاهی، لازم است تدابیری اندیشید تا بازدید کنندگان در هنگام مراجعه به غرفه با سیلی از زباله های ریز و درشت در اطراف خود مواجه نشوند. می توانید علاوه بر سطل زباله، یک جارو نیز در کنار غرفه قرار دهید تا هر از چند گاهی غرفه را جارو کشیده و زباله و خاک را از بین ببرید.

غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی آرمان سازه

شرکت آرمان سازه، فعال و مجرب در زمینه غرفه سازی و تجهیزا ت مربوطه و همچنین اجاره تجهیزات نمایشگاهی، متشکل از تیمی حرفه ای در این زمینه ها و با سابقه ای طولانی و درخشان می تواند به شما در تمامی موارد ذکر شده، یاری رسانده تا به ساخت و افتتاح غرفه ای مناسب، اصولی و زیبا به تبع آن ارتقاء فروش در زمینه فعالیتتان برسید. به این منظور، از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.
منبع: نکاتی ازتجهیزات نمایشگاهی در غرفه‌سازی


:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

استفاده بهینه از تجهیزات نمایشگاهی در غرفه ها تاثیر بسیاری بر جلب مشتری خواهد گذاشت. چنانچه قصد ایجاد یک غرفه نمایشگاهی را دارید لطفا در این مطلب همراه ما باشید.
هر ساله نمایشگاه های بسیار و متنوعی در سطح شهر برگزار می شود. نمایشگاه هایی همچون: نمایشگاه گل و گیاه، سوغات شهرهای مختلف، ابزارآلات صنعتی و... . به همین جهت لازم است مسئولان هر غرفه نمایشگاه ها برای جذب مشتریان فراوان وبیشتربه سمت غرفه هایشان تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.


استفاده بهینه از تجهیزات نمایشگاهی در غرفه ها تاثیر بسیاری بر جلب مشتری خواهد گذاشت. چنانچه قصد ایجاد یک غرفه نمایشگاهی را دارید لطفا در این مطلب همراه ما باشید.

ویژگی های لازمه برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی

همانطور که گفتیم، هدف از ایجاد غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی ، فروش محصول و یا ارائه خدمات خواهد بود. پس مهم ترین هدفی که باید محقق شود جذب مخاطب فراوان به سمت غرفه و برند خواهد بود. از این رو می بایست از ویژگی یک غرفه و همچنین تجهیزات آن به خوبی مطلع باشید تا از طریق اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غیره بهترین برپایی غرفه را تجربه نمایید.

به طور کلی می توان ویژگی های یک غرفه نمایشگاهی شامل موارد زیر است:

-دارا بودن جذابیت لازمه
-هماهنگی با نوع کالای نمایشگاه
-مکان مناسب
-دارا بودن پیام قابل درک برای بیننده
-طراحی متناسب با کالای ارائه شده


تجهیزات نمایشگاهی در غرفه سازی

همانگونه که در مقدمه گفته شد، سالانه تعداد بسیاری نمایشگاه در کشور ما برپا می شوند و حتی این اتفاق به طور موازی در سطح بین الملل و سایر کشورهای جهان اتفاق می افتد. غرفه داران می بایست چندین روز یا حتی چندین هفته با استفاده از تجهیزات به آماده سازی غرفه هایشان بپردازند. همچنین بسیاری از غرفه داران این نیاز را از راه اجاره تجهیزات نمایشگاهی برطرف می نمایند.

اولین اقدامی که می بایست پیش از هر چیزی انجام شود، انجام برنامه ریزی های لازمه جهت ساخت و طراحی داخلی غرفه خواهد بود و پس از آن می توان به سراغ یک شرکت غرفه ساز رفت. آرمان سازه یکی از شرکت هایی است که با سابقه ای درخشن و نیز به واسطه تجربه و تخصص خود می تواند در امر غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی واجاره تجهیزات نمایشگای به یاری شما بیاید. در آرمان سازه ابتدا وسعت مکان را تعیین نموده و پس از آن شروه به ساخت غرفه اتفاق خواهد افتاد.

*نکته قابل توجه: در صورتی که قصد به ایجاد غرفه در نمایشگاهی بین المللی داشته باشید، می بایست قبل از هر چیز، اقدام به تهیه مقدمات سفر خود و سپس دریافت ویزا را انجام دهید.

اگر وسعت فضای در نظر گرفته شده شما جهت ساخت غرفه نمایشگاهی زیاد باشد، می توانید قسمتی از آن را جهت محل پذیرایی از مهمانان و بازدیدگران خاص و عقد قرارداد اختصاصی در نظر بگیرید. همچنین می تواند فضایی نیز جهت ارائه مشاوره در خصوص وسایل و خدمات موجود در غرفه و نیز پاسخ به سوالات مراجعان وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که مشاوره و صحبت با مخاطبان می تواند باعث شود تا او از سردرگمی خارج شده و اقدام به خرید از غرفه شما نماید.

نکاتی ازتجهیزات نمایشگاهی در غرفه‌سازی

غرفه سازی؛ استندهای خلاقانه جهت ایجاد غرفه

در صورت کوچک بودن فضا و کم وسعت بودن غرفه نمایشگاهی، بهترین گزنه برای نشان دادن محصولات، استندهای خلاقانه دیواری خواهند بود. این استندهای دیواری در یک غرفه کوچک نظم برقرار خواهند کرد و مخاطب را از سردرگمی نجات خواهند داد. در یک غرفه نمایشگاهی، بهره گیری از فضای باز و بسته، حس کنجکاوی مراجعان را تحریک می کند. همچنین غرفه داد می تواند از طریقیک طراحی خلاقانه و خاص و منحصر به فرد اشتیاق مراجعه کنندگان را دو چندان کند. اینجاست که می توان به اهمیت طراحی و همچنین تجهیزات نمایشگاهی پی برد.

جهت مشاوره و انجام امور غرفه سازی و همچنین اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید با آرمان سازه در ارتباط باشید.
منبع: اجاره تجهیزات نمایشگاهی


:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

حمل و نقل و نگهداری تری دی پانل ها چه شرایطی دارد؟



نگهداری و انبار پانل ها باید روی سکوهای مناسب انجام شود تا در حین بارگیری آسیب نبینند.

در هنگام بارگیری، حمل و نقل تری دی پانل باید اقدامات لازم را در برابر عدم ایجاد تابیدگی و خمیدگی پانل انجام شود.

حمل تری دی پانل

مراحل بارگیری و باراندازی پانل ها باید به آرامی و بدون اعمال ضربه به پانل انجام شود.

3d پانل باید در محیط هایی که دور از تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران، رطوبت، تغییرات حرارتی شدید و آلودگی محیطی نگهداری شود.

همچنین پانل ها باید دور از مواد آتش زا، محل ریزش اخگرهای جوشکاری، حرارت مستقیم و مواد حلال مانند هیدروکربن ها(بنزین، نفت، و....) نگهداری شوند.

نگهداری این 3d پانل ها باید به گونه ای باشد که جوش شبکه و مفتول آسیب نبینند.

بهتر است که انبارش به صورت صفحه ای در محل های مسطح انجام شود تا پانل ها به صورت سالم و بدون تغییر شکل نگهداری شوند.

اگر انبارش در مدت زمان زیادی صورت بگیرد، باید در محیطی محافظت شده و خشک باشد.
مزایا و معایت 3d پانل

مزایا

کاهش فوق العاده بارهای ساختمانی
مقاومت زیاد در برابر نیروهای برشی در برابر زلزله
هزینه های نیروی انسانی کاهش پیدا می کند.
کاهش زیادی از پرت مصالح
باعث صرفه جویی در تجهیزات و نصب می شود.
مدت زمان پروژه ها و بهره پردازی آن ها کاهش می یابد.
در برابر آتش سوزی مقومت بالایی دارند.
عایق کاملی در برابر حرارت، برودت، رطوبت و صدا می باشد.
سرعت حمل نقل و بالا کشیدن این پانل ها در ساختمان های مرتفع زیاد است.
در برابر حشرات نفوذناپذیر می باشند.
دستیابی به فضای مفید بیشتر به علت ضخامت ناچیز دیوارهای سه بعدی
باعث افزایش عمر مفید ساختمان می شود.
عدم نفوذ ناپذیر آلودگی های صوتی و ایجاد آرامش برای ساکنین ساختمان در شهرهای بزرگ
عبور دادن لوله های آب و برق و تلفن به راحتی از زیر شبکه های تری دی پانل، همچنین نصب چارچوب درها و کلاف های فلزی پنجره ها قبل از بتن پاشی و اجرای تاسیسات ساختمان

معایب:

ایراد اصلی این قطعات در مرحله اول نحوه اتصال قطعات می باشد که یک مشکل سازه ای است.
مشکل دوم حمل قطعات از کارخانه به محل نصب می باشد که یک مشکل اقتصادی محسوب می شود.
مشکل بعدی از آنجایی که قطعات بزرگ معمولا سنگین و حجیم می باشند، برای همین زمان هزینه حمل آن ها زیاد می باشد. برای همین سعی شده که حجم یا وزن یا زمان حمل قطعات تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
نیاز به یک نیروی متخصص برای اجرا، انتشار گازهای سمی در آتش سوزی های مهیب از دیگر معایب آن می باشد.
اگر می خواهید بدانید که قیمت 3d پانل چیست و چقدر می باشد اطلاع پیدا کنید وارد لینک مربوطه شوید.

منبع: تری دی پانل


:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

تری دی پانل در ایران از سال های اول دهه 70 آغاز شده است. شرکت های معدودی بسیار سعی داشتند بدون استفاده از دانش فنی تولید کنندگان خارجی، این فناوری جدید را بومی سازی کنند. در این راستا با ایجاد مراکز تحقیق و توسعه و با استفاده از توان علمی موسسات تحقیقاتی و علمی کشور، مدارک و دانش فنی این فناوری را به تدریج بدست آورده اند.


تولیدات متداول این فناوری در ایران، لایه های عایق حرارتی از ورق های پلی استایرن و با ضخامت های بسیار مقاوم تشکیل می شود. همچنین در برخی از محصولات عایق حرارتی در دو طرف رویه موج دار می باشد.

تری دی پانل چند نوع است؟

تری دی پانل غیر باربر
تری دی پانل باربر
تری دی پانل سقفی

غیر باربر:

دیواره های غیر باربر به عنوان دیوار جدا کننده استفاده می شود.

باربر:

می توان از این پانل های باربر به عنوان عناصر باربر جانبی(دیوار برشی) در سازه متعارف استفاده کرد. اتصال پانل های باربر به سازه اصلی باید به گونه ای باشد که نیروی جانبی به پانل های باربر به نحو مناسب باشد. تفاوت پانل باربر نسبت به غیر باربر این است که باربر داری ضخامت بیشتری می باشد.
تری دی پانل سقفی

این پانل ها به صورت افقی یا شیبدار با شیب کم به عنوان عضو باربر خمشی و دیافراگم افقی عمل می کند. پانل‌های سقفی به صورت افقی یا شیبدار با شیب کم به عنوان عضو باربر خمشی و دیافراگم افقی عمل می‌نمایند.
متال فوم چیست؟

متال فوم به عنوان نسل دوم پانل های پیش ساخته می باشد که مانند نسل اول خود بر پایه صفحه پلی استایرن و شبکه فولادی تولید می شود. علاوه بر آن قاب های نورد شده فلزی به عنوان چهارچوب و مهاربندی افقی و عمودی علاوه بر تامین مقاومت ایستایی و بهبود بسیار عالی شرایط اجرایی که نقش انتقال نیروهای برشی از نیروهای جانبی را نیز بر عهده دارد.

متال فوم

می توان اضافه کرد که اتصال کامل دیوارها به سقف ها از مزایای مهم این نوع دیوارها می باشد که در این روش قاب های پنجره و نعل درگاه به صورت بخشی از سیستم اجرا شده و نیازی به آهن کشی مجزا برای آن وجود نخواهد داشت.
متال فوم چه مشخصاتی دارد؟

قطعه های بلوک ساختمان سبک خواهند شد و در نهایت وزن ساختمان کم می شود.
سایز ستون ها کم می شود به همین دلیل باعث کاهش مصرف فولاد و آهن خواهد شد.
حجم بتن 30 درصد کاهش می یابد.
در برابر زلزله بسیار مقاوم هستند.
عایق حرارتی و صوتی
حمل و نقل آن ها بسیار سریع و راحت است.
باعث صرفه جویی در زمان می شوند و در نتیجه دستمزد کاهش پیدا می کند.
یکی از معایب این نوع یونولیت این است که در مقابل آتش سوزی کوچک خواهد شد و حجمش را از دست می دهد. همچنین مقاومت پایینی در برابر دمای بالا دارد.
برای جبران این عیبی که دارد می توان از جنس مرغوب یونولیت پلی استایرن استفاده کرد که مقاومت آن در برابر آتش سوزی بیشتر است.
منبع: تولید کننده تری دی پانل


:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

سیستم 3d پانل شامل پانل های تولید شده به صورت شبکه خاص فضایی جوشی سه بعدی می باشند که با پلی استایرن پر شده اند.

در اطراف باز شوها و ورودی ها از خروجی های میلگرد های جوشی فابریک استفاده می گردد.
سیستم 3d پانل با ماکنیزم های باکسی(جعبه ای)، فراهم کننده یک سیستم قوی است. همچنین مقاومت بسیار بالایی با نسبت به نیروهای وارده جانبی و صفحه ای دارد.
بیشترین کاربرد این محصول در ساختمان های مرتفع می باشد.
پانل به جهت خود ایستاده بودن در اجرای دیوار بلند سالن های سوله و آشیانه هواپیما کاربرد موثر مطمئن دارد.


برای اطلاع از قیمت 3d پانل وارد سایت پایکار بنیان پانل شوید.

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایا

باعث کاهش بارهای ساختمانی می شود.
مقاومت بالا و موثری در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله
کاهش هزینه های نیروی انسانی
باعث صرفه جویی در نصب تجهیزات می شود.
زمان اجرا را کاهش می دهد.
مقاوم در برابر آتش سوزی به دلیل فشارهای بتنی در طرفین پانل ها
عایق کاملی در برابر حرارت، رطوبت و صدا می باشد.
پس از نصب این پانل ها بتن از هر دو طرف روی آن پاشیده خواهد شد.
در حمل و نقل و بالا کشیدن پانل ها در ساختمان های مرتفع سرعت خوبی دارند.
ورود حشرات در این ساختمان ها کاهش پیدا می کند.
آزادی عمل بیشتر در اجرا و طرح های متنوع و هرگونه نما سازی داخلی و خارجی در سیستم های قوسی و سینوسی به دلیل انعطاف پذیری قطعات پیش ساخته دیوارهای 3 بعدی
باعث افزایش عمر مفید ساختمان و دستگاه های تاسیساتی آن می شود.
آلودگی صوتی را کم می کند و ایجاد آرامش برای افرادی که در شهرهای بزرگ سکونت دارند.

دیوارهای تری دی پانل چیست؟

معایب:

مشکل اول در استفاده از قطعات پیش ساخته بتن مسلح و تحوه اتصال قطعات است که یک مشکل سازه ای می باشد.
مشکل دوم حمل قطعات از کارخانه به محل نصب می باشد که یک مشکل اقتصادی محسوب می شود.
قطعات بزرگ سنگین و حجیم می باشند برای همین هزینه و زمان حمل آن ها قابل توجه می باشد.
به یک نیروی متخصص برای اجرا، انتشار گازهای سمی در آتش سوزی های بزرگ می باشد.

مزایای استفاده از 3d پانل

صخامت کمتر دیوارهای خارجی در مقایسه با دیوارهای خارجی متداول
پیوستگی بین همه دیوارها و سقف ساختمان، در نتیجه بازپخش و توزیع مطلوب نیروها در سازه ها
سهولت و سرعت نصب و آماده سازی پانل ها برای بتن پاشی، به دلیل سبکی و محدودیت اقدامات اجرایی
عدم نیاز برای امکانات سنگین نصب
قابلیت انطباق با شیو های طراحی مدولار
عدم وجود محدودیت خاصی در مورد پرداخت نهایی سطوح و همچنین تنوع در نما
به آسانی می توان مصالح مورد نیاز را در داخل کشور تامین کرد.
به فناورهای خارجی وابستگی ندارد.
دیوارهای خارجی ساختمان هوابندی مناسبی دارند.
عدم وجود محدودیت، حمل و مصرف اقتصادی
احتمال آسیب دیدگی قطعات در حمل و نقل کاهش میابد.
منبع: قیمت 3d پانل


:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

3d پانل از یک لایه عایق پلی استایرن نسوز که بین دو صفحه مشبک مفتولی که توسط خرپاهای قطری به هم متصل شده اند، پانل ها تحت یک اصولی باید نصب و اجرا شوند. در ساختمان ها به صورت دیوار به دیوار، سقف به دیوار و دیوار به پی نصب و اجرا می شوند. پس از نصب تاسیسات ساختمان به وسیله دستگاه بتن پاشی (شاتکریت) انجام می شود.


این روش سازه های پیش ساخته باعث یکپارچگی در اتصالات می شود، استحکام و پایداری ساختمان را در مقابل نیروهای قوی مانند زلزله یا طوفان، سیل افزایش می دهد. ساختمان هایی که ساختار تری دی پانل را دارند به عنوان سیستم های پیش ساخته محسوب می شوند.

همانطور که مطلع می باشید به کارگیری بتن به عنوان یک ماده اصلی ساختمانی، نیاز به یک قالب بندی، داربست و اختصاص زمان برای گیرش، عمل آوری و مقاوم شدن آن را دارد. به همین علت از مدت ها قبل ساخت قطعات بتنی پیش ساخته مورد توجه قرار گرفت.

تاریخچه تری دی پانل

سیستم پانل های پیش ساخته سه بعدی برای اولین بار در سال 1967 توسط شخصی به نام ویکتور وایزمن در آمریکا به ثبت رسید. سازه هایی با سیستم 3d پانل از یک تا چهار طبقه در نقاط مختلف دنیا با شرایط آب و هوایی گوناگون ساخته شده است.

زمینه سازی برای تولید انواع تری دی پانل دیواری در ایران از دهه 70 آغاز شد. شرکت های خیلی کمی سعی داشتند بدون استفاده از دانش فنی تولید کنندگان خارجی تولید این فناوری جدید را بومی کنند. برای همین مراکزهای تحقیقی بوجود آمدند که با استفاده از توان علمی کشور، مدارک و دانش فنی این فناوری به تدریج بدست آمد.

تولیدات ایران شامل لایه عایق حرارتی از ورق پلی استایرن با ضخامت های متفاوت تشکیل می شود.

انواع تری دی پانل ها

تری دی پانل غیر باربر: منظور از غیر باربر یعنی این دیوار به عنوان یک دیوار جداکننده مورد استفاده قرار می گیرد.
تری دی پانل باربر: می توان از پانل های دیواری باربر به عنوان عنصرهای باربر جانبی در سازه ها استفاده کرد. اتصال پانل باربر به سازه اصلی باید به نحوی انجام شود که نیروی جانبی به پانل های باربر به نحوی مناسب باشد.

دیوارهای تری دی پانل چیست؟

تری دی پانل سقفی: پانل سقفی به صورت افقی یا شیبدار با شیب کم به عنوان عضو باربر خمشی و دیافراگم افقی عمل می کند.
متال فوم: به عنوان نسل دوم پانل های پیش ساخته می باشد که همانند نسل اول خود بر پایه صفحه پلی استایرن و شبکه فولادی تولید می شود. یکی از مزایای این دیوار اتصال کامل دیوارها به سقف می باشد، چون در این روش قالب های پنجره و نعل درگاه به صورت بخشی از سیستم اجرا شده و نیازی به آهن کشی مجزا وجود ندارد.

متال فوم چه مشخصاتی دارد؟

قطعات بلوک را سبک و وزن نهایی ساختمان را کم می کند.
سایز ستون ها کم می شود.
حجم بتن 30 درصد کاهش می یابد.
در برابر زلزله مقاوم هستند.
عایق حرارتی و صوتی می باشند.
حمل و نقل سریع و آسانی دارند.
صرفه جویی در زمان اجرا و کاهش دستمزد
تنها عیبی که دارند این است که در مقابل آتش سوزی کوچک می شوند. در حقیقت مقاومت پایینی در دمای بالا دارند.
می توان برای جبران این عیب از یونولیت مرغوب استفاده کرد که مقاومتش در برابر آتش سوزی بیشتر می شود.

تری دی پانل چه کاربردی دارد؟

این پانل ها با توجه به بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف سوخت استفاد از آن ها در حال افزایش می باشد.

3d پانل به هسته پلی استایرن و بتن مسلح برای موارد زیر کاربرد دارد:

دیوار
سقف
دیوارهای جدا کننده(داخلی و خارجی)
منبع: تری دی وال


:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

قیمت کمتر: بسیاری از تولید کنندگان تا قبل از ورود این دستگاه به بازار مجبور به استخدام نیروی انسانی بودند که به مراتب باعث هزینه بیشتری می شد. همچنین به دلیل سرعت پایین تولید کمتر در نتیجه سود کاهش می یافت.
تصویر: https://noandish.com/files/fa/news/1401/10/20/78012_849.jpg
راه اندازی خط تولید مواد شوینده با سرمایه کم

زیبا بودن این محصول: یکی از نکات مهم در بازار، که پر از برند و مارک های مختلفی می باشد، به زیبایی محصولات توجه می کنند.
مقاوم بودن: مقاومت آن در برابر حرارت بالا می باشد و ماندگاری بیشتر محصول مورد نظر بسیار مهم می باشد که دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی این ویژگی را دارد.
صرفه جویی در وقت: وقتی از این محصولات استفاده می کنید، کار لیبل زنی در کمترین زمان ممکن و با بهترین حالت انجام می شود.


ویژگی های دستگاه لیبل زن بطری

در ساخت این دستگاه از موادی استفاده شده است که آن را ضد زنگ می کند. این قابلیت عمر آن را افزایش داده و هزینه استهلاک را پایین می آورد. همچنین پوشش های پلیمری، ضد رنگ و قطعات داخلی فلزی اصل، عمر این دستگاه را بیشتر می کند.

وجود سیستم انتقال قدرت و الکتروموتورهایی که کارکرد این وسیله را بهتر می کند از دیگر مزایای لیبل زن بطری آب معدنی می باشد. وجود قطعات الکترونیکی و برقی برای سهولت کار با این وسیله در آن تعبیه شده است.



راه اندازی خط تولید مواد شوینده با سرمایه کم

نحوه عملکرد دستگاه پرکن مایعات ثقلی، سایر انواع

این دستگاه نسبت به سایرین عملکردی ساده تر دارد. مایع در داخل مخزن قرار گرفته و با باز شدن نازل پایین مخزن از طریق فشار ثقل مخزن، جاری شدن مایع اتفاق افتاده و عمل تزیق انجام خواهد گرفت. پس از آن ظرف ها در زیر نازل قرار خواهند گرفت و پر شدن مایعات در این دستگاه از طریق تایمر زمان کنترل میشود. جهت جلوگیری از خطای پر کردن در این دستگاه، میبایست میزان مایعات داخل مخزن به طور مستمر کنترل گردد. این عمل توسط سنسورهای موجود در مخزن صورت میگیرد. در نازل های این دستگاه، جهت جلوگیری از کف کردن مایع ایجاد شده از مجرای برگشت استفاده میشود. اما دقیقا دستگاه پرکن مایعات چیست و چه کاربردی دارد؟

-دستگاه پرکن مایعات اورفلو یا سر ریز (Overflow Liquid Filling Machine)

اگر در صدد پر کردن محصولاتتان در بطری هایی هم ارتفاع هستید، این دستگاه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این دستگاه پرکن مایعات نیمه غلیظ روان و رقیق مانند: دلستر، آبمیوه، آب، روغن، انواع نوشیدنی ها، نوشابه، محصولات بهداشتی و آرایشی ، دارویی، ، الکل، آستون، محصولات کف کننده، اسیدی و نیز اشتعال پذیرداخل بطری های پلاستیکی (PET)، مواد شیمیایی، سفید کننده ها، شوینده ها، شامپو فلزی و شیشه ای مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه در نمونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل ارائه است.

دستگاه ارورفلو نیز جایگزینی برای دستگاه های ثقلی میباشد، به جهت این که این دستگاه پیشرفته تر و همچنین دارای سرعت عمل بسیار بالایی میباشد و بسیار مناسب برای کاربری در تولیدات صنعتی است. این دستگاه حتی دارای قابلیت در پر کردن مایعاتی میباشد که دارای قطعات جامدی با مش بندی 1/16 اینچی هستند. این دستگاه های پرکننده مایعات کوچک، مناسب پر کردن بطری های کوچک (ویال ) میباشند. دستگاه از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های پر کننده مایعات ثقلی بوده و بسیار اقتصادی میباشد. همچنین دستگاه در نمونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابلیت ارائه شدن دارد.

تا به اینجای مقاله حاضر، سعی بر ارائه مطالب لازم و ضروری پیرامون دستگاه پرکن مایعات داشتیم و خوانندگان محترم میتوانند جهت بهره گیری از اطلاعات پیرامون سایر انواع پر کننده ها میتوانید در مطالب آتی همراه رضا ماشین باشید.

منبع: دستگاه تیوپ پرکن


:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

شما برای راه اندازی خط تولید شوینده با حداقل سرمایه ای که دارید، باید بودجه اولیه خودتان را صرف خرید دستگاه های ضروری بکنید.

تصویر: https://noandish.com/files/fa/news/1401/10/20/78014_382.jpg
میکسر استیل دو جداره 1000 لیتری: میکسر، وظیفه مخلوط کردن مواد اولیه شما را بر عهده دارد و اگر شما به آن توجه ای نداشته باشید، کیفیت محصول نهایی خودتان پایین می آید. میکسرهای استیل برای تولید مواد شوینده انتخاب بهتری می باشند چون در برابر مواد اسیدی مقاومت بالایی دارند.
پرکن اتوماتیک: برای پر کردن ظروف به یک دستگاه اتوماتیک پرکن نیاز دارید که حداقل دو نازل داشته باشد.
درب گذار اتوماتیک: یکی دیگر از دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید شوینده درب گذار می باشد. یک درب گذار ایرانی که امکان تنظیم ارتفاع داشته باشد.
تجهیزات آزمایشگاهی: این تجهیزات شامل انواع شیشه آلات و ظروف Ph متر است تا بتوانید فرمولاسیون ماده شوینده را به درستی بررسی کند.
سیستم تصفیه آب
پمپ دنده ای: یکی دیگر از تجهیزاتی که برای خط تولید شوینده نباید فراموش کنید پمپ دنده ای استیل می باشد.
هزینه مربوط به اجاره بنا

تولید مواد شوینده بدون مجوز

تولید مواد شوینده بدون مجوز شاید امکان پذیر باشد و یا حتی شما زودتر بتوانید خط تولید را راه اندازی کنید، اما در آینده می تواند برای شما مشکل ساز شود چون شما نمی توانید مخفیانه کار کنید و باید برند سازی کنید تا خودتان را به بقیه معرفی کنید، به همین دلیل بهتر است در همان ابتدای کار برای گرفتن مجوز اقدام کنید تا در زمان تولید به مشکلی بر نخورید.اما خط تولید شوینده چیست و کاربرد آن؟

موارد مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده

فرمولاسیون و مفاهیم اولیه برای تولید
تهیه مواد اولیه مناسب که در داخل کشور موجود باشد.
تهیه دستگاه ها و تجهیزات مناسب برای خط تولید کامل اتومات یا نیمه اتومات براساس بودجه خودتان
گرفتن مجوزها و کنترل کیفیت که مطابق با استانداردهای ملی باشد.

روش های مختلف دستگاه لیبل زن بطری

این فرایند بعضی اوقات به صورت دستی انجام می شود اما سال ها شرکت هایی که بطری آب معدنی تولید می کنند از دستگاه های اتومات و نیمه اتومات برای زدن لیبل روی بطری آب معدنی استفاده می شود. این دستگاه ها نکات مثبت و مزایای بسیاری دارند و همچنین تاثیرات سودمندی را در روند تولید ایجاد می کنند.

دستگاه لیبل زن بطری اتوماتیک

این دستگاه انواع لیبل های کاغذی، صدفی، ترنسپرنت یا شفاف را بر روی بطری به صورت اتوماتیک می چسباند، این دستگاه با دقت کامل و به صورت اتوماتیک لیبل ها را به دور بطری گرد، یک طرف ظروف تخت، دو طرف ظروف تخت، بالای جعبه و گردن بطری می چسباند.

دستگاه لیبل زن بطری نیمه اتوماتیک

تنها تفاوتی که دارد این می باشد که بطری در دستگاه اتومات روی کانوایر قرار می گیرد اما در نیمه اتومات اینگونه نمی باشد و محل مورد نظر برای جای گیری بطری متفاوت می باشد. در واقع می شود گفت هر تولید کننده با توجه به حجم و زمان تولید محصولاتش، از نمونه اتومات یا نیمه اتومات استفاده می کند.

دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی چه مزایایی دارد؟

قیمت کمتر: بسیاری از تولید کنندگان تا قبل از ورود این دستگاه به بازار مجبور به استخدام نیروی انسانی بودند که به مراتب باعث هزینه بیشتری می شد. همچنین به دلیل سرعت پایین تولید کمتر در نتیجه سود کاهش می یافت.

راه اندازی خط تولید مواد شوینده با سرمایه کم

زیبا بودن این محصول: یکی از نکات مهم در بازار، که پر از برند و مارک های مختلفی می باشد، به زیبایی محصولات توجه می کنند.
مقاوم بودن: مقاومت آن در برابر حرارت بالا می باشد و ماندگاری بیشتر محصول مورد نظر بسیار مهم می باشد که دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی این ویژگی را دارد.
صرفه جویی در وقت: وقتی از این محصولات استفاده می کنید، کار لیبل زنی در کمترین زمان ممکن و با بهترین حالت انجام می شود.
منبع: دستگاه لیبل زن بطری


:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

دستگاه های پرکن مایعات مشمول انواع متعددی میباشند که در ادامه برایتان خواهیم آورد:
تصویر: https://www.1pezeshk.com/wp-content/uploads/2023/01/Picture1-9.jpg

– پرکن مایعات رقیق (Dilute Liquid Filling)

پرکن مایعات رقیق در انواع زیر ارائه میگردند:

.ثقلی (Gravity Liquid Filling Machine): مناسب جهت مایعات رقیق با سطح عملکردی ساده

.اورفلو یا سر ریز (Overflow Liquid Filling Machine): مناسب جهت مایعات رقیق و نیمه غلیظ باسطح عملکردی پیشرفته

.تری بلوک: مناسب جهت مایعات رقیق، دستگاه ترکیبی از پر کن، شست و شو دهنده بطری، همراه با درب گذار و درب بند

. منوبلوک: مناسب جهت مایعات رقیق، دستگاه ترکیبی از دربند و پرکن



-پرکن مایعات غلیظ (Concentrated Liquid Filling Machine)

پرکن مایعات غلیظ در انواع زیر ارائه میگردد:



ماشین آلات پر کن مایعات غلیظ در انواع زیر قابل ارائه می باشند:

.پمپی (Pump Filling Machine for Thick Liquids): پرکن مایعات غلیظ و دارای ویسکوزیته بالا، با عملکردی ساده

. سیلندر پیستونی (Cylinder Pistone Filling Machine for Thick and Half Thick Fluids): پر کننده مایعات غلیظ دارای عملکرد پیشرفته

. پر کن و درب بند روتاری با لیبل شیرینگ: مناسب محصولات غلیظ، ترکیبی از لیبل شیرینک و پر کن روتاری درب بند

. اسپری پر کننده (Spray Filling Machine): نیمه اتومات و دستی

.اسپری پر کننده خط مستقیم: تمام اتوماتیک

.اسپری پر کننده رفت و برگشت: تمام اتوماتیک

.اسپری پرکننده تک روتار: تمام اتوماتیک

.دستگاه پر کننده ساشه مایعات (Sachet Filling Machine): استیکی یا مدادی با دوخت ۳ یا ۴ طرفه

.پر کن وکیومی (Vacum Filling Machine)

.بشکه پر کن (Gallone Filling Machines)

.تیوپ پر کن (Tube Filling Machine)

. قوطی پر کن مایعات (Can Filling Machine)

. پرکن مایعات خط مستقیم (Straight Line Filling Machine): مختص مایعات غلیظ و رقیق

. پرکن مایعات غلیظ روتاری

. پرکن مایعات در ظرفهای پلاستیکی: مختص مایعات رقیق وغلیظ



دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی

برای معرفی بهتر لیبل زن آب معدنی، بهتره که ابتدا تعریف کاملی از دستگاه لیبل زن بطری داشته باشیم. فرایند لیبل زدن روی محصولات توسط پرینترهای لیبل زن انجام می شود. می توان گفت این پرینترها جدیدترین محصولات هستند که وظیفه درج اطلاعات مورد نظر روی لیبل بطری را دارند. در کارخانه ها و تولیدی ها از پرینتر صنعتی برای حک کردن نوشته و تصاویر روی لیبل استفاده می کنند.

لیبل زن بطری در حقیقت یک پرینتر است که کارکرد آن چاپ اعداد و حروف و بارکد روی لیبل می باشد. این کار با یک حرارتی که به وسیله هد حرارتی دستگاه بوجود می آید و توسط ریبون یا لیبل حرارتی انجام می شود و در نهایت چاپ مورد نظر انجام می شود. تولید کنندگان با استفاده از این وسیله اطلاعاتی از جمله نام، توضیح درباره محصول، برند، کارکردها و نکات لازم را یادآور می شود.

قطعات دستگاه لیبل زن بطری

دستگاه لیبل زن بطری دارای قطعات مختلفی می باشد که هر کدام وظایف خاص خودشان را بر عهده دارد، همچنین خرابی هر دستگاه می تواند روند کار آن را مختل کند.

غلتک فید و نگهدارنده
مین برد
هد حرارتی یا ترمال هد
نگهدارنده ریبون



هد حرارتی دستگاه لیبل زن بطری: این قطعه نقاط ریزی دارد که در یک خط قرار می گیرد و بر حسب نوع هدی که دارد تعداد آنها می تواند متفاوت باشد. نوع آن می تواند بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ متغیر باشد.
مین برد دستگاه لیبل زن: این بخش به عنوان لیدر دستگاه شناخته می شود و نام دیگر آن مادر برد لیبل زن می باشد. تمام این اهمیت ها به این بر می گردد که این قطعه نقش کلیدی در کل سیستم ایفا می کند و دستور چاپ را به تمامی نقاط می دهد، همچنین این قطعه رهبری ریبون و متد کارکرد و چاپ را نیز انجام می دهد و کار ارتباط بین کیس و لپ تاپ را از یک طریق پورت های ارتباطی لیبل زن توسط مین برد و آی سی هایی که در آن وجود دارند ساماندهی می شود.
غلتک فیلد: کارایی این غلتک برای ایجاد هماهنگی بین لیبل و ریبون و نیز جابجایی لیبل بطری و ریبون از مخزن می باشد.
موتور فید: کار این دستگاه کشیدن لیبل هنگام فرایند چاپ و ریبون است.
نگهدارنده لیبل و ریبون: این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که روی یک غلتک قرار بگیرد تا لیبل ها کاملا باز شوند.
منبع: دستگاه پرکن مایعات


:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

خط تولید شوینده می تواند یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد در ایران باشد. وقتی بیماری کرونا همه گیر شد، مردم بیشتر به مواد شوینده نیاز پیدا کردند. پس یک خط تولید شوینده خوب می تواند سوددهی عالی داشته باشد. از نظر دیگر به تمیز و پاکیزه بودن محیط های عمومی و خصوصی، راه اندازی این خط تولید می تواند موفقعیت آمیز باشد.

برای اینکه شما بخواهید یک خط تولید شوینده با هزینه کم راه اندازی کنید، باید کمی اطلاعات در مورد مواد شوینده بهداشتی و صنعتی بدست آورید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات خود را افزایش دهید.

اگر شما قصد دارید یک خط تولید شوینده راه اندازی کنید باید این نکته را بدانید که مواد شوینده به دو دسته تقسیم می شوند: شوینده های صنعتی و بهداشتی. این دو خط شوینده با هم متفاوت می باشد و قطعا روی هزینه راه اندازی آن هم تاثیر زیادی دارد.

خط تولید شوینده بهداشتی چیست؟

این شوینده های بهداشتی، شوینده هایی هستند که در انواع فروشگاه های بزرگ زنجیره ای یا انواع سوپرمارکت ها به فروش می رسد. این شوینده ها برای همه مردم عرضه می شود البته برای پاکسازی محیط های بزرگ مورد استفاده قرار نمی گیرد، بیشتر در منازل و مراکزهای خدماتی قابل استفاده می شود.

شما برای راه اندازی خط تولید شوینده بهداشتی باید شرایط آن را با استانداردها و قوانینی که توسط وزارت بهداشت تعیین می شود رعایت کنید، در واقع شما باید مجوز های این کار را از سازمان دریافت کنید.

خط تولید شوینده صنعتی چیست؟



راه اندازی تولید شوینده های صنعتی کاربرد بیشتری دارد. شوینده های صنعتی می تواند برای پاکسازی محیط های بزرگ کاربرد داشته باشد. برای مثال رستوران ها، کارخانه ها، فروشگاه های بزرگ، مراکز تجاری چند طبقه و هر محیطی که وسعت بالایی دارد باید با شوینده های صنعتی آنجا را تمیز کرد. این شوینده ها در منازل به صورت شخصی قابل استفاده نمی باشد چون اغلب آن ها در بسته بندی های ۴ تا ۱۰ و ۲۰ لیتری تولید می شوند.

برای راه اندازی خط تولید شوینده نیازی به کسب مجوز از وزارت بهداشت نخواهید داشت. در واقع شما می توانید خط تولید خودتان را مجهز کنید و شوینده های صعتی را تولید و عرضه نمایید. این موضوع سرعت روند راه اندازی و هزینه راه اندازی خط تولید را بسیار کاهش می دهد.

فروش انواع مختلف دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات در حقیقت به دستگاهی گفته میشود که مناسب جهت پر کردن حجم و یا وزن مشخصی از مایع با حالات، چگالی و ویسکوزیته متفاوت میباشد. انتخاب انواع دستگاه پرکن مایعات کاری دشوار و پیچیده میباشد، لذا توصیه ما این است که جهت انتخاب صحیح دستگاهی متناسب با محصولتان، حتما با مشاورین ما در این امر مشاوره دریافت نمایید.

هر نوع دستگاه پرکن مایعات مخصوص نوع خاصی از مایعات میباشد که در صورت انتخاب اشتباه دستگاه، ضمن مختل شدن خط تولید، ضررهای مالی جبران ناپذیری نیز متوجه شما خواهد شد.
منبع: خط تولید شوینده


:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()